stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 موضوع المليون رد

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 27  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
the mysterious

انثى
عدد الرسائل : 3410
العمر : 27
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله
نقاط : 3809
تاريخ التسجيل : 25/06/2010

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالأحد 17 أبريل 2011 - 1:07

سأل يهودي عربي :

لماذا انتم تدفنون جثث امواتكم
أما نحن فـنحرق امواتنا
.
......فصمت العربي للحظات وأجابه :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نحن ندفن الكنوز و انتم تحرقون النفايات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
point of view
عضو ماسي
عضو ماسي
point of view

انثى
عدد الرسائل : 1491
العمر : 30
البلد : مصر
المزاج : ماشى الحال
نقاط : 1542
تاريخ التسجيل : 22/04/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالإثنين 18 أبريل 2011 - 13:07

امتحنتك بس تعرف خدت كام ده انت بسم الله ما شاء الله عليك تمام جبت درجه جرح عليا يعني هتعدي السنه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالإثنين 18 أبريل 2011 - 20:56

what i like most in Sigmund Frued's theories

This




The mind is like an iceberg, it floats with one-seventh of its bulk above water.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أبريل 2011 - 16:01

عفواً إنتهي زمن الذكاء و بدأ زمن الغباء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالثلاثاء 19 أبريل 2011 - 22:21



سئل نابليون :

كيف استطعت أن تولد الثقة في نفوس أفراد جيشك .؟!

فأجاب : كنت أرد على ثلاث بثلاث ؟؟

- من قال لا أقدر ... قلت له ... حاول .

- من قال لا أعرف ... قلت له ... تعلم .

- من قال مستحيل ... قلت له ... جرب .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tomorrow
عضو معلــــم
عضو معلــــم
tomorrow

انثى
عدد الرسائل : 4572
نقاط : 4689
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالأربعاء 20 أبريل 2011 - 12:07

اللى ميشفش من الغربال يكشف نظر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالخميس 21 أبريل 2011 - 13:49

tomorrow كتب:
اللى ميشفش من الغربال يكشف نظر

دى زى دول

1-يا بانى في غير ملكك .............يا صينى فى عبد العزيز

2-اللى بيته من ازاز ................ميغيرش فى الصاله

3-يا ريتك يا ابو زيت............ ما الييت

4-لو الشعر عزيز .............ما كنش طلع فى المعيز

5-اقلب القدرة على فمها............. يدلق الفول منها

6-مسير الحى................ يتسفلت

7-سبحانك يا عاطى....... يا معلى الواطى

8-اللى معاه قرش محيره ..........يجيب حمام ويحمره

9-فاقد الشىء............ يدور عليه

10- اللى بيته من ازاز............يفيمه

11- تأتى الرياح........... محمله بالأتربة

12- ياخبرالنهارده بفلوس...... بكره ينزل عليه أوكازيون

13- يا داخل بين البصلة و قشرتها........حتلاقى البصلة علي اليمين و القشرة على الشمال

14- جت الحزينه تفرح......... شغلت شريط حكيم وقعدت ترقص

15- قال يامحشحشين......... يكفيكوا شر الكمين

16- اللى ياكل لوحده............... يشبع

17- لاتبكى على اللبن .........فى البسكوت

18- اقطع عرق و.......... حته بتلو

19- اطبخى ياجاريه.......... الأنبوبه فاضيه يا سيدى

20- لو حبيبك عسل........ ما تحطلوش طحينة

21- اللى يتلسع من الشوربه........ يتصل بالمطافى

22- وبكره ترجع ريما....... من عند خلتها فى مارينا

23- ياداخل بين البصله وقشرتها...... حط قطرة علشان هادمع من ريحتها

24- اصوم اصوم........... وافطر على المدفع

25- القرش الأبيض........... بيعوم فى البحر الأحمر

26- ضربوا الأعور على عينه........ قالهم كسرتوا النضاره

27- اللى ميشفش من الغربال.......... يكشف نظر

28- المال السايب.......... يعلم الطلبه

29- نام وارتاح ..........وكل عسل نحل التمساح

30- من خرج من داره......... مينساش يأخد المفتاح معاه

31- الباب اللى يجيجلك منه الريح........ شيله وركب قبنورى

32- المضطر يركب............ التاكسى

33- رب صدفة خير من ألف.............. ليلة و ليلة

34- اللى يخاف من العفريت......... يعمل عبيط

35-المركب اللى فيها رايسين .........يلعبوا طاولة

36- اللى خدتوا الأرعه تخدو......... ام الخلول

37-اللى ميعرفش يقول ........what

38- أكل العيش يحب.........الطعميه

39-العين عليها........لينسيس

40-قالوا للحرامى أحلف قالهم............................ وحياة قلبى وأفراحوا

41-من طلب العلا نام الليالي ......وشد اللحاف و (قال) انا مالي

42-إن كان حبيبك ثور ... البس له أحمر

43- تأتى الامتحنات......بما لا تحتويه الكتب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالخميس 21 أبريل 2011 - 21:05

بلاش ميرسي وخليها( جزاك الله خير...ا)
بلاش واووو تحفة! وخليها( ما شاء الله ولا قوة إلا بالله)
بلاش هاااي وخليها( السلام عليكم ورحمة الله وبركاته)
بلاش باااي وخليها( في أمان الله)
بلاش علشان خاطري وخليها( الله يكرمك)
بلاش أفففف زهقت وخليها( لا حول ولا قوة إلا بالله)
بلاش يا خساااارة وخليها(قدر الله وما شاء فعل)
بلاش راحت عليك وخليها (إنا لله وإنا إليه راجعون)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالخميس 21 أبريل 2011 - 21:14

من الغباء أن تغرق في أحلامك دون الوصول إليها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
point of view
عضو ماسي
عضو ماسي
point of view

انثى
عدد الرسائل : 1491
العمر : 30
البلد : مصر
المزاج : ماشى الحال
نقاط : 1542
تاريخ التسجيل : 22/04/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالخميس 21 أبريل 2011 - 21:34

يابخت من يقدر يقول ....
واللى فى ضميره يطلعه...
يابخت من يقدر يفضفض بالكلام ...
وكل واحد يسمعه...

يقف فى وسط الناس يصرخ .. أأأأه ياناس
ولاملام
يجى الطبيب يحكى له ع اللى بيوجعه ...
يكشف مكان الجرح ويحط الدوا ...
ولو أنكوى
يقدر ينوح

وأنا اللى مليان بالجروح ...
مأقدرش أقول
ماأقدرش أبوح
والسهم يسكن صدرى ماأقدرش أنزعه"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tomorrow
عضو معلــــم
عضو معلــــم
tomorrow

انثى
عدد الرسائل : 4572
نقاط : 4689
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالخميس 21 أبريل 2011 - 22:02

HULK كتب:
tomorrow كتب:
اللى ميشفش من الغربال يكشف نظر

دى زى دول

1-يا بانى في غير ملكك .............يا صينى فى عبد العزيز

2-اللى بيته من ازاز ................ميغيرش فى الصاله

3-يا ريتك يا ابو زيت............ ما الييت

4-لو الشعر عزيز .............ما كنش طلع فى المعيز

5-اقلب القدرة على فمها............. يدلق الفول منها

6-مسير الحى................ يتسفلت

7-سبحانك يا عاطى....... يا معلى الواطى

8-اللى معاه قرش محيره ..........يجيب حمام ويحمره

9-فاقد الشىء............ يدور عليه

10- اللى بيته من ازاز............يفيمه

11- تأتى الرياح........... محمله بالأتربة

12- ياخبرالنهارده بفلوس...... بكره ينزل عليه أوكازيون

13- يا داخل بين البصلة و قشرتها........حتلاقى البصلة علي اليمين و القشرة على الشمال

14- جت الحزينه تفرح......... شغلت شريط حكيم وقعدت ترقص

15- قال يامحشحشين......... يكفيكوا شر الكمين

16- اللى ياكل لوحده............... يشبع

17- لاتبكى على اللبن .........فى البسكوت

18- اقطع عرق و.......... حته بتلو

19- اطبخى ياجاريه.......... الأنبوبه فاضيه يا سيدى

20- لو حبيبك عسل........ ما تحطلوش طحينة

21- اللى يتلسع من الشوربه........ يتصل بالمطافى

22- وبكره ترجع ريما....... من عند خلتها فى مارينا

23- ياداخل بين البصله وقشرتها...... حط قطرة علشان هادمع من ريحتها

24- اصوم اصوم........... وافطر على المدفع

25- القرش الأبيض........... بيعوم فى البحر الأحمر

26- ضربوا الأعور على عينه........ قالهم كسرتوا النضاره

27- اللى ميشفش من الغربال.......... يكشف نظر

28- المال السايب.......... يعلم الطلبه

29- نام وارتاح ..........وكل عسل نحل التمساح

30- من خرج من داره......... مينساش يأخد المفتاح معاه

31- الباب اللى يجيجلك منه الريح........ شيله وركب قبنورى

32- المضطر يركب............ التاكسى

33- رب صدفة خير من ألف.............. ليلة و ليلة

34- اللى يخاف من العفريت......... يعمل عبيط

35-المركب اللى فيها رايسين .........يلعبوا طاولة

36- اللى خدتوا الأرعه تخدو......... ام الخلول

37-اللى ميعرفش يقول ........what

38- أكل العيش يحب.........الطعميه

39-العين عليها........لينسيس

40-قالوا للحرامى أحلف قالهم............................ وحياة قلبى وأفراحوا

41-من طلب العلا نام الليالي ......وشد اللحاف و (قال) انا مالي

42-إن كان حبيبك ثور ... البس له أحمر

43- تأتى الامتحنات......بما لا تحتويه الكتب


موضوع المليون رد - صفحة 16 166815 موضوع المليون رد - صفحة 16 166815 موضوع المليون رد - صفحة 16 166815
تسلم هالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Batoot
عضو ذهبي
عضو ذهبي
Batoot

انثى
عدد الرسائل : 902
العمر : 30
البلد : رااااااااااااااااااس البر
الهوايات : شعر برايفت
المزاج : زي الفل اوعي
نقاط : 1083
تاريخ التسجيل : 26/06/2010

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالخميس 21 أبريل 2011 - 23:05

قدرك عليك ان تسعي لاختياره

وستكون امامك الفرصه للاختيار...

فان لم يكن فهو سيختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارك شئت ام ابيت...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالجمعة 22 أبريل 2011 - 13:01

طال الليل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
point of view
عضو ماسي
عضو ماسي
point of view

انثى
عدد الرسائل : 1491
العمر : 30
البلد : مصر
المزاج : ماشى الحال
نقاط : 1542
تاريخ التسجيل : 22/04/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالجمعة 22 أبريل 2011 - 16:08

الطفل: نفسي اكبر بقي
الشاب: ليتني ارجع طفل وكل همي لعبتي
الكبير: ليت الشباب يعود يوما
العازب: متى اتزوج وارتاح
المتزوج : فيييين ايام العزوبيه
.الغني: ليتني احس براحة البال
الفقير: ليتني غني واعيش حياتي
الحي: ياليتني اموت وارتاح من الدنيا
الميت : ربي ارجعون لعلي اعمل صالحا فيما تركت

عذرا ايها البشر متى ستشعرون بالقناعه ؟؟؟
اللهم ارزقنا الرضى و القناعه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tomorrow
عضو معلــــم
عضو معلــــم
tomorrow

انثى
عدد الرسائل : 4572
نقاط : 4689
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالجمعة 22 أبريل 2011 - 16:38

point of view كتب:
الطفل: نفسي اكبر بقي
الشاب: ليتني ارجع طفل وكل همي لعبتي
الكبير: ليت الشباب يعود يوما
العازب: متى اتزوج وارتاح
المتزوج : فيييين ايام العزوبيه
.الغني: ليتني احس براحة البال
الفقير: ليتني غني واعيش حياتي
الحي: ياليتني اموت وارتاح من الدنيا
الميت : ربي ارجعون لعلي اعمل صالحا فيما تركت

عذرا ايها البشر متى ستشعرون بالقناعه ؟؟؟
اللهم ارزقنا الرضى و القناعه

اللهم اميييييييييييين يارب
موضوع المليون رد - صفحة 16 166815 موضوع المليون رد - صفحة 16 166815
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tomorrow
عضو معلــــم
عضو معلــــم
tomorrow

انثى
عدد الرسائل : 4572
نقاط : 4689
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالجمعة 22 أبريل 2011 - 16:44

ألا يخجل الرجل من تمثيل دور الحبيب الهائم مع كل امرأة يصادفها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Batoot
عضو ذهبي
عضو ذهبي
Batoot

انثى
عدد الرسائل : 902
العمر : 30
البلد : رااااااااااااااااااس البر
الهوايات : شعر برايفت
المزاج : زي الفل اوعي
نقاط : 1083
تاريخ التسجيل : 26/06/2010

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالجمعة 22 أبريل 2011 - 22:42

ليست الرجوله ان تحبك كل النســــاء

انما الرجوله ان تخلص لامرأه واحده

تجعلها فوق كل النســــــــــاء...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالجمعة 22 أبريل 2011 - 23:32

س سؤال هو الموضوع ده مش هدفه اننا نوصل لمليون رد هو احنا كده بقينا كام؟؟؟؟؟؟؟
انا من رأىى ان كل واحد يكتب رقم جنب مساهمته لحد ما نوصل لمليون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالجمعة 22 أبريل 2011 - 23:36

عزيزى المواطن انها الحياه

فقف ولا تخف واجه ولا تنسحب


تحمل وتجلد وزاصبر وكافح


وابقي قابلنى لو نفعت برضه

موضوع المليون رد - صفحة 16 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
tomorrow
عضو معلــــم
عضو معلــــم
tomorrow

انثى
عدد الرسائل : 4572
نقاط : 4689
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالجمعة 22 أبريل 2011 - 23:42

ع رأى المثل
وعجبـــــــــــــى
موضوع المليون رد - صفحة 16 977193 موضوع المليون رد - صفحة 16 977193 موضوع المليون رد - صفحة 16 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالسبت 23 أبريل 2011 - 0:29

the red baron كتب:
عزيزى المواطن انها الحياه

فقف ولا تخف واجه ولا تنسحب


تحمل وتجلد وزاصبر وكافح


وابقي قابلنى لو نفعت برضه

موضوع المليون رد - صفحة 16 977193
ياعم اعمل اللى عليك وخلاص
ده انت عيل بائس وسوداوى
ان الله لا يضيع اجر من احسن عملا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالسبت 23 أبريل 2011 - 0:34

انا اللى بائس وسوداوى

الله يرحم

فى امل تموت ههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
the mysterious

انثى
عدد الرسائل : 3410
العمر : 27
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله
نقاط : 3809
تاريخ التسجيل : 25/06/2010

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالسبت 23 أبريل 2011 - 0:56

مما قرات واعجبني موضوع المليون رد - صفحة 16 669788 اممم اقصد مما سرقت واعجبني موضوع المليون رد - صفحة 16 561444 موضوع المليون رد - صفحة 16 977193

صتدم شاب بأنثى .. فسقطت
و لم يعتذر لها و لم يساعدها على النهوض
و أخذ يضحك عليها ثم استكمل سيره
لگن الفتاة نادته
قائله : لقد سقط منك شيء
............فعاد الشاب مسرعاً و أخذ يبحث فلم يجد شيئاً !
فقالت له : لآ تبحث كثيراً { لقد سقطت منك رجولتك و لن تجدها آبدا }...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالسبت 23 أبريل 2011 - 1:01

هههههههههههههههه
انتى نسيتى تكمليها
تكملتها
علشان كده يا جماعه بعد كده لما نيجى نصطدم ببنت وتقع وتقولنا حوش اللى وقع منك نقولها قديمه


عدل سابقا من قبل HULK في السبت 23 أبريل 2011 - 1:41 عدل 1 مرات (السبب : علشان كنت كاتبها نصتدم وهى نصطدم)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

موضوع المليون رد - صفحة 16 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضوع المليون رد   موضوع المليون رد - صفحة 16 Icon_minitimeالسبت 23 أبريل 2011 - 1:03

موضوع المليون رد - صفحة 16 62621 موضوع المليون رد - صفحة 16 62621 موضوع المليون رد - صفحة 16 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
موضوع المليون رد
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 16 من اصل 27انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 21 ... 27  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: القسم العام-
انتقل الى: