stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالثلاثاء 6 أبريل 2010 - 12:57


حد يقدر يفسرلي لزمتها أيه التكنولوبيا دي دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 929872

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 924803709

طب محدش يعرف الكراسي دي مسروقة من أنهي كورنيش دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 558602

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 559194069
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
Nada ElMalky
عضو ماسي
عضو ماسي
Nada ElMalky

انثى
عدد الرسائل : 2941
العمر : 28
البلد : درة الشرق
الهوايات : كتابة وقراءة الخواطر
نقاط : 4242
تاريخ التسجيل : 20/12/2008

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالثلاثاء 6 أبريل 2010 - 13:03

ايوووووووووون الشاشه اللي فوق دي اول مره شفتها كانت ف حفلة كده معرفش تابع الاتحاد باين
ومشتغلتش من بعدها ليه؟ دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 929872

الكراسي ده من مظاهر التقدم ف الكليه

اللهم ديمها نعمه وامنعها من الزوال

يا عمر احنا كنا نطول حاجه من دي !

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالثلاثاء 6 أبريل 2010 - 13:37

*Nada* كتب:
ايوووووووووون الشاشه اللي فوق دي اول مره شفتها كانت ف حفلة كده معرفش تابع الاتحاد باين
ومشتغلتش من بعدها ليه؟ دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 929872

الكراسي ده من مظاهر التقدم ف الكليه

اللهم ديمها نعمه وامنعها من الزوال

يا عمر احنا كنا نطول حاجه من دي !

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193
شكراً على الرد يا Nada
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
smile
عضو ماسي
عضو ماسي
smile

انثى
عدد الرسائل : 1913
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : القراءة
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2229
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالثلاثاء 6 أبريل 2010 - 14:56

مممممممم

هو فعلا ممكن نوع من التسلية يعنى شافوا الطلبة بيعدوا بره ع الكورنيش و يسببوا اساءة لسمعة الكلية دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193

يعنى و سمعتنا بقت على كل لسان دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 561444

قالوا يلموا الموضوع شوية و الطلبة دول يتلموا و يعدوا فى الكلية احسن ...دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 62621 دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 62621 دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 62621

و بكده و فروا اماكن للطلبة و منعوا اذاهم للناس......

ده احتمال...الاحتمال التانى ان ميزانية الكلية ما كانوش عارفين يعملوا بيها ايه فقالوا يجيبوا الحاجات دى و بالمرة بعد الدراسة يبقوا يفتحوا الكلية مزار بقى للى عاوز ييجى يعد و اهو التليفزيون موجود


دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193

يلا كويس ان شوفنا منهم حاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mans.edu.eg
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالثلاثاء 6 أبريل 2010 - 19:45

بالنسبه للشاشه فأعتقد إننا ممكن مثلاً نبقي نعرض جاجات عن الكليه و بعض مواهب الكليه يعني (( هيييييييييييه هيييييييييييييه عندنا فضائيه .. عندنا فضائيه )) دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193

أما بالنسبه للكراسي بقا فهي متخلعه من حته تانيه و جت عندنا .. منين بقا الله أعلم .. بس الواحد المفروض لما بيسرق بيستنضف مش بيجيب أي حاجه و السلام لذا أرجح إنها جت الكليه (( شحاته )) دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 370481
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 30
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالثلاثاء 6 أبريل 2010 - 22:30

اولا : الكراسى دى بواقى تصدير من (زباله ) الكليات الاخرى دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193 دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193

ثانيا : الشاشه دى علشان دخل الكليه ( مصاريفها زادت) فبقوا بيشغلوا الشاشه دى علشان محبى ومتابعى الدورى الانجليزى على القنوات المشفره و ده بيبقى اخر النهار( علشان كده بيروحونا بدرى ) والكرسى ب 2 جنيه اللهم زيدهم يا رب وبلاش احنا


مع كليه الاداب مش هتغمض عنيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 31
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالثلاثاء 6 أبريل 2010 - 23:35

فشخرة ع الفاضى

تبقى الكلية زبالة الزبالة ومحتاجة الفين حاجة

وتلاقيهم حطين شاشة زى دى

وكأن كل الأساسيات والكماليات موجودة فى الكلية بغزارة

ومعتش فاضل غير الشاشة اللى ملهاش استخدام نعرفه لحد الوقتى

عشان يحطوها فى وش الكلية

ايش تعمل الماشطة فى الوش العكر والنفوس المصدية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://facebook.com
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالثلاثاء 6 أبريل 2010 - 23:44

والله با رجاله انا برجح انكو تيجيبولكوا دراعيين وتعدوا تقضوها بلاى ستيشل
وامشوا بمبدأ اللى يجى منه احسن منه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالأربعاء 7 أبريل 2010 - 8:44

فعلا زي ما قال هجام احنا ناقصنا ألفين حاجة..ممكن بعض الحاجات نعتبرها من الرفاهيات ونستغني عنها

بس فيه حاجات عدم وجودها بيبوظ حاجات تانية هضربلكو مثال..كنا امبارح في محاضرة حاسب آلي

وطبعا المفروض ناخدها فالمعمل بس هوة من أربع سنين مغلق للتحسينات أو للصلاة..فبنكتفي باستخدام جهاز

الداتا شو وللأسف دة كمان باظ امبارح طبعا الدكتور كان هيتجنن ..أما الاستراحات العجيبة فدي محطوطة أصلا

فالشمس لمن يهوي أن يكتسب اللون البرونزاج بدل بقا مانروح مركز تجميل وتكاليف..كمان هية للي عندهم

روماتيزم في القدمين وأظن انكو بتلاحظو ان الاستراحات دي عالية والطلبة اللي بيقعدو عليها رجليهم بتبقي

مدلدلة وآخدا وضعية عكس عكاس ودا طبعا بيدل انهم واضعين الحاجات دي للاستشفاء..أما شاشة

العرض..فدي محطوطة لامتصاص الطاقة الشمسية وتحويلها في صورة موجات كهرطيسية عرضية وذلك للاستفادة منها

في عمل...........الشاي والينسون والقهوة والكركديه بتاع الدكتورة.............اللي بتطلبهم علي مدي

المحاضرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nora mahmoud
عضو فضي
عضو  فضي
nora mahmoud

انثى
عدد الرسائل : 410
العمر : 28
المزاج : كله بستر ربنا
نقاط : 223
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالأربعاء 7 أبريل 2010 - 15:52

الحمدلله الذى عفانى ونقلنى بدل ماكنت اشوف المهازل دى ادام عينى السنة دى ويجيلى انهيار عصبي لكن فى احتمال رجوعنا السنة الجاية ياترى هيكون ايه التطور مثلا ان همايجيبوا فيديو جيم
عموما مش مهم شكل المكان المهم اننا كسبنا بعض احلى اصحاب واخوات وكله بيعدى وبيبقي الحب والصداقة اللى مابين بعض الزملاء فى الكلية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the warrior
عضو مميز
عضو مميز
the warrior

ذكر
عدد الرسائل : 104
العمر : 30
البلد : المنصوره
الهوايات : مستقل
المزاج : عال
نقاط : 118
تاريخ التسجيل : 24/03/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالأربعاء 7 أبريل 2010 - 18:21

ياجماعه انا بصراحه من المؤيدين لموضوع الشاشه ده دا في حاله انهم يستخدموها زي الشاشه اللي في الجامعه اللي في مدخل حقوق .
الشاشه دي بتنقل الحفلات والاجتماعات اللي بتكون في الجامعه واللي بتكون في مدرجات خنقه وممكن تدخل وتكتشف ان الحفله نفسها خنقه فتتحرج تخرج لان لو وقفت هتلاقي الدنيا كلها بتبص عليك وتحسدك علي القرار اللي اخدته.
علي فكره الشاشه دي بتنقل ماتشات مصر المهمه والجامعه بتتفتح للمواطنين العادين مش شرط طلبه الجامعه ودا انا بشوفه شئ كويس يجمع الناس في مكان راقي ومفتوح زي الجامعه.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 3:26

والله بجد صور جامدة انا كل يوم اشوف الكراسي واضحك اساسا محطوطة في الشمس وشكلها متكسر وفيها مسامير

والله قلتها احسن وبعدين شكلها مسروقة بس ياريت الي يسرق تكون حاجة عدلة علي راي المثل ان عشقت اعشق

قمر وان سرقت اسرق جمل دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193 دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193

والشاشة دي بقي اللي تحفة نفسي اتصور تحتها بجد ههههههههه والله شكلنا هيحصل لينا جنان؛ حاجة في المخ من

المهازل اللي بتحصل علي اخر الزمن BENQ متهيألي ده النوع يومين كده ويركبو وصلة ونفتحها قهوة وبالمرة

الكلية تجيب مصاريف من الطلبة هههههههه بس انا هقعد قدام انا حجزت خلاص وسعوا بقي عشان اشوف دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 845558 دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 845558
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cindy fortex
عضو نشط
عضو نشط


عدد الرسائل : 61
نقاط : 16
تاريخ التسجيل : 20/11/2008

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 18:19

تقريبا كده يا عمر كليات مصر كان ناقصها بس الشاشات دى علشان تاخدالاعتماد
دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Dranas1552
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 30
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 20:01

أحم أحم يا رب يا ساتر

أولا الشاشه :
والله ياجماعه انتم حيرتونا كل شويه عايزين انشطه فلذلك فكرنا وخططنا وكسرنا وخيطنا الفكره دى
اننا نحط شاشه يشوفها الطالب فيصاب بنوع من الامل انهم ممكن يصوروه ويطلع فى الشاشه دى
ومن هنا نخلق جواه روح التفأئل انه ممكن يوصل ل سى ان ان او ياعالم ممكن يوصل للناساااااااااااااا

ثانيا الكراسى:
فى البدايه كده احب اوضح ان دى مش كراسى ابسلوطلى على راى اخونا اللمبى دى فى الواقع ما هى الا
نوع من انواع المراكب البريه الى بندرب فيها الطلاب على ركوب المراكب وترك القدم بعيده عن الارض
كنوع من انواع البعد عن الارض او بمعنى اخر البعد عن الجاذبيه فيجعل طلاب الكليه حر ويزيد لديهم الشعور بلحراره
اومال احنا حطنها فى الشمس ليه ................

اومال بقه هتعملو ايه لما تشوفه المرحله الجايه من التطور
بناء على قرار احدى المسئولين سوف يتم وضع حمامات داخل البتاعه الخضره الى فى مدخل الكليه
الى بيسموها جنينه حتى يستمتع الطلاب بمنظر الشجر من حواليهم وفى تفكير ان الحمامات دى تكون عموميه
ليستفيد منها عامة الشعب
وعجــــــــــــــــــبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rosyfuture
عضو مميز
عضو مميز
rosyfuture

انثى
عدد الرسائل : 179
البلد : EGYPT-DAMIETTA
المزاج : fine
نقاط : 211
تاريخ التسجيل : 20/11/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالأربعاء 14 أبريل 2010 - 15:30

no comment للأسف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالإثنين 19 أبريل 2010 - 12:12

ههههههههههههههههههههههههه
لو مش عجباكم كليتكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعالوا اتفضلوا واتفرجوا علي كليتنا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


العنوان مايتوهش :
(جامعة الازهر - فرع المنصورة - امام ادارة المرور)

هو ده مستوي الجامعات والكليات المصرية


وعجبي عليك يا زمن فيك اللي اختشوا ماتوا ... مسؤولين عن العلم وسلملي علي بيجاتوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالإثنين 19 أبريل 2010 - 14:31

اقتباس :
ايش تعمل الماشطة فى الوش العكر والنفوس المصدية

محمد الهجام جاب من الاخر

والف شكر ليك يا عمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
روميل
عضو ماسي
عضو ماسي
روميل

ذكر
عدد الرسائل : 1002
العمر : 29
البلد : دمياط _ الروضة
الهوايات : 4 تاريخ واللى يقرب هنحتة
المزاج : رايق
نقاط : 1191
تاريخ التسجيل : 20/02/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالإثنين 19 أبريل 2010 - 15:16

يا عم عمر كبر دى كلية زباااااااااااااااااااااااااالة



ضررررررررررربوا الاعور على عينةههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 31
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالخميس 3 يونيو 2010 - 13:29

قرايت فى جريدة ان الكراسي دى ماخوذة من كلية الفنون التطبقية
كويس انها موجودة يا عمر بدل ما تعقدوا على سلالم
دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shet000000s
عضو جديد
عضو جديد
shet000000s

ذكر
عدد الرسائل : 5
العمر : 29
نقاط : 5
تاريخ التسجيل : 19/09/2010

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالسبت 25 سبتمبر 2010 - 12:05

ya naaaaaaaaaaaaasssssssss batlo ba2a heia na2sa wallahy e7na karhnha 5l2a
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yoyo6691
عضو ماسي
عضو ماسي
yoyo6691

انثى
عدد الرسائل : 1481
العمر : 28
البلد : دمياط الجامدة
الهوايات : تالتة انجلش
المزاج : الحمد لله
نقاط : 767
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالأحد 31 أكتوبر 2010 - 6:33

الحمد لله على كل حال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
phantom
عضو ماسي
عضو ماسي
phantom

ذكر
عدد الرسائل : 1941
العمر : 27
البلد : بلد الاحلام
الهوايات : بينج بونج
المزاج : الحمد لله في السحاب
نقاط : 1781
تاريخ التسجيل : 24/10/2009

دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Empty
مُساهمةموضوع: رد: دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .   دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . Icon_minitimeالخميس 4 نوفمبر 2010 - 19:49

ياعمر هما عملين الشاشه دي علشان نجيب بلاي استيشن 3
ونعمل دورات بقي وكدا
من الاخر دي تكنولوجيا مكنتش علي يومينكم جايه لينا علشان احنا الجديد كله
هههههههههههههههههههههههه
دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي . 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
دا أسمه أيه دا يا مرسي !...حد يدخل يقولي أيه الصور دي والنبي .
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: كليتنا-
انتقل الى: