stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر
 

 معرفض فنى " سوريا تنادى "

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 27
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالأحد 29 أبريل 2012 - 17:16


تعلن لجنة الأسر الطلابية بالتعاون مع اللجنة الفنية باتحاد الطلاب
و ائتلاف الأسر الطلابية المكون من
أسرة speed way
أسرة الحرية
أسرة احلم معايا
أسرة فور بنات
أسرة عمار الأرض
أسرة لمسة مصرية
بكلية آداب دمياط عن قيامها بعمل معرض فنى تحت عنوان (سوريـــــا تنـــــادى)
و ذلك يوم الاثنين الموافق 30/4/2012
ويسـعدنا حضـــوركم وننتـــظر مشـاركتكم معـنا

معرفض فنى " سوريا تنادى " 632484 معرفض فنى " سوريا تنادى " 632484

وانتظروا تغطيه المعرض ...! معرفض فنى " سوريا تنادى " 847608
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 7:30

اقتباس :
ف الأسر الطلابية المكون من
أسرة speed way
أسرة الحرية
أسرة احلم معايا
أسرة فور بنات
أسرة عمار الأرض
أسرة لمسة مصرية

أيــــــــــــــه هواااا دا كله .... كل دي أسر , الكلية باظت ولا أيه

دا أحنا أيامنا (إيموشن واحد لابس طربوش وبيهش ببتاعة دبان) مكانش فيه غير أسرة Dream وأسرة Paris واضح أن زمن الحمبلايظ انتهى معرفض فنى " سوريا تنادى " 370481
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 18:06

اقتباس :
واضح أن زمن الحمبلايظ انتهى


بصراحة هو الزمن ده انتهي من زمان وتخيل ان انا بقيت في الاتحاد كمان امين مساعد في لجنة الاسر الطلابية سبحان المعز المذل:):)
دي الصور اللي انا صورتها يارب تظهر



معرفض فنى " سوريا تنادى " 578837_449242861769273_100000506891788_1802342_1027564784_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 558467_449244155102477_100000506891788_1802356_1091586630_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 546266_449262638433962_100000506891788_1802475_1855833109_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 538729_449250015101891_100000506891788_1802393_393167688_a


معرفض فنى " سوريا تنادى " 560304_449257795101113_100000506891788_1802437_103390152_n
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 19:04

تقريبا كده احنا اللي كنا ناحسينكم يا نرمووووووو .. مبروك عليهم وجودك يا ابو نفوذ انت يا جاااااااااااامد معرفض فنى " سوريا تنادى " 977193 معرفض فنى " سوريا تنادى " 376922
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 19:10

NIRMEEN كتب:
اقتباس :
واضح أن زمن الحمبلايظ انتهى


بصراحة هو الزمن ده انتهي من زمان وتخيل ان انا بقيت في الاتحاد كمان امين مساعد في لجنة الاسر الطلابية سبحان المعز المذل:):)
دي الصور اللي انا صورتها يارب تظهر



معرفض فنى " سوريا تنادى " 578837_449242861769273_100000506891788_1802342_1027564784_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 558467_449244155102477_100000506891788_1802356_1091586630_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 546266_449262638433962_100000506891788_1802475_1855833109_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 538729_449250015101891_100000506891788_1802393_393167688_a


معرفض فنى " سوريا تنادى " 560304_449257795101113_100000506891788_1802437_103390152_n


يااااااااااه ... على رأي المثل ...

واضح أنهم اللي كانوا ناحسنكم معرفض فنى " سوريا تنادى " 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 19:13

على اساس طبعا انك كنت اداب كامبوديا معرفض فنى " سوريا تنادى " 205251
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 19:30

معرفض فنى " سوريا تنادى " 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
عدد الرسائل : 4375
العمر : 28
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله
نقاط : 4789
تاريخ التسجيل : 06/03/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 20:51

هههههههههههههه منورين يا جماعة انتم غايبين بس حاضريين في ذهننا ولا نحس ولا شئ هو ربنا بيسبب الاسباب بس بجد ايه رأيكم ده المفاجأة اتعمل مسجد للبنات وان شاء الله مسجد الاولاد تحت التنفيذ يارب يخلص قريب معرفض فنى " سوريا تنادى " 977193

زمن الحمبلايظ انتهي احنا بقينا في زمن المسخ معرفض فنى " سوريا تنادى " 62621 معرفض فنى " سوريا تنادى " 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 21:46

اش اش اش .. انا كده هبدأ اغير رأيي .. واجي اخد سنه ترجمه السنه الجايه بقى معرفض فنى " سوريا تنادى " 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:22

الشجره بتاعتي ورا أهي :))

معرفض فنى " سوريا تنادى " 578837_449242861769273_100000506891788_1802342_1027564784_a


وفرتي عليا المشوار والله D:

ذكريات ياااااما تحت الشجره دي

أيونز .... معاكي وهيبه :))))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 27
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:36

NIRMEEN كتب:
اقتباس :
واضح أن زمن الحمبلايظ انتهى


بصراحة هو الزمن ده انتهي من زمان وتخيل ان انا بقيت في الاتحاد كمان امين مساعد في لجنة الاسر الطلابية سبحان المعز المذل:):)
دي الصور اللي انا صورتها يارب تظهر



معرفض فنى " سوريا تنادى " 578837_449242861769273_100000506891788_1802342_1027564784_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 558467_449244155102477_100000506891788_1802356_1091586630_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 546266_449262638433962_100000506891788_1802475_1855833109_a



معرفض فنى " سوريا تنادى " 538729_449250015101891_100000506891788_1802393_393167688_a


معرفض فنى " سوريا تنادى " 560304_449257795101113_100000506891788_1802437_103390152_n



تسلمى يا نرمو ع الصور معرفض فنى " سوريا تنادى " 632484
وياريت الناس اللى فوق دى تبطل حقد بقى معرفض فنى " سوريا تنادى " 62621 معرفض فنى " سوريا تنادى " 62621 معرفض فنى " سوريا تنادى " 62621

كليتنا بينا احلى معرفض فنى " سوريا تنادى " 929872
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 29
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:42

فعلاً أحلي ... هنيئاً لكم د/ حامد الفار :)))))


عدل سابقا من قبل ღмε$oღ في الإثنين 30 أبريل 2012 - 22:44 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:44

معرفض فنى " سوريا تنادى " 859395 معرفض فنى " سوريا تنادى " 859395 معرفض فنى " سوريا تنادى " 859395
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 27
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:49

ღмε$oღ كتب:
فعلاً أحلي ... هنيئاً لكم د/ حامد الفار :)))))



ليه يا عم السيره دى بس معرفض فنى " سوريا تنادى " 205251 معرفض فنى " سوريا تنادى " 205251
عموما مش قسمى معرفض فنى " سوريا تنادى " 661769


الكليه اتقلب حالها جدا جدا

بس لسه برده فيها نواقص كتير اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:50

انت بتخزي العين ولا ايه ؟؟ معرفض فنى " سوريا تنادى " 977193 معرفض فنى " سوريا تنادى " 977193 يا عم ماشاء الله معرفض فنى " سوريا تنادى " 561444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 27
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:50

Hollo كتب:
معرفض فنى " سوريا تنادى " 859395 معرفض فنى " سوريا تنادى " 859395 معرفض فنى " سوريا تنادى " 859395




متلعش قر بس دا طلع سحر كمان استر يارب معرفض فنى " سوريا تنادى " 845558
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 27
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:52

اومال لو قولت انتى اخدت ف الترم الاول

الاسره المثاليه ع مستوى الفرع
معرفض فنى " سوريا تنادى " 62177 معرفض فنى " سوريا تنادى " 62177 معرفض فنى " سوريا تنادى " 661769
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

معرفض فنى " سوريا تنادى " Empty
مُساهمةموضوع: رد: معرفض فنى " سوريا تنادى "   معرفض فنى " سوريا تنادى " Icon_minitimeالإثنين 30 أبريل 2012 - 22:55

اللهم زيدك ........ ( و بلاش احنا )
معرفض فنى " سوريا تنادى " 845558 معرفض فنى " سوريا تنادى " 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
معرفض فنى " سوريا تنادى "
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: كليتنا-
انتقل الى: