stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 27
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 2:14

أنا إستكفيت ياعم من لخبطه المشرفين و منسحب منها .. أول ما تدخل رجعني مكاني تاني .. بــيــــــس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 4:31

T-Bag كتب:
الله جرا أيه يا برنس الليالي يا أبو جدر ألي أنت وهو متروحوا تقدموا في موجة ستاد أب مطلع دمكوا شربات
شربات حريمي بقى ولا رجالي

صورة توقيعك يا عم عمر مبينه حاجات متنفعش تبان ف ضفدع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 27
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 10:23

يارب اكون قدرت اوفي ولو جزء بسيط جدا من أفضالكم عليا

http://stop.1talk.net/montada-f22/topic-t16945.htm#221207
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مدير المنتدى
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 340
نقاط : 347
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 10:53








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://stop.1talk.net
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 26
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 19:28


الجزء التاني من خلصت فيكم كل الكلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3410
العمر : 25
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله
نقاط : 3809
تاريخ التسجيل : 25/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الجمعة 26 نوفمبر 2010 - 1:12

بكل نزاهه وشفافيه ....

http://stop.1talk.net/montada-f11/topic-t16957.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 28
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الجمعة 26 نوفمبر 2010 - 15:02

To Get Some Fun !...

Join Here >>> http://stop.1talk.net/montada-f16/topic-t16958.htm
(My Heart QUEEN)

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zzzzamalkawy
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2187
العمر : 28
البلد : مصر
الهوايات : الكوره ثم الكوره ثم الكوره
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2309
تاريخ التسجيل : 13/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الأحد 28 نوفمبر 2010 - 23:03

قصه سيدنا هود عليه السلام

http://stop.1talk.net/montada-f2/topic-t16974.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 28
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الإثنين 29 نوفمبر 2010 - 11:16

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 26
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الثلاثاء 30 نوفمبر 2010 - 11:07

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الثلاثاء 30 نوفمبر 2010 - 11:25

سيتم إلغاء مجلس الشعب نظراً لعدم وجود مرشحين كفاية ...وجاري التحضير لفكرة ..هترجع زمن اللي كدا كدا .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الثلاثاء 30 نوفمبر 2010 - 13:47

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3410
العمر : 25
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله
نقاط : 3809
تاريخ التسجيل : 25/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   السبت 4 ديسمبر 2010 - 0:08

شعارنا..: اسرق ولا حرج

http://stop.1talk.net/montada-f25/topic-t17040.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3410
العمر : 25
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله
نقاط : 3809
تاريخ التسجيل : 25/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   السبت 4 ديسمبر 2010 - 0:10

الكلام ده ...ايه؟؟ .... الكلام ده كبير ؟؟!!


http://stop.1talk.net/montada-f16/topic-t17039.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 27
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   السبت 4 ديسمبر 2010 - 1:15


سامى محمود كتب:
شكل عمر مشلش قبل كده اطفال
الاطفال عندهم البراءة وانا متفق معاك فيها ولكن معندهمش قوة بدليل ان الاطفال بيعيطوا ويبقي صوتهم يوصل الى راس البر لو كان عاوز ياكل (يرضع) او لو الام خرجت وسابته بتلاقي صوت بسم الله ما شاء صوت عالى
فازاى يبقي عندهم قوة ؟
ثانيا الناس اللى بتبصش في عينيك بسبب ان عينك حلوة فبيتكسفوا انهم يبصوا لعينك

البنات بعضهم بيبصوا لعينك
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

يا راجل عيب عليك انت بتكتب حاجات مضحكة
انا والله مش متابع المنتدى الا قليل اوى بس باضحك من موضوعاتك اوى يا عمر
اكبر يا عمر شوية
وبعدين انت قلت انك متعرفنيش
ازاى وانا وقليل من الاعضاء عملنا لمنتداك قيمة فى وقت كان المنتدى ده زى صحرا مكنش حد بيعبره
انا عامل زى ختم النسر فعمرك مش هتنسانى لان الختم ده موجود

انا بس دخلت لاننا بجد كان الموضوع ده يستحق التعليق عليه وانا لذالك دخلت اعلق عليه وامشي
كلمة اخيرة اكبر اكبر اكبر يا عمر شوية وراعى ان فى شعر فى شنبك

سلام وتصبحوا على خير انا رايح انام

إلهي ما يصبح عليك صباح يا مهزأ .. يا عديم الإحساس


سامى محمود كتب:
ده رد كنت عاوز اقوله بس مش داخل اتشاكل خالص
لان ولله الحمد مش بتاع مشاكل

واضح يا جبله .!!


professional كتب:
وأنا لن أدخل المنتدى مرة أخرى نهائيا


الصفحة دى اتقفلت بالنسبة ليا
وفى الختام اقولك السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا رايح انام لاننا جاى من السفر


آيـه المنافق ثلاث يا حافظ القرآن ((إذا حدث كذب - إذا وعد أخلف - إذا اؤتمن خان))

×××× حمره يا برينجي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   السبت 4 ديسمبر 2010 - 1:31

عمر كتب:
مش عارف بصراحة هو الغضب ملجمني بس هتبع القواعد

خد نفس من الحجاب الحاجز

ثبات انفعالي

حط نفسك في المشكلة كأنك من براها

أكتب يا برنس


.........................................

ملخص اللي حصل لؤي اتصل ببربر ..بربر اتصل برجالة المنتدى التاني كلمه و بربر قال تعالوا ولو هتضربوا هضرب معاكوا بس تعالوا ..علشان بس منظلمش حد الرجالة وهما قاعدين بما فيهم بربر كانوا بيغلوا والتاني عمل فيها مرنا المهندس وقعد يعيطلهم ومع ذلك كالعادة مش مقتنع أنه غلطان لكن اتفقوا انه هيعمل موضوع اعتذار ..نحط نقطة ونيجي للمفيد ..نحط نقطة .

بربر شكراً ليك ولنواياك الحسنة بس رجاء شخصي منك ومن أي حد تاني معدش حد يتكلم في الموضوع دا

رجالة المنتدى ..مقدر اللي انتوا اتحطيتوا فيه ومقدر الحالة اللي كلنا فيها بس موضوع الأعتذار دا مش هيحصل ...ولو حصل مش مقبول .

لؤي ..بص يا ابني أنا احترت فيك مش عارف بأمانة أنت ذكي ولا غبي الشيطنة اللي جواك دي بالفطرة ولا بتخططلها ولا بتيجي معاك كدا وخلاص ..

أعضاء المنتدى ...دي الصورة الكبيرة :

أدخل في المنتدى ...علي حالة الغضب عندهم لدرجة الانصهار خلي الكل في حالة هستيريا وارجع اترمي في أول حضن تقابله منهم واللي لازم يكون ليه الاحترام والثقة ..وخليه بوابتك لحضن تاني وتالت وبرد الموضوع بعدها بدموعك بس بسرررعة علشان تعرف تشكل الموقف زي ما أنت عايز وكل مدى الأبواب هتتفتحلك واحدة بواحدة ومتخافش دي سمعة بنت اللي أنت خبط فيها فكلهم هيوطوا راسهم ومحدش هيقدر يتكلم وبعد اسبوع تلاتة شهرين اربعة سنة يا سيدي مش مشكلة أدخل تاني وساعتها هتكون نارهم بردت والأبواب هتتفتحلك واحدة بواحدة , وحياة أمك ..لو كل الأبواب اتفتحت ما هتلاقي على بابي غير كلمة مغلق ...ولو اللي أنت غلط فيها اللي بأي شنب عندي هنا في المنتدى سامحتك ما هسامحك ولا هديك شرف الأعتذار .

الناس الجداد أو اللي بقالهم كتير بعيد عن المنتدى اللي مش فاهمين أنا بتصرف كدا ليه اتمنى يخدوا بصة على الأعتذار دا اللي اتكتب بأسم وهمي منه بتاريخ 8-10 ويالا العجب على موضوع مشابه وتجريح مشابه ويالا العجب على نفس الأنسانة ويالا العجب دخل تاني وعمل نفس الحركة الوسخة تاني بجرأة أكتر لأن خلاص الطريقة اتعرفت :

http://stop.1talk.net/montada-f10/topic-t16169-90.htm

الحريف20 كتب:
اولا باعتذر للاخت هوللو على كلامى
مقصدش ازعلك يا هوللو
انتى اختى باحترمك وانتى انسانة محترمة وومؤدبة
وانتى عارفة ان الحريف بيحترمك وكنت العضو اللى بيدخل موضوعاتك ويشيد بيكى وباقولك موضوعات جميلة جدا
صدقنى انا قلب ابيض وباحترمك جدا وانتى انسانة باعزك جدا
ومتزعليش منى انا اسف جدا
واتمنى انك تقبلي اعتذاري
وانا باعتذر مليون مرة ليكى يا هوللو
هوللو انتى انسانة محترمة متزعليش من كلامى
واقولها انك انسانة محترمة ومرحة وافكارك جميلة بجد
ياريت اشوف بعينى اسمك وتقوليلي مش زعلانة منك يا حريف
بس سعتها هكون مبسوط جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انتى اختى وانا اخوك
واخوك بيعتذرك
يا ترى تقبلي اعتذار اخوك؟

الحريف20 كتب:

الحريف20 كتب:
ياريت تتقبلي اعتذارك
وياريت تعرفى ان انت وانا والجميع اخواتك

الحريف20 كتب:
اولا باتسف لكل الاعضاء على دخولى بعضويات كتير
انا مكنتش باحب ادخل بعضوية غير عضوية غير عضويتى
انتوا عارفين المشكلة واللى ادت الى وقفي
طبعا زعلان على بعدكم عنى
انا بجد كنت باعتبركم كاخوات مش اعداء
انا لما باقول نقد كان يهمنى مصلحة الشخص اللى بانتقده مش تجريح فيه لاننا مليش اى عداوات بينى وبين حد من الاعضاء ومليش مصالح مع حد ووجودى فى المنتدى اننا مع اخواتى بس
انا باعتذر للى فهمنى غلط لما كنت بانتقده
انا قصدى خير وكتير من اعضاء المنتدى اتعاملوا معايا وعارفين ان الحريف صاحب صاحبه وشخصية محترمة وباعتبر الجميع كاخوات
انا والله لا داخل ازهق عمر ولا اتعب فى الاعضاء
بس حبي للمنتدى واعضائه ده فقط دون مصلحة ده خلالنى اكون متواجد معاكم
واسئل اللى كرهنى انا عملتله ايه ؟
لكل واحد يفكر انا عملت ايه فيه
بالعكس باحاول اتعامل معاكم كاخوات
بجد اتمنى ان ارجع المنتدى وباطلب منكم انكوا ترجعونى فى المنتدى وتنسوا اى خلافات بينى وبين حد لاننا اخوات
فاتمنى انك تكونوا الوسيلة لرجوع وتكونوا حمام السلام بينى وبين عمر
بجد اتمنى انكوا تقولوا كلمة خير برجوعى للمنتدى لاننا اخ ليكم

واسف لعمر فايد متزعلش منى انا اخوك ة
والاخ ميخصمش اخوه والاخوات ميعملوش اللى فى بعض كده
اتمنى اننا ارجع يا عمر
انا عارف ان قلبك ابيض
وبجد رايك هيمشي لو رجعت للمنتدى

......................

أنا معنتش باخد من الوش دا ولو باخد فمش هيبقى من لؤي على أخر الزمن ..

دخولك للمنتدى = خروجي منه
اعتذارك تاني = ألغاء هذا الموضوع
حد تاني عاد قابلك بعد ما الصورة الكاملة اتحطتله ...خلينا نقول مش هنبسط منه .

مفاتش أسبوعين ...كنت صح يا عمر باشا ديل الكلب عمره ما يتعدل حتى لو علقت فيه قالب طوب

http://stop.1talk.net/montada-f1/topic-t16477-945.htm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 28
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   السبت 4 ديسمبر 2010 - 3:09

وعلى رأى المثل رجعت طنط ريمه لعادتها القديمه
معاك حق يا عم احنا اسفين بجد اننا مسمعناش كلامك بس هى كانت محاوله لان خاتمته تكون حسنه
هو اللى رفض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   السبت 4 ديسمبر 2010 - 16:05

اها كده يا خساره فاتتنى الحلقه دى من المسلسل

يييييييييييييه

كنت نايم عشان كنت مسافر

طب حد يقول

replay

goooooooooooooooooooo
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 26
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   السبت 4 ديسمبر 2010 - 18:09

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
zzzzamalkawy
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2187
العمر : 28
البلد : مصر
الهوايات : الكوره ثم الكوره ثم الكوره
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2309
تاريخ التسجيل : 13/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   السبت 4 ديسمبر 2010 - 18:16

عندك حق يا عمر واحنا اصرينا المره اللى فاتت عشان يدخل يعتذر لهوللو وساعتها انا قلت لو دخل تانى
احنا هيبقى لينا تصرف تانى وده اللى هيحصل ان شاء الله

انا والشله قلنا كلمه واحنا ادها ونص كمان ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hitman
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 837
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : حر
المزاج : حسب الاجواء المحيطه
نقاط : 967
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الإثنين 6 ديسمبر 2010 - 15:22

فعلا العايد في الفائت نقصان في العقل
و بلاش نقلب في ..... علشان الريحة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 28
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الإثنين 6 ديسمبر 2010 - 22:08

سيبوكو من الكلام ده ,,,,,,,,,,,,,,,, وادخلو في الكلام ده
http://stop.1talk.net/montada-f16/topic-t17059.htm

يا تري هاتعجبكم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 26
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الخميس 9 ديسمبر 2010 - 18:32

ادخلوا اشربو قصدي اقرأو

http://stop.1talk.net/montada-f16/topic-t17106.htm#227977




ممنوع دخول اقل من 20 سنة هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الإثنين 20 ديسمبر 2010 - 21:44

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم


عدل سابقا من قبل عمر في الجمعة 21 يناير 2011 - 4:07 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 28
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش   الثلاثاء 21 ديسمبر 2010 - 18:11



http://stop.1talk.net/t17174-topic

واللي مش هايدخل ...!!!... ( هازعل منه )


ـــــبـــــ ـــــيـــــ ـــــســـــ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نبـــــــــأ هام جدا ....."سياسات داخل منتدانا شباب بجد " متجدد ...مايفوتكش
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 10 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: المقهى السياسي-
انتقل الى: