stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 بنت دمياط

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 13 ... 23, 24, 25  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
عدد الرسائل : 547
العمر : 30
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة
نقاط : 563
تاريخ التسجيل : 04/02/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:31

العروسة خلاص بقت خارج نطاق الخدمة انا عندى اجازة 5 تيام بس

يعنى يا دوب الحق اشم فيهم نفسى

اصل بعيد عنكو انا بروح الكلية كل يوم من 8 صباحا الى الثانية ظهرا

لما السيد يا عينى هيتهبل نفسه ياكل لقمة طازة مرة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:32

لا لا يا جوكا اخص عليكي الف خصايه

بان انا عميل مزدوج ( انا مع اللي يدفع اكتر يا بنتي ) بنت دمياط - صفحة 24 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:32

ربنا يكرمك ياميدو بس انا الحمدلله دكاترتي متعاونين جدا هما أيوة جاديين وبيطلبو كل يوم تكليفات جديدة

تقطم الظهر بس هية دي ضريبة النجاح ولازم ننضرب كلنا عشان نوصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:34

ونقول بلاش شغل تزعلوا

طب ذنبه ايه الراجل اللى بيشتغل يدوبك ييجى ساعه عاوز يتغدى ما يلاقيش لقمه حلوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:34

جيوكندة كتب:
العروسة خلاص بقت خارج نطاق الخدمة انا عندى اجازة 5 تيام بس

يعنى يا دوب الحق اشم فيهم نفسى

اصل بعيد عنكو انا بروح الكلية كل يوم من 8 صباحا الى الثانية ظهرا

لما السيد يا عينى هيتهبل نفسه ياكل لقمة طازة مرة


لوحدك حبيبي لوحدك .....فاكرة الغنوة دي الدي جي شغلها وانتي بتغيري الدبل فالفرح

بس متقلقيش هنتظم معاكي والله ومعنتش هسيبك لوحدك يا جميل بنت دمياط - صفحة 24 232641
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:36

اه ع رايك وع راي المثل عشان مانعلي ونعلي ونعلي لازم نتضرب نتضرب نترررررررررررررب


وبالمناسبه دي يا جماعه ونظرا لتجمعنا من فتره طويله


انا باقدم اعتذاري يا احمد ع سوء التفاهم اللي كان حصل وربنا يوفقك ويكرمك ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:38

the red baron كتب:
ونقول بلاش شغل تزعلوا

طب ذنبه ايه الراجل اللى بيشتغل يدوبك ييجى ساعه عاوز يتغدى ما يلاقيش لقمه حلوه

ايه ما عندكم اندومي اضربولكم طبق

ولا اصلا استلفو لقمة مالجيران ولا هوة الجيران لزمتهم ايه

هوة احنا هنقطع نفسينا ولا ايه ..هنخرج ولا نشتغل ولا ننم علي خلق الله ولا نطبخ بنت دمياط - صفحة 24 514675

وبعدين انتو ناسيين مش فيه ماما الحاجة انزل بقا كل عند ماما انتا وهوة بنت دمياط - صفحة 24 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:38

انت لسه فاكر يا عم انا نسيت


بعدين انا مش باشيل حاجه من اى حد ولا بافتكر اى سوء تفاهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
عدد الرسائل : 547
العمر : 30
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة
نقاط : 563
تاريخ التسجيل : 04/02/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:40

احساسى يا ستى مش عارفة

انا يمكن مرتاحة هنا وحاسة بالامان بس برضو

مفتقدة حبيبى جدا بتمنى انه يجى ياخدنى حالا وحشنى بيتى قوى

وحشنى كل ركن فالشقة الطويلة العريضة اللى بتهوه فيها

يصراحة مش قادرة على بعد سيد عنى

يابت يالئيمة فكرتنى ليه كنت بحاول انسى واقول انه ممكن يجى يقولى يلا نروح بتنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:41

طب بذمتك السيد يهون عليكى يا جيوكنده تقوليله روح كل عند الحاجه

والله اللى تقولى روح كل عند الحاجه

اقولها على بيت ابوكى عدل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:41

طب بذمتك السيد يهون عليكى يا جيوكنده تقوليله روح كل عند الحاجه

والله اللى تقولى روح كل عند الحاجه

اقولها على بيت ابوكى عدل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:43

تسلم يابو حميد ( علي فكره انا لما بازعل من حد باحتاج بس شوية وقت مع نفسي وبارجع اعتذر له سواء الغلط مني او لا , بس حصل خير وان شاء الله احنا اخوات وميحصلش اي سوء فهم تاني ) بيس يا صاحبي

الي اللقاء يا جماعه

مضطرامشي الوقتي لاني مابصدق الاقي حد يستني مكاني في السيبر ع بال بس اروح البيت وارجعلكم
نص ساعه بس وراجع باذن الله

اتمني ارجع الاقيكم موجودين كلكم

brb

Cya
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:47

جيوكندة كتب:
احساسى يا ستى مش عارفة

انا يمكن مرتاحة هنا وحاسة بالامان بس برضو

مفتقدة حبيبى جدا بتمنى انه يجى ياخدنى حالا وحشنى بيتى قوى

وحشنى كل ركن فالشقة الطويلة العريضة اللى بتهوه فيها

يصراحة مش قادرة على بعد سيد عنى

يابت يالئيمة فكرتنى ليه كنت بحاول انسى واقول انه ممكن يجى يقولى يلا نروح بتنا

بنت دمياط - صفحة 24 561444 يامعلم انتا يابو قلب حنين ياخبر عليكي ايه يابنت انتي كل دا طب مش قدام الاطفال بارون وميدو الاولاد بردة لسة صغنططين في عمر الزهور

حبيبة قلبي ربنا يخليلك حبيبك طول العمر يارب ويباركلك ويرزقك بالذرية الصالحة اللي تطلع عنيكي انتي وحبيبك بنت دمياط - صفحة 24 376922
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
عدد الرسائل : 547
العمر : 30
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة
نقاط : 563
تاريخ التسجيل : 04/02/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:48

بقا كدا يا ميدو نقيت عالنت اهو هيشلنى

بارون فى ناس الشغل كل حياتها

انا بجد اكتر واحدة بتعب بس بجد انا مقدرش اعد فالبيت ولو يوم واحد

علشان كدا بخرج وبعدين السيد عايز يخلص منى علشان كل يوم بقوله انا عايزة اخرج

وبعدين انا وبنت دمياط نفسنا نرجع الايام الحلوة تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
عدد الرسائل : 547
العمر : 30
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة
نقاط : 563
تاريخ التسجيل : 04/02/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:52

لاء طبعا انا مقدرش ابدا بس انا والله عندى ظروفى

ماما تعبانة شوية وكان لازم ابات معاها

بس سيد بيجى يتغدا معايا كل يوم ومحضرة له كل حاجة قبل ما امشى

والنهاردة كدا حاجة عارضة مش دايمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:53

ربنا يشفيهالك يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:54

وحياتك يا جميل هترجع تاني وهنولعها وهنذل الطلبة بنت دمياط - صفحة 24 408824
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
عدد الرسائل : 547
العمر : 30
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة
نقاط : 563
تاريخ التسجيل : 04/02/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:58

ربنا يخليكى يا حبيبة قلبى واشوفك متهنية كدا فى بيتك مع فارس احلامك

واشوفك كمان متكحورة فالمطبخ وليصة وكل شوية تكلمنى تقوللى

اية هو البتوجاز بيشتغل ازاى ولاالطماطم بتتعصر فين وكدا يعنى

يااااااااااااااااااااااااااااا اموت واشوفك واقفة فالمطبخ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:58

المهم بقا متتأخريش عليا يوم الخميس اصل انا عارفة مواعيدك نص كم

تعطيني ميعاد سبعة وتجيلي 11 ياااااااااااه عليكي يا مهملة بنت دمياط - صفحة 24 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 19:59

عندك حق والله يا جيوكنده
هههههههههههههههه


دى اغلب معرفتها عن الاكل الهامبورجر والاندومى


ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
عدد الرسائل : 547
العمر : 30
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة
نقاط : 563
تاريخ التسجيل : 04/02/2010

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 20:01

ربنا يخليك يابارون

نسيت اسالك اخبار ورق الجيش ايه

اقول مبروك ولا لسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 20:01

جيوكندة كتب:
ربنا يخليكى يا حبيبة قلبى واشوفك متهنية كدا فى بيتك مع فارس احلامك

واشوفك كمان متكحورة فالمطبخ وليصة وكل شوية تكلمنى تقوللى

اية هو البتوجاز بيشتغل ازاى ولاالطماطم بتتعصر فين وكدا يعنى

يااااااااااااااااااااااااااااا اموت واشوفك واقفة فالمطبخ

ههههههههههههههههه انتا بتحلم يا معلم

نو مطبخ فور ايفر انا أ.د/بنت دمياط مدخلش مطابخ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 20:03

يا ختى اسكتى بلا استاذه ودكتوره


هتبقي استاذه ودكتوره وما بتعرفيش تطبخى


على راى جدتى


تك وكسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 20:05

the red baron كتب:
عندك حق والله يا جيوكنده
هههههههههههههههه


دى اغلب معرفتها عن الاكل الهامبورجر والاندومى


ههههههههههههههههه

ماشي ماشي هوا انا شكلي هعض حد زي زمان ولا ايه بنت دمياط - صفحة 24 205251

وبعدين يا جماعة الانسان بياكل عشان يعيش مش بيعيش عشان ياكل بنت دمياط - صفحة 24 632484

فممكن بقا نقضيها بأي شيء وبعدين ملكمش دعوة بفارس احلامي

اصلا دا هيكون شخص مالوش مثيل وهيعيش طول عمره يشكر ربنا عليا وهيوافق ياكل اندومي كل يوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

بنت دمياط - صفحة 24 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بنت دمياط   بنت دمياط - صفحة 24 Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 20:07

الفرسان ماتوا

وبعدين

نسبه المواليد الذكور للاناث

بقت

20 بنت قصاد 1 ذكر

يعنى بعد كده البنات مش هيلاقوا عرسان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
 
بنت دمياط
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 24 من اصل 25انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 13 ... 23, 24, 25  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: كليتنا-
انتقل الى: