stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد

al3neda
Nanosa
*ram*
Viktor
احلاهم واتحداهم
مدير المنتدى
bosi_cat
sir_mohamed awad
agient13
sweety yaso
General
عمر
oky doky
yoyo6691
yasmeen
أمل رغم الالم
جيرسى
محمدسميرهجام
doaa hussein
nora mahmoud
Mohamed Berber
Beatrice
فداء
queen elizabeth
freekeko
semsema
stop
محمد منصور
32 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
محمد منصور
عضو ماسي
عضو ماسي

ذكر

حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 21:14

Mohamed Berber كتب:
شكرا ......... يا محمد

مجهود متميز

ومشكور عليه

وهكذا دوما .. أفتخر بأصدقائى

بس فين الفيديو بتاعى يا عمنا حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 661769

شكرا ليك يا بربر
ودايما متألق كده
هاحاول الليلة احط الفيديو بتاعك
وان ماقدرتش
اوعدك بكره بأذن الله
لأنى مرهق فعلا
حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 989985
Mohamed Berber
عضو ماسي
عضو ماسي
Mohamed Berber

ذكر
البلد : إن الإنسان هو الحل
الهوايات : ليبرالى

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 21:16

ههههههههههههههههههه والله يا عمنا بهزر معاك

بس يا منصور الله حليم ستاء
وعلى الاقل

البنت بتخرج طاقتها على الملأ
فيه بشر نعرفهم كويس

بيخرجوا طاقتهم

فى أماكن أخرى حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 928775
nora mahmoud
عضو فضي
عضو  فضي
nora mahmoud

انثى
المزاج : كله بستر ربنا

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 21:17

شكرا يامحمد بجد مجهود رائع والحفلة رائعة بس للاسف انامكنتش موجودة لانى مش كنت فى الكلية
لكن بجد ميرسي ليكى انت جبت كل الفيديوهات كاننا جوه الحلفلة
دمت متالقا
semsema
عضو ماسي
عضو ماسي
semsema

انثى
البلد : Damietta

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 21:19

اقتباس :
كما اننى كنت اود ان اضع فيديو الأنسة المحترمة التى اعطت لنا درسا فى الرقص...ولكن..ان الله حليم ستار)

خير ما عملت والله يا محمد ربنا ستار حليم زي ما قلت
حتي لو هي غلطت ورقصت منغلطش احنا اكتر منها وننشر فيديو زي دا .
ربنا يكرمك
Mohamed Berber
عضو ماسي
عضو ماسي
Mohamed Berber

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 21:22

semsema كتب:
اقتباس :
كما اننى كنت اود ان اضع فيديو الأنسة المحترمة التى اعطت لنا درسا فى الرقص...ولكن..ان الله حليم ستار)

خير ما عملت والله يا محمد ربنا ستار حليم زي ما قلت
حتي لو هي غلطت ورقصت منغلطش احنا اكتر منها وننشر فيديو زي دا .
ربنا يكرمك

أوافقكم الرأى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 21:25

Mohamed Berber كتب:
شكرا ......... يا محمد

مجهود متميز

ومشكور عليه

وهكذا دوما .. أفتخر بأصدقائى

بس فين الفيديو بتاعى يا عمنا حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 661769
متقلقش يا بربر
متستعجلش
انا مصورك بالكاميرا الموبايل
ننتظر غدا
شكرا ليك وشكرا ل محمد منصور على المجهود الرائع
وفعلا البنات اللى رقصوا طبعا هاقولهم لا تعليق
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 21:36

فعلا يا منصور عندك حق ان الله حليم ستار
doaa hussein
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 21:39

انا اول مرة ادخل على المنتدى لانى مكنتش عارفاه
شكرا لكل واحد ساهم فى الحفلة
الحفلة كانت جامدة وكل مرة فى جديد
شكر خاص لهجام و الفيومى
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 22:26

لو قلت من هنا لبكرة مش هوفيك حقك ابدا يا محمد يا منصور

فى انتظار الفيديو بتاعى وانا بقدم ... عايز اشوف نفسى ههههههههههه

شكرا يا محمد
https://facebook.com
جيرسى
عضو ماسي
عضو ماسي
جيرسى

انثى
البلد : مصر بلدى
الهوايات : مسلمة
المزاج : ما ضاقت الا ما فرجت

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 22:34

شكرا ليك يا منصور على المجهود الى بجد اكثر من رائع
انا ما رحتش الكلية انهردة بس بجد اكنى كنت هناك بالضبط
ربنا يخليك ويكرمك ويوفقك وتكون اعلامى قد الدنيا
بجد الشغل منظم ونضيف اوى
والله لو قعدنا نشكرك من هنا للحفلة الجاية ان شاء الله مش هيكفى
وفعلا واضح ان الحفلة كانتت كويسة وفيها نظام شوية عن زمان
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 22:38

ياجماعة الصورة اللى موجود فيها العنوان بتاع المنتدى بتاعنا ... انا بعتذر عن الصيغة بتاعتنا
المنتدى مش موقع للاسرة ابدا ... المنتدى موقع اى شاب بجد موجود فى الوطن العربى
الغلطة دى غير مقصودة من اللى كتب السبورة وهو الخطاط الجامد زميلنا محمد الشرباصى
انا قلتله اكتب توبك المنتدى ونسيت اقوله ع الصيغة بالظبط
فهو افتكره موقع الاسرة بالغلط ... ودى غلطة انا بعتذر عنها بشدة وبجد مخدتش بالى منها غير دلوقتى
انا كنت عارف ان المنتدى موجود ع السبورة ونوهت عن ده فى الميك بس للاسف مقرتش السبورة عشان اعرف ان الصيغة غلط
بعتذر تانى يا جماعة وغلطة غير مقصودة والله
محمد منصور
عضو ماسي
عضو ماسي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 22:40

شكرا ليكى يا دعاء و نورتى الموضوع و المنتدى

محمد يا هجام...سعيد بكلامك و بكره بأذن الله اول ما هارجع من اكلية هايكون الفيديو بتاعك و بتاع الفيومى فى المنتدى...و و لايهمك اكيد غلطة السبورة دى مش مقصودة
شكرغا ليكى يا جيرسى يا ذوق
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 22:43

مفيش حاجة يا هجام حاجة بسيطة
ربنا يوفقك
أمل رغم الالم
عضو ماسي
عضو ماسي
أمل رغم الالم

انثى
البلد : دومتي........دمياط
الهوايات : بنتمي لديني و بلدي بسسسسسسسسس
المزاج : الحمد لله رب العالمين في كل الاحوال

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 22:58

كويس اوي بجد المجهود اللي بذلته و الصور واضحة و الفيديو وااضح
انت تنفع برضه مصوراتي كده مية مية بس بجد مجهود جامد و كويس

وكويس اني شوفت حاجات من الحفلة برضه لاني محضرتهاش كمان في صور انا حفظتها عندي هنا

عدل سابقا من قبل منة الله في الإثنين 23 فبراير 2009 - 23:44 عدل 1 مرات
أمل رغم الالم
عضو ماسي
عضو ماسي
أمل رغم الالم

انثى
البلد : دومتي........دمياط
الهوايات : بنتمي لديني و بلدي بسسسسسسسسس
المزاج : الحمد لله رب العالمين في كل الاحوال

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 23:14

اه في صور مكانتش لسة ظهرت ظهرت الوقتي كمان اهي وواضحة كمان

بجد تسلم ايديك
بس في تقطيع كده في الفيديوهات وبتقطع شوية عندي مش عارفة اعمل ايه بقول يمكن شعان سرعة النت البطئية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 فبراير 2009 - 23:17

الفيديو مش مدة كبيرة
ويمكن يكون بسبب النت البطىء لكن مدة الفديوهات قليلة
yasmeen
عضو ماسي
عضو ماسي
yasmeen

انثى
البلد : حلوة الحلوين
الهوايات : اسلامى
المزاج : ما بين طرفة عين وانتباهتها يغير الله من حال الى حال

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 6:59

مجهود مشكووووووووووووووووووووووور
yoyo6691
عضو ماسي
عضو ماسي
yoyo6691

انثى
البلد : دمياط الجامدة
الهوايات : تالتة انجلش
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 7:04

شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ليك يامحمد على الفيديوهات
والصور الجميلة اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
دمت متألق الى الابد حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 302692 حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 302692
oky doky
عضو مميز
عضو مميز
oky doky

انثى
المزاج : روقااااااااااااااااااان

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 8:17

الله تسلم ايديك والله على التصوير الجميل ده
مشكووووووور محمد على مجهودك ودايما فى تقدم باذن الله حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 928775
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 10:56

الكل بيقول شكرا شكرا والكلمة كدا بقت دباجة وملهاش طعم , عايز أخترعلك كلمة تانية يا منصور يا كبير , سلامي ليك ومجهود تحسد عليه يا بطل . وبرضه شكرااااا

منة الله الفيديو بيقطع عندك لأنك لازم لما تشغلي تثبتيه على طول , لحد ما يحمل شوية (هتلاقي الشريط بيعلم تحت buffering) لكن النت مش بطيء ولا حاجة حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 977193
http://www.stop.1talk.net
General
عضو نشط
عضو نشط
General

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : مستقل
المزاج : في الجووون!

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 11:30

عودة مستر ايييييييييييييييييييييييييييييييييييزت
انا من غير ما طول عليكم انا عندى رسالة من الاستاذ محمد مطر واللى هو القائد بتاعى قبل كل شئ واللى برضه صديقى الوحيد اللى ممكن احكيله على كل حاجة وانا مش خايف علشان كده لما طلب منى انى اوصل الرسالة دى كان لازم اوافق وهى بيقول
""" ان انا والحمد لله مش محتاج الي حصل في الحفله ولا الكليب ده علشان ابفي نجم لاني والحمد لله نجم طول عمري علي مستوي الجمهوريه وده من فضل ربي عليا مش محتاج علي امنتدي ده مع كامل احترامي لكل القائمين عليه واعتقد ان انا ليه حريه شخصيه لما طلبت من محمد بيه الهجام ان الي حصل في الحفلة لاينشر علي المنتدي سواء ليا او لغيري
لان والحمد لله اتضح ليا ان فيكو كتيييير اوي ضعاف النفوس وعندهم نقص بيحاولو يعوضوه عن طريق النقد الغير موضوعي والغير بناء بالمره

الموضوع قبل مااكمل مش سوء ظن في حد بس والكل لازم يعرف ان الي حصل انهارده كان علي شان خاطر محمد سمير ومحمد والفيومي وده مش علشان الناس تقول اني بعمل كده معاخم من اجل الاتحاد واللي بينهم
ولكن لان محمد ومحمد من الناس الي انا بحبها بس للاسف انا لكا اتعاملت مع الطلبه في الكليه بعيد عن مبداالموظف والطالب وبعيد عن فارق السن علي فكره انامم مواليد 1980 ده للعلم بس طبعا كل ده كان عندي عل جمب
فدلوقتي ممكن الساده الافاضل الي علي المنتدي العظيم ده يستنتجو بعد كل الي انا قلته سابقا انا زعلان من الكليب ليه والله لو حد قال ليه لاحترم رغما عني اي حد علي المنتدي

ما على الرسول الا البلغ وشكرا يا محمد على الكليبات

اه فى حاجة نسيت اقولهالك يا منصور ودى ان الاغلبية العظمى من الناس اللى كانت موجودة فى الحفلة من بره الكلية ومع الاسف منهم ناس مسجلة خطر واللللللللللل دى مش سلبية من سلبيات الحفلة اللى زيها زى السجاير اللى كانت بتتشرب فى المسرح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 13:59

General كتب:
عودة مستر ايييييييييييييييييييييييييييييييييييزت
انا من غير ما طول عليكم انا عندى رسالة من الاستاذ محمد مطر واللى هو القائد بتاعى قبل كل شئ واللى برضه صديقى الوحيد اللى ممكن احكيله على كل حاجة وانا مش خايف علشان كده لما طلب منى انى اوصل الرسالة دى كان لازم اوافق وهى بيقول
""" ان انا والحمد لله مش محتاج الي حصل في الحفله ولا الكليب ده علشان ابفي نجم لاني والحمد لله نجم طول عمري علي مستوي الجمهوريه وده من فضل ربي عليا مش محتاج علي امنتدي ده مع كامل احترامي لكل القائمين عليه واعتقد ان انا ليه حريه شخصيه لما طلبت من محمد بيه الهجام ان الي حصل في الحفلة لاينشر علي المنتدي سواء ليا او لغيري
لان والحمد لله اتضح ليا ان فيكو كتيييير اوي ضعاف النفوس وعندهم نقص بيحاولو يعوضوه عن طريق النقد الغير موضوعي والغير بناء بالمره

الموضوع قبل مااكمل مش سوء ظن في حد بس والكل لازم يعرف ان الي حصل انهارده كان علي شان خاطر محمد سمير ومحمد والفيومي وده مش علشان الناس تقول اني بعمل كده معاخم من اجل الاتحاد واللي بينهم
ولكن لان محمد ومحمد من الناس الي انا بحبها بس للاسف انا لكا اتعاملت مع الطلبه في الكليه بعيد عن مبداالموظف والطالب وبعيد عن فارق السن علي فكره انامم مواليد 1980 ده للعلم بس طبعا كل ده كان عندي عل جمب
فدلوقتي ممكن الساده الافاضل الي علي المنتدي العظيم ده يستنتجو بعد كل الي انا قلته سابقا انا زعلان من الكليب ليه والله لو حد قال ليه لاحترم رغما عني اي حد علي المنتدي

ما على الرسول الا البلغ وشكرا يا محمد على الكليبات

اه فى حاجة نسيت اقولهالك يا منصور ودى ان الاغلبية العظمى من الناس اللى كانت موجودة فى الحفلة من بره الكلية ومع الاسف منهم ناس مسجلة خطر واللللللللللل دى مش سلبية من سلبيات الحفلة اللى زيها زى السجاير اللى كانت بتتشرب فى المسرح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

سوء الفهم اتحل فى مكالمة تليفونية مع القائد والاستاذ محمد مطر ...انا كلمته ووضحتله كل حاجة وكمان منصور فهمه على كل حاجة
وفهمناه انها غلطة غير مقصورة وحسن نية والله
والاستاذ محمد مطر تقبل كلامنا وفهمه لانه راجل محترم عقله كبير قبل ما يكون قلبه طيب
والحمد لله الموضوع انتهى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 14:10

اقتباس :

يا واد يا آييييييييزت يا كبير أخيرا لقيت واحد يقول الحق وميقولش لأ , كويس أنك وضحتلي الأمور . مسجلين خطر مرة واحدة . بقولك أيه يلا , أنت هتبقى الصبي بتاعي هنا في المنتدى . حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 928775
وأنت يا هجام طبعاً معلقتش لأن ملكش عين حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 555617
sweety yaso
عضو ماسي
عضو ماسي
sweety yaso

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 14:53

شكرا علي الفيديوهات الجامدة واحلاهم نادين وصوتها الجميل
Mohamed Berber
عضو ماسي
عضو ماسي
Mohamed Berber

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد   حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 24 فبراير 2009 - 15:11

Crazy كتب:
اقتباس :

يا واد يا آييييييييزت يا كبير أخيرا لقيت واحد يقول الحق وميقولش لأ , كويس أنك وضحتلي الأمور . مسجلين خطر مرة واحدة . بقولك أيه يلا , أنت هتبقى الصبي بتاعي هنا في المنتدى . حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 928775
وأنت يا هجام طبعاً معلقتش لأن ملكش عين حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 555617

ههههههههههههههههههههههههههههههه

صبى ... صبى ايه ؟؟؟ حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد - صفحة 2 632484

حفل جرين دريم...تغطية شاملة بالفيديو و الصور......متجدد
صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» أسرة جرين دريم الى دريم بارك
» قول رأيك بصراحة... بعد حفل جرين دريم يوم الاثنين القادم
» اسرة جرين دريم الى رأس البر
» الى مزارات القاهرة تنطلق جرين دريم
» رحلة جرين دريم للقاهرة . أبريل 2009