stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 أفهم أنا أيه دا ؟!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   السبت 28 أغسطس 2010 - 13:31

شمس كتب:
كلامك صح جدااا يا عمر..بس مننكرش ان المنتدى حاليا بقى فى نشاط عن الاول كتير
انا شخصيا غبت عن المنتدى 4 شهور تقريبا بسبب الركود والملل و الخلافات الكتير اللى كانت بتحصل
ونقطة الاحزاب اللى الحريف وانت اتكلمتوا عنها دى بتقتل الحماس فى العضو الجدبد قبل ما يبتدى , يعنى انا دخلت اقارب ليا فى المنتدى ولما عملوا مواضيع ومحدش رد عليهم سابوا المنتدى..
ببساطة شديدة لو جوانا عايز يتغير بجد يبقى لازم نبقى كلنا واحد فى المنتدى ونشجع العضو الجديد ونقربه لينا ونحاول على قد ما نقدر نهتم ببعض اكتر لان المنتدى مش منتدى ثقافى والسلام احنا تقريبا كلنا كلية واحدة وبلد واحدة وموضوعك دة ان شاء الله بداية للتغيير ..
شكراااااااا يا عمر على روح الحماس اللى بعثتها فى المنتدى من تانى

لا فى مجاملات واضحة وضوح الشمس من بعض الاعضاء لبعضهم البعض
وكلنا عارفين الكلام
والموضوع ده موجود فى بعض البنات الذى لا اذكر اسمهم حتى لا اسبب لمدير المنتدى اى احراج لانهم معروفين واعرفهم جيدا
تجد العضوة تجامل صديقاتها بشكرها الجليل على موضوعها وعلى شخصيتها كمان ليس لان الموضوع جميل انما مجاملة خاطئة لزميلتها (حبيبة قلبها زى ما انت بتقولوا يا بنات )
تلاقي بعض البنات تدخل لموضوع زميلتها جميل يا حبيبتى او جميل يا حبي او جميل يا قمر او يا عسل اسود
وتلاقيها بتمجد فى زميلتها كانها انسانة لا مثيل لها وليست بشر انما ملاك تطير فى السماء
هذا واقع ملموس فى مجاملة البنات
انما تجد البنات الاخرين يردون رد معقول ليس فيه مجاملة واضحة او كلام ليس معقول ان يقال
وهنا سؤال هل يستطيع اى بنت تتكلم بصوت عالي مع صديقاتها فى الشارع وتقول يا حبيتى ويا قمرى ويا عسل ويا بصل ويا ثوم
اكاد ان اجزم ان من يعمل سيترك عمله ويتفرج عليهم وسيكونوا اضحكوكة الشارع بسبب الكلام الذى لا يمكن ان يكون امام بشر
فهناك مجاملات من بعض الاعضاء وخاصة العضوات
المجاملات دى متكنش على المنتدى
ممكن تكون بينك وبينها على الايميل او فى التليفون او فى المقابلات انما فى المنتدى ميصحش ابدا ان تقال هذه الالفاظ امام شباب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   السبت 28 أغسطس 2010 - 13:41

انا بتكلم عن ظاهرة موجودة رايتها بعيني وظاهرة خاطئة جدا
لان فى موضوعات جميلة للاعضاء ومتلقيش رد منك لانك معتمدة على بعض الاعضاء اللى ترد ليهم والباقي وحشين مش قد مستواك مثلا
اتمنى اننا نراعى فى كلامنا قبل ان نكتبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Didi xy
عضو نشط
عضو نشط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 78
البلد : domttttty dom do dom domty
الهوايات : تياكوندو
المزاج : sokar
نقاط : 52
تاريخ التسجيل : 23/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   السبت 28 أغسطس 2010 - 19:01

I like that spirit
I'm on it
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Aya_Oah
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 785
العمر : 25
البلد : مصر
الهوايات : تالته اعلام ان شاء الله
المزاج : تمام والحمد لله
نقاط : 1036
تاريخ التسجيل : 15/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   السبت 28 أغسطس 2010 - 20:13

طبعا يا عمر موضوع في غايه الاهميه وكان لازم الموضوع ده يتفتح من زمان
لان فعلا كلنا معناش بنرد علي المواضيع زي الاول ولا بننشر مواضيع جديده ولا في نشاط في المنتدي زي الاول
بل بالعكس احنا كنا ايام الكليه والدراسه في نشاط وتفاعل اكتر من كده بكتييييييييييييييير المفروض اننا في الاجازه نبقي متفاعلين ومبدعين اكتر من كده بس فعلا هو الوقت واليوم الي بيجري بسرعه وزي ما انت قولت الاعضاء الي انقطعوا عن المنتدي فتره بسبب النت والشباب الي بيشتغل وما عندوش وقت كل الاسباب دي
بس فعلا المفروض ان احنا الاعضاء الي بندخل علي طول علي المنتدي المفروض نعوض غياب باقي الاعضاء
الي ليهم اسبابهم عشان كلنا هنا لازم نكمل بعض واوعدك ان شاء الله اننا هنبدا ننفذ ده وحاضر هنفذ التوقيع طبعا

وشكرا علي التنبيه والتشجيع يا عمر لان فعلا زي ما قولت حاجه عملناها يبقي لازم ننجح فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   السبت 28 أغسطس 2010 - 21:57

شكراً ليكي يا sadcat وانتي بقيتي بالفعل من أسرة المنتدى ..وشكراً لشيمو وشمس (حلو توقيعك الجديد) على التعقيب وشكراً ليكي يا ديدي وحلو توقيعك أنت كمان ..أنا في الأول يا حريف فكرتك بتنتقد المجاملات علشان مبيردوش إلا على مواضيع معينة لكن اكتشفت إنك رحت بعيد خالص وبتنتقد حاجة ملهاش أي علاقة بالمشكلة اللي أحنا فيها ..وحاجة محمودة مش مذمومة كمان ...يعني المفروض الواحدة تدخل تقول جزاك الله خيراً يا أختاه على هذا الموضوع ومتقولش شكراً يا قمر شكراً يا جميلة شكراً يا أي حاجة علشان تبقى وقورة فالمنتدى يمشي ...كلامك غلط , ولو كان صح فبرة الموضوع نهائي.

شكراً ليكي يا آية على روحك الجميلة دي وإن شاء الله نقدر ننشط من تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   السبت 28 أغسطس 2010 - 22:01

عمر كتب:
شكراً ليكي يا sadcat وانتي بقيتي بالفعل من أسرة المنتدى ..وشكراً لشيمو وشمس (حلو توقيعك الجديد) على التعقيب وشكراً ليكي يا ديدي وحلو توقيعك أنت كمان ..أنا في الأول يا حريف فكرتك بتنتقد المجاملات علشان مبيردوش إلا على مواضيع معينة لكن اكتشفت إنك رحت بعيد خالص وبتنتقد حاجة ملهاش أي علاقة بالمشكلة اللي أحنا فيها ..وحاجة محمودة مش مذمومة كمان ...يعني المفروض الواحدة تدخل تقول جزاك الله خيراً يا أختاه على هذا الموضوع ومتقولش شكراً يا قمر شكراً يا جميلة شكراً يا أي حاجة علشان تبقى وقورة فالمنتدى يمشي ...كلامك غلط , ولو كان صح فبرة الموضوع نهائي.

شكراً ليكي يا آية على روحك الجميلة دي وإن شاء الله نقدر ننشط من تاني

يعنى يا عمر لما تقول جزاك الله كل خير هيحصل حاجة بدلا من شكرا يا عسل شكرا يا بصل والكلام ده
شوف بتاخد كام حسنة بسبب كلمة جزاك الله كل خير
وفى اه مجاملات وانت عارف الكلام ده جيدا وانت شايفه اكيد
ده حاجة نحاول نغيرها مش هيحصلنا حاجة لو غيرنها
والحمد لله شايف نشاط جميل بس اتمنى ان يكمل لان لللاسف احنا بنكون نشاط فى الاول وبعد كده بننام
اتمنى ان المنتدى يرجع زى الاول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   السبت 28 أغسطس 2010 - 22:16

فعلا يا عمر عندك حق المنتدى بقا نايم خالص وفعلا اللى كان مخلى المنتدى شغال والمشاركات شغاله ان كلنا كنا فيه كنا ايد واحده لكن دلوقتى معتش حد بيدخل كتير واللى كانوا اساس المنتدى معتش موجودين .يعنى انا افتكر من السنه اللى فاتت كان عندى نشاط انىاشارك واحط مواضيع لكن دلوقتى الموضوع يتحط وتلاقى مشاركاته صفر يبقى فين الدافع اللى يخلينا نحط مواضيع تانيه .بجد نفسى المنتدى يرجع زى الاول وانا ان شاء الله يا عمر هشارك تانى بس لازم الكل يشارك حتى لو بمساهمه زى ما انت بتقول وانا معاكوا ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
magic girl
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1606
العمر : 23
البلد : الجيزة_ ش.الهرم
الهوايات : النت ,, الرسم
المزاج : ربنا يكرمنا فى الثانويه ,أدعوووووووووولى
نقاط : 2000
تاريخ التسجيل : 06/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأحد 29 أغسطس 2010 - 1:04

عندك حق يا عمر فى رأيك طبعا
ان شاءالله الاعضاء هيرجعوا بمنتهى النشاط زى الاول

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
thesadcat
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 19
العمر : 28
البلد : mansoura
الهوايات : my heart
المزاج : zft daymn il7amdullah
نقاط : 25
تاريخ التسجيل : 05/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأحد 29 أغسطس 2010 - 10:52

شكرا عمر، شيمو، شمس لاهتمامكم واحترامكم ليا وردكم
وشرف ليا طبعا انى اتعرف عليكم
وشهاده اعتز بيها ان اكون اخت ليكم

ربنا يبارك فيكم يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SAM
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1813
العمر : 22
البلد : My school only
الهوايات : القراءة-النت-الالعاب-الكتابة-المنتديات والتعرف علي اصدقاء اكتر ومضايقة مون ودارك وفانتوم وكده كفاية
المزاج : تمام اخر حاجة الحمد لله
نقاط : 2190
تاريخ التسجيل : 12/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأحد 29 أغسطس 2010 - 12:33

عندك حق والله عمر في كل كلمة وان شاء الله المنتدي يرجع زي الاول وانا بحب المنتدي ده جدااااااااااااااااا ونفسي يكون احسن منتدي ف الدنيا لانه كان اول منتدي اشارك فيه وبجد لقيت فيه احلي اعضاء واعتبرتهم كلهم اخواتي وبتمني ليهم وللمنتدي كل خير وتقدم وازدهار ان شاء الله
وانا مقتنعة بكلامك جدا وان شاء الله التوقيع ده يكون موجود بعد ثواني
احلي سلام لاحلي اعضاء لاحلي منتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أبو خالد
عضو فضي
عضو  فضي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 445
العمر : 29
البلد : بورسعيد
الهوايات : مصري
المزاج : الحمد لله
نقاط : 542
تاريخ التسجيل : 07/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأحد 29 أغسطس 2010 - 13:03

غيابك عن المنتدى كان تارك أثر كبير يا عمر
ولازم يكون لنا قائد يرشدنا ويوجهنا
وعلى رأي المثل "اللي مالوش كبير يشتريله عمر قصدي كبير"
إن شاء الله المنتدى يرجع أحسن مما كان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2484
العمر : 26
البلد : Damietta
نقاط : 1652
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأحد 29 أغسطس 2010 - 21:53

والله عندك حق ونا من الناس اللي مقصرين وبقالي كتيير مبدخلش وبعلق ولا بكتب مواضيع زي
زمان بس لاني هعمل مواضيع ومحدش هيعلق فاصاب بحاله احباط خصوصا ان اكتر ناس كانت بتدخل ايام اللي فاتت مبتخلش خالص
بس اوعدك اننا كلنا بايدنا من تاني هنرجعه زي الاول واحسن كمان لان الصحبة والايام الجميلة اللي قضيناها في المنتدي ده يستحقوا.. وليهم حق عليناا اننا نرجعهم من تااني...
تحيااااتي ليك ...وليكم كلكم ووحشنىىىىى اوىىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الإثنين 30 أغسطس 2010 - 14:27

أبو خالد كتب:
غيابك عن المنتدى كان تارك أثر كبير يا عمر
ولازم يكون لنا قائد يرشدنا ويوجهنا
وعلى رأي المثل "اللي مالوش كبير يشتريله عمر قصدي كبير"
إن شاء الله المنتدى يرجع أحسن مما كان

اولا كلنا كبار رمش بس عمر
والمثل اللى بتقوله حرام لان المسلم كبيره هو سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم
الرسول هو قدوتنا وكبيرنا للمسلمين
عمر اه كبير وانسان محترم ودوره مهم
بس في اعضاء كبار فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الإثنين 30 أغسطس 2010 - 17:23

الحريف كتب:
أبو خالد كتب:
غيابك عن المنتدى كان تارك أثر كبير يا عمر
ولازم يكون لنا قائد يرشدنا ويوجهنا
وعلى رأي المثل "اللي مالوش كبير يشتريله عمر قصدي كبير"
إن شاء الله المنتدى يرجع أحسن مما كان

اولا كلنا كبار رمش بس عمر
والمثل اللى بتقوله حرام لان المسلم كبيره هو سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم
الرسول هو قدوتنا وكبيرنا للمسلمين
عمر اه كبير وانسان محترم ودوره مهم
بس في اعضاء كبار فى المنتدى

بتهيألي الراجل كلامه واضح يا حريف ..فيه واحد بس اللي رأيه بيتسمع هنا في المنتدى وهو صاحب المنتدى وغلط إنك تدخل الرسول عليه الصلاة والسلام في حاجة زي كدا لأنه مش موجود بينا علشان يقود المنتدى .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الإثنين 30 أغسطس 2010 - 17:30

queen elizabeth كتب:
فعلا يا عمر عندك حق المنتدى بقا نايم خالص وفعلا اللى كان مخلى المنتدى شغال والمشاركات شغاله ان كلنا كنا فيه كنا ايد واحده لكن دلوقتى معتش حد بيدخل كتير واللى كانوا اساس المنتدى معتش موجودين .يعنى انا افتكر من السنه اللى فاتت كان عندى نشاط انىاشارك واحط مواضيع لكن دلوقتى الموضوع يتحط وتلاقى مشاركاته صفر يبقى فين الدافع اللى يخلينا نحط مواضيع تانيه .بجد نفسى المنتدى يرجع زى الاول وانا ان شاء الله يا عمر هشارك تانى بس لازم الكل يشارك حتى لو بمساهمه زى ما انت بتقول وانا معاكوا ان شاء الله

شكراً ليكي يا كوين وفعلاً فرق النشاط واضح من السنة اللي فاتت لدلوقت لكن إن شاء الله لينا رجعة خصوصاً بعد العيد

magic girl كتب:
عندك حق يا عمر فى رأيك طبعا
ان شاءالله الاعضاء هيرجعوا بمنتهى النشاط زى الاول


شكراً ليكي يا ماجيك على الرد

thesadcat كتب:
شكرا عمر، شيمو، شمس لاهتمامكم واحترامكم ليا وردكم
وشرف ليا طبعا انى اتعرف عليكم
وشهاده اعتز بيها ان اكون اخت ليكم

ربنا يبارك فيكم يارب



SAM كتب:
عندك حق والله عمر في كل كلمة وان شاء الله المنتدي يرجع زي الاول وانا بحب المنتدي ده جدااااااااااااااااا ونفسي يكون احسن منتدي ف الدنيا لانه كان اول منتدي اشارك فيه وبجد لقيت فيه احلي اعضاء واعتبرتهم كلهم اخواتي وبتمني ليهم وللمنتدي كل خير وتقدم وازدهار ان شاء الله
وانا مقتنعة بكلامك جدا وان شاء الله التوقيع ده يكون موجود بعد ثواني
احلي سلام لاحلي اعضاء لاحلي منتدي

ربنا يخليكي يا Sam روحك المعنوية عالية جداً وماشاء الله عليكي نشاطك في المنتدى ملحوظ وأنت بالفعل بقيتي من أسرة المنتدى

أبو خالد كتب:
غيابك عن المنتدى كان تارك أثر كبير يا عمر
ولازم يكون لنا قائد يرشدنا ويوجهنا
وعلى رأي المثل "اللي مالوش كبير يشتريله عمر قصدي كبير"
إن شاء الله المنتدى يرجع أحسن مما كان

كتر خيرك يا أبو خالد دا عشمي برضو فيك لكن في الأول وفي الأخر القيادة لوحدها مش كفاية لازم تفاعل الأعضاء وروح اللفة بينهم .

semsema كتب:
والله عندك حق ونا من الناس اللي مقصرين وبقالي كتيير مبدخلش وبعلق ولا بكتب مواضيع زي
زمان بس لاني هعمل مواضيع ومحدش هيعلق فاصاب بحاله احباط خصوصا ان اكتر ناس كانت بتدخل ايام اللي فاتت مبتخلش خالص
بس اوعدك اننا كلنا بايدنا من تاني هنرجعه زي الاول واحسن كمان لان الصحبة والايام الجميلة اللي قضيناها في المنتدي ده يستحقوا.. وليهم حق عليناا اننا نرجعهم من تااني...
تحيااااتي ليك ...وليكم كلكم ووحشنىىىىى اوىىىى


ربنا يخليكي يا سمسمة وأنت من رواد المنتدى أساساً ومن أوائل الناس اللي بنوه وأنا مصدق وعدك دا وعارف إننا إن شاء الله هنرع المنتدى زي الأول وأحسن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
Nada ElMalky
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2941
العمر : 26
البلد : درة الشرق
الهوايات : كتابة وقراءة الخواطر
نقاط : 4242
تاريخ التسجيل : 20/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأربعاء 1 سبتمبر 2010 - 0:02

[b]انا لاخظت فعلا الترتيب الغريب ده من زمان
بص هو التقصير مننا كلنا بلا استثناء .. في ناس وراها ارتباطات وده عذرها
بس الناس الفاضيه مش بيدخلوا عشان السبب الشائع(المنتدى فاضي ولا فيه موضوعات..)
ولو حد دخل بيدخل يبص كده ويخرج ومكسل يكتب موضوع .. يمكن عشانه فاضي ويمكن عشان عارفين ان مواضيعهم مش هيترد عليها عشان فيه مواضيع ملهاش اول ولا ا خر بتغطى على الاقسام كلها وبنقول هيشتغل ف الصيف وكده بس ولا حياة لمن تنادي
انا من الناس دي وحاسه اقسم بالله بالتقصير كعضوه وكمشرفه جدا . اللي يتعاب عليهم احنا كلنا باستثناء اصحاب الظروف

طب ايه رايك نعمل دعوه للمنتدى ع الفيس من خلال الجروب بتاعه؟ ونكتب موضوع شبيه ب ده كده فيها
مش عارفه يا عمر .... انا بقول اقتراح كده
بس مش عارفه هنرجع زي الاول ازاي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 25
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأربعاء 1 سبتمبر 2010 - 0:31

اقتباس :
طب ايه رايك نعمل دعوه للمنتدى ع الفيس من خلال الجروب بتاعه؟ ونكتب موضوع شبيه ب ده كده فيها
مش عارفه يا عمر .... انا بقول اقتراح كده
بس مش عارفه هنرجع زي الاول ازاي

فكرة حلوة جدا يا ندى احنا ممكن مثلا نتفق مع بعض على يوم معين نحاول كلنا ندخل فيه على المنتدى ونتجمع مع بعض زى زمان ونرجع أيام المنتدى بتاعت زمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6713
العمر : 27
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله
نقاط : 7015
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأربعاء 1 سبتمبر 2010 - 0:35

اقتباس :
فكرة حلوة جدا يا ندى احنا ممكن مثلا نتفق مع بعض على يوم معين نحاول كلنا ندخل فيه على المنتدى ونتجمع مع بعض زى زمان ونرجع أيام المنتدى بتاعت زمان

ياريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بجد نفسي نتجمع كلنا ولو ليوم واحد زي زمان ياستووووووب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nanosa
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 934
العمر : 27
البلد : دمياط
الهوايات : حزب الوفد
المزاج : سري للغاييييية D;
نقاط : 805
تاريخ التسجيل : 13/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأربعاء 1 سبتمبر 2010 - 2:54

المنتدى مش واقف زي ما بتقول بدليل أخر أعضاء في الأربعة وعشرين ساعة السابقة كانوا 48



*Nada*, Angel_eyes, ART, Aya_Oah, DARK MAN, DEVIL, dream, gege22, hitman, hulk, just deam, la'mour, love angel, Mohamed Berber, moon lover, Nanosa, Noor, nora mahmoud, queen elizabeth, rosyfuture, sad girl, Seebha Bzrofha, semsema, shemo, smile, stop, the mysterious, thesniper, totabaskota, yoya love, أبو خالد, الحريف, بنت دمياط, جيوكندة, حب للأبد, شمس, عمر, فارس الامواج, كليوباتره, ماريو, مايكل شريف, محمد ابوتريكة, محمدسميرهجام, مدير المنتدى, منى حموده, ميدو البطل, همسة حب

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأربعاء 1 سبتمبر 2010 - 14:51

تنشيط المنتدى عن طريق المجموعة الخاص بيه على الفيس نقطة مهمة برافو يا نجى إنك فكرتيني بالمجموعة هروح أنشطها دلوقت ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأربعاء 1 سبتمبر 2010 - 14:56

برضو فكرة حلوة إن كلنا نتجمع في وقت واحد يا ستوب ..لكن بعد العيد لما يرجع الناس تاني إن شاء الله نتفق على الموضوع دا..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأربعاء 1 سبتمبر 2010 - 14:59

المقياس مش بالحضور يا نانسي المقياس بالمشاركة ..شكراً ليكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
oky doky
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 289
العمر : 28
المزاج : روقااااااااااااااااااان
نقاط : 238
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الأربعاء 1 سبتمبر 2010 - 15:57

عندك حق يا عمر
اناعن نفسى كنت سمعت ان المنتدى اتقفل ومحاولتش افتحو تانى غير بالصدفه
وبكتفى بمتابعه الجديد وبس
بس ان شاء الله هشارك معاكو ويا رب اكون خفيفه دايما عليكووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الاستــ ــاذ
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1062
العمر : 29
البلد : ط ــلخــ ــــــ ـــا
الهوايات : تنــ ـــس الطاوله
المزاج : الحمــ ــد لله على كل حـــــ ــــــال
نقاط : 1367
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الخميس 2 سبتمبر 2010 - 17:31

دا ايه اسلوب السلحتجـــــــــــــــــــه بتاعك ده غريب يا هانى ,,

بجد عندك حق بس انتا اكيد عارف مشاغل الحياه وضغط الشغل عند معظمنا ,

بس عندى اجازه سبوعيـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــن فى العيد وهظبطلك المنتدى بتاعك يا وزه!!

عاوز اسالك ســ ــؤال رفيع هو انتا بتفكر تبيع المنتدى ,مش هتلاقى غيرى يظبطك فى البيعه دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أفهم أنا أيه دا ؟!   الجمعة 3 سبتمبر 2010 - 7:50

oky doky كتب:
عندك حق يا عمر
اناعن نفسى كنت سمعت ان المنتدى اتقفل ومحاولتش افتحو تانى غير بالصدفه
وبكتفى بمتابعه الجديد وبس
بس ان شاء الله هشارك معاكو ويا رب اكون خفيفه دايما عليكووو

دي جديدة دي يا oky doky المنتدى متقفلش خالص ولا حتى أيام الأمتحانات أشاعات مغرضة
وإن شاء الله ترجعيلنا تاني تشاركي بحماس وأكيد طبعاً خفيفة علينا



الاستــ ــاذ كتب:
دا ايه اسلوب السلحتجـــــــــــــــــــه بتاعك ده غريب يا هانى ,,

بجد عندك حق بس انتا اكيد عارف مشاغل الحياه وضغط الشغل عند معظمنا ,

بس عندى اجازه سبوعيـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــن فى العيد وهظبطلك المنتدى بتاعك يا وزه!!

عاوز اسالك ســ ــؤال رفيع هو انتا بتفكر تبيع المنتدى ,مش هتلاقى غيرى يظبطك فى البيعه دى


انت ياض كل يوم بكلمة جديدة أيه السلحجة دي

أنا مقدر مشاغل الحياة ..بس لما نشوف في العيد هتعمل أيه يا سبع البرومة

اقتباس :
عاوز اسالك ســ ــؤال رفيع هو انتا بتفكر تبيع المنتدى ,مش هتلاقى غيرى يظبطك فى البيعه دى

لأ حاسب يا متولي منتدى أيه اللي أبيعه ..مش مبسوط منك

اقتباس :
بس عندى اجازه سبوعيـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــن فى العيد وهظبطلك المنتدى بتاعك يا وزه!!

مبسوط منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
 
أفهم أنا أيه دا ؟!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: القسم العام-
انتقل الى: