stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر
 

 ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حب للأبد
عضو ماسي
عضو ماسي
حب للأبد

انثى
عدد الرسائل : 1064
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : لنفسى
المزاج : عالى وتمام
نقاط : 1186
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالثلاثاء 8 يونيو 2010 - 6:49

أولا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
يا رب تكونوا جميعاااا بخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــير

شوفوا بقى يا جماعه ... انا دماغى اللى ما يقدرها يخسرها ان شاء الله !!! انا كنت سهرانه زهقانه مسكت ورقه وقلم ودردشت شويه مع نفسى
تعالوا نشوف انا قولت ايه ,,, بصوا يا ناس ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  845558 انا كنت عايشه فرحانه .... فرحانه .... فرحانه آه والله كنت فرحانه قوى انا كمان دلوقتى فرحانه الحمد لله ويا رب افضل كدا على طول بقى حاجه غريبه خالص ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  370481 انا هتكلم عن فتره من حياتى الفتره دى من شهر 4 فى ثالثه ثانوى للآن ولنفترض بدايه شهر 5 فى تانيه كليه ... آآآآآآآآآآآآآآآآآه اقول ايه ولا إيه انا شفت ايام زى الفل والله كنت وانا فى ثانوى قبل الامتحانات بفتره كنت بسهر اذاكر وقبل الفجر اعمل نسكافيه وادخل البلكونه استجم وقت الفجر فضلت اعمل كدا يوم ورا يوم وكنت احب ابص ع الجيران ربنا يصلح حالهم وهما رايحين يصلوا الفجر وكنت بدخل اصحى اخواتى يااااااااااااااااه كانت ايام لغايه ما فى يوم تعبت لانى بشرب نسكافيه سخن مع هواء بارد محدش ياخد فى باله اصلى جغرافيا بقى وكدا ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  989985 المهم من تعبى اخدت حقن كتتتتتتتتتتتير وقتها ومكنتش بذاكر خرجت من ثانوى دخلت الكليه اللى كلكوا فيها والحمد لله ودخلت قسم عربى واجتهدت واشتريت الكتب حضرت شهر وبعد شهر مفاجأه سعيده ( !!!!!) طلعت جغرافيا ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  222874 فضلت احضر محاضرات واسهر وأطبق زى ما انا كنت بكتب الكلام دا امبارح برضه وانا مطبقه المهم ... كنت عايشه كدا وخلاص من غير جديد ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  943267 ابتديت اقول جمله عجيبه قوى من تأليفى " بحبك لانك خليتنى احبك قبل ما اشوفك يا حبيبى " وابتديت اكتب كلمات اغانى من أول ما دخلت القسم العجيب دا ,,, قادر على كل شىء ويخلق ما لاتعلمون !!! نرجع تانى ونقول الجمله دى انا كنت بقولها ليه ؟؟ دا لانى مكنتش زى اصحابى اللى عاشوا فتره مراهقه ولعب عيال وكدا كنت دايما بحسس نفسى ان حبيبى موجود ايوه معرفوش ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  661769 بس اهو خلانى احبه قبل ما اشوفه موافقتش ارتبط خالص محدش يسألنى ليه اللهم لا اعتراض ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  79964 .... بعد كدا الدنيا علمتنى كتتتتتتتتير بدون اذى ما انا عايشه اهو وبكتب وقلبى بينبض وبحس بكل اللى حواليا يبقى مفيش اذى الحمد لله ... بس انا مستغربه عارفين ليه !!! لانى مش فكرت فى يوم اروح احارب ولا اى رد فعل كويس كدا بس كنت مجتهدت اخدت دورة تنميه بشريه وقريبا i c d l بعدها english طبعا مش احنا شباب المستقبل لازم يكون عندنا ثقافه ,, ما علينا انا بحب اغنى قوى فى حفلات الكليه وفى وسط اصحابى بس فى يوم بنوته قريبتى سألتنى سؤال غريب قوى ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  455659 قالتلى : هو انتى هتفضلى تغنى كدا على طول ولا ايه النظام ؟؟؟ قولتلها انى ناويه ابقى اغنى لزوجى بس ان شاء الله لانى ناويه اسمع الكلام كويس وعايزه اكون متفاهمه معاه ومنزعلش من بعض ولا فى يوم حد يخون التانى !!! انا ما اقدرش اخون حد لانها مش من طبعى واكيد ربنا هيوفقنى مع انسان زيى بالظبط وع رأى المثل " الطيور على اشكالها تقع " و " الطيبون للطيبات " ونعم بالله حد قال حاجه ..اما دلوقتى انا فرحانه لانى اتكلمت معاكوا شويه ونفسى افضل فرحانه كدا على طووووووووووول إن شاء الله ومش انكد على شريك حياتى .................
يعنى يرضيكوا لما يرجع تعبان من الشغل ان شاء الله وانا اعملوا زى مى عز الدين فى فيلم عمر وسلمى والله دا حتى يبقى حرام

يا رب الموضوع يعجبكوا ومعلش طولت عليكوا بس فعلا كنت زهقانه مووووووووووت ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  408824

فى انتظار ردودكوا لكم منى كل التحيه والسلام وتصبحوا على خير بقى ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  975966 ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  975966 ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  975966


عدل سابقا من قبل حب للأبد في السبت 28 أغسطس 2010 - 19:45 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 31
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالثلاثاء 8 يونيو 2010 - 12:25

ربنا يصلح حالك ويكرمك ويوفقك
انتى انسانة محترمة ومؤدبة واسلوبك جميل
وان شاء الله توقعى فى واحد يحبك ويسعدك فى حياتك
تسلم ايدك ع الموضوع الرائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
روميل
عضو ماسي
عضو ماسي
روميل

ذكر
عدد الرسائل : 1002
العمر : 30
البلد : دمياط _ الروضة
الهوايات : 4 تاريخ واللى يقرب هنحتة
المزاج : رايق
نقاط : 1191
تاريخ التسجيل : 20/02/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالثلاثاء 8 يونيو 2010 - 15:06

اولا شكرا ليك وربنا يوفقك كدا يا هدير ونفرح بيك قريب ومتسيش الطرطة بقى



وان شاء الله ربنا هيوفقك لانك بنت حلال وتستاهلى كل خير بالتوفيق يا هدير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حب للأبد
عضو ماسي
عضو ماسي
حب للأبد

انثى
عدد الرسائل : 1064
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : لنفسى
المزاج : عالى وتمام
نقاط : 1186
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالثلاثاء 8 يونيو 2010 - 17:03

ميرسى يا لؤى ربنا يخليك يا رب .... تسلم على كلامك الرائع وميرسى على المرور ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حب للأبد
عضو ماسي
عضو ماسي
حب للأبد

انثى
عدد الرسائل : 1064
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : لنفسى
المزاج : عالى وتمام
نقاط : 1186
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالثلاثاء 8 يونيو 2010 - 20:33

ميرسى ليك روميل ربنا يكرمك يا رب على زوقك دا لك منى كل التحيه ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالثلاثاء 8 يونيو 2010 - 20:40

ايه الكلام الجامد ده يا هدير

طب غيرى اسم الموضوع واكتبي فضفضه

كلام من غير تفكير او تجميل من القلب

وعشان كده هيوصل لكل اللى بيقراه على طول

تمام يا هدير وبالتوفيق

وبلاش بلكونات عشان تعدى على خير ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
حب للأبد
عضو ماسي
عضو ماسي
حب للأبد

انثى
عدد الرسائل : 1064
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : لنفسى
المزاج : عالى وتمام
نقاط : 1186
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالثلاثاء 8 يونيو 2010 - 20:46

ميرسى ليك ابو البوارين تسلم يا رب .. حاضر نقفل بلكونات الشقه كلها وميرسى ع المرور الكريم .... ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حب للأبد
عضو ماسي
عضو ماسي
حب للأبد

انثى
عدد الرسائل : 1064
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : لنفسى
المزاج : عالى وتمام
نقاط : 1186
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالسبت 28 أغسطس 2010 - 19:48

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  977193 ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  977193 ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 31
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالسبت 28 أغسطس 2010 - 19:50

كان تاثير المذاكرة جامد جدا عليكى ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  711250
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حب للأبد
عضو ماسي
عضو ماسي
حب للأبد

انثى
عدد الرسائل : 1064
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : لنفسى
المزاج : عالى وتمام
نقاط : 1186
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..    ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  Icon_minitimeالإثنين 30 أغسطس 2010 - 19:50

هههههههههههههههههه جدا جدا والله يا لؤى .. عرفت ازاى ؟؟
مشكور لمرورك الكريم نورتنى ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..  632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ادخلوا شوفوا تأثير المذاكره عمل ايه فى هدير الدبسى !!!! استر يا رب‘‘ فضفضه امتحانات‘‘ ..
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: المقهى الأدبي-
انتقل الى: