stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 باقي التحدي

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
DEVIL FIGHTER
عضو فضي
عضو  فضي
DEVIL FIGHTER

ذكر
عدد الرسائل : 400
العمر : 30
البلد : damitta
الهوايات : BAD BOYS
المزاج : like sea
نقاط : 544
تاريخ التسجيل : 06/11/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالأحد 3 أبريل 2011 - 21:35

الرسيولمانيا الليله يا رجاله
وان شاء الله النصر لتريبل اتش triple h

HHH


هع هع هع

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.islamway.com
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالأحد 3 أبريل 2011 - 22:12

من ثانوى وانت مهوووس بالمصارعه دى

مفيش فايده ابدا

مش هتتغير يا سونه

باقي التحدي 164139
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالإثنين 4 أبريل 2011 - 19:56

باقي التحدي Triple-h


باقي التحدي 721390 باقي التحدي 721390 باقي التحدي 721390
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالثلاثاء 5 أبريل 2011 - 1:02

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا اللى كسبت ف الاخر هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
the game ooooooooooooooooooooooooover
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالثلاثاء 5 أبريل 2011 - 1:07

نسيت is

the game is over
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالثلاثاء 5 أبريل 2011 - 1:12

باقي التحدي 721390
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالخميس 7 أبريل 2011 - 22:39

the red baron كتب:
نسيت is

the game is over


HULK كتب:
The game كتب:

يكفينى شرف المحاوله وليا الشرف انى اكون عويل الكرسى والجاكوش

بس اول واحد يخلى الاندرتيكر مينزلش على رجله بعد ما يكسب وذى ما قال هالك



THE GAME IS OVER



عادى يا زميل كلنا لها ومسيرى حد هيجى يخرجنى بره الحلبه برضه
بس انا قاصد اقول
the game over

مش
the game is over


عموما
The game is not over yet BUT _the game(HHH)_ over

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالخميس 7 أبريل 2011 - 22:42

معلش يا عوضى انا على قدى ف الانجليزى زى ما انت عارف ومعرفتش اوصلها الا لغويا غلط بالنجليزى
باقي التحدي 55446
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالخميس 7 أبريل 2011 - 22:48

هافضل اعلم فيك لغايه امتى بس

باقي التحدي 62621
تعبتنى معاك يا شيخ

انت وهندستك وخرسانتك وستيلك وكامراتك

روح يا بنى الاهى يوقفلك فى كل خطوه زاويه منفرجه وما تضيقش فى وشك ابدا

وتفضل معنوياتك قائمه

باقي التحدي 711250
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالخميس 7 أبريل 2011 - 23:42

ههههههههههههههههههههههههه متخافش عليا انا حياتى عمرها ما كانت مبرجله
وطول عمرى احسبها بالمسطره والقلم
وعلى رأى المثل اللى بيته من ازاز يجيلى وانا ابنيله زجاج فيبر جلاس ميتكسرش من الطوب ابدا
بس انت يا عم اللى مش عاجبنى عايش ف الماضى البسيط وسايب المستقبل
وسعات كتير احس انك بتبنى للمجهول وشغال على قواعد IF الاربعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالخميس 7 أبريل 2011 - 23:47

بذمتك حد بيحسبها بالمسطره والقلم زى كده

سيبك من شغل الزوايا

انا باعرف امشي فى اتجاهين زى اى مثلث متساوى الساقين

يمكن باكون احيانا زاويه حاده فى مواجهه بعض المعطيات

بس اكيد هاقلب 180 درجه

بالنسبه لشخصيتى كلها قواعد

وما احلى الخروج عنها

زى شبه المنحرف مالوش ملامح

لا مربع مظبوط جوانبه

ولا مستطيل متوازى اضلاعه

طول عمرى واضح وبسيط و بما ان انا كده

اذن هذا هو المطلوب اثباته
باقي التحدي 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالخميس 7 أبريل 2011 - 23:51

غلط وياخوف يعاد مره اخرى
اصل الاعاده ف الحجات دى مفيهاش إفاده
للعلم المثلث المتساوى الساقيين ملهوش اى علاقه بالمشى ف الاتجاهيين
الخط المستقيم IS هو اللى بيمشى ف اتجاهيين
هههههههههههههههههههههههههههههههه
باقي التحدي 62621


عدل سابقا من قبل HULK في الجمعة 8 أبريل 2011 - 11:19 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالخميس 7 أبريل 2011 - 23:58

بما ان الخط المستقيم هو اقرب الطرق الى نقطه

وبما انى مش عارف فين النقطه دى

فهنسوق الهبل على الشيطنه

ونحط معطيات عشوائيه ونجيب براهين مثبته

لحاجه احنا مش عارفينها

وحط س = ص

وبما ان س +1 = ع

يبقي ايه علاقه كل اللى قلناه ده باللى انا اقصده بس

توهتنى يا راجل

بص من الاخر كبر دماغك

مش انت قلتلى ان المساله دى اتحلت من زمان وخلصت واخدت درجتها ورسبت مع عدم الاعاده وبدات مساله جديده

بمعطيات جديده

باقي التحدي 661769
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالجمعة 8 أبريل 2011 - 11:20

شغال يونيفيرسال
سيبك انت البوتجاز ابوو اربع عيون زرق ملهوش زى
:)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالجمعة 8 أبريل 2011 - 11:43


على فكره the game معتزلش

الراجل طلب اعاده الماتش تانى مع الاندرتيكر لما يرجع بالسلامه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لم اعتزل بعد لم يحن الوقت ولكن من الممكن ان نقول بان game over كتبت

وان المره القادمه ستكون هى القاضيه باقي التحدي 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر
عدد الرسائل : 4351
العمر : 29
نقاط : 4814
تاريخ التسجيل : 21/06/2009

باقي التحدي Empty
مُساهمةموضوع: رد: باقي التحدي   باقي التحدي Icon_minitimeالجمعة 8 أبريل 2011 - 17:01

هههههههههههههه عادى يا معلم
الجيات اكتر من الريحات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
باقي التحدي
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: فيديوهات تاخد العقل-
انتقل الى: