stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 26 أبريل 2012 - 23:51

shemo كتب:
أيووووووووووووووووون بقي
الواحد حاسس انه كان مسافر سفر طويييييييييييل ورجع خلاص Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62177 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62177
وحشتوووووووووووووووووووووني Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 928775 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 928775

و شيمو اللي راجعه من سفر طويل دي .. باينها راجعه تعبانه م السفر و دخلت نامت ولا إيه ..!! ^_^
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 26 أبريل 2012 - 23:54

The game كتب:

يا معين ياااااااااااااااااااااااارب

رجعنا تانى للسان الطويل ورئيس اونطه وللماضه كلها

اللهم عينا عليهم يااااااااااااااااارب
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 166815

تفتكر دعوتك السبب .. مهو مش معقول دعوتك مستجابه أوي كده .. مكنش جرالي اللي جرالي يعني :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 26 أبريل 2012 - 23:58


ياعم سيبك واللى يقولك عملوها الوحوش وبتاع وحوش مين ياعم ف وحوش بتنام ؟؟؟

غير شيمو طبعا علشان السفر Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193

طب والحل يا واد ايه طيب ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 0:10

والله ما أنا عارف يا بلبل ملناش دعوه يا عم بلاش نتكلم أكتر من كده ونزعل حد مننا و أهه ع رأي المثل إمشي جنب الحيط يا حبيبي تاتا تاتا و بلاش تزعل منك تلاته ^_^

و إنتا شايف إيه الحل ..؟! :\
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 0:34



لا كله كوم وقائده الحمله كوم تانى وربنا حسيستنى ولا كانها قائده حمله حازم ابو اسماعيل

وهنرجع تانى وبتاع ومش هنسكت وهى اول حد خلع مش عارف اقولك ايه بجد

بس مش عاوز احبطك اكتر من كدا ياعم

شوف احنا هنا بقلنا اد ايه اللى محد حتى قال سلامو عليكو Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 845558 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 845558
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 0:49

آه حمله حازمووون عارفها .. سمعت إنتا آخر نكته في حوار حازمون ده

بيقولك بعد حمله "حازمون" و شاطرون" و فاتحون" .. الشعب المصري يناشد عصام العريان بعدم الترشح للرئاسه :$


لا بالعكس أنا مش محبط ولا حاجه لإني مكنتش حاطط أمل أساساً يعني ^_^

لو إنتا كنت حاطط أمل فأنا بخالص الحزن و الأسي بقولك معلش يابني خيرها فـ فيسها بقه D:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 0:55



لــــاــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ متنطقهاش اروح فيها

ازاى قدر قلبك عقلك لسانك بوفك ايدك تقول كدا ازااااااااااااااااااااااى ؟؟؟

بس دا كلامك صح Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 1:07

عشان تبقي تسمع كلامي م الأول :)

مهو عشان كده ثورتنا منجحتش يابني :\

والله اللي أنا أعرفه اللي يعمل حاجه يكون أدها يا إما ميعملهاش

ما بالك بقه باللي قال ولا عملش :|

سبني يا عم ... متحوشنيش .. إوعي بقولك *_*
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 1:15


صلى ع النبى يا ابو نسمه نسمه عوزاك تجبلها فلوس المذكره وبعد كدا تغور ف داهيه ان شالله Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621

ياعم لا بردوا الناس قالت وعملت حتى شوف طيب رد الهجام

متظلمهمش يا واد ان بعد الظن اثم Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 1:27

محمدسميرهجام كتب:
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 632484

ماله رد هجام .. رد واضح و صريح جداً .. سلامو عليكو .. بس تصدق فعلاً .. معرفناش أنهي سلامو عليكو فيهم ..!! بتاعت الرجوع ولا إنه غطس ما قبش :\

و بعدين مهو وضح غموض سمايلي السلامو عليكو و رد تاني فـ مزاجك النهرده الرد ده ..



محمدسميرهجام كتب:
عووووووووووووووووودنا

نياهاهاه

لا يا عم هجام راجع و معانا هتلاقيه بس فـ لفه بين الكواكب و المجرات بيجيبلنا الأخبار إيه ^_^

من القمر للشمس كعب داير يابني ربنا يكون فـ عونه :(


محمدسميرهجام كتب:
NO NEW UNDER THE SUN
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 1:31


يا ظالم حرام عليك الواد طب دا وبياخد لفه ف الكواكب والشمس

طيب عمر بيه رئيس المنتدى فين ؟؟ لا بردوا مش مصدق كلامك Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 1:39

لا بالنسبه لعمر أنا سألته و شرح موقفه و قاللي :::

عمر كتب:
خلينا نقول ... أنا باختصار بطير شوية , وجناحاتي بتتعب فبنزل ... لكن واثق إن هييجي اليوم اللي أفضل أطير فيه بدون توقف إلى أن ألقى ربي Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 279639

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 1:43


هههههههههههههههههههههههههههه دا مبقاش منتدى دا بقى برج حمام Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621

حتى انت يا زعيم Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251

طب لسه ف حد عندك منه امل طيب انه حتى هيرش ميه ؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 1:58

مممممممم ممكن يكون عمر اللي هيرش مايه أصله إتجه للزراعه مؤخراً .. ع الله بس يكون بفايده و بالتوفيق


عمر كتب:
بحط أول نواة لحاجة جايز تكون مشروع العمر



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 2:16


لا دا كدا برنامج سر الارض .............. وارضك بتنده ياااااا......... تعالا ياصاحبى تعالا Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621


يعنى خلاص افقد الامل محدش عاد جاى ولا ايه ولا ايه الحكايه بالظبط قولى اعمل ايه اعمل اييييييييييييييييه؟؟

بين الناس ف ناس مغلوبه ع امرها Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 2:26

إشتري كيسين إريال و ابعتهم علي ص.ب 188 المهندسين - "برنامج بين الناس" و إحنا هنحللك مشكلتك ... إيرياااااااااااال إيرياااال أووو أوووو D:


أنا هصلي الفجر و أنام يا عم أحسن .. بس خليك فاكر " الفيل فـ المنديل " و " الحق فـ السجق " ;)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 18:59

يا أبن الأيه يا لذينة .....رجعتوا أمتى Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 929872
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 19:01

ღмε$oღ كتب:
لا بالنسبه لعمر أنا سألته و شرح موقفه و قاللي :::

عمر كتب:
خلينا نقول ... أنا باختصار بطير شوية , وجناحاتي بتتعب فبنزل ... لكن واثق إن هييجي اليوم اللي أفضل أطير فيه بدون توقف إلى أن ألقى ربي Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 279639


Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 408824
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
عدد الرسائل : 6713
العمر : 29
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله
نقاط : 7015
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 27 أبريل 2012 - 22:40

عمر كتب:
يا أبن الأيه يا لذينة .....رجعتوا أمتى Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 929872

انا عارفة يااخويا Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251
نرجع احنا ونقعد سنة نستناهم وهم يرجعو في ساعتين يعملو انقلاب!
دي مزهلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 28 أبريل 2012 - 11:32

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يعني الواحد لما يتوعك وعكه توعيكيه تعملو فيه كده ؟؟ ده حتى الضرب في الميت حرام يا اشرار الشاشه Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 561444 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 486206
عموما اعزائي المشاهدين ( والشريرين لاءه ) Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251 ليكو وحشه أي والنيـــعمه Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ShoShoo
عضو ذهبي
عضو ذهبي
ShoShoo

انثى
عدد الرسائل : 511
العمر : 30
البلد : الدنيا كلها
الهوايات : الضحك
المزاج : رايق
نقاط : 553
تاريخ التسجيل : 07/05/2011

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 28 أبريل 2012 - 13:43

Hollo كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يعني الواحد لما يتوعك وعكه توعيكيه تعملو فيه كده ؟؟ ده حتى الضرب في الميت حرام يا اشرار الشاشه Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 561444 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 486206
عموما اعزائي المشاهدين ( والشريرين لاءه ) Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251 ليكو وحشه أي والنيـــعمه Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193


انتي كمان يا لولتي وبعد الشر عنك من التوعك والمنتدي وحشني جدااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 28 أبريل 2012 - 15:15

shemo كتب:
عمر كتب:
يا أبن الأيه يا لذينة .....رجعتوا أمتى Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 929872

انا عارفة يااخويا Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251
نرجع احنا ونقعد سنة نستناهم وهم يرجعو في ساعتين يعملو انقلاب!
دي مزهلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621

طبعا مزهلـــــــــــــــــــــــــــــــــه وانت يا ميسو جايبنا هنا علشان نقعد نكلم نفسا ........... (نفس اللى عمله ابو دا ف المشهد)
امسح وشك بقى Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193 داحنــــــــــــــــــــــــا جايـــــــــــــن ليكـــــــــــــــــو ع لحــــــــــــم بطننـــــــــــــــــــــا يا خونــــــــــــا Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 845558


Hollo كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يعني الواحد لما يتوعك وعكه توعيكيه تعملو فيه كده ؟؟ ده حتى الضرب في الميت حرام يا اشرار الشاشه Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 561444 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 486206
عموما اعزائي المشاهدين ( والشريرين لاءه ) Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 205251 ليكو وحشه أي والنيـــعمه Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193

لا سلامه التوعك منك يا خالتى واللهى واى نحم الضرب ف الميت حرام بس طالما الميت مات اصلا يبقى حلالا حلالا حلاااااااال

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
عدد الرسائل : 1305
العمر : 29
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل
نقاط : 1450
تاريخ التسجيل : 01/12/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 28 أبريل 2012 - 15:21

عمر كتب:
يا أبن الأيه يا لذينة .....رجعتوا أمتى Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 929872


سمعنا عن منتديات قفلت .......... منتديات ادمنها سافر ........... منتديات اعضائها هاجروا

لكن منتدى تصحى الصبح لا تلاقى رئيسه ولا اعضائه اهى دى اول مره نسمع عنها
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193

( حسبى الله ونعم الوكيل فيك ياعم عمر يا خساره الصوره اللى محطوطالك ع الفيس مكلفنا طباعه خمشتاشر جنيه )

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 27
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 29 أبريل 2012 - 2:52

The game كتب:
عمر كتب:
يا أبن الأيه يا لذينة .....رجعتوا أمتى Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 929872


سمعنا عن منتديات قفلت .......... منتديات ادمنها سافر ........... منتديات اعضائها هاجروا

لكن منتدى تصحى الصبح لا تلاقى رئيسه ولا اعضائه اهى دى اول مره نسمع عنها
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193

( حسبى الله ونعم الوكيل فيك ياعم عمر يا خساره الصوره اللى محطوطالك ع الفيس مكلفنا طباعه خمشتاشر جنيه )







Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621

تصدقوى انى اعدت اقرأ كل رد اتقال ف الموضوع ده ... بجد وحشتنى خفه دم المنتدى
وحستونى كلكوااااا كدا ع بعضكم



الا صحيح الللى سمعته ده ولا شكلها اشاعه ؟! Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 928775 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 661769
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 711250 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 711250 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 711250
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!    Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 29 أبريل 2012 - 14:59

DARK MAN كتب:
The game كتب:
عمر كتب:
يا أبن الأيه يا لذينة .....رجعتوا أمتى Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 929872


سمعنا عن منتديات قفلت .......... منتديات ادمنها سافر ........... منتديات اعضائها هاجروا

لكن منتدى تصحى الصبح لا تلاقى رئيسه ولا اعضائه اهى دى اول مره نسمع عنها
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 977193

( حسبى الله ونعم الوكيل فيك ياعم عمر يا خساره الصوره اللى محطوطالك ع الفيس مكلفنا طباعه خمشتاشر جنيه )







Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 62621

تصدقوى انى اعدت اقرأ كل رد اتقال ف الموضوع ده ... بجد وحشتنى خفه دم المنتدى
وحستونى كلكوااااا كدا ع بعضكم



الا صحيح الللى سمعته ده ولا شكلها اشاعه ؟! Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 928775 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 661769
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 711250 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 711250 Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!  - صفحة 2 711250

إشاعه مغرضه أكيد D:

ليك وحشه يا عادل إمام والله :))))))

فين أيام يسرا و محمود الجندي .. هييييييييه ايام D:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Let's Do it ...Heeeeeey wake up pals ... !!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: القسم العام-
انتقل الى: