stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالسبت 26 مارس 2011 - 23:05

سمع هووووووووووووووووووووس عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 692881


_____________________



عيد ميلاد شــاعــر الـجـيـــل يا معلمين Mido.Tork

شاعر الجيل يعني توأم شوقي و جاهين و كل العالم العظما اللي سطرو اساميهم بحروف من دهب


واحد شعره بيمززززج كل الناس و أنا شخصياً شعره بينغشش ف صواميل نافوخي أوي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193


كتب كل أشكال و ألوان الشعر و لسه مستمر ف إبداعه و قصايده الجميله


بجد يستاهل كل خير و عبقري بكل ما في هذه الكلمه المكلبظه من معاني


عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193


_____________________




ميدوووو تركي حبيب الملايين و اللي انا بعزه شخصياً رغم ندالتي معاه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 752205



ربنا يعلم اللي ف قلوبنا ليك يا ميدو و بجد آسفين لو كنا ف يوم ماعطينكش حقك اللي بجد تستحقه و زياده كمان



مش عايزينك تحس بوحده زي ما بتحس دايماً لإننا كلنا جنبك و اخواتك و كلنا هنا مع بعض اخوات و ربنا يديم الود ياااااارب



النهرده هنديك جزء بسيط من حقك و نعملك تهنئه بسيطه كده و يارب تتبسط و تبقي


كووووووول بشكل مش معقوووووول


عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 219975 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193




_____________________________


كل سنــــه و إنتا طيــــب و بـ 1000 خير و سعاده

و في حب و هنا و ربنا ينولك مرادك ياااااااا رب و تعيش مرتاح البال يا ميدو




عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148




بــيــــــس يا عثل عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 219975










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
the mysterious

انثى
عدد الرسائل : 3410
العمر : 27
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله
نقاط : 3809
تاريخ التسجيل : 25/06/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالسبت 26 مارس 2011 - 23:11

كل سنه وانت طيب وبخير وتستمر في ابداعك ..لان بجد ماشاء الله موهوب وتستحق كل خير...وعقبال 1000 سنه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
smile
عضو ماسي
عضو ماسي
smile

انثى
عدد الرسائل : 1913
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : القراءة
المزاج : الحمد لله
نقاط : 2229
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالسبت 26 مارس 2011 - 23:19

كل سنة و انت طيب

و ان شاء الله كل اللى جاى يكون خير ليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mans.edu.eg
Batoot
عضو ذهبي
عضو ذهبي
Batoot

انثى
عدد الرسائل : 902
العمر : 30
البلد : رااااااااااااااااااس البر
الهوايات : شعر برايفت
المزاج : زي الفل اوعي
نقاط : 1083
تاريخ التسجيل : 26/06/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالسبت 26 مارس 2011 - 23:29

ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دا دا

عيد ميلاد اسير الغرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

يعني تركيا

يعني بيت الشعر والكلام الجميل

يعني المقام الرفيع

يعني كل سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه وانت مبدع وممتعنا بكلامك الجميل اوي بجد

كل سنه وانت مححق اي حاجه من ال بتتمناه مش كله طبعا بلاش طمع ههههههه

ع الرغم من معرفتي بيك القصيره بس انت حد دماغه حلوه فكلامه اكيد احلي

وعقبال مليووووووووووووووووووووووووووووووون سنه يا جميل عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 731652 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 731652 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 731652 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148

مع العلم طبعا ان ما فيش مانع لو عزمتنا نيجي نضرب معاك تورته بيبسي شوكولا اي حاجه

احنا مش هنتأخر وربنا عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 711250
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 0:08

يا سلام على الموضوع المعمول بمزاج ..كل سنة وأنت طيب يا تركي ويا رب تحقق كل اللي بتتمناه السنة دي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 7:14

كل سنة وانت طيب يا كبير وعقبال 5765432587684657 سنه
عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 7:19

كل سنه وانت طيب يا كبير


عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 13:06

Scorpion كتب:
سمع هووووووووووووووووووووس عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 692881


_____________________



عيد ميلاد شــاعــر الـجـيـــل يا معلمين Mido.Tork

شاعر الجيل يعني توأم شوقي و جاهين و كل العالم العظما اللي سطرو اساميهم بحروف من دهب


واحد شعره بيمززززج كل الناس و أنا شخصياً شعره بينغشش ف صواميل نافوخي أوي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193


كتب كل أشكال و ألوان الشعر و لسه مستمر ف إبداعه و قصايده الجميله


بجد يستاهل كل خير و عبقري بكل ما في هذه الكلمه المكلبظه من معاني


عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193


_____________________




ميدوووو تركي حبيب الملايين و اللي انا بعزه شخصياً رغم ندالتي معاه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 752205



ربنا يعلم اللي ف قلوبنا ليك يا ميدو و بجد آسفين لو كنا ف يوم ماعطينكش حقك اللي بجد تستحقه و زياده كمان



مش عايزينك تحس بوحده زي ما بتحس دايماً لإننا كلنا جنبك و اخواتك و كلنا هنا مع بعض اخوات و ربنا يديم الود ياااااارب



النهرده هنديك جزء بسيط من حقك و نعملك تهنئه بسيطه كده و يارب تتبسط و تبقي


كووووووول بشكل مش معقوووووول


عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 219975 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193




_____________________________


كل سنــــه و إنتا طيــــب و بـ 1000 خير و سعاده

و في حب و هنا و ربنا ينولك مرادك ياااااااا رب و تعيش مرتاح البال يا ميدو




عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148




بــيــــــس يا عثل عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 219975












اتيت بجميع اقلامي فنفذت احبارها , فبحثت عن حبارات العالم فوجدتها قد جفت , فاهتديت لاقلامي الرصاص فانكسرت اسنانها

فلم استطع ان اوفيك حقك من الشكر

فان اتيت للحق ... فكلماتك هي الاروع من اشعار الكون كله

ارجو ان تلتمس لي العذر ان لم استطع ان اقدم الا كلمة ( شكرا ) وارجو من الله العظيم ان يديم عليك وده وسلامه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 13:19

the mysterious كتب:
كل سنه وانت طيب وبخير وتستمر في ابداعك ..لان بجد ماشاء الله موهوب وتستحق كل خير...وعقبال 1000 سنه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692

وانتي طيبه وبالف خير يارب يا ميستري ... بس كتير عليا الالف سنه دي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 561444

واتمني انتي تستمري بمواضيعك ذات الابداع المتميز

>>>
ميستري غامضه غموض مش عادي
الكل بنادي عليها ويهاتي
خليكي واضحه زي حالاتي

بس الحق شهادة حق
تواضع رقه وخفة دم
واستاذه محترفه في نزع الغم

<<<
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 13:26

smile كتب:
كل سنة و انت طيب

و ان شاء الله كل اللى جاى يكون خير ليك

وانتي طيبه وان شاء الله ايامنا الجايه كلنا تكون خير وسعاده يارب

>>>
اسمايل ضحكه علي الشفايف
قلت اشكرها , قالوا واد هايف
شكر دا ايه اللي يليق بيها
دا كلام الدنيا ولا يكفيها
<<<
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 13:37

Batoot كتب:
ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دا دا

عيد ميلاد اسير الغرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

يعني تركيا

يعني بيت الشعر والكلام الجميل

يعني المقام الرفيع

يعني كل سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه وانت مبدع وممتعنا بكلامك الجميل اوي بجد

كل سنه وانت مححق اي حاجه من ال بتتمناه مش كله طبعا بلاش طمع ههههههه

ع الرغم من معرفتي بيك القصيره بس انت حد دماغه حلوه فكلامه اكيد احلي

وعقبال مليووووووووووووووووووووووووووووووون سنه يا جميل عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 731652 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 731652 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 731652 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 344148

مع العلم طبعا ان ما فيش مانع لو عزمتنا نيجي نضرب معاك تورته بيبسي شوكولا اي حاجه

احنا مش هنتأخر وربنا عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 711250

وانتي طيبه يا بطوط ... انتي تشرفي المنصوره كلها مش بلجاي وبس

اعتقد كده العنوان بقي واضح (من دمياط اركبي المنصوره , من الموقف الجديد اركبي سندوب , ومن سندوب اسالي علي عربيات بلجاي عند البنزينه , ولما تنزلي بلجاي اسالي عليا في اي سنترال هاتلقيني لقيت في واحد فيهم عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193 ) بس جيبي التورته معاكي وانتي جايه بقي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 561444 والهديه انا باخدها ناشف عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 989985 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 610405 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 989985

>>>
بطوط عايزه تورته شيكولّا
وكمان بيبسي او لالّا
لأ ومعاها زاتون كلاتاتّا
دي تنورني يانهار حرارّا
<<<


عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 478256 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 478256 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 478256
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 13:48

عمر كتب:
يا سلام على الموضوع المعمول بمزاج ..كل سنة وأنت طيب يا تركي ويا رب تحقق كل اللي بتتمناه السنة دي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 632484

والله من كتر ما هو معمول بمزاج خلاني عيطت وربنا ... اكيد اكيد يا مسعد انت كنت اصد تعيطني !!! صح عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193 طب مش هاعيط عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 721390

وانت طيب يا عمر وربنا يخليك ويصلح حالك ويكرمك ويوفقك ( مافيش ربع جنيه تلف بقه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 370481 )
نفسى اتجووز وابقى عريس واقضى شهر عسل فى باريس واجيب عربيه واملى التنك وافتح بردة حساب فى البنك ب 145 جنيه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 929872 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 75414 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 555459 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 588597
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 13:53

(Ahmed) كتب:
كل سنة وانت طيب يا كبير وعقبال 5765432587684657 سنه
عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 563238

ايه ايييييييييييييه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 411988 5765432587624657 سنه بــــــــــــــــــــــــــــــس ليه بتكلم ديناصور حضرتك عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 561444

وانت طيب يا ابو حميد ... وعقبال لما نتقابل بعد لكشه السنين دي ع المنتدي بردك ان شاء الله عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 82897
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 13:59

the red baron كتب:
كل سنه وانت طيب يا كبير


عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692

وانت طيب يا حماده يا كبير عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 632484 ...

اااااااااااااااااااااااااخ منكم اااااااااااااااااااااااااااااااخ ... فكرتني بعمر ينقضي , وينقضي معه شباب ملحوق بشيبه ... فماذا فعلت بشباب انتظر من بعده شيبه ... وماذا فعلت لشيبه اضعت من قبلها شباب عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 721390

وماتسالنيش باقول ايه عشان انا مش فاهم حاجه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 561444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SAM
عضو ماسي
عضو ماسي
SAM

انثى
عدد الرسائل : 1813
العمر : 23
البلد : My school only
الهوايات : القراءة-النت-الالعاب-الكتابة-المنتديات والتعرف علي اصدقاء اكتر ومضايقة مون ودارك وفانتوم وكده كفاية
المزاج : تمام اخر حاجة الحمد لله
نقاط : 2190
تاريخ التسجيل : 12/02/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 14:05

ايه ده عيد ميلاد مين
لا اكاد اصدق عيني
والله وكبرت يا جدي وقربت افرح بيك
كل سنة وانت طيب وبالف خير وصحة وسعادة وهنا يا عم الكل
بجد انت شاعر كلامك رائع فوق الوصف
انا لو انا الي ماسكة جايزة نوبل كنت اهدتهالك كل سنة
ربنا يوفقك يا ميدو في حياتك ويعينك علي مذاكرتك ونسمع عنك دايما كل خير
وبجد انت من اطيب الاخوات ليا ف المنتدي ومن الناس اللي بعزهم جدااااااااا ومكانتهم عاليةا ووووووي
عقبال 150 سنة اهو ف المعقول وانت معانا هنا كلنا اسرة واحده يا جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
عدد الرسائل : 2885
العمر : 30
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟
نقاط : 3166
تاريخ التسجيل : 15/04/2010

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 16:37

SAM كتب:
ايه ده عيد ميلاد مين
لا اكاد اصدق عيني
والله وكبرت يا جدي وقربت افرح بيك
كل سنة وانت طيب وبالف خير وصحة وسعادة وهنا يا عم الكل
بجد انت شاعر كلامك رائع فوق الوصف
انا لو انا الي ماسكة جايزة نوبل كنت اهدتهالك كل سنة
ربنا يوفقك يا ميدو في حياتك ويعينك علي مذاكرتك ونسمع عنك دايما كل خير
وبجد انت من اطيب الاخوات ليا ف المنتدي ومن الناس اللي بعزهم جدااااااااا ومكانتهم عاليةا ووووووي
عقبال 150 سنة اهو ف المعقول وانت معانا هنا كلنا اسرة واحده يا جميل

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام ... وانتي طيبه يا سمسماية جدو ( بس بلاش جدو دي كتير اصل الناس تفكر اني كبير اوي يعني ... دا كلها 22 سنه بس عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 929872 )

بس وربنا الكلام ده كله كتير اوي عليا ... احنا عندنا هنا في المنتدي ناس كسروا حاجز نوبل من زمان اوي

اه بالمناسبه التورته اهين احسن تقولوا اني بخيل ولا حاجه

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 1157

وادي كمان تورتة الشيكولا عشان خاطر فطوط بس مالقيتش بيبسي فجبت مكسرات بدلها

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 14186_1226774677

اي خدعه بان عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 661769
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 27
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 19:02

كل سنه و أنت طيب ويارب عقبال 100 سنه من الفرحة ويــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارب تحقق كل أحلامك عن قريب ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yasmeen
عضو ماسي
عضو ماسي
yasmeen

انثى
عدد الرسائل : 1296
العمر : 28
البلد : حلوة الحلوين
الهوايات : اسلامى
المزاج : ما بين طرفة عين وانتباهتها يغير الله من حال الى حال
نقاط : 1225
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 19:03

كل سنة وانت طيب وبكل خير ويارب تبدا سنة جديدة فى حياتك.... يغمرك فيها ربنا برضاه ويرزقك السعادة والتوفيق
عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
عدد الرسائل : 3353
العمر : 29
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة
نقاط : 3552
تاريخ التسجيل : 29/07/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 20:22

كل سنة وانت طيب وعقبال مليون سنة تقضيهم يا رب بكل سعادة

ودى حاجة بسيطة




عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Nice%20450



عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Genoise%20Dacquoise%20cake
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالأحد 27 مارس 2011 - 22:32


كل سنه وانت طيب ياكبير وبجد انت من الناس اللى بحب اقرا اى حاجه ليهم

وعقبال مليون سنه عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالإثنين 28 مارس 2011 - 1:27

يا معلم يا معلم يا معلم
كل سنه وانت طيب يا ميدو وعقبال تمنميت سنه و تبقى عريس كده وعندك تمنميت واد وتمنمييت بنت
(ههههههههه ومتسألنيش ازاى ولا هتصرف عليهم منيين) وتعيش بصحه وسعاده يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nada ElMalky
عضو ماسي
عضو ماسي
Nada ElMalky

انثى
عدد الرسائل : 2941
العمر : 27
البلد : درة الشرق
الهوايات : كتابة وقراءة الخواطر
نقاط : 4242
تاريخ التسجيل : 20/12/2008

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالإثنين 28 مارس 2011 - 15:03

كل سنه وانت طيب
كل سنه و انت مرهف في احساسك و مرهف اكتر ف التعبير عنها
عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالإثنين 28 مارس 2011 - 20:41

كعادتي أتيت متأخرة عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 561444 بس اعمل ايه بقي المواصلات وع رأي المثل : ولاد الـ ........ عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 989985 نمشيها هنا حلال بقي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193 مخلوش لولاد الـحلال برده حاجه ولا حته حته من تورتاية الفانيليا اي فتفوته عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 721390
ولو سمعت هنا سيرة اي شوكولاته هضرب لكم كرسي ف الكلوب عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 929872 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193 ولا اقوللكم .. اااااااااااااااني مالي المهم اضمن حقي من حته تورته فانيليا وماليش دعوااااااااااااااااااااااااااا هه بقي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 370481 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 205251 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 62177


احم احم .. يا نهار احراج يا ناس : هو انا جايه عشان التورتايه ؟؟؟ لالالالا ودي تيجي ؟؟ تعرفو عني كده برده عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 282238 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193 ... ( لن اتزحزح ولن اتنحنح عن حقي ف تورتاية فانيليا وياحبذا بقى لو تورتة آيس كوريم هه بقي ) عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193


كل سنه وانت طيب يا اسير الشعراء يا متمرس بالأوي عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 166815 وعقبال ما تكسب دهب دهب دداددادا دهب دهب مع طارق علام عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 977193 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 632484 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 632484
عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Gold

والسؤال كالاتي : ماهو الحيوان الذي يأكل ويشرب وله اربع اقدام ويعيش ويتعايش عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 62621

مره تانيه كل سنه وانت طيب يا اسير شعراء الجهوريه العالميه المتحده عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 632484
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همسة حب
عضو ماسي
عضو ماسي


انثى
عدد الرسائل : 1606
العمر : 30
نقاط : 1728
تاريخ التسجيل : 06/04/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالثلاثاء 29 مارس 2011 - 20:11

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 13014293151

كل سنة وانت طيب وعقبال مليون سنة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام   عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Icon_minitimeالثلاثاء 29 مارس 2011 - 21:31

كل سنة وانت طيب يا ميــــــــــــــــــــــــــــــدو عقبال مليون سنة يارب وانت بخير وصحة ومحقق كل

امانيكي ان شاء الله ويارب السنة دي تكون خير عليك ان شاء الله
عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 731652 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 731652

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام Wedding-cake-lilac-lilies

عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 3475d1190182313دي هدية بسيــــــــــــطة عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692 عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام 302692
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عيد ميلاد ميدوووو تركي أسير الغرااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: مناسبات المنتدى-
انتقل الى: