stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش

Noor
زوجي قرة عيني
hitman
zzzzamalkawy
The game
shemo
мεso
sad girl
الحريف
the red baron
HULK
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Empty
مُساهمةموضوع: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:31

والله انا مش عارف ابدأ ازاى من الاخر انا سمعت ان بنت دمياط زعلانه

مين بنت دمياط دي ؟؟؟انا هقولكم مين بنت دمياط دي هى بنت بسيطه اللى فى قلبها على لسنها ومن اجدع والذ الشخصيات اللى على المنتدي كفايه ان انا اقولكو ان انا كنت بفكر اسيب المنتدي علشان بقه رخم من بعد ما هزرت مع بنت دمياط وعملنا انا وهى وجيوكنده (حزب الكفاح الاجرامى) ضد (البارون وساد والحريف) وانا مببطلش ضحك على المنتدي ...ده غير هزارها اللى مع جيم وهزارها مع باقى الاعضاء.....من الاخر انا مش بسميها بنت دمياط انا بسميها (فاكهه المنتدي)

دي بقه بنت دمياط .......طب هى زعلانه وبتقول معدتش داخله المنتدي تانى بسبب نقد ممكن يكون لازع بالنسبه ليها انا بقولها يا ستى كلنا اسفين ليكى(وعلى فكره الموضوع كله هزار فى هزار واحنا كلنا متقبليين هزارك ده يا ستى وملكيش دعوه بحد)

وانا بقول من موضوعى ده ان كلنا معدناش داخليين على المنتدي تانى لو مدخلتيش
طب وحيات الاجرام والموتات اللى موتناها للناس معدناش داخليين على المنتدي لو مدخلتيش عليه تانى

كلنا مستنيين ردك يا (فاكهه المنتدي)
بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:37

وانا بضم صوتى لصوته وباقول ارجعى يا بنت دمياط وكيدى العوازل

امال هاضايق فى مين يا جماعه

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 721390

( شويه نفاق لغايه ما ترجع ويا ويلها منى )

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 561444 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 279639
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:38

اقسم لك بالله انى لا اعرف الاخت بنت دمياط اطلاقا لا شكلا ولا حتى كلام
فى الاول اختلفت معها بسبب موضوع ستار اكاديمي وكنت بارد على ردودها فكنت قاسي عليها لان الموضوع كان مكهرب جداااااااااااااااااااااااااااا
لكن لما عملنا موضوع الحرب حسيت انها جدعة جدا وطيبة اوى وحساسة جدا ومثقفة جدا
ما شاء اللللللللللللللللللللللللللللللللله ربنا يحميها
والله الحرب ده هزار
يمكن سعات بعض الاعضاء بيفهموا ان اللى حصل ده انها مشكلة رغم اننا اتكلمنا مرارا وتكرارا انها هزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
والله صوتنا تعب جدا من كلمة ده هزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
انا معاك يا حبي ان بنت دمياط ترجع والا ننسحب
وبعدين اومال احارب مين
غير اختى المحترمة جداااااااااااااااااااااااا بنت دمياط
ورغم انك ضدى فى الحرب لكن بجد انتى اختى اللى باتشرف اننا اعرف عضوة اسمها بنت دمياط طيبة وحنونة وجدعة
بجد انا زعلان بسبب عدم وجودها
وانا مع اخويا هلك فى كلامه
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:39

بنت دمياط من الاعضاء الجميلة اللى عملت شغل فى المنتدى
شغل جامد
sad girl
عضو ماسي
عضو ماسي
sad girl

انثى
البلد : الاوهام
الهوايات : لجزيره الاوهام
المزاج : الحمد الله على كل شئ

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:42

يلا بقا يا بنوته ادخلى المنتدى تانى
ده البارون والبروف وانا
وهالك والكل عايزك يلا يا قمر ارجعى بقا
احنا بنستناكى
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:46

فيه إيه يا جيرل إنتي روحتي فيييين ؟؟؟ بجد المنتدي ملوش أي طعم من غيرك و طعمه زي الكنافه المحشيه طرشي و حاسس إن الصيف هجم فجأه و جالي تسلخات ..

إحنا لينا هزار جامد مع بعض و عايزينك ترجعي و هترجعي .. و عايزين نرجع نهزر تاني مع بعض و الدنيا تبقي لوووز الجووووز. طب هنهزر مع مين من بعدك يعني .. إحنا إتشردنا من بعدك يا بنت دمياط يللا مستنيينك بفارغ الصبر

عووووودي يا بنت دمياااط عوووووودي بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 977193 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 219975
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:47

انا معرفهاش شخصيا -بس نفسي جداااا اتعرف عليها بصراحه-بس اللي عرفته عنها انها بنوته بتتابع معانا في حفظ القران وبشوفها كمان في الالعاب وفي مواضيع كتير
بس مهما كان حد انتقدك يابنوته مينفعش تمشي خالص ...وانتي اللي بتقولي اننا اخوات والاخوات لما بينقدو بعض مبيسيبوش بعض ولا ايييييييييه؟؟
يارب ترجعيلنا بسرعه يابنوته....شكراااا hulk ع الموضوع
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:55

وانا اول واحد يكون علق على الموضوع الجميل ده (الظاهرملحقتش) وبضم صوتى لصوت الهالك ده هزار فى هزار وملكيش دعوه بحد احنا قابلين وبعدين علشان خاطر الواد الهالك الغلبان اللى كلف نفسه وكتب موضوع على حسابه وتحمل التكاليف الباهظه من حبر و ورق وطباعه ونشر وغسيل لا مكلفه بجد وبعدين لو زعلانه تبقى مبتعتبريناش اخواتك ذى ما بتقولى وبجد انا اضايقت لما عرفت اللى حصل علشان كده قررت اتصل على الفور ب الهالك ويتخذ كل الاجراءات الازمه

وبعدين حرام عليكى كده انكد انا على مين دلوقتى ههههههههههه بجد زعلان لو مرجعتيش بسرعه فى ظرف يومين اما اشوف ان احنا غالين عليكى ولا ايه حتى على الاقل انا و هالك (انجزى هنعد نتحايل عليكى كتير اخلصى بقى) هههههههههههه

ولو سمحتى يا جيوكنده لو انتى الا شفتى الرد ده بلغيها بان انا هزعل بجد لو مرجعتش وبسرعه وكما قال الشاعر هالك( فاكهه المنتدى )

وفى انتظار الرد والرجوع بالسلامه على العنوان التالى : com. لو سمحتى متزعليش و كده غلط .www
بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 661769 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 661769 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 661769 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 661769 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388
zzzzamalkawy
عضو ماسي
عضو ماسي
zzzzamalkawy

ذكر
البلد : مصر
الهوايات : الكوره ثم الكوره ثم الكوره
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالخميس 15 أبريل 2010 - 23:56

ليه كدة يا جماعه؟؟؟؟؟
مشكله ايه وهزار ايه اللى يخلينا نزعل من بعض ونسيب المنتدى عشانه
عيب اووووووووى يا جماعه بجد
احنا كلنا هنا اخوات واهل مع بعض
وبنت دمياط دى غاليه علينا ومينفعش تسيب المنتدى
وكمان هالك وجيم وبارون وساد وجيوكنده
وده كله هزار يا جماعه وبلاش نعمل كدة فى بعض
hitman
عضو ذهبي
عضو ذهبي
hitman

ذكر
الهوايات : حر
المزاج : حسب الاجواء المحيطه

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 2:02

تمام يا هالك يا حبيب قلبي
يا هو أنا أفديك الساعه لما أهزر هزار زي ده بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 166815
و أموت متات زي دي بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 845558
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 4:32

hulk كتب:
والله انا مش عارف ابدأ ازاى من الاخر انا سمعت ان بنت دمياط زعلانه

مين بنت دمياط دي ؟؟؟انا هقولكم مين بنت دمياط دي هى بنت بسيطه اللى فى قلبها على لسنها ومن اجدع والذ الشخصيات اللى على المنتدي كفايه ان انا اقولكو ان انا كنت بفكر اسيب المنتدي علشان بقه رخم من بعد ما هزرت مع بنت دمياط وعملنا انا وهى وجيوكنده (حزب الكفاح الاجرامى) ضد (البارون وساد والحريف) وانا مببطلش ضحك على المنتدي ...ده غير هزارها اللى مع جيم وهزارها مع باقى الاعضاء.....من الاخر انا مش بسميها بنت دمياط انا بسميها (فاكهه المنتدي)

دي بقه بنت دمياط .......طب هى زعلانه وبتقول معدتش داخله المنتدي تانى بسبب نقد ممكن يكون لازع بالنسبه ليها انا بقولها يا ستى كلنا اسفين ليكى(وعلى فكره الموضوع كله هزار فى هزار واحنا كلنا متقبليين هزارك ده يا ستى وملكيش دعوه بحد)

وانا بقول من موضوعى ده ان كلنا معدناش داخليين على المنتدي تانى لو مدخلتيش
طب وحيات الاجرام والموتات اللى موتناها للناس معدناش داخليين على المنتدي لو مدخلتيش عليه تانى

كلنا مستنيين ردك يا (فاكهه المنتدي)
بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 851373 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388

اتصال غريب من جيوكندة علي تليفوني الأرضي الساعة 5.30 الفجر..هية عارفة اني بصلي الفجر وبفضل صاحية لما أشوف الشروق من البلكونة بتاعتنا

لقيتها بتقولي أومي بسرعة ادخلي عالمنتدي دلوقتي حالا..ولما دخلت اتفاجأت فعلا

هالك بجد لو فضلت أدور علي كلام أوصفك بيه مش هلاقي أي كلام يوصف شخصك الرائع

أنا مكنتش متخيلة انك انسان بالروعةوالوفاء النادر دا طلعت قلب الأسد بجد..من أول مرة اتعاملت معاك فيها وأنا كونت انطباع انك انسان وفي ورائع ونادر الوجود في زمانا دة

انتا في نظري رمز لابن البلد الجدع الوفي العفوي والغير متكلف في تصرفاتو ودي أكتر حاجة عجبتني وأبهرتني في شخصيتك ..فعلا انتا شخصية بتدخل القلب فورا وبتقتحمه

ولو كنت أنا فاكهة المنتدي يبقي انتا أكيد قلب المنتدي

وعلي فكرة أنا كنت مش بدخل لأني فعلا كنت مريضة جدا وكنت حاسة اني عاوزة أتوقف عن الكلام

بس عمري مافكرت أسيب المنتدي اللي قضيت عليه أسعد أوقاتي..اللي بسببه اتعرفت فيه علي أحلي اخوات فالدنيا واللي خلوني أغير فكرتي عن الاستمتاع بالوحدة اللي كنت عايشة وسعيدة بيها

خصوصا اني ماليش اخوات..بس فجأة تحولت..أدمنت التواجد والحديث معاكم عالمنتدي.

.وحتي فالكلية كل كلامي مع جيوكندة عليكم وعلي انبهاري بشخصياتكم وسعادتي الشديدة ان ربنا رزقني باخوات أحلي وأوفي اخوات..

بس ياهالك أنا هشكرك بطريقتي الخاصة جدا..أنا أهديلك برغم اني مش أعرفك أحلي وأجمل وأرق بوكيه ورد أبيض أحب وأغلي الورود علي قلبي

وعليه كارت مكتوب عليه(قلب الأسد ..هو اسم قد أطلقته عليك ..لكني سأستبدله بقلب الوفاء)

عدل سابقا من قبل بنت دمياط في الجمعة 16 أبريل 2010 - 5:11 عدل 1 مرات
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 4:42

the red baron كتب:
وانا بضم صوتى لصوته وباقول ارجعى يا بنت دمياط وكيدى العوازل

امال هاضايق فى مين يا جماعه

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 721390

( شويه نفاق لغايه ما ترجع ويا ويلها منى )

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 561444 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 279639

أبو البرانين أغرب شخصية اتعاملت معاها فحياتي

انسان غامض بكل ما تحمل الكلمة من معني..بحس انك حاد الذكاء لدرجة اني بكون حذرة جدا في أي كلمة بوجها ليك

بس ذكائك برغم خوفي منو بيبهرني فعلا

وعارفة كمان ان داخل شخصيتك الواثقة جدا والقوية..انسان طيب وعفوي وأخ حقيقي وصديق وفي وعدو شريف

ومضاف ليهم انك أبو البرانين الغالي جدا علي قلبي وعلي قلوب كل الناس

وصدقني الحرب معاك دي أجمل حرب..وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ياويلك انتا مني
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 5:04

professional كتب:
اقسم لك بالله انى لا اعرف الاخت بنت دمياط اطلاقا لا شكلا ولا حتى كلام
فى الاول اختلفت معها بسبب موضوع ستار اكاديمي وكنت بارد على ردودها فكنت قاسي عليها لان الموضوع كان مكهرب جداااااااااااااااااااااااااااا
لكن لما عملنا موضوع الحرب حسيت انها جدعة جدا وطيبة اوى وحساسة جدا ومثقفة جدا
ما شاء اللللللللللللللللللللللللللللللللله ربنا يحميها
والله الحرب ده هزار
يمكن سعات بعض الاعضاء بيفهموا ان اللى حصل ده انها مشكلة رغم اننا اتكلمنا مرارا وتكرارا انها هزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
والله صوتنا تعب جدا من كلمة ده هزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
انا معاك يا حبي ان بنت دمياط ترجع والا ننسحب
وبعدين اومال احارب مين
غير اختى المحترمة جداااااااااااااااااااااااا بنت دمياط
ورغم انك ضدى فى الحرب لكن بجد انتى اختى اللى باتشرف اننا اعرف عضوة اسمها بنت دمياط طيبة وحنونة وجدعة
بجد انا زعلان بسبب عدم وجودها
وانا مع اخويا هلك فى كلامه

البروف ..

أول انسان غير فكرتي عن الرجالة وعن قلوبهم اللي كنت فاكراها حجرية

بحس في كل كلامك معانا كلنا بكمية حنان وعطف وطيبة عمري ما شفتها في مخلوق.

.بعتبرك أخ حقيقي ودايما بتنصحنا عشان خايف علينا

اسمحلي أقولك اني بحسك بابا يا حريف..أيوة متستغربش..فعلا بحسك أب بيحب أولادو أوي وبيخاف عليهم وعاوزهم يكونو أحسن ناس فالدنيا

بتجمعنا دايما حواليك ومش بتتردد لحظة في نصحنا بمنتهي الاخلاص لو حد فينا غلط في حاجة..بعشق قسوتك علينا لأني عارفة انها وراها خوف عليناونصيحة حقيقية من القلب

ربنا يجازيك خير علي نيتك الصافية الطيبة دي
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 5:19

sad girl كتب:
يلا بقا يا بنوته ادخلى المنتدى تانى
ده البارون والبروف وانا
وهالك والكل عايزك يلا يا قمر ارجعى بقا
احنا بنستناكى

ساد حبيبة قلبي واللي مبهدلاني معاها بس برغم كدة بكون سعيدة جدا وأنا بقرأ ردودك الجامدة عليا

بصراحة بخاف منك..بس بحبك أوي أوي

وشكلك كدة بنوتة رقيقة جدا ووديعة وهادية وقمة فالطيبة..

بس كمان شكلك بوسي كات..يعني لو حد جه جمبك..هتخربشيه فورا

بجد أنا سعيدة بتعرفي عليكي وبحبك جدا والله من كل قلبي
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 5:30

SCORPION كتب:
فيه إيه يا جيرل إنتي روحتي فيييين ؟؟؟ بجد المنتدي ملوش أي طعم من غيرك و طعمه زي الكنافه المحشيه طرشي و حاسس إن الصيف هجم فجأه و جالي تسلخات ..

إحنا لينا هزار جامد مع بعض و عايزينك ترجعي و هترجعي .. و عايزين نرجع نهزر تاني مع بعض و الدنيا تبقي لوووز الجووووز. طب هنهزر مع مين من بعدك يعني .. إحنا إتشردنا من بعدك يا بنت دمياط يللا مستنيينك بفارغ الصبر

عووووودي يا بنت دمياااط عوووووودي بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 977193 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 219975

انتا بقا يا سكوربيون محتاج اكلمك بقاموس لغوي مختلف..طريقتك فالكلام غريبة جدا وجميلة

وعايزة أقولك حاجة هتضحك عليها أيام موضوع يارجالة كنت متأثرة جدا بيه لدرجة اني حلمت بيكم بس أكتر حد فسرت شكله فالحلم انتا

بس انتا كنت فالحلم ليوناردو ديكابريو طبعا أنا كنت ناوية أضربك فالحلم بس أول ماشفتك قولت ياخبر ليوناردو معانا فالكلية..وقعدت اطنطط وأضحك وأفرح زي العبيطة

وفضلت أقولك علي فكرة بقا كيت ونسليت دي مش حلوة ليه مخدتنيش معاك ففيلم تايتانيك والله أنا أحلي منها..طب انتا بتشوف نيكولاس كيدج طب والنبي سلملي عليه كتير

وقولو اني نفسي أشوفو أوي........شكرا لاهتمامك سكوربيون

وأنا أوعدك اني هعود كويكلي وهنهزر تاني وهنولعا ان شاء الله يامان...بيس
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 5:37

shemo كتب:
انا معرفهاش شخصيا -بس نفسي جداااا اتعرف عليها بصراحه-بس اللي عرفته عنها انها بنوته بتتابع معانا في حفظ القران وبشوفها كمان في الالعاب وفي مواضيع كتير
بس مهما كان حد انتقدك يابنوته مينفعش تمشي خالص ...وانتي اللي بتقولي اننا اخوات والاخوات لما بينقدو بعض مبيسيبوش بعض ولا ايييييييييه؟؟
يارب ترجعيلنا بسرعه يابنوته....شكراااا hulk ع الموضوع

طبعا شيمو احنا اخوات وأحلي اخوات..وأنا والله العظيم اللي يشرفني جدا اني اتعرف عليكي

انتي انسانة محترمة جدا وبنوتة أمورة كتكوتة طيبة..وكمان رقيقة أوي

وكمان انتي أبلة شيمو حبيبة قلبي اللي بنتابع معاها حفظ القرآن وبنحبها جدا

ربنا يخليكي لينا يارب وتسلمي يا أحلي شيمو علي اهتمامك وذوقك
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 5:44

the game كتب:
وانا اول واحد يكون علق على الموضوع الجميل ده (الظاهرملحقتش) وبضم صوتى لصوت الهالك ده هزار فى هزار وملكيش دعوه بحد احنا قابلين وبعدين علشان خاطر الواد الهالك الغلبان اللى كلف نفسه وكتب موضوع على حسابه وتحمل التكاليف الباهظه من حبر و ورق وطباعه ونشر وغسيل لا مكلفه بجد وبعدين لو زعلانه تبقى مبتعتبريناش اخواتك ذى ما بتقولى وبجد انا اضايقت لما عرفت اللى حصل علشان كده قررت اتصل على الفور ب الهالك ويتخذ كل الاجراءات الازمه

وبعدين حرام عليكى كده انكد انا على مين دلوقتى ههههههههههه بجد زعلان لو مرجعتيش بسرعه فى ظرف يومين اما اشوف ان احنا غالين عليكى ولا ايه حتى على الاقل انا و هالك (انجزى هنعد نتحايل عليكى كتير اخلصى بقى) هههههههههههه

ولو سمحتى يا جيوكنده لو انتى الا شفتى الرد ده بلغيها بان انا هزعل بجد لو مرجعتش وبسرعه وكما قال الشاعر هالك( فاكهه المنتدى )

وفى انتظار الرد والرجوع بالسلامه على العنوان التالى : com. لو سمحتى متزعليش و كده غلط .www
بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 661769 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 661769 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 661769 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 661769 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 957388

ذا جيم الجامد أوي...والوحيد اللي لقيتو من جيلي بيحب عبد الوهاب زيي

بس هوة ولد مشاكس ولذيذ..الوحيد اللي بيقولي يابت بس بحبها منو أوي

وبرغم المشاكل والمقالب اللي بيعملها فيا..اللي أنا بعشقها أصلا

بس غالي جدا علي قلبي لأن(القط يحب خناقه)...وأنا عارفة ان هوايتك الوحيدة هية خناقي بس أنا حابة كدة

وأنا اللي بقولك انتا بالذات نكد عليا براحتك..أنا قابلة وفرحانة كمان

وباعتبارك ذواق زيي أهدي ليك أغنية بعشقها لعبد الوهاب أغنية (من غير ليه)
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 6:00

zzzzamalkawy كتب:
ليه كدة يا جماعه؟؟؟؟؟
مشكله ايه وهزار ايه اللى يخلينا نزعل من بعض ونسيب المنتدى عشانه
عيب اووووووووى يا جماعه بجد
احنا كلنا هنا اخوات واهل مع بعض
وبنت دمياط دى غاليه علينا ومينفعش تسيب المنتدى
وكمان هالك وجيم وبارون وساد وجيوكنده
وده كله هزار يا جماعه وبلاش نعمل كدة فى بعض

أشكر اهتمامك جدا يا زملكاوي فرحت جدا والله لما قرأت ردك لأني متأكدة انك انسان عظيم

وطيب جدا جدا

كفاية انك أول حد جمعنا حواليه في موضوع حملة حفظ القرآن

وانتا حقيقي أخ غالي وعزيز جدا ربنا يخليك ويبارك فيك يارب ويرزقك الخير

متشكرة جدا جدا مرة تانية

تقبل خالص تحياتي
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 6:04

hitman كتب:
تمام يا هالك يا حبيب قلبي
يا هو أنا أفديك الساعه لما أهزر هزار زي ده بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 166815
و أموت متات زي دي بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 845558

هت مان ..شكلك كدة قلبك جامد زينا وبتحب الاجرام

أنا سعيدة أوي بردك دة..وبدعيك للانضمام معانا لحزب الكفاح الاجرامي

ماشي ..عاوزين نبهدل ساد والبروف وأبو البرانين..ونخليهم يغنوا ظلموه

خلاص يابطل..سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 6:11

وأخيرا أحب أقولكم اني آسفة اني طولت عليكم

بس أنا حبيت اني أرد علي كل حد لوحدو..وأقول انطباعي عنو اللي كان نفسي أقولو ليه من زمان

وكمان لأني حابة أشكر كل واحد اهتم ودخل كتب رد عالموضوع بطريقتي الخاصة

أنا بجد بحبكم أوي أوي أوي وانتو أخواتي فعلا وبشكر ربنا انو رزقني بيكم

وفي يوم من الأيام لو أراد ربنا أوعدكم ان احنا أكيد أكيد هنتجمع ان شاء الله

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام يا أغلي الأحباب

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 89143 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 89143 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 89143 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 89143 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 89143 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 89143 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 89143
Noor
عضو ماسي
عضو ماسي
Noor

انثى
الهوايات : reading
المزاج : تمام الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 10:30

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 721390 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 721390 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 721390 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 721390

ليه بس يا بنوتة مين زعلك في المنتدى

وحتى لو فيه حد زعلك فهو اللي يمشي مش انتي

جايز انا ما شوفتكيش بس حسة والله انك بنت طيبو وعفوية وعلى طبيعتك

يا رب ترجعيلنا تاني بالسلامة وتكملي مسيرة حزب الكفاح الاجرامي

رغم ان دي اول مرة اسمع عنه
....بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 205251 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 205251 بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 205251
http://www.shababel5eer.tk/
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 11:19

كل الحب ده وتمشي
انا لو شفت الحب ده ليا مش امشي ابدا
ياريت اكون مكانك والاقي الحب ده من الاعضاء
كنت ارقص فرحا على هذا الحب
فياريت متسبناش ونكمل الحرب معاك لانك عضوة مهمة اوى وعزيزة علينا كلنا
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 12:06

اه هتخديها حجه وتبداى مذاكره يا موس

احنا وراكى بالمرصاد مش ممكن اسمح لواحده من الحزب المنافس بالتفوق

ها هتفضلى معانا ولا هتذاكرى بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 205251
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 12:12

المنتدى من غيرك زى الجسم بلا روح
وكلامى والله مش مجاملة انما باقول حقيقة بجد
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة

مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش Icon_minitimeالجمعة 16 أبريل 2010 - 12:29

انا مش قادرة اعبر عن اللى جوايا دلوقتى بجد

انا اول ما قرأت الموضوع متردتش لحظة انى اكلم بنت دمياط ع الرغم من ان الوقت كان غير مناسب

حسيت ان هو دا الوقت اللى ربنا اختاره علشان يسعد قلب بنت دمياط

انا فعلا بشكركل من اهتم بغياب بنت دمياط ودخل وشارك فى عودة بنت دمياط

واللى انتو متعرفهوش عن بنت دمياط انها عمرها ما اخدت قرار ورجعت فيه مهما حصل مع انى انا الوحيدة اللى ممكن تقتنع بكلامى

لكن علشان هى بتحبكم بجد وبتعتبركم اخواتها فعلا هى رجعت ليكوا تانى

يعنى انتو بقيتوا عندها اهم منى   بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش 721390

يلا بقا انا واثقة انى فى مكان محدش يقدر يوصلوا غيرى فى قلب بنت دمياط

واللى هيقرب لمكانى هكحوروا 

بنت دمياط يا بلاش وحده غيرها متنفعناش
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» شباب رسالة دمياط ... حملة بكرة احلى فى دمياط
» اه يا ...... " ولا بلاش " هههههههههههههههههههههههههه
» واحد خاطب وحده ومش طايقهااااااااااااااااااااااا؟؟
»  بلاش دي وخليها دي
» ما شاء الله ..هي دي الذريه ولا بلاش