stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر
 

  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 10:17





السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
-------------------

ازيكم يا كل أعضاء منتدانا العزيز يا أخواتي وأحبابي

ياللي بحبكم جدا جدا وفرحانة اننا أحد عضوات مجتمع منتدانا الناجح الحبيب والغالي جدا علي قلبي

بجد والله كل أعضاء المنتدي أخواتي وبجد يشهد ربنا اننا بحبكم كلكم جدا جدا جدا
 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 957388  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 957388  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 957388  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 957388  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 957388  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 957388  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 957388  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 957388

من زمان جدا وانا عايزة اعمل موضوع اعبر فيه لكل أحبابي وأصدقائي عن مدي حبي ليهم واعتزازي بيهم جدا بس دايما كان فيه حاجة بتمنعني كل مرة

بس الحقيقة ومع تزامن الاحتفال بأعياد ميلاد أهم اتنين وأعز اتنين علي قلبي اخواتي بجد اللي بعتز جدا بيهم وفرحانة اننا كان ليا الشرف اننا اتعرف بشخصيات زيهم

كان لازم اهنيهم بشكل خاص جدا يليق بشخصيات عظيمة وطيبة زيهم

لو هقول عنهم كل كلام الدنيا مش هقدر اوفيهم حقهم بجد..أفضالهم عليا بجد لا تعد ولا تحصي ..مهما عملت او قولت مش هقدر اوفيهم حقهم ..كفاية انهم وقفوا جنبي في

أأصعب وقت فحياتي وساعدوني علي المرور من محنة كانت مهلكة بالنسبالي ..بيهم و معاهم بجد مرت المحنة بسلام ورجعت تاني مشرقة ومقبلة عالحياة زي الأول

الأخين دول هما أخويا الجميل العزيز the red baron وأخويا الجميل العزيز hulk

أحب أهنيكم في بداية سنة جديدة فعمركم وأقولكم كل سنة وانتو طيبين بجد وربنا يسعد أيامكم يارب ويرزقكم الخير والبركة في العمر والصحة والحياة السعيدة والذرية الصالحة

ويارب عيد ميلادكم السنة دي يكون بداية لسنين كلها مليانة فرحة وحياة كلها أمل ونجاح وانجازات ورضا من الله لانكم بجد تستاهلو كل خير

ودلوقتي اسمحلولي اتكلم عنكم شوية واوفيكم جزء من حقكم عليا

the red baron

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Hh7net_12905893471

( أول صورة عرفتك بيها )

ريد بارون أو أبو البرانين ..أو حكيم الزمان ..أو أبو الشعب .. أو داهية المنتدي ( كلها القاب بعتز جدا اننا بناديك بيها)

تعاملي معاك يابارون في بداية تسجيلي عالمنتدي كان زي توم وجيري بالظبط ..ياما خدت علي دماغي منك وياما كحورتني بردودك اللي كانت بتغيظني جدا

يااااااااااه ياما كنت اكتب موضوع تعبير مثلا عن اي حاجة او مشكلة فترد عليا وتقولي ( لا تعليق ) هههههههههههههه ياخبر كنت بتجنني بجد

بس عارف المثل اللي بيقول ما محبة الا بعد عداوة اهو دا اكتر مثل ينطبق عليك بس طبعا احنا طول عمرنا اخوات وعمر ماكان بيننا غير اختلاف فوجهات النظر

وعمرها ماتوصل لعداوة ابدا

بس منكرش طبعا انك وزي ما بقولك دايما الراجل الوحيد اللي بغير منه جدا جدا واقعنا الحالي للأسف مشوفتش فيه شخصية راجل تستفز عقلي زي شخصيتك يا بارون

ماشاء الله عليك انتا مزيج من العقل والاتزان والطيبة والغموض ودا اجمل شيء فيك والكرامة والاعتزاز بالنفس والثقة والرأي الصائب دائما وشرقيتك واعتزازك بيها

كمان من أجمل الخصال فيك

وأهم حاجة بتخليني اغير منك هوة ذكائك النادر اللي مشفتوش في أي حد ربنا يديمه عليك يارب

دايما يا بارون بلاقي عندك المشورة والرأي الصائب اللي بيوجهني بكل أمانة لكل شيء فيه مصلحتي وعمري ما هنسي وقفتك جنبي في محن كتير مرت عليا

والله انا ما بقيت لاقية كلام اقوله عنك لان مهما قولت مش هقدر اوفيك حقك بس والله من قلبي بدعيلك ربنا يكرمك ويحققلك كل اللي بتتمناه ويجعلك عزيز دايما

في الدنيا والآخرة ويرزقك سعادة ورضا في الدنيا ونعيم جنات الفردوس في الآخرة اللهم آمين يارب


hulk

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 1234567037

(ودي الصورة اللي ليك فخيالي)

هالك أو قلب الأسد أو قلب الوفاء أو رفيق الكفاح (وبردة دي كلها القاب بعتز جدا اننا بناديك بيها )

شخصيتك يا هالك مهما اتكلمت عنها مش هقدر اوفيها حقها

اتعاملت معاك تقريبا لمدة شهرين اتنين فموضوع بنت دمياط اللي ذكرياتي فيه معاكم حقيقي بعمري كله

لمست فيك الطيبة والفكاهة والردود الخفيفة اللي كانت بتسعد قلوبنا جميعا وبتخلينا كلنا نضحك من قلوبنا بجد ..طبعا انتا المؤسس الأول لحزبنا الشرير جدا

حزب الكفاح الاجرامي اللي كان مولع الدنيا بس الحمدلله جمد نشاطه في الفترة الاخيرة وريح الناس من شره

آجي لأهم نقطة عايزة اتكلم عنها فاكر ياهالك لما قولتلك ان افضل لقب يطلق عليك هوة قلب الوفاء ..بجد فعلا دا انسب لقب ليك

لو اتكلمت عن وفائك الجميل النادر من هنا للسنة الجاية بردة مش هصور اد ايه انتا انسان وفي جدا وجدع جدا وطيب جدا جدا جدا و أخ عزيز بيحب اخواته

واحنا كمان يا هالك بنعتز بيك جدا جدا

بشكرك جدا جدا جدا علي وقفتك جنبي في محنتي اللي عمري ما هنساها ولا هيروح من ذاكرتي اد ايه انتا تعبت معايا واستحملت غباء البشر وقدرت تتعامل معاه بمنتهي

الحكمة االلي انتا فعلا مشهور بيها يااااااااااااااااااه بجد بجد مفيش اي عبارات شكر تترجم فضلك عليا

هفضل ادعيلك طول عمري ان ربنا يكرمك ويرزقك السعادة والنجاح والرضا فعمرك كله يارب وتكون سعيد ومتفوق دايما فدراستك وعملك ونسمع اسمك يارب

بيتردد علي ألسنة البشر باعتبارك هتكون ان شاء الله من عظماء القوم اللي هيضيفوا اضافات مبهرة في مجالهم لانك اكيد هتبقي مهندس ناجح جدااااااااااااااااا

ربنا يكرمك يارب

----------------------------------------------------

في نهاية كلامي اللي انا عارفة انو ميجيش نقطة في بحر وفائكم يا أعز أخين علي قلبي

بدعيلكم من قلبي ان ربنا يكرمكم ويسعدكم ويجعلكم من عظماء الشأن فالدنيا ويرزقكم نعيم الجنة وحسن الخاتمة

ونفضل دايما يارب أجمل أخوات وأصدقاء فالدنيا

اللهم آمين يارب

كل سنة وانتو طيبين مرة تانية وآجي بقا لوقت الاحتفال (هييييييييييييييييييييييه ياللا نطنطط كلنا )




يارب تعجبكم وبغض النظر عن صورة رامي عياش اللي فأول الغنوة اللي اكيد هتغيروا وتتغاظو منها يا شباب مصر بس هية غنوة مفرحة ومناسبة للمناسبة السعيدة دي

وليكم مني زي زمان هاااااااااااه فكرين ..ايوا صح ..ليكم مني أجمل بوكيه ورد أبيض( وأحمر وروز ) عشان انتو واحد أهلاوي والتاني زملكاوي أما الورد الروز فدا لجيوكندا

حبيبة قلبي وتوأم روحي اللي اكيد مش هنسهاها في كلامي عنكم )

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Hh7net_12905917611

ومنسيتش اهديكم طبعا مع البوكيه شوكولاته جالكسي وبيبسي ماكس ومتخافوش مش هجيب سيرة نيكولاس كيدج المرة دي

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Hh7net_12905919021

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 147644

وليكم مني كل السلام والتحية والفخر والاعتزاز بمعرفة أشخاص زيكم

أحلي سلاااااااااااااااااااااااااام  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 344148



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 12:11

يا بختكوااااااااا كل ده فيكوا وانا بقالي سنين معاكوا ولسه اول مره اعرف ان الحاجات دي فيكوا  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 977193 بهزر طبعا

بصراحه زين ما قولتي ومفيش يتقال بعد الكلام ده وبصراحه هالك ده من اجمل الشخصيات اللي فعلا تحبي تسمعي رأيه ف اي موضوع لان عقله اكبر من سنه وجسمه  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 661769

اما البارون من اطيب الشخصيات اللي ممكن تتعاملي معاهاواجملها ده البنك الرئيسي بتاع الباد بويز بس هو بيمر بأزمه ماليه ربنا يعديها خير_و بغض النظر عن كونه ظابط ومعاها بندقية الرش (طبعا ميه زي ما اتفقنا يا با ابو البرانين) متنساش جركن الميه وانت رايح المره الجايه وتغير تويتي

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 977193

كلام جميل جدا يوضح الروح الحلوه ف المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 13:47

مش عارف ارد

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 561444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
Alessandra_001
عضو مميز
عضو مميز
Alessandra_001

عدد الرسائل : 105
نقاط : 137
تاريخ التسجيل : 21/10/2010

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 14:04

ثانكس على التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 16:08

موضوع جميل ومن القلب  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 166815
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 21:29


(Ahmed) كتب:
يا بختكوااااااااا كل ده فيكوا وانا بقالي سنين معاكوا ولسه اول مره اعرف ان الحاجات دي فيكوا  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 977193 بهزر طبعا

بصراحه زين ما قولتي ومفيش يتقال بعد الكلام ده وبصراحه هالك ده من اجمل الشخصيات اللي فعلا تحبي تسمعي رأيه ف اي موضوع لان عقله اكبر من سنه وجسمه  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 661769

اما البارون من اطيب الشخصيات اللي ممكن تتعاملي معاهاواجملها ده البنك الرئيسي بتاع الباد بويز بس هو بيمر بأزمه ماليه ربنا يعديها خير_و بغض النظر عن كونه ظابط ومعاها بندقية الرش (طبعا ميه زي ما اتفقنا يا با ابو البرانين) متنساش جركن الميه وانت رايح المره الجايه وتغير تويتي

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 977193

كلام جميل جدا يوضح الروح الحلوه ف المنتدي

أشكرك يا أحمد جدا أولا لانك اول واحد يشرفني برده فالموضوع

ثانيا أشكرك لتعليقك الأكثر من رائع واكيد انا كلامي مش هيجي نقطة فبحر عشرتك ليهم انتو اصحاب اكيد من زمان جدا واكيد لو حد فيكم فكر

يتكلم عن التاني او يعبر عن شخصيته ..جملة واحدة منه هتكون ابلغ من مليون جملة اكتبها انا

ربنا يكرمك يا أحمد ويكرمكم جميعا يارب وتفضلو دايما أجمل اخوات واصدقاء رجالة بجد وقمة فالوفاء لبعض

وربنا يسعدكم فالدنيا والآخرة يارب

شكرا مرة تانية يا أحمد بجد وشرفني مرورك جدا والله

سلام  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 977193  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 21:34


the red baron كتب:
مش عارف ارد

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 561444

هههههههههههههههههههه عادتك يعني ولا هتشتريها

انتا عارف يا ابو البرانين لو مكنتش رديت الرد الغامض دا

كان ممكن اقول انك سخن او عيان بعد الشر او حاجة

عموما ياسيدي الفاضل أسعدني وشرفني مرورك جدا جدا

ومن قلبي بجد بقولك ( لا تعليق )  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 455659  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 514675  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 455659
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 21:37


Alessandra_001 كتب:
ثانكس على التوبيك

شكرا آليس حبيبتي علي مرورك الجميل

وعايزة اهنيكي علي اختيارك لاسمك ( آليساندرا) اسم حقيقي بيوحي بالعظمة والثقة ودي أجمل صفات ممكن تتحلي بيها المرأة

شكرا حبيبتي مرة تانية

أحلي سلام  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 376922
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 21:43


عمر كتب:
موضوع جميل ومن القلب  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 166815

ياخبر مدير منتدانا العزيز بحاله تكرم ورد فموضوعي

شكرا بجد ياعمر

والله اسعدني مرورك جدا جدا

وبشكرك جدا عالتقييم انا عارفة انك انتا اكيد اللي قيمت الموضوع

تصدق انا قررت اتعلم الكرم منك واقيم بعد كدا كل الأعضاء

مهو اذا كان رب البيت للكرم متبعا فشيمة أهل البيت كلهم الكرم والسخاء كمان

أشكرك جدا ياعمر مرة تانية علي ردك الكريم

سلام  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 977193  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
the mysterious

انثى
عدد الرسائل : 3410
العمر : 27
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله
نقاط : 3809
تاريخ التسجيل : 25/06/2010

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالخميس 25 نوفمبر 2010 - 1:46

موضوع جميل بجد يا بنوته ..واجمل حاجه فيه انه صادق جدا  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 166815
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 30
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 11:28

ربنا يكرمك يارب يا بنت دمياط
وكفايه انى عرفتك كأخت قبل ما اعرف اننا قرايب هو صحيح من بعيد شويه بس قرايب برضه
ربنا يصلح حالك يارب ويوفقك ف حياتك الجايه كلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالجمعة 26 نوفمبر 2010 - 15:23

تؤ تؤ تؤ يا بخت من كان بارون ليه اخ ويا بخت من كان هالك قريبه يا مقطقطه حتي لو من بعيد  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 561444

اذا كنتي اتكلمتي عن بارون وهالك فاكيد انا م هاقدر بعد كلامك اقول غير

كل سنه وانتم طيبين ويارب تبقي سنين عمركم الجايه كلها سعاده وفرح باذن الله


انا هاتكلم عنك كلمتين ومش هاطول عشان ماغرقش في بحر اخلاقك العاليه وذوقك واحترامك لذاتك وللاخرين

في بداية معرفتي بالمنتدي كنت باحب اوي اشوف تعليقاتك وكلامك اللي كان دايما بيخفف الامي واحزاني
بنت دمياط المقبله علي الحياة واللي بجد بتقدر تدخل القلب بسهوله جدا ومن غير ماتخبط (عضه وغزه بمطوتها وتخلص الحكايه علي طول)  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 561444

لحد ما فجاه انا بعدت شويه عن المنتدي ورجعت ولقيت حالك غير الحال , انا حقيقي مش عارف ايه كان سبب التغيير ده
بس بجد اتمني انك تفضلي علي طول بنت دمياط المقطقطه المقبله علي الحياة واللي مافيش حاجه في الدنيا ممكن تغير من اشراقتها الصافيه

اكيد وزي ما قلت اني مش هاقدر اتكلم عنك , وعارف اني مهما قولت مش هاقدر اوفيكي حقك , بس اتمني يكون كلامي وصل ولو لذره من (بنت دمياط)

احلي سلام يا .................. ( بنت دمياط , مش هاقول مقطقطه المره دي بس)  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 370481
 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zzzzamalkawy
عضو ماسي
عضو ماسي
zzzzamalkawy

ذكر
عدد الرسائل : 2187
العمر : 30
البلد : مصر
الهوايات : الكوره ثم الكوره ثم الكوره
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2309
تاريخ التسجيل : 13/08/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر 2010 - 0:21

كلام جميل جدااا ومن القلب وفعلا لمسه وفاء وهما برده بالنسبه ليا ولكل الشله اكتر من اخوات
وربنا يكرمهم يارب ويوفقهم وينولهم كل خير

وشكرا بجد ع الموضوع الجميل ده يا بنت دمياط وربنا يوفقك ويكرمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر 2010 - 3:32

كل كلمه قلتيها عنهم في محلها .. و الإتنين يستاهلو كل خير وربنا
كلام يمس القلب و جااااااااااامد جداااااً يا بومبو .. بــيــــــس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر 2010 - 10:27


the mysterious كتب:
موضوع جميل بجد يا بنوته ..واجمل حاجه فيه انه صادق جدا  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 166815

شكرا سمسم حبيبتي علي ردك الجميل

أسعدني جدا مرورك بموضوعي والله

أحلي سلام يا سمسم يا كتكوتة  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 376922  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 376922
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر 2010 - 10:31


HULK كتب:
ربنا يكرمك يارب يا بنت دمياط
وكفايه انى عرفتك كأخت قبل ما اعرف اننا قرايب هو صحيح من بعيد شويه بس قرايب برضه
ربنا يصلح حالك يارب ويوفقك ف حياتك الجايه كلها

أشكرك يا هالك بجد علي كلامك انتا حقيقي اخويا اللي بعتز بيه جدا

وانا اللي ليا الشرف اني اكون قريبة شخصية محترمة زيك حتي لو من بعيد

شكرا بجد وكل سنة وانتا طيب ويارب تكون السنة دي بداية سنين كلها سعيدة عليك يا باش مهندس

سلام  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر 2010 - 10:54



mido.moon-y كتب:
تؤ تؤ تؤ يا بخت من كان بارون ليه اخ ويا بخت من كان هالك قريبه يا مقطقطه حتي لو من بعيد  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 561444

اذا كنتي اتكلمتي عن بارون وهالك فاكيد انا م هاقدر بعد كلامك اقول غير

كل سنه وانتم طيبين ويارب تبقي سنين عمركم الجايه كلها سعاده وفرح باذن الله


انا هاتكلم عنك كلمتين ومش هاطول عشان ماغرقش في بحر اخلاقك العاليه وذوقك واحترامك لذاتك وللاخرين

في بداية معرفتي بالمنتدي كنت باحب اوي اشوف تعليقاتك وكلامك اللي كان دايما بيخفف الامي واحزاني
بنت دمياط المقبله علي الحياة واللي بجد بتقدر تدخل القلب بسهوله جدا ومن غير ماتخبط (عضه وغزه بمطوتها وتخلص الحكايه علي طول)  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 561444

لحد ما فجاه انا بعدت شويه عن المنتدي ورجعت ولقيت حالك غير الحال , انا حقيقي مش عارف ايه كان سبب التغيير ده
بس بجد اتمني انك تفضلي علي طول بنت دمياط المقطقطه المقبله علي الحياة واللي مافيش حاجه في الدنيا ممكن تغير من اشراقتها الصافيه

اكيد وزي ما قلت اني مش هاقدر اتكلم عنك , وعارف اني مهما قولت مش هاقدر اوفيكي حقك , بس اتمني يكون كلامي وصل ولو لذره من (بنت دمياط)

احلي سلام يا .................. ( بنت دمياط , مش هاقول مقطقطه المره دي بس)  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 370481
 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484

ميدو بجد مش لاقية اي كلام يقدر يصور اد ايه انا فرحت جدا بردك الجميل دا

ربنا يكرمك يارب بحق قلبك الطيب دا بجد

واذا كنت انا اخلاقي عالية يبقي انتا منبع الاخلاق نفسها يا ميدو

والله ما بجاملك بس فعلا هية دي الحقيقة انتا انسان يصعب ايجاده في الزمن دا

مفيش منك غير نسخة واحدة اصلية اللي هوة انتا يا ميدو

وزي مابقولك دايما اننا لما بقرأ ردودك وموضوعاتك بحس اننا بتجول في دنيا حلوة اوي دنيا فيها الحب الحقيقي الصادق والوفي وبرغم كل مصاعب الحياة

عندك مقدرة رهيبة علي الوفاء والتمسك بحلمك بشكل مشفتوش عند اي انسان

ربنا يكرمك يارب ويحفظك وتفضل علطول ميدو صاحب القلب الصادق الوفي العامر بالحب والحياة يارب

وفعلا ياميدو منكرش اننا مريت بفترة تقوقعت فيها علي نفسي وقلبي سكنه حزن الدنيا لدرجة اننا كنت بدعي فكل صلاة ان ربنا ما يحكم بالحزن اللي فقلبي علي مسلم

بجد كانت فترة رهيبة ومهلكة فحياتي الحمدلله يارب أخيرا فوقت منها وفوقت لنفسي ورجعت تاني مشرقة ومقبلة عالحياة بفضل الله الكريم ثم الناس اللي وقفت جنبي

ودعمتني واللي عمري ماهنسي فضلهم عليا

اشكرك بجد ياميدو علي كلامك اللي لمس قلبي بجد وخلاني عاجزة عن ايجاد اي كلام اشكرك بيه واصورلك بيه مدي سعادتي واحترامي ليك

انتا بجد انسان زي مابقول عنك دايما انسان نادر الوجود

ربنا يكرمك ويحفظك يارب ويجعلك من سعداء الدنيا والآخرة اللهم آمين يارب

احلي سلام يا ميدو يا أطيب أخ ..............مقطقط بردة في الدنيا كلها أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر 2010 - 11:00



zzzzamalkawy كتب:
كلام جميل جدااا ومن القلب وفعلا لمسه وفاء وهما برده بالنسبه ليا ولكل الشله اكتر من اخوات
وربنا يكرمهم يارب ويوفقهم وينولهم كل خير

وشكرا بجد ع الموضوع الجميل ده يا بنت دمياط وربنا يوفقك ويكرمك

أنا اللي بشكرك جدا يا زملكاوي علي مرورك الكريم وردك الجميل فموضوعي

وبجد انتو كلكم ناس محترمة جدا ومهما قولت او اتكلمت عن اي فرد فيكم مش هيكون نقطة فبحر خصالكم الكريمة

ربنا يحفظكم جميعا يارب وتفضلوا طول العمر أصحاب واخوات أجمل أخوات فالدنيا كلها

ويارب دايما اسمع عنكم جميعا كل خير لأنكم بجد تستاهلو كدا فعلا

ربنا يكرمكم يارب جميعا ويرزقكم رضا في قلوبكم برضاه عليكم في الدنيا ويرزقكم نعيم جناته في الآخرة يارب

اللهم آمين

أشكرك بجد مرة تانية علي ردك يا زملكاوي

أحلي سلام  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 29
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Empty
مُساهمةموضوع: رد: أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين    أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين Icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر 2010 - 11:09


SCORPION كتب:
كل كلمه قلتيها عنهم في محلها .. و الإتنين يستاهلو كل خير وربنا
كلام يمس القلب و جااااااااااامد جداااااً يا بومبو .. بــيــــــس

سكوربيون باشا بحاله وبذات نفسه عندنا

يامرحبا يا مرحبا بالبرنس الغالي  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484

فرحت اوي بجد عشانك شرفتني بردك الكول جدا زيك فموضوعي

أشكرك بجد يا سكورب وربنا يكرمكم جميعا يارب ويرزقكم الخير والبركة

ويستجيب كل الدعوات اللي انا بدعيها ليكم فكل الردود اللي فاتت بس انا خايفة من كتر ما بدعي ليكم تفكروني شحاذة

ولا عايزة استلف منكم ولا حاجة

هههههههههههههه بجد اشكرك جدا يا جميل لتشريفك موضوعي

أحلي سلام لسكوربيون الغالي جدا ( بومبا بردة )

 أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484  أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أخواتي أحبابي ..كل سنة وانتو طيبين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: قلوب على قلوب-
انتقل الى: