stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عيب عليك يا عم انت أحترم نفسك ..!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

مُساهمةموضوع: عيب عليك يا عم انت أحترم نفسك ..!    الجمعة 16 يوليو 2010 - 12:36

الستات اللي جاية تصيف دي جاية تصيف ولا تغضب ربنا ؟؟؟

والرجاله برضوا الكلام ليهم ايوه انت الكلام ليك يا رجوله رايح تصيف ولا رايح تشيل ذنوب ؟؟

يا ترا اول حاجه بتيجي ف بالك وانت رايح تصيف ايه هيه ؟

علشان تفتح عنيك وتشوف الى مش بتشوفوا ف بلدك ؟

يا اخى حرام عليك ؟!

مش كل الكلام بيبقي علي الستات ؟

لبسها محزق

لا قصير

محجبة لا مش محجبة

لبس المايوه شرعي ولا غيره

نزول البحر عيب ولا مش عيب



طيب والرجالة ؟؟؟؟؟

بلاش نتكلم عن البنطلون الساقط اللي بيلبسه الشواذ في الخارج ورجالتنا زي الهبل بيلبسوه علي انه موضة

وتعالوا نشوف المايوه الرجالي ده

انت ترضي تلبس مايوه زي ده ؟

...................................

عفوا منعني حيائي من ارفاق الصورة

ولكن لابأس من وصفه

انه قطعة ملابس داخلية والفارق الوحيد هو ان الملابس الداخلية تكون من نوع قماش قطن رخيص الثمن الي حد ما

اما المايوه فمن نوع غالي من القماش وله الوان مختلفة فمنه الاحمر والاخصر والمزركش اي المشجر مختلف

الالوان وغالي الثمن ....... اين المشكله ؟؟؟؟

المشكلة اعزائي تكمن في ان هناك من الرجال من فقدوا الحياء وارتدوا مثل هذا المايوه واخذوا الشاطئ ذهابا وايابا

غير عابئين بمن يجلس علي الشاطئ متمنيا قضاء وقتا سعيدا لايغضب فيه الله .... والادهي من ذلك انك

ممكن ان تري واحدا منهم واقفا في طابور العيش ..... وهو عار تماما الا من هذه القطعة ...... وهو يظن ان هذا

امر عادي ..... فهو في مصيف .. نعم ... ينزل البحر بهذا المايوه ويلف به يمينا وشمالا ثم يخرج من الشاطئ

لشوارع المدينة ليلفها هي الاخري لشراء مايحتاج هو واسرته التي غالبا ماتنتهج نفس النهج فاذا كان رب البيت

(وعملا بالمثل القائل البلد اللي محدش يعرفك فيها .............؟؟)

وهنا لنا ان نطلب من السيدات غض البصر .... فهذا الرجل تماما كالسيدة التي ترتدي ملبسا خليعا وحين نراها

نحن الرجال لانقول الا

لا حول ولاقوة الا بالله .... اين اهلها ؟؟؟؟

اما الرجل فالامر يختلف ..... لانه رجل

لا والف لا

ايضا لاحول ولاقوة الا بالله اين اهله ؟؟؟ اين ذويه ؟؟؟ اين عقله ؟؟؟؟

انه رجل فقد حتي احترامه لنفسه ... كيف لرجل والرجولة ليست فقط اسما .. ان يسير في الشوارع مرتديا مثل

هذا المايوه ...... او حتي مرتديا شورت قصير ..... انه ليس برجل وانما ........؟؟؟

هذه وجهة نظري ...... ودعوني احسد الناس الذين لايعيشون في مدينة ساحلية فقد انعم الله عليهم يعدم رؤية

هذه المناظر المقرفة ...... الف شكر ليكي يا سوهآج انى عايش فيكي .!

فيكي حجات وحشه برضوا وكل مكان فيه وحش وفيه حلو بس مش للدرجه الى ف المدن والمحاافظات السياحيه والساحليه دي ..!

انا مش بسيء لأي بلد سيآحيه بس اكيد برضوا الناس الى ف الدمن الساحليه مش راضيين برضوا بالى بيحصل دا

مش كدا برضوا ؟
..

..



من منكم يرضي ان يرتدي مثل هذا المايوه ؟؟؟؟؟

الذي هو القطعة الثانية من الملابس الداخلية للرجل ولكنه من نوع فاخر من القماش .....

ترضي تلبس المايوه ده ؟؟؟؟

يااااااااااااارب ارحمنا



منقول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3410
العمر : 25
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله
نقاط : 3809
تاريخ التسجيل : 25/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: عيب عليك يا عم انت أحترم نفسك ..!    الأربعاء 21 يوليو 2010 - 16:32

اللهم اهدنا لما تحبه وترضاه لعبادك المؤمنين .اللهم نجنا من مثل هذه المحرمات .

ميرسي جدا علي الموضوع الهادف ده .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عيب عليك يا عم انت أحترم نفسك ..!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: القسم العام-
انتقل الى: