stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياااااااااااااااااااااااااااااااه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rainbow
عضو مميز
عضو مميز
rainbow

انثى
البلد : المنصورة أم الدنيا
الهوايات : أنا مش معاهم
المزاج : أمممممممممممممممممم

ياااااااااااااااااااااااااااااااه Empty
مُساهمةموضوع: ياااااااااااااااااااااااااااااااه   ياااااااااااااااااااااااااااااااه Icon_minitimeالإثنين 25 فبراير 2013 - 18:42

بجد وحشنى المنتدى اووووووووووووى بس بجد راحة عليه دلوقتى الفيس وتويتر اخدوا مكانه وكمان الناس معديتش بدخل بس بجد انا هنا اتعرفت ع ناس جميلــــــــــــــــــة اوى بس ايه رايكوا يا جماعة بما انكم كلكم بقيتوا بتوع فيس وكدا اننا نعمل بيدج او جروب باسم المنتدى واهو نبقى نشوف بعض اكتر بتمنى ان حد يشوف كلامى دا لانى حاسة انى فى صحرااا
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ياااااااااااااااااااااااااااااااه   ياااااااااااااااااااااااااااااااه Icon_minitimeالأربعاء 10 أبريل 2013 - 16:01

rainbow كتب:
بجد وحشنى المنتدى اووووووووووووى بس بجد راحة عليه دلوقتى الفيس وتويتر اخدوا مكانه وكمان الناس معديتش بدخل بس بجد انا هنا اتعرفت ع ناس جميلــــــــــــــــــة اوى بس ايه رايكوا يا جماعة بما انكم كلكم بقيتوا بتوع فيس وكدا اننا نعمل بيدج او جروب باسم المنتدى واهو نبقى نشوف بعض اكتر بتمنى ان حد يشوف كلامى دا لانى حاسة انى فى صحرااا

أصلك مش فاهمة ... الموضوع كبير كبير كبييييييييييييييييييييييييييير

ياااااااااااااااااااااااااااااااه MOA34886

ياااااااااااااااااااااااااااااااه 977193

من هنا يا أوختي لحد ما كل أعضاء المنتدى البارزيييين والأعضاء الكبار والمحترمين (وأنا عضو كبير ومحترم) ... ربنا يكرمهم ويتكلبشوا في صوابعهم من الأيد الشمال وتعدي الأيام والأيام وترجع الصداقة مكان لعب العيال .... ساعتها بس أوعـــــــــــدك إن ..

ولا أقولك .. بلاش أوعدك بحاجة، خلي القصة تاخد مسارها الطبيعي ياااااااااااااااااااااااااااااااه 632484

زارت الكلية بعد 40 سنة ..بكاء على الأطلال !
http://www.stop.1talk.net
rainbow
عضو مميز
عضو مميز
rainbow

انثى
البلد : المنصورة أم الدنيا
الهوايات : أنا مش معاهم
المزاج : أمممممممممممممممممم

مُساهمةموضوع: رد: ياااااااااااااااااااااااااااااااه   ياااااااااااااااااااااااااااااااه Icon_minitimeالخميس 18 أبريل 2013 - 19:04

ههههههههههه يخربيت كدا بقولك ايه اقفل المنتدى دا او اقولك اقلبه اى حاجة تانية بتكسب يعني مثلا ممكن تقلبه محل ملابس محجابات او مثلا فرن عيش واهو برضوا نكون بنساهم فى انعاش الاقتصاد ياااااااااااااااااااااااااااااااه 977193 بوص انت اعمل بالناس دي بس يعني بجد انا مضايقة لانى فعلا قضيت هنا ايام حلوة اوووى واتعرفت ع ناس جميلة بجد بس يالا خير

ياااااااااااااااااااااااااااااااه
صفحة 1 من اصل 1