stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اقتراح بتقليل أقسام المنتدى

عمر
الحريف
Didi xy
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Didi xy
عضو نشط
عضو نشط
Didi xy

انثى
البلد : domttttty dom do dom domty
الهوايات : تياكوندو
المزاج : sokar

اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالسبت 28 أغسطس 2010 - 18:55

انا حاسة اني تايهة في الاقسام الكثير اللي في المنتدى وشايفة إن فيه اقسام ملهاش لازمة زي قسم الموبايلات وقسم كوكبك بالاخضر وقسم المناسبات وقسم سهر للصبح اللي نسخة مكررة من دردشة فياريت الأقسام دي تتحذف وشكرا
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالسبت 28 أغسطس 2010 - 22:07

قسم الموبايلات ده عامل البترينة
انت اصلك بتشوفى البترينة فى كل محلات بيكون فى جديد
نادرا ما تشوفي موبايل جديد فى البترينة
فكذالك قسم الموبايلات ز ى البترينة
قسم كوكبك اظن بقي افضل بعد تعين مها مشرفة وبنحاول نقومه من النوم

قسم المناسبات فهى بسم الله ما شاء الله كتيرة مش شايفة الاعياد اللى بتكون كل شهر

قسم سهر للصبح بيكون موضوعات تكون شديدة شوية عكس دردشة ممكن اى موضوع يوضع فيه خلاص
ومعتقدش وخديها كلمة من العبد لله ان الاقسام دى لن تحذف د
هتقوليلي انت الادمن
اقولك لا بس انا عارف الادمن كويس ودماغه وتفكيره بحكم معرفتى بيه
على العموم نورتى المنتدى
ويا سيدتى ادخلى على الاقسام اللى يعجبك وسيبي الباقي
ومش هتخسر حاجة
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالسبت 28 أغسطس 2010 - 23:21

هكتفي برد الحريف يا ديدي
شكراً يا لؤي
http://www.stop.1talk.net
Nanosa
عضو ذهبي
عضو ذهبي
Nanosa

انثى
الهوايات : حزب الوفد
المزاج : سري للغاييييية D;

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالإثنين 30 أغسطس 2010 - 4:41

دا على اساس بقى إن الحريف دا سقراط مثلا لأ انا مع اقتراح ديدي

ازاي يعني قسم الموبايلات زي الفترينة بتاعة محلات الموبايلات هو احانا بنبيع فيه اجهزة !!!!!!!!!!! القسم مش نشيط وفي اي منتدى تاني بملوه برامج وثيمزات وصور ورسايل ومعلومات وو لكن القسم واقف

قسم كوكبك بالاخضر انا كنت طلبت اشرافه ومش عارفة بناءً على ايه اخترت مها مع احترامي ليها بالرغم من انك قلتلي انك عايز تشوف مسهماتي فيه الاول طب فين مساهماتها فيه والقسم مش نشيط برضو فيتحذف

قسم المناسبات دا المفروض يتسمى قسم الحريف مش قسم المناسبات
كل واحد يظهر إن تاريخ ميلاده في السبع ايام القادمة بعدها ب13 ثانية و34 جزء من الثانية كحد اقصى يكون عامله تهنئة يااااااااااااأخييييي ادينا فرصة نتواصل مع اعضاء المنتدى يااااااااااااااااااأخيييي أدينا فرصة احنا نبارك لصاحبتنا في المنتدى يااااااااااااااااأخي حرام عليك هو في كل حاجة لازم يبقى الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف مش فاهمة انا دا ايه دا هو المنتدى دا للتواصل بين الاعضاء ولا للتواصل بين الحريف والاعضاء
اقتراح بتقليل أقسام المنتدى 370481
مايكل شريف
عضو ذهبي
عضو ذهبي
مايكل شريف

ذكر
البلد : المنصورة
الهوايات : ليبرالي
المزاج : سحلب!

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء 31 أغسطس 2010 - 3:22

Nanosa كتب:

ازاي يعني قسم الموبايلات زي الفترينة بتاعة محلات الموبايلات هو احانا بنبيع فيه اجهزة !!!!!!!!!!! القسم مش نشيط وفي اي منتدى تاني بملوه برامج وثيمزات وصور ورسايل ومعلومات وو لكن القسم واقف

قسم كوكبك بالاخضر انا كنت طلبت اشرافه ومش عارفة بناءً على ايه اخترت مها مع احترامي ليها بالرغم من انك قلتلي انك عايز تشوف مسهماتي فيه الاول طب فين مساهماتها فيه والقسم مش نشيط برضو فيتحذف

كل واحد يظهر إن تاريخ ميلاده في السبع ايام القادمة بعدها ب13 ثانية و34 جزء من الثانية كحد اقصى يكون عامله تهنئة يااااااااااااأخييييي ادينا فرصة نتواصل مع اعضاء المنتدى يااااااااااااااااااأخيييي أدينا فرصة احنا نبارك لصاحبتنا في المنتدى يااااااااااااااااأخي حرام عليك هو في كل حاجة لازم يبقى الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف الحريف مش فاهمة انا دا ايه دا هو المنتدى دا للتواصل بين الاعضاء ولا للتواصل بين الحريف والاعضاء

الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء 31 أغسطس 2010 - 12:59

Nanosa كتب:

اقتراح بتقليل أقسام المنتدى 62621 اقتراح بتقليل أقسام المنتدى 62621
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء 31 أغسطس 2010 - 14:16

وبعدين مزاجى اعمل اى مناسبة للى عاوزها
مش من حقك تتكلمى معايا
لما تتكلمى كويس يبقي اتكلم معاكى
غير كده بطلى استعباط واستهبال
وخليكى ساكتة افضل ليكى
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء 31 أغسطس 2010 - 14:30

اقتباس :

القسم الواقف يتنشط يا نانسي مش يتحذف .. وخدي عندك قسم البرامج كقسم موازي لقسم الموبايلات , علشان فيه برامج صح كل يوم تقريباً عضو جديد بيدخل يسجل لأنه بيبقى مجبر يضيف رد علشان الرابط يظهرله ..فهو القسم محتاج اللي يفوق له مش أكتر وإن شاء الله هيتملي بالحاجات اللي انت بتقولي عليها دي لما بس أفوق له وأعمله حملة تنشيط زي باقي الأقسام .

اقتباس :

بناءً على أيه أخترت أو شلت مشرف دا شيء مش مجبر أجاوبك ولا أجاوب أي حد عليه , ومنين كنتي عايزة إشرافه ومنين دلوقت عايزاه يتحذف أأتمنك ازاي على قسم عايزاه يتحذف !

اقتباس :

للتواصل بين الأعضاء ومش أنت لوحدك اللي بتنتقدي الحريف في دا لكن ميبقاش بالطريقة دي , ولو هما صديقاتك أوي كدا هتكوني عارفة تاريخ ميلادهم وهتلحقي تهنيهم , وحتى لو ملحقتيش تقدري تعملي موضوع تاني وتهني فيه اللي أنت عايزاه محدش هيقولك لأ ..وشكراً ليكي على رأيك الصريح .
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالثلاثاء 31 أغسطس 2010 - 14:41

والله يا عمر انا مضربش حد على ايده من حقي اعمل تهانئ ومن حق الرد سواء اللى باعمله عجبك ولالا
ولا بقي قبل ما اعمل حاجة استذنك يا فانوسة
معدش انت اللى تكلمى عليا
انا مبعملش حاجة غلط واللى له حاجة عندى يجيلي البيت وانا ادهاله ده لو فعلا عندى حاجة
وانا حر وبراحتى اعمل اللى انا عاوزه طالما مباذيش حد
واللى مش عجبه يخبط راسه فى الحيط
انتى فاكر ة اننا اتعامل معاكى زى زمان
لا انسي ده ليا نظام كتير معاكى
ولو انت عاوز تلعبي معايا انا مستعد نلعب فى المنتدى
متدخليش فيما لا يعينك احسن لك
Didi xy
عضو نشط
عضو نشط
Didi xy

انثى
البلد : domttttty dom do dom domty
الهوايات : تياكوندو
المزاج : sokar

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالأحد 5 سبتمبر 2010 - 10:43

انتوا حولتوها لخناقة انا كنت مفكرة اني هلاقي كلام محددوبس
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالخميس 9 سبتمبر 2010 - 22:26

مش عارف بس انا عاوزك ياعمر تتبنى مشروع محاسبه المشرفيين
وكلمه محاسبه مش يعنى نضربه على ايده لو عمل حاجه او نشيله لو غلط
لا محاسبه تيجى بالتشجيع لو ماشي كويس بالتذكير بمهامه لو مكسل كده يعنى (ولازم الكل يعرف ان الاشراف مسئوليه )
ممكن تعمل موضوع احسن مشرف ويكون الاختيار للاعضاء زى موضوع احسن عضو فى الاسبوع
بجد انا بفكر فى كده وسواء احسن عضو او احسن مشرف يتحط اسمائهم جنب بعض فى فلاشه صغيره فى الصفحه الرئيسيه وبكده الاعضاء يشتغلو ويتشجعوا والمشرفيين كمان

وانا عاوز كله يفتكر النقطه دى

عمر بس هو اللى من حقه يعين او ما يعينش
يشيل قسم او مايشيلش

الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالخميس 9 سبتمبر 2010 - 23:04

انا قلت الفكرة دى له بس
بس مشكلة عمر لا ينفذ اى فكرة من اى عضو او عضوة تتقال له
انا معاك يا هلك فى فكرتك علشان الاعضاء نطالبهم انهم يدخلوا والمشرفين مبيدخلوش حتى لو فى ظروف
هو طبعا مفيش حد من الاعضاء يضع المنتدى فى اولويته لان فى اولويات كتيرة مهم قبل المنتدى
فمحدش بيهتم بالمنتدى لانه مجرد تسلية وكده
يعنى مش مهم بالنسبة للاعضاء
انا معاك يا هلك فى كلامه
SAM
عضو ماسي
عضو ماسي
SAM

انثى
البلد : My school only
الهوايات : القراءة-النت-الالعاب-الكتابة-المنتديات والتعرف علي اصدقاء اكتر ومضايقة مون ودارك وفانتوم وكده كفاية
المزاج : تمام اخر حاجة الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالسبت 11 سبتمبر 2010 - 13:09

انا معاك يا بروف في رايك انت وعمر ان اقسام المنتدي دي محتاجة بجد تتنشط بس
وفعلا اللي بيدخل بيكون علشان برنامج حاجات من اللي فيها روابط يبقي ازاي نحذف اكتر شئ مهم الي حد ما يعني
وموضوع التهنئة ده يعني زي ما قال ممكن نعمل تهنئة تانية بس حد يطول البروف هو اللي يعمله تهنئة دا اكتر من اخ كبير والله بتكون احلي تهنئة من احسن اخ
وفكرة هالك جميلة جداااااااااا يا ريت بجد تفكر فيها يا عمر
وفي في منتديات تانية بشوفها اوسمة كده فوق اسمها لوحة شرف المنتدي بجد هتكون تشجيع كبير اووووووووووووي
وليك الف شكر يا عمر وحريف
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح بتقليل أقسام المنتدى   اقتراح بتقليل أقسام المنتدى Icon_minitimeالأحد 12 سبتمبر 2010 - 8:31

hulk كتب:
مش عارف بس انا عاوزك ياعمر تتبنى مشروع محاسبه المشرفيين
وكلمه محاسبه مش يعنى نضربه على ايده لو عمل حاجه او نشيله لو غلط
لا محاسبه تيجى بالتشجيع لو ماشي كويس بالتذكير بمهامه لو مكسل كده يعنى (ولازم الكل يعرف ان الاشراف مسئوليه )
ممكن تعمل موضوع احسن مشرف ويكون الاختيار للاعضاء زى موضوع احسن عضو فى الاسبوع
بجد انا بفكر فى كده وسواء احسن عضو او احسن مشرف يتحط اسمائهم جنب بعض فى فلاشه صغيره فى الصفحه الرئيسيه وبكده الاعضاء يشتغلو ويتشجعوا والمشرفيين كمان

وانا عاوز كله يفتكر النقطه دى

عمر بس هو اللى من حقه يعين او ما يعينش
يشيل قسم او مايشيلش

اقتراح بتقليل أقسام المنتدى 928775

اقتراح بتقليل أقسام المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اقتراح
» اقتراح هام
» اقتراح