stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع

the red baron
мεso
tomorrow
shemo
عمر
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ

انثى

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Empty
مُساهمةموضوع: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 15:11

بسم الله الرحمن الرحيم

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Thumbmail2011-02-09+16%3A49%3A46.048X

أعلن الدكتور هاني هلال وزير التعليم العالي والدولة للبحث العلمي المشرف على وزارة التربية والتعليم مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع أخر لتجهيز المدارس التي أصابها أضرارا والإنتهاء من أعمال التصحيح للإمتحانات التي تمت قبل الأحداث الأخيرة.

وأوضح الدكتور هلال في تصريح له الأربعاء أن القرار جاء بعد فحص كافة التقارير الواردة من مختلف المديريات التعليمية بالمحافظات والتوصيات التي عرضت في إجتماعات المجلس الأعلى للجامعات ومجلس الجامعات الخاصة والأهلية ومجلس المعاهد العليا.

عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 16:40

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 977193

(جاتلوكوا على الطبطاب) هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 977193
http://www.stop.1talk.net
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 17:17

طب كويس يارب تلحقو تتبسطو شويه بالاجازه وتعوضو اليومين اللي فاتو
شكراااااااا ياميما ع الخبر هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 977193 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 977193
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 17:34

المشكلة إنهم بيتحججوا بالتخريب ..كل الحكاية هتبقى لوح إزاز مكسور أو تختتين اتكسروا ..لكن هما عارفين إن المدارس في الوقت دا ممكن تعمل اعتصامات ومظاهرات زي ما كنا بنعمل أيام الانتفاضة ومحمد الدرة في الأعدادية القديمة كانت أول مرة أشوف مظاهرات بالشكل دا ..فالمدارس برضو حاجة ميستهنش بيها .
http://www.stop.1talk.net
tomorrow
عضو معلــــم
عضو معلــــم
tomorrow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 19:05

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 166815 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 166815 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 166815
تسلمى يا قمر ع الخبر
يلا فرصة تعويض اللى ما عرف يتفسح يلا اتفسحوا
هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 62621 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 62621
بجد ربنا يخلصنا ع خير م الفترة دى
ومصر تبدا عهد جديد بدون فساد
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 19:33

عمر كتب:
المشكلة إنهم بيتحججوا بالتخريب ..كل الحكاية هتبقى لوح إزاز مكسور أو تختتين اتكسروا ..لكن هما عارفين إن المدارس في الوقت دا ممكن تعمل اعتصامات ومظاهرات زي ما كنا بنعمل أيام الانتفاضة ومحمد الدرة في الأعدادية القديمة كانت أول مرة أشوف مظاهرات بالشكل دا ..فالمدارس برضو حاجة ميستهنش بيها .

هوووووووه ده هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 977193

هو ده فعلاً اللي عايزين يتجنبوه .. بتشقطها و هي طايره يا دوووود هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 622110

يحميك م العين يا حبيبي هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 450720

the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 19:43

بابا عاوز كراريس

بابا عاوز اقلام ومسطره جديده واستيكه واقلام رصاص بلباسه بيضاء عشان الصفراء بتقصف

وعاوز زمزميه على شكل باربي

والمس قالتلى اجى الدرس من اول الشهر

وكمان عاوز 5 جنيه عشان اللوح المدرسيه

وبيلموا 2 جنيه علشان مش عارف ايه

والمدرس عاوز فلوس الشهر

ههههههههههههههههههههههه

بذمتك حد من الاباء المصريين عاوزو يسمع الكلامك ده فى الوقت ده

عليا النعمه ده مش هيسقط النظام بس

ده هيسقط كل حاجه
ههههههههه
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
point of view
عضو ماسي
عضو ماسي
point of view

انثى
المزاج : ماشى الحال

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 19:47

the red baron كتب:
بابا عاوز كراريس

بابا عاوز اقلام ومسطره جديده واستيكه واقلام رصاص بلباسه بيضاء عشان الصفراء بتقصف

وعاوز زمزميه على شكل باربي

والمس قالتلى اجى الدرس من اول الشهر

وكمان عاوز 5 جنيه عشان اللوح المدرسيه

وبيلموا 2 جنيه علشان مش عارف ايه

والمدرس عاوز فلوس الشهر

ههههههههههههههههههههههه

بذمتك حد من الاباء المصريين عاوزو يسمع الكلامك ده فى الوقت ده

عليا النعمه ده مش هيسقط النظام بس

ده هيسقط كل حاجه
ههههههههه

ياعينى عليك يا بارون... الواد اتصدم

اكيد انت اكتر واحد متضرر نفسيا من مد الاجازة صح ولا لا ؟؟؟؟؟ بلاش اسيح ف المنتدا واقول لييييييييييييييه

يلا ربنا يهون دى كلها اسبوع ولا يهمك هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 62177 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 62177 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 661769
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 19:52

و زواء الفصل عشان مسابقه أجمل و أنضف فصل الله يخرب بيوتهم كانو بياخدو 20 جنيه من كل واحد

و الطباشير الطبي عشان البرينجي إديه متتجرحش و متتشلفطش وهو بيشتغل

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 891545
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 20:04

ده حاجه تفرح القلب الحزين

اها ماشي يا بوينت براحتك الله ....يسترك

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 561444
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 20:08

حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 486206
انا بقالى اسبوعين اعد اعد اليام علشان اروح الكليه
الكليه دى كل حاجه بالنسبه ليا
حبيبتى يا كليتى
واحشتنى المذاكره اوى اوى هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 669788
ياترى هقدر اصبر اسبوع كمان هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 72756

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 82897 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 82897
http://amrhasuopa.blogspot.com/
point of view
عضو ماسي
عضو ماسي
point of view

انثى
المزاج : ماشى الحال

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 20:11

the red baron كتب:
ده حاجه تفرح القلب الحزين

اها ماشي يا بوينت براحتك الله ....يسترك

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 561444

انت فهمت ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا اقصد عشان اخواتك الامامير اكيد عاملينلك دوشة مش اكتر

ولا اللى ع راسة بطحة!!!!!!!!! هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 62621 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 62621
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 20:23

صبرنى يا رب
SAM
عضو ماسي
عضو ماسي
SAM

انثى
البلد : My school only
الهوايات : القراءة-النت-الالعاب-الكتابة-المنتديات والتعرف علي اصدقاء اكتر ومضايقة مون ودارك وفانتوم وكده كفاية
المزاج : تمام اخر حاجة الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 20:32

DARK MAN كتب:
حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 486206
حبيبتى يا كليتى
واحشتنى المذاكره اوى اوى هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 669788
ياترى هقدر اصبر اسبوع كمان هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 72756

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 82897 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 82897

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حبيبتي يا كلية هههههههههههههههههههههه
وحشتيني يا مذاكرة هههههههههههههههههههههه
محدش فهمك ادي يا مان ههههههههههههههه
طب وربنا ما قادرة امسك نفسي من كتر الضحك

بس بصراحة عندك حق ف كلمة حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
انا فعلا زهقت من الاجازة رغم اني مخرجتش ولا حاجة بس المدرسة والمذاكرة الحقيقة وحشتني اوووووووووووووووي يااااااااااااااااه لسه هصبر كل ده اه يا ني يا فاضية يا متشردة من غير مذاكرة وواجب اه يا ني ضاعت حياتي ضاااااااعت حياتي ههههههههههه
حرام عليك يا دارك جبتلي هستريا بكلامك
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 20:41

Docteur SAM كتب:
DARK MAN كتب:
حبيبتى يا كليتى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا فعلا زهقت من الاجازة رغم اني مخرجتش ولا حاجة بس المدرسة والمذاكرة الحقيقة وحشتني اوووووووووووووووي يااااااااااااااااه لسه هصبر كل ده اه يا ني يا فاضية يا متشردة من غير مذاكرة وواجب اه يا ني ضاعت حياتي ضاااااااعت حياتي ههههههههههه

لالالالالالالالالالالالا
غلط خالص انا فعلا بحب بحب المذاكره
مش زيك مش عارفه تجيبى مجموع حلو
هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 370481 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 370481

(انا كتبت الكلام ده امته وازاى ) هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 561444
SAM
عضو ماسي
عضو ماسي
SAM

انثى
الهوايات : القراءة-النت-الالعاب-الكتابة-المنتديات والتعرف علي اصدقاء اكتر ومضايقة مون ودارك وفانتوم وكده كفاية

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 22:46

DARK MAN كتب:
Docteur SAM كتب:
DARK MAN كتب:
حبيبتى يا كليتى

لالالالالالالالالالالالا
غلط خالص انا فعلا بحب بحب المذاكره
مش زيك مش عارفه تجيبى مجموع حلو
هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 370481 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 370481

(انا كتبت الكلام ده امته وازاى ) هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 561444
هههههههههههههههههههههه يا رااااااااااااااجل علي سام بردوا
بحب بحب المذاكرة توكيد لفظي كمان اهي دي بقي مقدرش اكدبك فيها طبعا هو في حد بيحب المذاكرة زيك يا دارك
ههههههههههههههههههه بقي كدا انت بتسيحلي قدام المنتدي كله
مبلاش انا يا دارك
ههههههههههههههههههه كتبته وانت نايم وانت مش فاكر ان سام هنا ف المنتدي يا مان
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 22:49

اللهم طولك ياروح
اللهم لا تأخدنا ان نسينا او اخطأنا
الهم لا تحسبنا مما فعل السفهاء منا
هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 205251 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 845558
SAM
عضو ماسي
عضو ماسي
SAM

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالأربعاء 9 فبراير 2011 - 23:12

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه يا عم الشيخ
اللهم اظهر الحق وازل الباطل هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 62621 هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 282238
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالخميس 10 فبراير 2011 - 6:10

ياراجون
طيب الحق انام انا بقى ويادوب اصحى ع الكليه
اغلب اصحابى خلصوا الكليات واااااااااااااننننننننا لسه
انا بحقد عليكوا
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع   هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع Icon_minitimeالخميس 10 فبراير 2011 - 9:40

شكرا لمروركم هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع 977193

هلال: مد إجازة نصف العام للمدارس والجامعات لمدة أسبوع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دور الحرس فى الكليات والجامعات
» تأجيل الدراسة بالمدارس والجامعات فى مصر حتى 3 اكتوبر
» التوقيت الصيفى يحصل على «إجازة قصيرة» طوال شهر رمضان ----(تعليقات على الموضوع
»  قتلت أولادها وأبقتهم بالثلاجة لمدة 20 عاما!!
» محمد بربر يكتب بالمصرى اليوم :يا دكتور هلال.. حرام