stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 بنت دمياط

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 21 ... 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 22:32

ههههههههههه

هم يضحك وهم يبكى

لو بايدى احط صوره لمهرج متهيالى هتبقي احسن

اظهر البسمه واخفى الدمعه

ودى صوره ليا بعد ما اكتابت واصبت بالاحباط بنت دمياط - صفحة 2 561444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:02

the red baron كتب:
ههههههههههه

هم يضحك وهم يبكى

لو بايدى احط صوره لمهرج متهيالى هتبقي احسن

اظهر البسمه واخفى الدمعه

ودى صوره ليا بعد ما اكتابت واصبت بالاحباط بنت دمياط - صفحة 2 561444
انتا عارف يا أبو البرانين أنا هنصحك نصيحةمن واحدة أخدت مقلب في كل الناس اللي حواليها الواحدة دي أنا طبعا

المهم انا عاوزة أقولك ان مفيش أي حد ولا أي حاجة فالدنيا دي تستاهل لحظة حزن أو اكتئاب ..انا عن نفسي قررت أحب نفسي..أوي أوي..وقررت أحول كل حاجة بتضايقني لقوة دافعة

وطاقة كبيرة توصلني لأحلامي.. لتحقيق ذاتي..دلوقتي أنا لما بتحصل حاجة تضايقني بقول( لعله خير.. اللهم اني راضية بقضاءك)دي مقولة دايما في لساني

ايه رأيك لو تفكر بنفس الطريقة..ايه رأيك لو تحب نفسك أوي أوي..بجد ساعتها هتحس بسعادة وكرامة وهتحس ان مفيش أي حاجة هتخليك مكتئب..

يارب تتقبل كلامي ومتعتبرنيش حشرية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:11

هههههههههه

شفتى قلبت موضوع التهنئه بتاعك بقي نكد خالص مقلب اهو

وشكرا على النصيحه

فعلا انا ومن بعدى الطوفان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:15

مبررررروك يا بت ( قصدى يا بنت دمياط ) هههههههههه ومن نجاح لنجاح ان شاء الله انتى وروحك جيوكنده شكلها كده بتحبك بجد ( ولا بطيقك) كل ده اونطه بنت دمياط - صفحة 2 977193 بنت دمياط - صفحة 2 977193

وعوده متميزه باذن الله وبالتوفيق

وبعدين سيبى ابو البرانين عليا وانا هخليه يفك وينسى نفسه هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:23

الله يبارك فيك يا ذا جيم يا جميل..وعادي كلمة بت انتو كلكو اخواتي ومش بزعل من أي حاجة تقولوها

حتي لو بطحتوني بطوبة مثلا..وبعدين كان غيرك أشطر انتا عاوز توقع بيني وبين جيوكندة طب روح العب بعيد

وبص أنا عاوزاك وانتا بتفك أبو البرانين وبتنسيه نفسه تسمعه اغنية عبد الوهاب انسا الدنيا وريح بالك ..ماشي

أوعي تغلط وتسمعه أيها الراقدون تحت التراب بنت دمياط - صفحة 2 62621 بنت دمياط - صفحة 2 62621 بنت دمياط - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:32

ماتخفيش مش هغلط علشان ناوى ابطحك بطوبه بجد ان شاء الرحمن بنت دمياط - صفحة 2 62621 بنت دمياط - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:46

يا نهار اسود تبطحني ..اصلا انتا عيل بؤ عالفاضي ..انتا تعرفني يا واد ولا عمرك شفتني حتي عشان تبطحني

ماشي ماشي دانتو هتشوفو أيام سودة ان شاء الله

بنت دمياط - صفحة 2 508106 بنت دمياط - صفحة 2 508106 بنت دمياط - صفحة 2 508106
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:47

حلو اوى كده بنت دمياط - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:50

the red baron كتب:
حلو اوى كده بنت دمياط - صفحة 2 977193
يا عيني عالبراءة

أنا قربت أعيط والله بنت دمياط - صفحة 2 721390 معكش منديل أنف فيه..ههههه

بتهيألي يا أبو البرانين انتا من الناس اللي بتيجي تهدي النفوس صح بنت دمياط - صفحة 2 661769 بنت دمياط - صفحة 2 661769 بنت دمياط - صفحة 2 661769
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:54

ايون اعرفك مش بنت دمياط ( اى واحده انا متغاظ منها تبقى بنت واكيد هتبقى من دمياط ابطحها وهبقى بطحتك انتى ) مش انتى بنت دمياط دافعى عن نفسك بقى شكلك بقى وحش اوى

وبالحق الايام السوده احنا خلاص شفناها بنت دمياط - صفحة 2 62621 بنت دمياط - صفحة 2 62621 بنت دمياط - صفحة 2 62621

وخلى المناديل عليا وعندك واحد مناديل من غير نف للبت دى بنت دمياط - صفحة 2 478256 بنت دمياط - صفحة 2 478256
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أبريل 2010 - 23:58

يع يع ايه المناقشه دى

انا هابعد لاحسن اتعدى هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:02

امشي يا زا جيم يا معقد ..والله أنا حاسة ان فيه واحدة دمياطية رزعتك علي قفاك وعقدتك من بنات دمياط

وبصراحة دا شيء مش كويس.. انتا يعني قفاك هيستحمل ايه ولا ايه..

تلاقيه الوقتي ياحرام بقا عريض من كتر الضرب بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:07

the red baron كتب:
يع يع ايه المناقشه دى

انا هابعد لاحسن اتعدى هههههههه
مش قلتلك جاي تهدي النفوس

ماشي ماشي (يع يع)آل يعني الواد جاي من جاردن سيتي..والله شكلك من شبرا بنت دمياط - صفحة 2 486206 بنت دمياط - صفحة 2 486206
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:10

والله انتى نموذج لبنت دمياطية نموذج بنت مجتهدة
ما شاء اللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله
ربنا يحميكى يارب ويحميكى من شر الناس اللى لا تحب الخير
نصيحة لازم تتبخري من الحسد ههههههههههههههههههههههههههه ومنهم انا ههههههههههههه
لابد انتى تموذج ما شاء الله حاجة تفرح

تقرءي قران كتير
ربنا يكرمك ويجبر بخطرك
ان شاء الله اتعينتى معيدة وبعد كده دكتورة
متنسنيش الحريف علشان باذن الله لو عندى عيال اقولهم روحوا الكلية اللى فيها بنت دمياط ههههههههههههههه علشان تساعدكم ههههههههههههههههه
اوعى تنسي اولاد الحريف خلي بالك منهم هههههههههههه
ربنا يكرمك ويوفقك ويبعد عنك ولاد الحرام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:20

professional كتب:
والله انتى نموذج لبنت دمياطية نموذج بنت مجتهدة
ما شاء اللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله
ربنا يحميكى يارب ويحميكى من شر الناس اللى لا تحب الخير
نصيحة لازم تتبخري من الحسد ههههههههههههههههههههههههههه ومنهم انا ههههههههههههه
لابد انتى تموذج ما شاء الله حاجة تفرح

تقرءي قران كتير
ربنا يكرمك ويجبر بخطرك
ان شاء الله اتعينتى معيدة وبعد كده دكتورة
متنسنيش الحريف علشان باذن الله لو عندى عيال اقولهم روحوا الكلية اللى فيها بنت دمياط ههههههههههههههه علشان تساعدكم ههههههههههههههههه
اوعى تنسي اولاد الحريف خلي بالك منهم هههههههههههه
ربنا يكرمك ويوفقك ويبعد عنك ولاد الحرام
ربنا يخليك يارب ويبارك فيك يابروف

وبالنسبة لموضوع الحسد أنا أصلا اللي بحسدني والله العظيم أنا كل يوم أقف قدام المراية زي الهبل وأقول لنفسي ايه ..دا أنا الأولي أنا جبت جيد جدا أنا جبت 88% وطبعا انتا عارف طمع البني آدم

بقعد أقول يا سلام لو كنت جبت امتياز..طبعا بسرعة بستغفر ربنا وبحمده علي نعمه..

وبالنسبة للولاد فا أنا طبعا هكرمهم كفاية انهم ولادك يا كبير ربنا يرزقك ذرية صالحة يارب

بس انتا بس ادعيلي علطول..أرجوكم كلكم ادعولي..ودعوة قليلة تحقق أحلام كبيرة..وهنيالك يا فاعل الخير والثواب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:24

بنت دمياط كتب:
امشي يا زا جيم يا معقد ..والله أنا حاسة ان فيه واحدة دمياطية رزعتك علي قفاك وعقدتك من بنات دمياط

وبصراحة دا شيء مش كويس.. انتا يعني قفاك هيستحمل ايه ولا ايه..

تلاقيه الوقتي ياحرام بقا عريض من كتر الضرب بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412



ولا عمرها حصلت ولا هتحصل ان شاء الله احنا جدعان اوى يعنى ونعجبك

وبعدين مش تخليكى فى سنانك اللى كلها الفار دى الاول هو انتى بتعرفى تتكلمى هههههههههههههه علشان تبقى دكتوره هههههههه صدقى هيبقى شكلك حلو اوى والعيال بتقول دكتوره هتمه من غير سنان وبتتكلم بنت دمياط - صفحة 2 62621 بنت دمياط - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:26

كلنا مؤمنين ان الحسد مذكور فى القران
فخلي بالك
ومتقلقيش
ميهمكيش ان الكلية دى خرابة وانتى بتدرسي فيها
ميهمكيش ان تلاقي الدكاترة ميعرفوش يشرحوا
اهم حاجة نفسك وده المهم
لا تضعى اى حاجة تعيقك
انا اعلم انك تواجهى متاعب
واعلم ان الحياة مليئة بالمتاعب
فخلي بالك من نفسك
وانا بادعيلك ديما
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط

يارب يوفق بنت دمياط

يارب يوفق بنت دمياط


يارب يوفق بنت دمياط
ربنا يكرمك يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:26

تؤ تؤ

من الشعراء المحتله بنت دمياط - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:27

the game كتب:
بنت دمياط كتب:
امشي يا زا جيم يا معقد ..والله أنا حاسة ان فيه واحدة دمياطية رزعتك علي قفاك وعقدتك من بنات دمياط

وبصراحة دا شيء مش كويس.. انتا يعني قفاك هيستحمل ايه ولا ايه..

تلاقيه الوقتي ياحرام بقا عريض من كتر الضرب بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412 بنت دمياط - صفحة 2 955412



ولا عمرها حصلت ولا هتحصل ان شاء الله احنا جدعان اوى يعنى ونعجبك

وبعدين مش تخليكى فى سنانك اللى كلها الفار دى الاول هو انتى بتعرفى تتكلمى هههههههههههههه علشان تبقى دكتوره هههههههه صدقى هيبقى شكلك حلو اوى والعيال بتقول دكتوره هتمه من غير سنان وبتتكلم بنت دمياط - صفحة 2 62621 بنت دمياط - صفحة 2 62621
هههههههههههههه براحة فى الكلام
اسنانها زى الفل
متقلقش
بتغسل اسنانها بالمعجون سكنل تو بنت دمياط - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:32

انتا بتتريق علي صورتي ياواد يا ذا جيم طب بنت دمياط - صفحة 2 955412 أصلا دي مش صورتي دي صورة لوجي حبيبة قلبي وصحبتي و

دي تبقي بنت بنت خالتي وعمرها 3سنين..وبعدين مش أحسن من عفريت العلبة اللي انتا عاملو صورة شخصية

والله شكلها صورتك وانتا فالابتدائية في جماعة الشرطة المدرسية ولونها أحمر كدة لأنك وقتها كان عندك حصبة

وبتهرش بنت دمياط - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:33

بنت دمياط - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:39

مالك يا ست الكتكوته انتى( ملها الصوره دى حتى حشمه وفيها النقاب الشرعى ) وبعدين خليكى فى سنانك دى بنت دمياط - صفحة 2 62621 بنت دمياط - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:40

ده مصارع بشع ههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:40

professional كتب:
كلنا مؤمنين ان الحسد مذكور فى القران
فخلي بالك
ومتقلقيش
ميهمكيش ان الكلية دى خرابة وانتى بتدرسي فيها
ميهمكيش ان تلاقي الدكاترة ميعرفوش يشرحوا
اهم حاجة نفسك وده المهم
لا تضعى اى حاجة تعيقك
انا اعلم انك تواجهى متاعب
واعلم ان الحياة مليئة بالمتاعب
فخلي بالك من نفسك
وانا بادعيلك ديما
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط يارب يوفق بنت دمياط
يارب يوفق بنت دمياط

يارب يوفق بنت دمياط

يارب يوفق بنت دمياط


يارب يوفق بنت دمياط
ربنا يكرمك يارب
دعواتك بتسعدني يابروف

وربنا بيستجيب دعاء المؤمن لأخيه المؤمن بظهر الغيب..ربنا يخليك ويبارك فيك

وبالنسبة للكلية فا أنا أكتر واحدة بحبها..أنا بحس انها زي الطفلة الصغيرة محتاجة رعاية وعناية وحب كتير

وهية هتكبر وهتبقي شابة جميلة وبنت عظيمة..والحمد لله القسم بتاعي دكاترتو بيشرحو كويس جدا ربنا يخليهم لينا

أنا بقعد منبهرة في محاضراتهم بجد هما عظماء جدا..وبالذات رئيس قسمنا ربنا يخليه دا مش بيناديني باسمي لأة دا بيناديني ويقولي يا شجرة الدر

بعد كل دة مش عاوزني أحبها..دانا بعشقها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 9 أبريل 2010 - 0:43

آل علي رأي المثل القرد في عين ذا جيم غزال

طب يا عم انتا حر ..بس بردة مقولتش دي صورتك وانتا في سنة كااااااااااااااااااااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
بنت دمياط
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 40انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 21 ... 40  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: كليتنا-
انتقل الى: