stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر
 

 صور بنات قبل وبعد المكياج

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 31
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

صور بنات قبل وبعد المكياج Empty
مُساهمةموضوع: صور بنات قبل وبعد المكياج   صور بنات قبل وبعد المكياج Icon_minitimeالسبت 17 أبريل 2010 - 21:41

اهلا بكل اعضائنا الحلوووين
طبعا بقول حلوووين لان الجمال مش جمال الشكل بس
كل البنات عارفين المكياج واد اية بغير الشكل لكن الصور اللى انا جيباها التغير مش طبيعى ابداااااااااااااا
انا اتخضيت من الشكل بجد هههههههههههههههه للدرجة دى المكياج بيعمل تغيير
شوفوا انتوا وقولوا رأيكم بنات قبل وبعد المكياج




صور بنات قبل وبعد المكياج E04ac1aa0d







صور بنات قبل وبعد المكياج 5f952b8f06
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

صور بنات قبل وبعد المكياج Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور بنات قبل وبعد المكياج   صور بنات قبل وبعد المكياج Icon_minitimeالأحد 18 أبريل 2010 - 15:47

قال ع رأي المثل لبس البووووصه تبقي عرووووسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 30
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

صور بنات قبل وبعد المكياج Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور بنات قبل وبعد المكياج   صور بنات قبل وبعد المكياج Icon_minitimeالإثنين 19 أبريل 2010 - 0:51

لا تعليق
انت اولا حطيت صوره بنات وده شىء مرفوض من قوانيين المنتدي طبعا هيعدوا يقولولى الشيخ هالك وبتاع بس هى كلمه بس كانت تعبانى والموضوع لو تجاوزنا عن صوره هتفتح معانا انا عارف ان الصور مفيهاش خلاعه ولا حاجه بس زي ما قولت لو بدأنا بصور زي دي مش بعيد تنتهى بفساتيين المساء والسهره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
phantom
عضو ماسي
عضو ماسي
phantom

ذكر
عدد الرسائل : 1941
العمر : 27
البلد : بلد الاحلام
الهوايات : بينج بونج
المزاج : الحمد لله في السحاب
نقاط : 1781
تاريخ التسجيل : 24/10/2009

صور بنات قبل وبعد المكياج Empty
مُساهمةموضوع: رد: صور بنات قبل وبعد المكياج   صور بنات قبل وبعد المكياج Icon_minitimeالإثنين 19 أبريل 2010 - 21:29

لا تعليق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
صور بنات قبل وبعد المكياج
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: ألبوم صور-
انتقل الى: