stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 يوم جميل في الكلية

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 13:04

جاتلي رسالة امبارح إن شلتنا (شلة رابعة إنجليزي) هتتجمع هتيجي ولا لأ فكان ردي لما اشوف الأول حد من العصابة اللي أعرفها هيروح ولا أيه النظام ..وبالفعل ART وأبو خالد اتصلوا وأكدولي أنهم رايحين وللأسف الأستاذ وناصر العزة مجوش المهم وصلنا الكلية بالفعل كل شلة رابعة إنجليزي كانت موجودة الباد بويز والباربي جيرلز(الله يرحم الحزبين فضلوا يناطحوا في بعض لحد ما استسلموا لمس اكتاف يوم جميل في الكلية 977193 ) وكان يوم بالفعل مميز وأحلى ما فيه عيد ميلاد هوللو والأحتفال اللي فوجئت بيه كل سنة وأنت طيبة مرة تانية أي نعم جابوا تورتة وصورونا جمبها وبعدين رجعت علشان عليها رهن على رأي هوللو بس يلا مش مشكلة حسبنا الله ونعم الوكيل يوم جميل في الكلية 977193

لأ بجد كان يوم حلو وصحبة أحلى هدخل أعمل ضرب نار للولاد وواحدة من البنات تتولى البنات اللي كانوا موجودين وتصيتهم بقى يوم جميل في الكلية 234684

Art - أبو خالد - hmad@ - Sniper-Scorpion - Zzzzzmalkawy- the red baron -the game- the boom مش عارف مين زا بوم دا بس نمشيها وخلاص

وشفت برضو وإن كانوا ما شاركوش معانا the warrior و dark man


لأ كان يوم ظريف فعلاً وإن شاء الله يتكرر في فرح مش عيد ميلاد ربنا يجمعنا دايماً على خير يوم جميل في الكلية 957388


عدل سابقا من قبل عمر في الإثنين 20 سبتمبر 2010 - 13:13 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 13:07

تمام يا معلم كان يوم جميل

ربنا يجعل ايامنا كلها فرحه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 13:18

آه فعلاً حسبي الله ونعم الوكيل .. كل الناس أخدت جاتوه و منهم اللي أخد طبقين دكاكيني كدا و راحو ع جنب عشان محدش ياخد باله .. و أنا طلعت في الآخر من غير نايب .. الحاجه الوحيده اللي طلعت بيها شوووكه .. و فضلت أشحت بالشوووكه دي من دا شويه و دول شويه و آكل من طبق دا حته و من طبق دا حته .. فضحتووووني يا شويه تييييييييييييييييييت مع نقطه ضعفي الوحيده يوم جميل في الكلية 26398


أما بالنسبه لليوم بجد بجد كان يوم كوووووووووول و فكرني بأيام زمان



أما بالنسبه لعصابه باد بويز (إنتا مش ملاحظ إنا محتلين المنتدي ولا ايه ) و دا بيثبت نجاحنا .. (دوله باد بويز من القسم الإسلامي للمقترحات و الشكاوي) قـــريـــبـــاًيوم جميل في الكلية 977193



بـيـس يا بومبو يوم جميل في الكلية 219975


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 13:22

العفو يا بارون شكراً على المرور


Scorpion

اقتباس :
الحاجه الوحيده اللي طلعت بيها شوووكه .. و فضلت أشحت بالشوووكه دي من دا شويه و دول شويه و آكل من طبق دا حته و من طبق دا حته


يوم جميل في الكلية 62621 يوم جميل في الكلية 62621 يوم جميل في الكلية 62621

ايوة كدا قول كل اللي في نفسي هههههههههههههه


اقتباس :
أما بالنسبه لعصابه باد بويز (إنتا مش ملاحظ إنا محتلين المنتدي ولا ايه ) و دا بيثبت نجاحنا .. (دوله باد بويز من القسم الإسلامي للمقترحات و الشكاوي) قـــريـــبـــاً

أنا خايف عليكوا يا أولادي






يوم جميل في الكلية 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 13:25

ما تفشيش المخططات يا سكوربيون

سيب الانتقال يحدث بهدوء مش عاوزين ثوره ولا احتلال

هو انتقال سلمى (للسلطه) فى المنتدى من الافراد لشلتنا المصونه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 27
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 17:51

ربنا يخليكو لبعض وتفضلوا طول العمر أصحاب

وكل سنه و أنتى طيبه يا هاله

يوم جميل في الكلية 302692 يوم جميل في الكلية 302692
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 30
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:16

فعلا كان يوم كويس وعيد ميلاد هولو كان عامل جو جميل
صحيح كان ممكن يجيبو الامن لينا بس هما خافو مننا اكيد

بس يا سكروبين انت ازاى مخدتش ده هولو والزملكاوى
قطعوها زى ما قلتلهم 526 حته عشان تكفى
وايه كمان حكاية طباقين دى
ليه هو مفيش عدل ومساواه ولا ايه
بس الفاكهه كانت ايه والى يقول عايز العنب ولا التانى عايز الكيوى
مخلوش الواحد يعرف ياكل
يوم جميل في الكلية 79964 يوم جميل في الكلية 233245 يوم جميل في الكلية 233245
ولا الاسبرى ده كمان كان مشكله يوم جميل في الكلية 590503 يوم جميل في الكلية 590503


الحمدلله تعيشو وتفرحو دايما يا رب
يوم جميل في الكلية 957388 يوم جميل في الكلية 957388 يوم جميل في الكلية 957388 يوم جميل في الكلية 957388
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:25

بس بس يا عم .. عدل مين و سامي العدل مين ؟؟ دا أنا كنت من كسوفي بدلق نفسي كل ما بشوف حد معاه طبق إنه يقوللي إتفضل ابداً بس يقول بالفم المليان ( دا بتاعي خد من جوه ) إيه يا جدعان دا أنا زي صاحبكو يعني يوم جميل في الكلية 561444



شكلي كان مزيكا و أنا ماسك الشوكه و رايح جاي باخد منكو .. يا كسوووووفي يا نااااس يوم جميل في الكلية 977193



بس كان يوم بــيــــس بجد يوم جميل في الكلية 219975
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:33

SCORPION كتب:
بس بس يا عم .. عدل مين و سامي العدل مين ؟؟ دا أنا كنت من كسوفي بدلق نفسي كل ما بشوف حد معاه طبق إنه يقوللي إتفضل ابداً بس يقول بالفم المليان ( دا بتاعي خد من جوه ) إيه يا جدعان دا أنا زي صاحبكو يعني يوم جميل في الكلية 561444



شكلي كان مزيكا و أنا ماسك الشوكه و رايح جاي باخد منكو .. يا كسوووووفي يا نااااس يوم جميل في الكلية 977193



بس كان يوم بــيــــس بجد يوم جميل في الكلية 219975


حرام عليك يا سكوربيون

تنكر أنهم فيأخر اليوم جابولنا طبق ...كان باين هيروح بالبريد للقطة بوسي بتاعة رام


يااا رب ع الظالم والمفتري
يوم جميل في الكلية 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:38

كح كح كح كح كح كـــــــــــــح يا ستااااااااااااااار روحي كانت هتطلع ربنا يهد..... يهنيكم طبعا يوم جميل في الكلية 977193

اليوم كان بالنسبه لي اجمل مفاجأه حصلتلي ف حياتي وكفايه بس اني شوفتكم واتجمعنا .. " ربنا يخلينا لبعض ديما يااااااارب".. اما بالنسبه بقي للتورته يخويا انت وهو .. ع رأي المثل " ما ينوب المقسم الا ...... يوم جميل في الكلية 977193 ... يبقي مين يشكي من مين؟؟؟ ها بقي ردو ردو وروني هل من مزييييد؟؟... يوم جميل في الكلية 205251 يوم جميل في الكلية 845558 يوم جميل في الكلية 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:44

ههههههههههههههههه


طب انا بقي اقول ايه ولا ايه


اولا القاعه مش مكيفه والجو كان فظييييييييييييييييييييع ....ياااااااى


هههههههههههههه

بجد كان يوم حلو

وكل سنه وانتى طيبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 30
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:49

ههههههههههههههههههههههه
الله يصلح حالك يا سعد يا صغير فينه يجى يغنى ويقول
العنب العنب العنب
واخد بالك يارااااايس
يوم جميل في الكلية 62621 يوم جميل في الكلية 62621 يوم جميل في الكلية 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:50

ما ينوب المقسم ؟؟؟ محصلللللللللش .. إنتا يا مان مش الحاجه دي لما قطعت التورته أعدت تقول ( لاااااااااااااااااااا يوم جميل في الكلية 845558 محدش يقرب م التورته محدش هياكلها غيري هع هع هع هع ) دا إنتي كنت نازله إنتي و الباربي جيرلز حتتك بتتك و بتحرتوا حرررررررررت و أنا باكل في نفسي .. بس بس يا شيخه يوم جميل في الكلية 164139 .. و بعدين يا ريتني ما أكلت أنا من ساعتها كإني بلعت سيف أو شربت مووس حلاقه يوم جميل في الكلية 386275




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:54

Hollo كتب:
كح كح كح كح كح كـــــــــــــح يا ستااااااااااااااار روحي كانت هتطلع ربنا يهد..... يهنيكم طبعا يوم جميل في الكلية 977193

اليوم كان بالنسبه لي اجمل مفاجأه حصلتلي ف حياتي وكفايه بس اني شوفتكم واتجمعنا .. " ربنا يخلينا لبعض ديما يااااااارب".. اما بالنسبه بقي للتورته يخويا انت وهو .. ع رأي المثل " ما ينوب المقسم الا ...... يوم جميل في الكلية 977193 ... يبقي مين يشكي من مين؟؟؟ ها بقي ردو ردو وروني هل من مزييييد؟؟... يوم جميل في الكلية 205251 يوم جميل في الكلية 845558 يوم جميل في الكلية 977193

انا بعنايا اللي هياكلهم الدود دوووول يوم جميل في الكلية 555617

شايفك دابة وشك في التورتة يوم جميل في الكلية 26398

وبعدين أديتي ل Point of view عصاية تقف تحرس بيها البواقي لحد ما تتوزع ...الواد سكوربيون شاهد يا رب عينه على قول الباط... ال يوم جميل في الكلية 989985 ..الحق يوم جميل في الكلية 711250
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 19:59

أهو أكتر من شاهد .. يعني مفيش مفر إعترفي بقا يوم جميل في الكلية 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 20:03

حصل


على يدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 20:17

هههههههههههههههههه خلاص يا ولاد أحنا حفاظاً على ماء وجهها نزور الحقيقة ونقول الكلام دا ما حصلش وانها خدت قطعة زيها زي غيرها وربنا بقى يسامحنا على الكذب يوم جميل في الكلية 561444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 22:45

stop كتب:
ربنا يخليكو لبعض وتفضلوا طول العمر أصحاب

وكل سنه و أنتى طيبه يا هاله

يوم جميل في الكلية 302692 يوم جميل في الكلية 302692

وانتي طيووووبه يا ستوبايتي .. ربنا ما يحرمني منك يا قلبوبي يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 376922 يوم جميل في الكلية 376922

ART كتب:
فعلا كان يوم كويس وعيد ميلاد هولو كان عامل جو جميل
صحيح كان ممكن يجيبو الامن لينا بس هما خافو مننا اكيد

بس يا سكروبين انت ازاى مخدتش ده هولو والزملكاوى
قطعوها زى ما قلتلهم 526 حته عشان تكفى
وايه كمان حكاية طباقين دى
ليه هو مفيش عدل ومساواه ولا ايه
بس الفاكهه كانت ايه والى يقول عايز العنب ولا التانى عايز الكيوى
مخلوش الواحد يعرف ياكل
يوم جميل في الكلية 79964 يوم جميل في الكلية 233245 يوم جميل في الكلية 233245
ولا الاسبرى ده كمان كان مشكله يوم جميل في الكلية 590503 يوم جميل في الكلية 590503


الحمدلله تعيشو وتفرحو دايما يا رب
يوم جميل في الكلية 957388 يوم جميل في الكلية 957388 يوم جميل في الكلية 957388 يوم جميل في الكلية 957388

هههههههههههههههههههههههه اه والله كان جو عالي عالي عاااالي وانت كمان ي تعيش وتفرح وتاكل فواكه التورتايه يا فنان يوم جميل في الكلية 845558 يا رب يا رب يا رب يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 632484

the red baron كتب:
ههههههههههههههههه


طب انا بقي اقول ايه ولا ايه


اولا القاعه مش مكيفه والجو كان فظييييييييييييييييييييع ....ياااااااى


هههههههههههههه

بجد كان يوم حلو

وكل سنه وانتى طيبه

وانت طيب يا بارون ياااااااااااااااااااااااااااااااااا رب.. وبعدين يااااي ايه يخويا؟؟ ههههههههههههههههههههههههههه الله يرحمك يا مدرج 5 يا صاحب الذكريات يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 632484 يوم جميل في الكلية 632484

ART كتب:
ههههههههههههههههههههههه
الله يصلح حالك يا سعد يا صغير فينه يجى يغنى ويقول
العنب العنب العنب
واخد بالك يارااااايس
يوم جميل في الكلية 62621 يوم جميل في الكلية 62621 يوم جميل في الكلية 62621

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه واخد طبعا .. روح يا شيخ اللهي يسترك زي مانت فاضحني يوم جميل في الكلية 62621 يوم جميل في الكلية 62621 يوم جميل في الكلية 977193


SCORPION كتب:
ما ينوب المقسم ؟؟؟ محصلللللللللش .. إنتا يا مان مش الحاجه دي لما قطعت التورته أعدت تقول ( لاااااااااااااااااااا يوم جميل في الكلية 845558 محدش يقرب م التورته محدش هياكلها غيري هع هع هع هع ) دا إنتي كنت نازله إنتي و الباربي جيرلز حتتك بتتك و بتحرتوا حرررررررررت و أنا باكل في نفسي .. بس بس يا شيخه يوم جميل في الكلية 164139 .. و بعدين يا ريتني ما أكلت أنا من ساعتها كإني بلعت سيف أو شربت مووس حلاقه يوم جميل في الكلية 386275





هههههههههههههههههههههههههههههههه انا قلت هع هع هع؟؟ محصللللللللللللللللللللش هههههههههههههههههه وبعدين مين ده اللي بيتكلم؟؟؟
انه سكورب الذي هجم ع التورتايه هجوم الذئب علي غنمه شارده يوم جميل في الكلية 977193 والقطنه مابتكدبش يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 977193


عمر كتب:
Hollo كتب:
كح كح كح كح كح كـــــــــــــح يا ستااااااااااااااار روحي كانت هتطلع ربنا يهد..... يهنيكم طبعا يوم جميل في الكلية 977193

اليوم كان بالنسبه لي اجمل مفاجأه حصلتلي ف حياتي وكفايه بس اني شوفتكم واتجمعنا .. " ربنا يخلينا لبعض ديما يااااااارب".. اما بالنسبه بقي للتورته يخويا انت وهو .. ع رأي المثل " ما ينوب المقسم الا ...... يوم جميل في الكلية 977193 ... يبقي مين يشكي من مين؟؟؟ ها بقي ردو ردو وروني هل من مزييييد؟؟... يوم جميل في الكلية 205251 يوم جميل في الكلية 845558 يوم جميل في الكلية 977193

انا بعنايا اللي هياكلهم الدود دوووول يوم جميل في الكلية 555617

شايفك دابة وشك في التورتة يوم جميل في الكلية 26398

وبعدين أديتي ل Point of view عصاية تقف تحرس بيها البواقي لحد ما تتوزع ...الواد سكوربيون شاهد يا رب عينه على قول الباط... ال يوم جميل في الكلية 989985 ..الحق يوم جميل في الكلية 711250

هههههههههههههههههههههههههه ربنا ع الظالم والمفتري وابن الــــ...... حلال يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 977193

SCORPION كتب:
أهو أكتر من شاهد .. يعني مفيش مفر إعترفي بقا يوم جميل في الكلية 977193

علي جثتي يا شوية ظلمه ههههههههههههههههههههههه يوم جميل في الكلية 561444

the red baron كتب:
حصل


على يدى

حتي انت ايها البارون ؟؟؟؟؟ لقد اتعميت من هول الصدمومه يوم جميل في الكلية 555617 يوم جميل في الكلية 561444 يوم جميل في الكلية 977193

عمر كتب:
هههههههههههههههههه خلاص يا ولاد أحنا حفاظاً على ماء وجهها نزور الحقيقة ونقول الكلام دا ما حصلش وانها خدت قطعة زيها زي غيرها وربنا بقى يسامحنا على الكذب يوم جميل في الكلية 561444

جهنم وبئس المصيييييييييييييييييييييييير يا اشراااااااااااااااااااااااااار يوم جميل في الكلية 845558 يوم جميل في الكلية 845558 يوم جميل في الكلية 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالإثنين 20 سبتمبر 2010 - 23:41

ههههههههههههههههههههههههه هو أنا لو كنت هجمت ع التورته كان حد طال فتفوته؟! يوم جميل في الكلية 977193 .. بس بس بس دا إنتي متعرفنيش .. أنا بقيت في الأكل فظييييييييييع يوم جميل في الكلية 26398



و بعدين يا ستي العفو و السماح و ربنا ع الظالم بقا يوم جميل في الكلية 455659 .. بس أنا مش مسامح في اللي حصللي النهرده هه بللا بقا شيلي ذنبي يوم جميل في الكلية 164139





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالأربعاء 22 سبتمبر 2010 - 22:15

يوم جميل في الكلية 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالأربعاء 22 سبتمبر 2010 - 22:30

يوم جميل في الكلية 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالأربعاء 22 سبتمبر 2010 - 22:49


طب لما عاوزين شهاده الحق مش كنتوا تقولوا يوم جميل في الكلية 977193 يوم جميل في الكلية 977193 انا كنت شاهد على كل حاجه اكيد كان يوم حلو اوى علشان حاجتين اولا عيد ميلاد هولو كل سنه وانتى طيبه وبخير وربنا يكرمك ويحققلك كل احلامك ثانيا التجمه الرهيب لدفعه رابعه بجد كان يوم ممتع جدا جدا طبعا دا غير الاحتفال والصابون السايل اللى اتغسلنا بيه يعنى مش مكفيهم اننا ماخدناش تورته لا كمان صابون يوم جميل في الكلية 711250 يوم جميل في الكلية 711250


اما بالنسبه لموضوع التورته كان حقيقى وانا شاهد يا سكوربون كان ف ناس معاها طبقين وشوكه وعمالين يضربوا تقلش عيد ميلاد ايه ده

فعلا اللى ملوش ضهر ينضرب سكوربون بداله وكل كلام عمر صح كان ف عصايه وضرب لكل الحضور يوم جميل في الكلية 711250 يوم جميل في الكلية 711250

وبعدين يا جماعه متزعلوش ربنا بكره يعوضكم على التورته اللى راحت يوم جميل في الكلية 735635 لازم كل واحد ياخد حقه فلوس احسن يوم جميل في الكلية 555459




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
point of view
عضو ماسي
عضو ماسي
point of view

انثى
عدد الرسائل : 1491
العمر : 30
البلد : مصر
المزاج : ماشى الحال
نقاط : 1542
تاريخ التسجيل : 22/04/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالأربعاء 22 سبتمبر 2010 - 23:30

هاهاهاها لما انتوا كلكم مأكلتوش من التورته امال مين اللى اكلها ؟؟؟ دى الفضايح كانت ع الملأ؟؟

كل سنه وانتى طيبة يا هوللتى(هوللو انا مااكلتش من التورته اهئ اهئ اهئ) يوم جميل في الكلية 721390
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالخميس 23 سبتمبر 2010 - 20:50

هههههههههههههههههه انتوا جايين تتكلموا على التورته دلوقتى مش انتوا اللى قولتوا لا احنا عاملين دايت مش هناكل ههههههههههههه وكمان كنت شايفه حد طالع بطبقين مين يا ترا مش فاكره يخساره .بجد اليوم كان جميل كنت حاسه اننا لسه فى ايام الكليه وطبعا لازم نكتب اسامى الباربى جيرلز ( هولو صاحبه عيد الميلاد ههههههههه_ شيمو _شيماء_رونا فعلا قامت بالواجب وزياده تصوير وفيديو وهيصه _توموروا مكلتش من التورته علشان الدايت _بوينت اوف فيو كانت ماسكه العصايه علشان محدش يقرب من التورته_فله حبيبتى جت بعد ما الحفله خلصت ياخساره يلا نعوضهالها فى عيد ميلادها ان شاء الله _ناهد )بس فعلا الفاكهه كانت حلوة كلت شريحه تفاح وعنبايه ههههههههههههههه.بجد اليوم كان حلو اوى بدعى ربنا انه يتكرر ولازم اكيد اشكركم كلكم انكوا فعلا جيتوا لانكم كنتوا وحشتونى ونفسى اشوفكم كلكم .بس قولى يا عمر فين صوره التورته يوم جميل في الكلية 26398

كل سنه وانتى طيبه يا حبيبه قلبى عقبال تورته السنه الجايه ان شاء الله بس تبقى شيكولاته ههههههههه

يوم جميل في الكلية 376922 يوم جميل في الكلية 376922 يوم جميل في الكلية 376922 يوم جميل في الكلية 957388 يوم جميل في الكلية 957388 يوم جميل في الكلية 957388
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أبو خالد
عضو فضي
عضو  فضي
أبو خالد

ذكر
عدد الرسائل : 445
العمر : 31
البلد : بورسعيد
الهوايات : مصري
المزاج : الحمد لله
نقاط : 542
تاريخ التسجيل : 07/03/2009

يوم جميل في الكلية Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم جميل في الكلية   يوم جميل في الكلية Icon_minitimeالسبت 25 سبتمبر 2010 - 16:01

كل سنة وانت طيبة يا هوللو .... أجمل ما في اليوم إنه كان يوم ميلادك

وبعدين في الناس دي اللي بيتكلموا كتيير دول بتوع الفاكهة والطبقين ..... نظام الاحتكار ده مش عايزينه يتكرر تاني يا حبيب انت وهو..... لعب عيال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوم جميل في الكلية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: كليتنا-
انتقل الى: