stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"

NIRMEEN
*ram*
point of view
(Ahmed)
DREAM
fulla
the red baron
mido.tork
عمر
ART
thesniper
HULK
sad girl
мεso
sadstanza
soledad2
Hollo
shemo
22 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله

مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Empty
مُساهمةموضوع: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 15:35

شبااااااااااااااااااااااااااااااااااب.... attention pleeeeeeeease مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193

الموضوع واضح من اسمه " مواقف وطرائف شباب بجد" مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 661769
وسمعني بقي ضرب نار لاحلي شباب في احلي منتدي " طاخ طاخ طاااااااااااااااااااخ" مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193

كل الحكايه بتتلخص ف الاتي ... كلنا بنعيش وبنمر بمواقف عملناها او اتعملت فينا وياما ضحكنا من قلوبنا
يعني كارثه عملتها وانت صغير وضحكت الناس عليك... مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 364243
او حد عمل فيك مقلب وضحك عليك ..مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 183827
المهم انها لحظه ضحكت فيها من قلبك او ضحكت حد فيها من قلبه مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621
عشان كده ...الموضوع ده دعوه مفتوحه لكل شباب بجد يدخلو يحكو عن مواقفهم اللي حصلتلهم وكان دمها خفيف

يلا احكولنا الفضااااااااااااااااااااايح مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 561444
مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 219975

عدل سابقا من قبل shemo في الجمعة 17 سبتمبر 2010 - 11:51 عدل 1 مرات
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 15:40

ضرب نار بس؟؟؟؟؟؟؟؟... ده انا احتمال اشتري مدفع رمضان عشانك يا واد مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193

موضوع مرعب يا مرعب وان شاء الله الفضايح هتبقي ع الفضائيات يا شمشومتي واللي ما يشتري يتفرج مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 561444 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193

تسلم ايدك ودماغك يا حبيب هوللو الاول والاخير مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 166815 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 500270 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 232641
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 15:43

هوووووووووووووولتي ....وهو ده غرضي الفضااااااااااايح هههههههههههه
لا طبعا انا اصدي اننا نضحك مع بعض وننسي بقي جو الكابه والهم ده
نورت الموضوع ياحبي ...ومستنياكي تحكيلنا فضايحك (اللي انا عارفاها كتييييييييرمواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193)
مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 18:41

يا كسوووووووووووفى يا نا اقول ايه ولا ايه دى الفضايح هتبقى للركب ههههههههههههههههه

يا مواضيعك الجامدة يا واد

وحشانى موووووووووووووووووووت والله وليكى منى بوستين ع الخدين يا حلو انت يا حلو
مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 661769
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 22:18

سوووووووووووووولي حبيبي والله انتي كمان وحشتيني جدااااااا مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922
قولي كل اللي في نفسك ياحبي محدش سامعنا خاااااااالص مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193
نورتي الموضوع ياسوووووووولي ومستنيه الفضايح بردوووو مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 661769
sadstanza
عضو ماسي
عضو ماسي
sadstanza

انثى
البلد : دمياط
المزاج : متفائلة ان شاء الله

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 22:30

يا موضوعاتك يا شيمو

بس خلى سولى تحكيلك على موقف البرميل مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621
يلا فضحتك
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 22:40

هووووووووووو ده ياستانزتي
الفضاااااااااايح ايوووووون ايوووووووون
يلا ياسولي زي الشطورة كده احكيلنا موقف البرميل مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 661769
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 22:46

بجد انتى كارثة ومش هقولك على حاجة تانى

عموما بما انى اتدبست يبقى لازم اكتب الموقف

كان يا ما كان يا سادة يا كرام مايحلى الكلام الا بذكر النبى عليه الصلاة والسلام

كان فيه بنوتة جميلة زى القمر [ اللى هى انا طبعا] كانت طيوبة خالص مالص فى يوم من الايام اختها اللى اصغر منها تعبتها فقررت انها تعاقبها ففكرت تعمل ايه تعمل ايه المهم شيطانها وسوس لها بحل جهنمى وراحت ضحكت على اختها وقالتلها انهم هيستخبو من بعض وراحت اختها الصغيرة بكل ععبط سامعة كلامها واستخبت فى البرميل وبعدين البنوتة الجميلة اللى زى القمر غطت البرميل ووقفت فوقه بكل براءة

المهم اختها الصغيرة الغلبانة كانت هترو ح فيها بس الحمد لله لحقتها فى اخر لحظة

[تنبيه هام]: عدم محاولة القيام بهذه المهمة فى المنزل فلقد نفذت من قبل متخصصين فى الأذية

هذه المادة الاعلانية غير صالحة لمشاهدة الاطفال واصحاب القلوب الضعيفة

وحسبى الله ونعم الوكيل فى اللى دبستنى فى الموضوع ده
sadstanza
عضو ماسي
عضو ماسي
sadstanza

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 22:50

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احكى يا شهرزاد احكى
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 22:56

يانهاااااااااار ابيض مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621

كنت هتخليليها ولا ايه ياسولي ؟؟؟
وااااادي جزاء اللي يزعل سووووووولي مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621

نورتييييينا ياسولي.....يلا ياجماعه حد يفتن كماااااااااان انتو طيبين ومش بتفتنو ع بعض ولا اييييييه؟؟ مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 455659 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 455659
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 23:14

soledad2 كتب:
بجد انتى كارثة ومش هقولك على حاجة تانى

عموما بما انى اتدبست يبقى لازم اكتب الموقف

كان يا ما كان يا سادة يا كرام مايحلى الكلام الا بذكر النبى عليه الصلاة والسلام

كان فيه بنوتة جميلة زى القمر [ اللى هى انا طبعا] كانت طيوبة خالص مالص فى يوم من الايام اختها اللى اصغر منها تعبتها فقررت انها تعاقبها ففكرت تعمل ايه تعمل ايه المهم شيطانها وسوس لها بحل جهنمى وراحت ضحكت على اختها وقالتلها انهم هيستخبو من بعض وراحت اختها الصغيرة بكل ععبط سامعة كلامها واستخبت فى البرميل وبعدين البنوتة الجميلة اللى زى القمر غطت البرميل ووقفت فوقه بكل براءة

المهم اختها الصغيرة الغلبانة كانت هترو ح فيها بس الحمد لله لحقتها فى اخر لحظة

[تنبيه هام]: عدم محاولة القيام بهذه المهمة فى المنزل فلقد نفذت من قبل متخصصين فى الأذية

هذه المادة الاعلانية غير صالحة لمشاهدة الاطفال واصحاب القلوب الضعيفة

وحسبى الله ونعم الوكيل فى اللى دبستنى فى الموضوع ده

مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 23:18

نورتنا حضرتك مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193
فييييييين بقي الموقف بتاعك؟؟؟؟؟؟؟ مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 455659
sadstanza
عضو ماسي
عضو ماسي
sadstanza

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 23:32

وانتى يا شيمو مش هتفتنى على نفسك ولا ايه

افتن على نفسى بقه مرة اختى ضيقتنى جدا اخدت شنطتها بعد ما نامت
وهاتك يا تشطيب فالكتب والكراريس والاهم انه كان يوم مميز بالنسبه ليها فالمدرسه
وانا ضيعته عليها
ولحد دلوقتى مش نسيهالى وانا كمان بزعل لما بفتكر بس هى السبب
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 23:50

بالنسبه للمواقف و الطرائف بتاعتي أنا كتاب مفتوح و الكل عارفها .. بس طالما إنتي طلبتي مني موقف مش هكسفك مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 219975

كنت في ثانوي صايع أووووي .. المهم كان عندنا أستاذ رفيع فإحنا كنا مسميينه (جزره) حصته كنا بنلعب فيها صنم و كوره و مصارعه .. المهم قولت أعمل فيه مقلب و خططت ليه و جهزت العده و هو كان ميحيش يعد غير ع البنش بتاعي .. كان كييف البنش بتاعي

جبت طباشير و كتبت كلمه ( جزره بس بالعكس ) Mirror يعني و غطيناها بكتاب عشان أول ما ييجي يعد أسحب الكتاب من تحته .. عشان لما ييجي يعد تطبع علي ..... إنتو عارفين طبعاً ع ايه مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193

المهم لقيته جاي يعد قمت ساحب الكتاب هوب قعد .. و سمع ضحكه خفيفه بس كتمناها عشان المقلب يكمل مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 455659 .. طبعاً هو كان بيعد مبيشرحش حاجه من كتر الدوشه و الشكل و سوق الجمعه اللي بنعمله هههههههههههههههههههه .. المهم إديت الإشاره للفصل عشان يسكتوا .. فجأه هدوء تااام .. الراجل حس بشئ غريب قالي في نفسه هو ربنا هداهم ولا ايه .. قال أما أستغل الموقف و أشرح لهم شويه و قام طبعاً يكتب ع السبوره .. كل الفصل ها ها ها ها ها ها ها ها هههههههههههههههههههههههه كهكهكهكهكهكهكهكهكهكهكهكه .. كل إنهار في الضحك .. بتضحك ع ايه يا ××××××××× إنتا و هو ( شتمه أكيد يعني مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193 ) المهم واحد صايع قال له ( ××× حضرتك معكوكه و مكتوب عليها جزره ) ههههههههههههههههههههههههههه

الفصل إتوقف أسبوع .. بس وربنا صعب عليا جدااااً .. و ندمان ع اللي عملته .. يااااااااا رب يوووم واحد بس من أيام ثانوي .. ذكريااااااااااات
sad girl
عضو ماسي
عضو ماسي
sad girl

انثى
البلد : الاوهام
الهوايات : لجزيره الاوهام
المزاج : الحمد الله على كل شئ

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالخميس 16 سبتمبر 2010 - 23:57

موضوع جميل يا شيمو
وافكارك رائعه

انا بقا موقفى وانا صغيرة مع اختى الاصغر منى
معرفش كنت بحبها جدا
جيت فى يوم شلتها وحطيتهه على طرف السرير واضربها بالمضرب
وهى تصرخ وانا ولا هنا
ومرة تانيه كانت لسه عندها شهرين بس واكلتها الحلاوة
وكانت هاتموت
بس ده وانا صغيره هما الى بيحكوا لى
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالجمعة 17 سبتمبر 2010 - 0:33

كان في موقف حصل لي السنه دي من ضمن المواقف مع الدكاتره
عندنا دكتور اسمه انور ربنا يمسيه بالخير بقي مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193 كان بيعمل مناقشات ف قصه "اوديب " لشكسبير.. فسال سؤال وانا بقي قررت اوريله نفسي واتفذلك بالورقتين اللي كنت مذكراهم ورفعت ايدي وقيمني وكمان خلاني اطلع ع المنصه ومعايا المايك
انا وحياتكم اتلبخت طبعا بس بيني وبين نفسي ومبينتش ده لاي حد ورحت مجاوبه فرانكو انجلش هههههههههههههههههههه نص الاجابه " بص .. هفهمك يا دكتور.. اسمع بس ... هي كذا معناها ايه بالانجليزي يا دكتور " هههههههههههههههههه وانا ولا عارفه اشرحله حاجه والنص التاني انجليزي بقوله غلط وبصححه بعد ما اشرح اني غلطت هههههههههههههههههه وبعيد عنكم الدكتور كان منشكح اووووي لدرجت انه الترم التاني لما رفعت ايدي 889 مره كان خلاص حرم يخليني اقوم اجاوب مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 561444 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193 ....
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالجمعة 17 سبتمبر 2010 - 2:32

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
3 مواقف تحفه
بالذات جزه يا سكوربيون
وهولو ادى اخره اللى يعمل نفسه شاطر
سولى حرام البنت الصغنطوطه بس لازم تنتقى وتفضحى صاحبتك سادستانزا
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالجمعة 17 سبتمبر 2010 - 9:23

ههههههههههههههههههههههههههههه طول عمري شاطره واسأل واستشير مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 561444 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193 تلاقيني بس كنت وخده عين احم احم احم ...الله !!! مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالجمعة 17 سبتمبر 2010 - 10:21

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا قولت فضايح مش كوارث يا شباااااب مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621

سكوربيون : ههههههههههههههههههههههه جاااااامد جاااااااااامد الموقف بس اكيد هيقعدلنا في عيالنا اللي كنا بنعمله في المدرسين بتوعنا ده..ربنا يستر ......نورت الموضووووووووع مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193

ساد ستانزا: انتو كلكو عندكو مشاكل مع اخواتكم كده وبتعاقبوهم بطريقه غريبه انتي وسولي مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 183827
نورتي الموضوع ياحبي مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922

ساد جيرل : هههههههههههههههههههه بردو بتطلعي الطاقه المكبوته في الطفله البريئه ياعيني مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193
نورتي الموضوع ياقمر مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922

هوللووووو: ع يـــــــــــــــــــــــدي مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 183827
في واحده في الدنيا تقول للدكتور "بص..هفهمك !!" ههههههههههههههههه بس فعلا والله الراجل عرف غلطته ومسمعلكيش صوت تاني لاخر السنه مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193
نووووووووووورت الموضوع ياقلبوبتي مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 376922

هالك : شكراااااا ع الرد ونورت الموضوع مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193
بس فيييييييييين الموقف بتاعك ؟؟؟ مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 455659
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر
الهوايات : live for nothing or die for something.
المزاج : If our love was a fairy tale I would charge in and rescue you On a yacht baby we would sail To an island where we’d say I do

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالجمعة 17 سبتمبر 2010 - 15:23

فاكر انا اليوم ده يا هولو يومها ضحكت ضحك

ههههههههههههههههههههههههههههه
https://www.facebook.com/profile.php?id=702059935&ref=pro
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالجمعة 17 سبتمبر 2010 - 16:22

ده يوم تاريخي لا ينسي هههههههههههههههههه
All english ..all the time مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621

نورت ياسنيبر بس فييييييين الموقف بتاعك بردو؟؟؟ مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 455659
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر
الهوايات : live for nothing or die for something.
المزاج : If our love was a fairy tale I would charge in and rescue you On a yacht baby we would sail To an island where we’d say I do

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالجمعة 17 سبتمبر 2010 - 20:54

لازم يعنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عالعموم ماشى هقول وربنا يستر بقى

هو موقف مش فضيحه . ده كان مقلب عملناه فى بقيت اصحابنا لما كنا فى 2 ثانوى تقريبا او تالته مش فاكر .

المهم...... كان فى يوم عندنا درس انجلش و كان نص المجموعه بتاعه الدرس ده بتاخد معانا درس رياضه فاتفقنا انا وهالك وواحد كمان كده متعرفهوش اننا نتاخر ولو المستر سالنا هنقوله اصلنا كنا فى درس رياضه. تمام .
دخلنا الدرس ومش قادرين نتكلم من كتر الضحك على المقلب اللى احنا لسه هنعمله اساسا محدش قدر يمسك نفسه غير هالك فعشان كده خليناه المتحدث الرسمى والمستر بيقولنا اتاخرتم ليه قام قايله كنا فى درس رياضه وبقيت المجموعه مجتش (بنلقح كلام يعنى) و تشوفى بقى وشوش الناس (البنات طبعا) فى ذهول يومها ضحكنا ضحك لما كنا هنموت من كتر الضحك . كانت ايام حلوه والله .
https://www.facebook.com/profile.php?id=702059935&ref=pro
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالجمعة 17 سبتمبر 2010 - 21:41

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
مش بقولكو اللي عملناه في المدرسين في ثانوي تحديداااا هيقعدلنا في عيالنا ان شاء الله مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621
شكراااااااااااا سنيبر ع الموقف مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193
والموضوع عموما متجدد يعني اي حد يحصله حاجه جديده او يفتكر حاجه يدخل ويحكيلنا مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالسبت 18 سبتمبر 2010 - 4:41

انا ليا ذاكره سيئه مع المواقف المضحكه لانى تقريبا كلها انا العامل الرئيسى فيها
واد يا سنيبر اقولهم على الكلاب هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هسيبك انت تقول
اما انا اقول على موقف ليا وانا صغير اخويا كان بيحب يعد يعملى مقالب ويخوفنى ويعد يعمل اصوات ببقه وانا طبعا اهبل وفاكر
ان الاصوات دى الناس الشريره(اصلى كنت مدمن كرتون)
وكل مره اقوله انت بتعمل ببقك وامسك بقه الاقى الاصوات راحت اقوله شوفت مش قولتلك
المهم اخويا المكار زهق كل مره امسك بقه ومعدتش بخاف فعمل ايه
ام جايب شريط فاضى وساب اول خمس دقايق عليه فاضيين وبعدها ام مسجل الاصوات
جيت انا طبعا التفل البرىء وقعدت جنبه وقعد يتكلم معايا الخمس دقايق
وبعديين سمعت الاصوات قولتله ها ها ها ها انت اللى بتعمل ببقك يامعلم مسكت بقه ولقيت الاصوات لسه شغاله مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 555617 مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 555617 ومدرتش بنفسى الا وانا على حجره وبصوت وماسك فى رقابته وهو فطسان على نفسه من الضحك شرير

بس انا مسيبتش حقى اتسحبت فى مره علشان اجعزه ونزلت تحت السرير استناه وراحت عليا نومه
وصحيت والمعلم بيتفرج على فيلم رعب والفيلم لجل الحظ كان فيه ناس بتطلع من تحت السرير
خبطت له على السرير لقيته بيقول اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله واول ما نزل رجله قومت ماسكهاله وعينك متشوف الا النور اخد السلم كله جرى لتحت
ههههههههههههههههههههههههههههههه
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"   مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" Icon_minitimeالسبت 18 سبتمبر 2010 - 9:46

اقتباس :
واد يا سنيبر اقولهم على الكلاب هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هسيبك انت تقول
هو ده التسييح اللي انا بدور عليه.....اتفضل احكيلنا بقي ياسنيبر مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193

اقتباس :

اما انا اقول على موقف ليا وانا صغير اخويا كان بيحب يعد يعملى مقالب ويخوفنى ويعد يعمل اصوات ببقه وانا طبعا اهبل وفاكر
ان الاصوات دى الناس الشريره(اصلى كنت مدمن كرتون)
وكل مره اقوله انت بتعمل ببقك وامسك بقه الاقى الاصوات راحت اقوله شوفت مش قولتلك
المهم اخويا المكار زهق كل مره امسك بقه ومعدتش بخاف فعمل ايه
ام جايب شريط فاضى وساب اول خمس دقايق عليه فاضيين وبعدها ام مسجل الاصوات
جيت انا طبعا التفل البرىء وقعدت جنبه وقعد يتكلم معايا الخمس دقايق
وبعديين سمعت الاصوات قولتله ها ها ها ها انت اللى بتعمل ببقك يامعلم مسكت بقه ولقيت الاصوات لسه شغاله ومدرتش بنفسى الا وانا على حجره وبصوت وماسك فى رقابته وهو فطسان على نفسه من الضحك شرير

بس انا مسيبتش حقى اتسحبت فى مره علشان اجعزه ونزلت تحت السرير استناه وراحت عليا نومه
وصحيت والمعلم بيتفرج على فيلم رعب والفيلم لجل الحظ كان فيه ناس بتطلع من تحت السرير
خبطت له على السرير لقيته بيقول اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله واول ما نزل رجله قومت ماسكهاله وعينك متشوف الا النور اخد السلم كله جرى لتحت
ههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه بيت الرعب ده ؟؟ مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 62621
شكرااااااااااااا Hulk ع الموقف الجامد ده مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد" 977193

مواقـــــف وطرائـــف شبـــــاب بجــــد"موضوع متجدد"
صفحة 1 من اصل 6انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» لغز فى صورة (موضوع متجدد )
» كل يوم تدخل تكتب نكتة جديدة...نكتة اليوم ... موضوع متجدد. ارجو التثبيت
» احلم وارسم ....... موضوع متجدد
» مقالب..قوم جرب حالااااااااااا وهتدعيلي "موضوع متجدد"
» سلسلةتطوير الذاث وبناء الشخصية(موضوع متجدد)