stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)

جيوكندة
Hollo
زوجي قرة عيني
the mysterious
the red baron
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ
الحريف
HULK
NmNma
stop
شمس
magic girl
Noha
мεso
عمر
mido.tork
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 15:14

professional كتب:
ايه الجمال ده
كفاية انك افتكرتنى
ربنا يخليك يا جميل ويكرمك يارب
الف شكر ليك بجد لانك انسان محترم وخلوق

شكرا لمرورك يا جميل
وبعدين انساك ازاي يا لوءا ... مين غاب عن العين ففي القلب مكانه ويستحيل نسيانه يا صاحبي
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 15:16

ربنا يخليك ودع عشمى فيك
كلك ذوق والله
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 15:28

professional كتب:
ربنا يخليك ودع عشمى فيك
كلك ذوق والله

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 17:37

بجد جميله جدا ... شكرا ليك

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775
اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 17:42

احلى شعور من اطيب اخ

ربنا يكرمك
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 18:00

ʚϊɞ Maha ʚϊɞ كتب:
بجد جميله جدا ... شكرا ليك

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775
اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815

شكرا لمرورك ويارب تكون علي اد المستوي العالي في المنتدي
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 18:11

the red baron كتب:
احلى شعور من اطيب اخ

ربنا يكرمك

ياربي مين عندي ؟ بارون باشا

ياكبير يا كبير يا كبير
بجد انت نورتني في بيتي اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 977193 وبعدين يا راجل البيت زي بيتك وشيل الكلفه دي بقي يا باشا

والله وانا حاسسك اكتر من اخ كمان وربنا يكرمك ويوفقك اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
the mysterious

انثى
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 18:35

جميله جدا جدا ...ميرسي جدا علي الخاطره الجميله دي اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 977193

اومال لو كنت نايم قبلها كتير كنت كتبت ايه ؟؟؟؟؟؟؟ اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 205251 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 18:47

the mysterious كتب:

جميله جدا جدا ...ميرسي جدا علي الخاطره الجميله دي اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 977193

اومال لو كنت نايم قبلها كتير كنت كتبت ايه ؟؟؟؟؟؟؟ اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 205251 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621

بصراحه مكنتش كتبت حاجه اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621
اعمل ايه حظي كده الوحي مابيجيش الا وانا بانام اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 977193

شكرا علي ردك يا ميستري باشا
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 20:00

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااو ايه المواهب دي يامقطقط بقا اغيب شوية ارجع الاقيك مبهدل الدنيا كدا

لا بس بجد بجد جميلة جدا وانا مش لاقية كلام اقوله يوصف اللي انا حاسة بيه لان بصراحة الاعضاء اللي ردوا

في الموضوع خلصو كل القاموس اللغوي..بس اللي ممكن اقولهولك ان الخاطرة دي فعلا جميلة جدا جدا

وأجمل ما فيها بساطتها ودا مخليها توصل للقلب علطول ..احنا خلاص شبعنا كلام متفزلك وعبارات ثناء مبتذلة

وفعلا محتاجين نعبر عن اللي جوانا حتي لو بأبسط العبارات

وطبعا انا مش عارفة اشكرك ازاي علي الكلام اللي انتا كاتبته عني بجد فرحت بيه اوي اوي

ويارب يسمع من بقك ربنا يامقطقط وابقي دكتورة بجد

عايزة اقولك حاجة كمان ..

الاهداء بتاعك دا وصل للقلب بسرعة مش بس عشان كلماته بسيطة لااااااااااااااااااا

دا علشان طالع من قلب صادق ..ايوا قلب صادق

ليه بقا..لأنك لا شفتنا ولا تعرفنا ولا عمرك اتعاملت معانا بشكل مباشر ولا احتكيت بينا في الحياة الواقعية

وبرغم كدا خطرنا علي بالك وانتا رايح تنام واقتطعت جزء من تفكيرك ووقتك عشان تكتبلنا الاهداء دا مع ان انتا مش مجبر ابدا علي كدا

ومع ان بردة احنا في زمن محدش فيه بيسأل علي حد ولا بيهمه حد غير نفسه وبس

بجد بجد بشكرك علي اهتمامك وحبك لينا وبشكرك اكتر انك ترجمت الاهتمام والحب دا في صورة كلمات لن تنسي أبدا من شخص لن ينسي أبدااااااااااااااا

دايما هفتكرك انك ميدو اللي انا بغلس عليه واقوله يامقطقط وهفتكرك بردة بانك انسان وعاشق ذو وفاء نادر في زمن انتفي منه معني الحب والوفاء والانسانية

أحلي سلام لميدو الوفي الطيب وال...................................................................مقطقط بردة

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 20:09

بنت دمياط كتب:
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااو ايه المواهب دي يامقطقط بقا اغيب شوية ارجع الاقيك مبهدل الدنيا كدا

لا بس بجد بجد جميلة جدا وانا مش لاقية كلام اقوله يوصف اللي انا حاسة بيه لان بصراحة الاعضاء اللي ردوا

في الموضوع خلصو كل القاموس اللغوي..بس اللي ممكن اقولهولك ان الخاطرة دي فعلا جميلة جدا جدا

وأجمل ما فيها بساطتها ودا مخليها توصل للقلب علطول ..احنا خلاص شبعنا كلام متفزلك وعبارات ثناء مبتذلة

وفعلا محتاجين نعبر عن اللي جوانا حتي لو بأبسط العبارات

وطبعا انا مش عارفة اشكرك ازاي علي الكلام اللي انتا كاتبته عني بجد فرحت بيه اوي اوي

ويارب يسمع من بقك ربنا يامقطقط وابقي دكتورة بجد

عايزة اقولك حاجة كمان ..

الاهداء بتاعك دا وصل للقلب بسرعة مش بس عشان كلماته بسيطة لااااااااااااااااااا

دا علشان طالع من قلب صادق ..ايوا قلب صادق

ليه بقا..لأنك لا شفتنا ولا تعرفنا ولا عمرك اتعاملت معانا بشكل مباشر ولا احتكيت بينا في الحياة الواقعية

وبرغم كدا خطرنا علي بالك وانتا رايح تنام واقتطعت جزء من تفكيرك ووقتك عشان تكتبلنا الاهداء دا مع ان انتا مش مجبر ابدا علي كدا

ومع ان بردة احنا في زمن محدش فيه بيسأل علي حد ولا بيهمه حد غير نفسه وبس

بجد بجد بشكرك علي اهتمامك وحبك لينا وبشكرك اكتر انك ترجمت الاهتمام والحب دا في صورة كلمات لن تنسي أبدا من شخص لن ينسي أبدااااااااااااااا

دايما هفتكرك انك ميدو اللي انا بغلس عليه واقوله يامقطقط وهفتكرك بردة بانك انسان وعاشق ذو وفاء نادر في زمن انتفي منه معني الحب والوفاء والانسانية

أحلي سلام لميدو الوفي الطيب وال...................................................................مقطقط بردة

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484

اقسملك بالله اني انا اللي خلص مني الكلام ومش لاقي كلام اشكرك بيه
وربنا يشهد اني فعلا حبيتكم كلكم وباعتبركم كلكم اخواتي شباب او بنات
وعلي فكره بقي اي نعم انا وزني خفيف بس طولي 182 سم يبقي ازاي مقطط

شكرا ليكي كتير كتير كتير يا ................................ قطقوطه بردك
واحلي سلام لاجمل اخت مقطقطه قطقوطه اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 20:19

وااااااو يا .......مممممم من الان فصاعدا ليك مني لقب "اسير الشعراء" يلا هو يعني شوقي احسن منك ف ايه ؟؟هههههههههههههههههههههه... لا بس بجد يا ميدو ...حلوه جدااا منك واهداء مقبول منك جدااااااااااا
تسلم الايادي يا عمنا ياكبير اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 977193 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775

عدل سابقا من قبل Hollo في الإثنين 27 سبتمبر 2010 - 20:23 عدل 1 مرات (السبب : " احترت اختار لون:@@: ")
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 20:26

Hollo كتب:
وااااااو يا .......مممممم من الان فصاعدا ليك مني لقب "اسير الشعراء" يلا هو يعني شوقي احسن منك ف ايه ؟؟هههههههههههههههههههههه... لا بس بجد يا ميدو ...حلوه جدااا منك واهداء مقبول منك جدااااااااااا
تسلم الايادي يا عمنا ياكبير اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 977193 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 928775

شرفني كلامك اوي بجد ومقبول منك اللقب اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 561444 بس كده انا هابقي في الاسر دايما
اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621

شكرا هوللو كتير اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 16:57

بجد بجد انتى اسعدتنى باهتمامك ياميدو

انا فعلا عمرى ما اتعاملت معاك بس يكفينى انك عارفنى وكمان عارف اخبارى

بجد انتى شخص جميل احساسك حلو

هتصدقنى لو قوتلك انى عيطت لما قرات موضوعك

بجد حسيت انى هسيب احلى ناس عرفتها واصفى قلوب عاشرتها

ربنا ما يحرمنى منكو وارجع ليكو تانى

لان انتو فعلا احلى اخوات فالدنيا

ربنا يسعدك زى ما اسعدتنى جميعا بكلامك وذوقك

وبجد انا اسفة على تاخرى فالرد بس انا والله لسه عارفة النهاردة الصبح من بنت دمياط

تقبل فائق احترامى
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 17:13

جيوكندة كتب:
بجد بجد انتى اسعدتنى باهتمامك ياميدو

انا فعلا عمرى ما اتعاملت معاك بس يكفينى انك عارفنى وكمان عارف اخبارى

بجد انتى شخص جميل احساسك حلو

هتصدقنى لو قوتلك انى عيطت لما قرات موضوعك

بجد حسيت انى هسيب احلى ناس عرفتها واصفى قلوب عاشرتها

ربنا ما يحرمنى منكو وارجع ليكو تانى

لان انتو فعلا احلى اخوات فالدنيا

ربنا يسعدك زى ما اسعدتنى جميعا بكلامك وذوقك

وبجد انا اسفة على تاخرى فالرد بس انا والله لسه عارفة النهاردة الصبح من بنت دمياط

تقبل فائق احترامى

اولا انا باعتذر انني كنت طرف في اسباب بكائك
ثانيا الف الف الف مبروك مره تاني
ثالثا بالنسبه لمعرفتي بيكم انا بجد حاسس اني اعرفكم من زمان اوي

وعلي فكره الموضوع ده انا عملته لاني كنت قررت اسيب المنتدي للابد لاسباب نفسيه ...
وقلت بدل ماكتب موضوع اقول انا ماشي زي ناس ما بتعمل او انسحب من غير كلام قولت اسيب ذكري حلوه يمكن تكون سبب في سعادة اي حد وتكون سعاده ليا شخصيا اني احس اني عملت حاجه كويسه

بس بجد ماعرفتش اسيب احلي ناس في الدنيا واللي بجد من غير ما يعرفوني احتضنوني في وسطهم وخلوني واحد من اسرتهم

واحب ابارك كمان مره واعتذر اني مش هاعرف اجي فرحك ابارك ليكي شخصيا ... بس والله انا هاحاول بقدر الامكان لاني بجد نفسي اتقابل بيكم كلكم وماعتقدش ان فيه حاجه احسن من الفرح ممكن الاقيكم فيها اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 731652
جيوكندة
عضو ذهبي
عضو ذهبي
جيوكندة

انثى
البلد : بلد الفراعنة
الهوايات : حزب انت عمرى
المزاج : الامل فى بكرة

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 17:40

اولا انا بكيت لانى حاسة انى انا اللى هبعد عنكو

وبجد انتى موضوعك دا خلانى سعيدة جدا جدا

حسسنى ان لسه فى مشاعر حلوة فى قلوب الناس اللى انتى حبتهم

انا كنت بمرور بايام صعبة كرهتنى فالناس والحياة

بس موضوعك دا احيانى من جديد وحسيت انك فعلا شخص صادق المشاعر مرهف الاحساس

اما حكاية انك تسيب المنتدى فالموضوع دا يزعلنى قوى

لان حبيت المنتدى بيكو ومينفعش يكون من غير اى عضو

المنتدى المكان اللى مفروض يكون قائم الى ابد الابدين ويجمعنا كلنا مهما مرت السنين

وبجد انا سعيدة جدا بكلامك واهتمامك

ويارب دايما نتجمع فى الفرح

ومرسى على كل حاجة حلوة حسستهالنا
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 17:55

جيوكندة كتب:
اولا انا بكيت لانى حاسة انى انا اللى هبعد عنكو

وبجد انتى موضوعك دا خلانى سعيدة جدا جدا

حسسنى ان لسه فى مشاعر حلوة فى قلوب الناس اللى انتى حبتهم

انا كنت بمرور بايام صعبة كرهتنى فالناس والحياة

بس موضوعك دا احيانى من جديد وحسيت انك فعلا شخص صادق المشاعر مرهف الاحساس

اما حكاية انك تسيب المنتدى فالموضوع دا يزعلنى قوى

لان حبيت المنتدى بيكو ومينفعش يكون من غير اى عضو

المنتدى المكان اللى مفروض يكون قائم الى ابد الابدين ويجمعنا كلنا مهما مرت السنين

وبجد انا سعيدة جدا بكلامك واهتمامك

ويارب دايما نتجمع فى الفرح

ومرسى على كل حاجة حلوة حسستهالنا

والله انا كده اللي هاعيط بجد والدموع مش هاعرف اوقفها وانا في وسط اطفال السيبر اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 484978
ان شاء الله نفضل كلنا مع بعض هنا ويفضل المنتدي ده بيتنا كلنا الي الابد اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 478256
SAM
عضو ماسي
عضو ماسي
SAM

انثى
البلد : My school only
الهوايات : القراءة-النت-الالعاب-الكتابة-المنتديات والتعرف علي اصدقاء اكتر ومضايقة مون ودارك وفانتوم وكده كفاية
المزاج : تمام اخر حاجة الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 18:20

وحبيبنا مون ابو دم خفيف
حط سام كده جوه رغيف

بقي كده يا عم ميدو ملقتش غير مون اللي تخليه يحطني في رغيف انت عايزه يشمت فيا ويفضل يتريق عليا ماشي يا ميدو ماشي مكنتش اتوقع منك كده ابدااااااااا ههههههههههههه
لا بجد بجد بجد رووووعة رووعة رووووووووووعة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدااااا جدااااااااااااااااا
لو فضلت اقول روعة من هنا للسنة الجاية مش هوفيه حقه من الجمال بجد حلو اوي وعجبني جدا رغم ............ بس يللا المسامح كريم ويا رب مون ميشوفش الخواطر ديا يا رب
وبجد بجد انت شكلك كده هتكون شاعر كبير اوووووووي في المستقبل القريب ان شاء الله ربنا يوفقك يا كبير وانت بجد من الشخصيات المحبوبة جدا في المنتدي وكل مواضيعك مميزة اوي واكتر من اخ والله وان شاء الله نفضل اسرة واحده علطول وانت تفضل منور الاسرة دايما

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 219975 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 219975 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 219975 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 219975
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 18:28

SAM كتب:
وحبيبنا مون ابو دم خفيف
حط سام كده جوه رغيف

بقي كده يا عم ميدو ملقتش غير مون اللي تخليه يحطني في رغيف انت عايزه يشمت فيا ويفضل يتريق عليا ماشي يا ميدو ماشي مكنتش اتوقع منك كده ابدااااااااا ههههههههههههه
لا بجد بجد بجد رووووعة رووعة رووووووووووعة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدااااا جدااااااااااااااااا
لو فضلت اقول روعة من هنا للسنة الجاية مش هوفيه حقه من الجمال بجد حلو اوي وعجبني جدا رغم ............ بس يللا المسامح كريم ويا رب مون ميشوفش الخواطر ديا يا رب
وبجد بجد انت شكلك كده هتكون شاعر كبير اوووووووي في المستقبل القريب ان شاء الله ربنا يوفقك يا كبير وانت بجد من الشخصيات المحبوبة جدا في المنتدي وكل مواضيعك مميزة اوي واكتر من اخ والله وان شاء الله نفضل اسرة واحده علطول وانت تفضل منور الاسرة دايما

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 166815 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 219975 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 219975 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 219975 اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 219975

يعني بذمتك لو مش عدودك اللدود يبقي مين ؟؟؟ اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 62621

حقيقي نورتي الموضوع بس حتة شاكر في المستقبل دي ماعتقدش اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 929872

اللهم الا اذا اخواننا في اعلام ساعدوني بعد ان شاء الله ما يتخرجوا ويشتغلوا في الصحافه اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 977193
point of view
عضو ماسي
عضو ماسي
point of view

انثى
البلد : مصر
المزاج : ماشى الحال

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 0:38

تسلم ايدك الكلام جميل قوى يا اسييييييييير الشعراء

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 721390 انا زعلانه عشان بوينت مش اتذكرت خالص اهئ اهئ اهئ ولازم تكتب واحد تانى فية اسمى اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 561444
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 11:55

point of view كتب:
تسلم ايدك الكلام جميل قوى يا اسييييييييير الشعراء

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 721390 انا زعلانه عشان بوينت مش اتذكرت خالص اهئ اهئ اهئ ولازم تكتب واحد تانى فية اسمى اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 561444

وجهة نظر علي عيني وراسي
اصل انا جريح والحب مقاسي
وطول الوقت شايفاني راسي
والوقتي يا بوينت انتي في كراسي

سوري والله للاسماء اللي طارت من باللي اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 929872 بس هاعوضها ان شاء الله اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 370481
moon lover
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moon lover

ذكر
البلد : القمر
الهوايات : اقولك ومتزعلش
المزاج : طنش تعش تعيش فى انتعاش

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 30 سبتمبر 2010 - 22:48

بجد جميلة جدا تسلم ايديك
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 1 أكتوبر 2010 - 0:45

هههههههههههههه
ايه الحلاوه دى
لا انت تتابع وندور على مواضيعك كمان
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 1 أكتوبر 2010 - 13:43

moon lover كتب:
بجد جميلة جدا تسلم ايديك

ياسلام ياسلام ياسلام
مين هنا عندي (عدو سام اللدود) والصديق الحميم مووووووووووووووووووون هههههههههه
نورتني يا باشا اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)   اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 1 أكتوبر 2010 - 13:51

ART كتب:
هههههههههههههه
ايه الحلاوه دى
لا انت تتابع وندور على مواضيعك كمان

يا برو انت تشرف مواضيعي وتنورها ويكفيني انك تقراها بس اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم) - صفحة 2 632484

اهداء لاحلي شباب في الدنيا اسرة شباب بجد (اتمني تعجبكم)
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» صور نظارات حلوه .....لاحلي بنات.... ان شـاء الله تعجبكم
» حقيقة الدنيا...قصيدة على قدي أتمنى تعجبكم
» اهداء الى منتدى شباب بجد
» اهداء من رام لى منتدى شباب بجد (صور)
» اغنية الدنيا حلوه بطريقه شباب الكليات والمدارس