stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر
 

 مزاجك النهاردة ؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 22:41

قشده يا ريس مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 977193


فين الهجام بتاع زمااااان فيييييين ؟؟ كان بيوررررررر في المنتدي كدا و مالي الدنيا تهييس مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 6486


قوول للزمان إرجع يا زمااااان مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 21118
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 28
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 22:49

مزاجى الحمد لله تمـــــــــــــــــــــــــــام مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 694704
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
point of view
عضو ماسي
عضو ماسي
point of view

انثى
عدد الرسائل : 1491
العمر : 30
البلد : مصر
المزاج : ماشى الحال
نقاط : 1542
تاريخ التسجيل : 22/04/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 23:35

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 555270تماااااااااااااااااام الحمد لله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sadstanza
عضو ماسي
عضو ماسي
sadstanza

انثى
عدد الرسائل : 1376
العمر : 30
البلد : دمياط
المزاج : متفائلة ان شاء الله
نقاط : 1432
تاريخ التسجيل : 07/04/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالثلاثاء 28 سبتمبر 2010 - 23:44

الحمد لله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 9:23

عزله مقصوده للشفاء............ يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 12:45

مستر هييييييه هيييييه جه وزارني وخلا مزاجي هيييييييه على الآخر مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
شمس
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
شمس

انثى
عدد الرسائل : 5314
العمر : 29
البلد : جزيرة أحلامى
الهوايات : أقوى من الأيام
المزاج : الحمدلله على كل شىء
نقاط : 5101
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 12:45

الى حد ما كويس...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ

انثى
عدد الرسائل : 6288
العمر : 23
نقاط : 6443
تاريخ التسجيل : 20/11/2008

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 12:52

عادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
magic girl
عضو ماسي
عضو ماسي
magic girl

انثى
عدد الرسائل : 1606
العمر : 25
البلد : الجيزة_ ش.الهرم
الهوايات : النت ,, الرسم
المزاج : ربنا يكرمنا فى الثانويه ,أدعوووووووووولى
نقاط : 2000
تاريخ التسجيل : 06/04/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 12:55

كويس الحمدلله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://google.com
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 13:50

بعض الارتياح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 15:26

زعل علي هبل والله ما انا عارفة حاجة الحمد لله علي كل شئ مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 845558 مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 845558 هو الايموشن ده اللي بيريحني ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 15:33

NIRMEEN كتب:
زعل علي هبل والله ما انا عارفة حاجة الحمد لله علي كل شئ مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 845558 مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 845558 هو الايموشن ده اللي بيريحني ههههههههههههههههه


حمدلله ع السلامه يا نرمو مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 6486
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 17:36

ارهاق جسدي وعقلي فظيع

حالة سأم واشمئزاز من كل وأي شيء

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب اسألك الرحمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tam
عضو جديد
عضو جديد
tam

عدد الرسائل : 39
نقاط : 50
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 17:47

Peaceeeeeeeeeee
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sadstanza
عضو ماسي
عضو ماسي
sadstanza

انثى
عدد الرسائل : 1376
العمر : 30
البلد : دمياط
المزاج : متفائلة ان شاء الله
نقاط : 1432
تاريخ التسجيل : 07/04/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 19:21

كان يوم غريب يا رب يعدى وتطلع الشمس من جديد
الحمد لله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
عدد الرسائل : 6713
العمر : 29
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله
نقاط : 7015
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 19:31

مزاجي فــــــــــــــــــمزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 232641ـــــــــــــــل الحـــــممزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 232641ــــد لـــــــــلـــــــمزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 232641ـــــــه


عدل سابقا من قبل shemo في الأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:14 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
عدد الرسائل : 3353
العمر : 29
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة
نقاط : 3552
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 19:41

حبيبى زعلان منى يا ناس قولولى اعمل ايه يا ناس اصلحه ازاى يا ناس

قولوله انى بحبه وبمووووووووووووووووووووووووووووووت فيه يا ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sadstanza
عضو ماسي
عضو ماسي
sadstanza

انثى
عدد الرسائل : 1376
العمر : 30
البلد : دمياط
المزاج : متفائلة ان شاء الله
نقاط : 1432
تاريخ التسجيل : 07/04/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:09

soledad2 كتب:
حبيبى زعلان منى يا ناس قولولى اعمل ايه يا ناس اصلحه ازاى يا ناس

قولوله انى بحبه وبمووووووووووووووووووووووووووووووت فيه يا ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

خلاص يا جنان مسمحاكى والله من جوا قلبى
وبعدين الى بينا اكبر من كلمه اسفة
الكلمه دى مش فقاموسنا
وانا كما للاسف بحبك وبموت فيكى
تعالى بقه اديكى حضن زى القطة دى مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 450720
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
عدد الرسائل : 3353
العمر : 29
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة
نقاط : 3552
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:16

لأ ان عايوة حضن حقيقى ويكون معاميعى هههههههههههههههه مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 661769
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:16

خلااااااااااااااااااص بقا الدمعه هتفر من عييييييني بقاااااالي نص سااااعه بتفرج ع مسلسل الليل و آخره بتاعكو دا مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 484978


الصلح خير و لازم المايه ترجع لمواسيرها و ع رأي المثل الصداقه زي .......... ولا بلاش مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 977193


ع العموم مكتوبه في توقيعي لو عايزين تعرفوا مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
عدد الرسائل : 3353
العمر : 29
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة
نقاط : 3552
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:22

ههههههههههههههههههه

وانت ايه اللى تاعبك والله شكلك لما بتزعل بيسبوك تتفلق

ثم انت ايه اللى تعرفه عن الحب

وعلى رأى المثل ......الحب فى القلب زى عضة البوبى ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:27

لا لا لما ميسو بيزعل والله هنبقي نبوس ايده

وبنتجمع كلنا حواليه

ده حتى بيبقي اول واحد بنشيله ونرميه فى المياه

فعلا الصداقه زى ما هو كاتب

بس انا ماليش دعوه بيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
عدد الرسائل : 3353
العمر : 29
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة
نقاط : 3552
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:34

ايه الجمال ده؟؟

فعلا هى دى الصداقة الحقيقية ههههههههههههههههههههه
مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:35

لا دا مثل قديم خدي عندك الجديد مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 977193 الحب في القلب زي الرز في الكوسه .. و إن كان حبيبك جنبك قوله هات بوسه مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 62621


عدل سابقا من قبل SCORPION في الأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:36 عدل 1 مرات (السبب : غــبــاوه)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
عدد الرسائل : 3353
العمر : 29
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة
نقاط : 3552
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مزاجك النهاردة ؟؟؟   مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 29 سبتمبر 2010 - 20:40

مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 561444 مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 561444 مزاجك النهاردة ؟؟؟ - صفحة 4 561444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مزاجك النهاردة ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 40انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: القسم العام-
انتقل الى: