stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 حمله الرفع والتذكير

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالإثنين 8 نوفمبر 2010 - 23:05

طبعا يا جماعه من واجبنا كاعضاء قدام اننا نعرف الجداد القطاقيط البطابيط اللي زي السكر المواضيع بتاعت زومان وقول للزمان ارجع يا مان حمله الرفع والتذكير 977193

عشان كده مطلوب من كل مشرف وعضو متوادك كده حمله الرفع والتذكير 977193 انه يحاول يرفع المواضيع اللي عدا عليها الزمن وكانت عامله شغل جبار

يلا بينا مع بعض نشارك ف " حمله الرفع والتذكييييييييييييير " حمله الرفع والتذكير 632484 حمله الرفع والتذكير 632484 حمله الرفع والتذكير 632484 حمله الرفع والتذكير 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالإثنين 8 نوفمبر 2010 - 23:08

حمله الرفع والتذكير 928775

جاري العمل حمله الرفع والتذكير 219975
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمس
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
شمس

انثى
عدد الرسائل : 5314
العمر : 28
البلد : جزيرة أحلامى
الهوايات : أقوى من الأيام
المزاج : الحمدلله على كل شىء
نقاط : 5101
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالإثنين 8 نوفمبر 2010 - 23:19

حمله الرفع والتذكير 943267 حمله الرفع والتذكير 928775 حمله الرفع والتذكير 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالإثنين 8 نوفمبر 2010 - 23:48

ياريت يا هوللو في مواضيع فعلا دخلت صفحات تانية وكانت هايلة ياريت حد يتوصي بالمقهي الادبي كان في حاجات بتفكرني بمجدي وحياة سيدكم الألول ما تنسوني حمله الرفع والتذكير 977193 حمله الرفع والتذكير 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 6:58

لا لا لا ..دا أنت كدا لقطي سر المهنة بتاعتي ...10/10 ...بس يا رب نلاقي استجابة أكتر من المشرفين

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
Noha
عضو ماسي
عضو ماسي
Noha

انثى
عدد الرسائل : 2439
العمر : 26
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2577
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 10:27

حمله الرفع والتذكير 928775 حمله الرفع والتذكير 219975
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ

انثى
عدد الرسائل : 6288
العمر : 23
نقاط : 6443
تاريخ التسجيل : 20/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 13:09

حمله الرفع والتذكير 166815 حمله الرفع والتذكير 928775
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 27
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 14:37

حمله الرفع والتذكير 166815 حمله الرفع والتذكير 166815
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 14:43

هاشوف المواضيع اللى علاها التراب من الركنه

وما اكترها فى السياسي


جارى البحث
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
عدد الرسائل : 6713
العمر : 29
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله
نقاط : 7015
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 14:48

Done حمله الرفع والتذكير 977193 حمله الرفع والتذكير 166815
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Noor
عضو ماسي
عضو ماسي
Noor

انثى
عدد الرسائل : 1523
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : reading
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 1666
تاريخ التسجيل : 22/07/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 21:09

حمله الرفع والتذكير 166815 حمله الرفع والتذكير 166815 حمله الرفع والتذكير 166815

فكرة حلوة بجد يا هوللو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.shababel5eer.tk/
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالثلاثاء 9 نوفمبر 2010 - 21:20

لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا اييييييييييييييه الشغل العالي ده ( ياربي بس انا باخاف م المرتفعات حمله الرفع والتذكير 75414 )

متالقه كعادتك هوللو وعايزين شغل عالي يا مشرفين حمله الرفع والتذكير 219975
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالأربعاء 10 نوفمبر 2010 - 1:43

حمله الرفع والتذكير 977193 حمله الرفع والتذكير 632484 حمله الرفع والتذكير 632484 حمله الرفع والتذكير 219975 حمله الرفع والتذكير 219975 حمله الرفع والتذكير 692881 حمله الرفع والتذكير 692881 حمله الرفع والتذكير 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 27
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالأربعاء 10 نوفمبر 2010 - 18:37

حمله الرفع والتذكير 166815 حمله الرفع والتذكير 166815
DONE
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالإثنين 29 نوفمبر 2010 - 21:50

شغااااااااااال يونيفرسل حمله الرفع والتذكير 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالسبت 23 يوليو 2011 - 20:10

للرفع والتذكير حمله الرفع والتذكير 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالأحد 24 يوليو 2011 - 22:13

حمله الرفع والتذكير 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 27
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالإثنين 25 يوليو 2011 - 0:08

يلا يا يا شاطره خدى المساحه وروحى على قسمك جاسسن احنا نهرج هنا :P
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالأربعاء 27 يوليو 2011 - 14:09

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ودي تيجي برده؟؟ امسح قبل ما تغسلي يا ست الحسن والجمال حمله الرفع والتذكير 689979 حمله الرفع والتذكير 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 27
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالجمعة 29 يوليو 2011 - 2:18

أغسل و أنت موجوده عيييييب امال احنا جايبينك هنا ليه حمله الرفع والتذكير 694704
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالجمعة 29 يوليو 2011 - 15:18

ودي تيجي ؟؟ طب ده حتي على رأي المثل :

اذا كان رب البيت للدف ضارب .. فما شيمة اهل الدار سوى الرقص حمله الرفع والتذكير 79746
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 27
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالسبت 30 يوليو 2011 - 21:24

ما احنا جايبينك هنا علشان نقعد نهزر ونضحك شويه شويه تقومى تقعدى على الكرسى الى جنبى بدل ما أنتى قاعده على الارض حمله الرفع والتذكير 749450
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

حمله الرفع والتذكير Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله الرفع والتذكير   حمله الرفع والتذكير Icon_minitimeالإثنين 1 أغسطس 2011 - 22:01

ليس عليكي حرج حمله الرفع والتذكير 977193 .... يلا مانتي زي بنتي برده حمله الرفع والتذكير 562436
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حمله الرفع والتذكير
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: قسم المقترحات والشكاوي-
انتقل الى: