stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الجمعة 5 ديسمبر 2008 - 14:06

[[b]center]دورى طايرة فشل اتحاد الطلاب انه يكمله او متعملش من الاساس
دورى كرة قدم ومش عارفين يعملوا المتوشة فى معادها ولو استمر على كده هيتلغى
حفلة تنصيب اتحاد طلبة فاشلة فاشلة فاشلة بسبب عدم وجود لجنة تنظيم وعليه فوضى وهرج ومرج
وخناقة استمرت ربع ساعة والحفلة كانت على وشك انها تتلغى
ده غير الخناقة اللى حصلت بين العشرى ورجالة العزبة يوم الاتنين اللى فات فى ملعب الشبان المسلمين خلال ماتش فى الدورة اللى الاتحاد منظمها
ندوة بعنوان الاستقامة وفشلت لانهم معرفوش يجيبوا طلاب يحضروا الندوة
معرض فنى فيه عشرين لوحة بالكتير واللوح جاية من كلية الفنون التطبيقية
ومحدش رسم حاجة من الكلية
رحلة اتحاد طلاب طلعت يوم تلات ومحددين معادها الحد الى قبله يعنى قبلها بيومين وعليه
فى ناس معرفتش معاد الرحلة و مطلعتش الرحلة وفلوسها راحت عليها
دى اهم انجازات اتحاد الطلاب فى التيرم الاول
واحنا من هنا بنقولهم
اللى ملهمش فيها بيشجعوا اتحاد الطلاب
واحنا مش معاهم
بيسز
[/b[/center]]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
محمد منصور
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1044
نقاط : 142
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الجمعة 5 ديسمبر 2008 - 16:25

هانقول لمين و نعيد لمين
اللى فى عقلهم..هايفضل فى عقلهم
و اللى فى دماغنا....هايفضل فى دماغنا
الأتحاد...........قوة
بيس و سيس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الجمعة 5 ديسمبر 2008 - 17:07

محمد منصور كتب:
هانقول لمين و نعيد لمين
اللى فى عقلهم..هايفضل فى عقلهم
و اللى فى دماغنا....هايفضل فى دماغنا
الأتحاد...........قوة
بيس و سيس

على رسلك ودربك يا كبير
الاتحاد بتاعنا فعلا قوة مش الاتحاد بتاعهم
شفتك فى الجزيرة يا معلم
مش تقولى كنت اجى اقعد اجرى من قدامك واقعد اعمل باى باى عشان اظهر فى التليفزيون
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
محمد منصور
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1044
نقاط : 142
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الجمعة 5 ديسمبر 2008 - 17:10

محمدسميرهجام كتب:
محمد منصور كتب:
هانقول لمين و نعيد لمين
اللى فى عقلهم..هايفضل فى عقلهم
و اللى فى دماغنا....هايفضل فى دماغنا
الأتحاد...........قوة
بيس و سيس

على رسلك ودربك يا كبير
الاتحاد بتاعنا فعلا قوة مش الاتحاد بتاعهم
شفتك فى الجزيرة يا معلم
مش تقولى كنت اجى اقعد اجرى من قدامك واقعد اعمل باى باى عشان اظهر فى التليفزيون
ههههههههههههههه

بكره نطلع كلنا ......فى الجزيرة...ويتقال علينا...رجالة بجد
بيس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الجمعة 5 ديسمبر 2008 - 18:19

محمد منصور كتب:
محمدسميرهجام كتب:
محمد منصور كتب:
هانقول لمين و نعيد لمين
اللى فى عقلهم..هايفضل فى عقلهم
و اللى فى دماغنا....هايفضل فى دماغنا
الأتحاد...........قوة
بيس و سيس

على رسلك ودربك يا كبير
الاتحاد بتاعنا فعلا قوة مش الاتحاد بتاعهم
شفتك فى الجزيرة يا معلم
مش تقولى كنت اجى اقعد اجرى من قدامك واقعد اعمل باى باى عشان اظهر فى التليفزيون
ههههههههههههههه

بكره نطلع كلنا ......فى الجزيرة...ويتقال علينا...رجالة بجد
بيس

مش عارف ليه حاسس اننا هنزور امن الدولة قريب
هههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
sir_mohamed awad
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1407
العمر : 28
البلد : مصرى وافتخر
الهوايات :
المزاج :
نقاط : 1333
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الأحد 7 ديسمبر 2008 - 17:23

لو فى سلبيات فى اتحاد الطلاب ده طبيعى لان مفيش انسان معصوم من الخطأ
وفى ايام اتحادك با هجام او ايام الفيومى ما كانش الوضع احسن من الان هو نفسه
وامر طبيعى انك تهاجم الاتحاد الحالى لكونك خارجه
sir_mohamed awad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الأحد 7 ديسمبر 2008 - 20:21

sir_mohamed awad كتب:
لو فى سلبيات فى اتحاد الطلاب ده طبيعى لان مفيش انسان معصوم من الخطأ
وفى ايام اتحادك با هجام او ايام الفيومى ما كانش الوضع احسن من الان هو نفسه
وامر طبيعى انك تهاجم الاتحاد الحالى لكونك خارجه
sir_mohamed awad

ههههههههههههه رد يا هجام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الإثنين 8 ديسمبر 2008 - 16:12

sir_mohamed awad كتب:
لو فى سلبيات فى اتحاد الطلاب ده طبيعى لان مفيش انسان معصوم من الخطأ
وفى ايام اتحادك با هجام او ايام الفيومى ما كانش الوضع احسن من الان هو نفسه
وامر طبيعى انك تهاجم الاتحاد الحالى لكونك خارجه
sir_mohamed awad

والله بحبك يا واد
طبعا لما ادافع عن نفسى الوقتى بأدلة وبراهين
هتقول برضه انى لازم ادافع عن نفسى عشان منظرى ميبقاش وحش
انا هرد بس مش عشان منظرى وحش ...لا والله ابدا... عشان بجد انا عاوزك تفهم
وانا مش بدافع ولا بهاجم انا والله بس عاوز انورك لان فيه حقايق ممكن متكنش اخد بالك منها
بص يا عوض انا ايامى كنت جاى تعيين وفقا للايحة عشان كنا تلت دفع مش اربعة والنصاب مكتملش
دى اللايحة اللى بتقول الكلام ده مش انا على فكرة
يعنى مكنش فيه ايه يا واد؟... مكنش فيه انتخابات
يعنى وضعى كان صح ومكنش حد يعرف يفتح بقه معايا
لكن السنادى الوضع اتغير والمفروض ان يكون فى ايه يا واد..... يكون فيه انتخابات
وانا مكنتش هقبل على نفسى انى اجى من غير انتخابات مدام فيه انتخابات
والانتخابات محصلتش وعليه انا ممكن اهاجم وانقد واعمل كل حاجة ... ليه ؟ لان ده حقى وهما اللى حطوا نفسهم فى وضع زى ده
تمام؟
بص بقى خلينا نسيب حكاية التزوير دى على جنب
ونشوف المعوقات اللى كانت مخلية الاتحاد بتاعى مفيش بينه وبين اتحاد السنادى اى فروق
ايامى... الفيومى كان بيضرب تحت الحزام لانه ايامها كان عدوى الوقتى بقينا اصدقاء وحبايب وبنحترم بعض جدا... والمثل بيقول ما محبة الا بعد عدواة ... ولا ايه؟
ايامى.... محمد بربر كان عامل منتدى اسمه القلم الحر كان بيشتمنى فيه وكان بيصورنى مع كابتن حمادة وانا ماشى زيى زى اى طالب ويقول عليا جاسوس وعصفورة مع العلم ان الكابتن حمادة مكنش فى حاجة لاى معلومة من العبد لله ده غير ان اخلاقى تمنعنى انى ابقى عصفورة
بربر برضه بقى من اقرب الاصدقاء ليا بجد وحبيبى والله دلوقتى وعلطول ان شاء الله
ايامى .... كان فى ناس جوه الاتحاد بتدق فيا اسافين وتوقع بينى وبين باقى اعضاء الاتحاد عشان مصلحتها ان واحد زيى ميكنش موجود السنة اللى بعدها اللى هى السنادى وانا منكرش انهم نجحوا فى ده
وعليه الاتحاد كان فيه حرب اهلية ومكنش فيه تفاهم او تألف....
ايامى .... مكنش فيه فلوس نعرف نشتغل بيها فى اى انشطة
ايامى مكنش فيه مقر للاتحاد زى دلوقتى ومكناش عارفين نشتغل فين وازاى
ايامى كان فيه خمس اسر شغالين بينافسوا الاتحاد دلوقتى مفيش غير اسرة واحدة اتمضت يعنى اسرة واحدة بتنافس الاتحاد
تخيل بقى ان الاتحاد دلوقتى مفيش اى عقبة من دول بتواجهه ولا اى عائق او مشكلة وده مش بسبب حنكة اعضاء الاتحاد لا والله ابدا
ده بسبب ان المسئولين موفرين ليهم لبن العصفور
ومع ذلك اتحاد السنادى ملوش اثر ملموس غير اوضة الاتحاد اللى هما بيقعدوا فيها
طبعا انا مش بعصم نفسى من الخطأ اياميها لا
انا غلطت لانى حاولت اعمل حاجة مرة واتنين وتلاتة ..... وبس ....معتش حاولت.... يعنى كان المفروض يبقى عندى صبر وطولة بال حبتين
انا المفروض كان يبقى فيا طاقة وصبر اكتر من كده يعنى كنت المفروض احاول مرة واتنين وعشرين
بيس يا عوض وقلتلك قبل كده متصدرش احكاااااااااااااااااام من غير دراسة او جزافا عشان متظلمش حد
بس الظاهر انه طبعك ومش هتغيره
بس بالرغم من كده
انا بحبك وبحترمك ولو مكنتش بحبك مكنتش كلفت نفسى انى ارد عليك
بس انت راجل محترم
تقبل تحياتى وشكرا لمرورك
اه نسيت اقولك صح
الحاجات دى اللى ينفع اقولها
فى حاجات تانية مينفعش اقولها
صدقنى مينفعش
سامحنى
المرات الجاية عشان خطرى بلاش تظلمنى تانى
وتريث وتأنى فى اصدار الاحكام على الناس
عشان محدش يظلمك فى يوم م الايام
بيس يا كبير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الإثنين 8 ديسمبر 2008 - 16:24

محمدسميرهجام كتب:
sir_mohamed awad كتب:
لو فى سلبيات فى اتحاد الطلاب ده طبيعى لان مفيش انسان معصوم من الخطأ
وفى ايام اتحادك با هجام او ايام الفيومى ما كانش الوضع احسن من الان هو نفسه
وامر طبيعى انك تهاجم الاتحاد الحالى لكونك خارجه
sir_mohamed awad

والله بحبك يا واد
طبعا لما ادافع عن نفسى الوقتى بأدلة وبراهين
هتقول برضه انى لازم ادافع عن نفسى عشان منظرى ميبقاش وحش
انا هرد بس مش عشان منظرى وحش ...لا والله ابدا... عشان بجد انا عاوزك تفهم
وانا مش بدافع ولا بهاجم انا والله بس عاوز انورك لان فيه حقايق ممكن متكنش اخد بالك منها
بص يا عوض انا ايامى كنت جاى تعيين وفقا للايحة عشان كنا تلت دفع مش اربعة والنصاب مكتملش
دى اللايحة اللى بتقول الكلام ده مش انا على فكرة
يعنى مكنش فيه ايه يا واد؟... مكنش فيه انتخابات
يعنى وضعى كان صح ومكنش حد يعرف يفتح بقه معايا
لكن السنادى الوضع اتغير والمفروض ان يكون فى ايه يا واد..... يكون فيه انتخابات
وانا مكنتش هقبل على نفسى انى اجى من غير انتخابات مدام فيه انتخابات
والانتخابات محصلتش وعليه انا ممكن اهاجم وانقد واعمل كل حاجة ... ليه ؟ لان ده حقى وهما اللى حطوا نفسهم فى وضع زى ده
تمام؟
بص بقى خلينا نسيب حكاية التزوير دى على جنب
ونشوف المعوقات اللى كانت مخلية الاتحاد بتاعى مفيش بينه وبين اتحاد السنادى اى فروق
ايامى... الفيومى كان بيضرب تحت الحزام لانه ايامها كان عدوى الوقتى بقينا اصدقاء وحبايب وبنحترم بعض جدا... والمثل بيقول ما محبة الا بعد عدواة ... ولا ايه؟
ايامى.... محمد بربر كان عامل منتدى اسمه القلم الحر كان بيشتمنى فيه وكان بيصورنى مع كابتن حمادة وانا ماشى زيى زى اى طالب ويقول عليا جاسوس وعصفورة مع العلم ان الكابتن حمادة مكنش فى حاجة لاى معلومة من العبد لله ده غير ان اخلاقى تمنعنى انى ابقى عصفورة
بربر برضه بقى من اقرب الاصدقاء ليا بجد وحبيبى والله دلوقتى وعلطول ان شاء الله
ايامى .... كان فى ناس جوه الاتحاد بتدق فيا اسافين وتوقع بينى وبين باقى اعضاء الاتحاد عشان مصلحتها ان واحد زيى ميكنش موجود السنة اللى بعدها اللى هى السنادى وانا منكرش انهم نجحوا فى ده
وعليه الاتحاد كان فيه حرب اهلية ومكنش فيه تفاهم او تألف....
ايامى .... مكنش فيه فلوس نعرف نشتغل بيها فى اى انشطة
ايامى مكنش فيه مقر للاتحاد زى دلوقتى ومكناش عارفين نشتغل فين وازاى
ايامى كان فيه خمس اسر شغالين بينافسوا الاتحاد دلوقتى مفيش غير اسرة واحدة اتمضت يعنى اسرة واحدة بتنافس الاتحاد
تخيل بقى ان الاتحاد دلوقتى مفيش اى عقبة من دول بتواجهه ولا اى عائق او مشكلة وده مش بسبب حنكة اعضاء الاتحاد لا والله ابدا
ده بسبب ان المسئولين موفرين ليهم لبن العصفور
ومع ذلك اتحاد السنادى ملوش اثر ملموس غير اوضة الاتحاد اللى هما بيقعدوا فيها
طبعا انا مش بعصم نفسى من الخطأ اياميها لا
انا غلطت لانى حاولت اعمل حاجة مرة واتنين وتلاتة ..... وبس ....معتش حاولت.... يعنى كان المفروض يبقى عندى صبر وطولة بال حبتين
انا المفروض كان يبقى فيا طاقة وصبر اكتر من كده يعنى كنت المفروض احاول مرة واتنين وعشرين
بيس يا عوض وقلتلك قبل كده متصدرش احكاااااااااااااااااام من غير دراسة او جزافا عشان متظلمش حد
بس الظاهر انه طبعك ومش هتغيره
بس بالرغم من كده
انا بحبك وبحترمك ولو مكنتش بحبك مكنتش كلفت نفسى انى ارد عليك
بس انت راجل محترم
تقبل تحياتى وشكرا لمرورك
اه نسيت اقولك صح
الحاجات دى اللى ينفع اقولها
فى حاجات تانية مينفعش اقولها
صدقنى مينفعش
سامحنى
المرات الجاية عشان خطرى بلاش تظلمنى تانى
وتريث وتأنى فى اصدار الاحكام على الناس
عشان محدش يظلمك فى يوم م الايام
بيس يا كبير



شرح وافى جدا من الاخ محمد هجام
وارجوكم نغلق قضية الاتحاد ونركز فى تطور المنتدى
شكرا مرة تانية على الشرح ده يا جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed Berber
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1262
البلد : إن الإنسان هو الحل
الهوايات : ليبرالى
نقاط : 1032
تاريخ التسجيل : 05/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الإثنين 8 ديسمبر 2008 - 17:35

هههههههههههههه


انا هرد ... اسمحلى يا استاذ محمد بعد اذن جنابك ارد

1/ اتحاد مزور ومعين ولا يمثلنا

2/ مسكينه اقل طلاب فى الكلية ثقافة ونشاط اكثرهم طبل ورقص ونفاق

3/ لم يقدم هذا العام اى شيء يذكر سوى انه بيشتم فى كل حد محترم فى الكلية

4/ محمد الهجام فاق ... وعرف ... انها لعبة .. شور ندمان على التجربة لكنه على الاقل كان اتحاد معين قانونيا .. مش مزور يعنى

5/ عيب على طلاب الكلية ان اتحادهم .... يمثلهم فى تل ابيب

والحدق يفهم

هاههاهاا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 25
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الأربعاء 31 ديسمبر 2008 - 0:44

MOHAMED كتب:
هههههههههههههه


انا هرد ... اسمحلى يا استاذ محمد بعد اذن جنابك ارد

1/ اتحاد مزور ومعين ولا يمثلنا

2/ مسكينه اقل طلاب فى الكلية ثقافة ونشاط اكثرهم طبل ورقص ونفاق

3/ لم يقدم هذا العام اى شيء يذكر سوى انه بيشتم فى كل حد محترم فى الكلية

4/ محمد الهجام فاق ... وعرف ... انها لعبة .. شور ندمان على التجربة لكنه على الاقل كان اتحاد معين قانونيا .. مش مزور يعنى

5/ عيب على طلاب الكلية ان اتحادهم .... يمثلهم فى تل ابيب

والحدق يفهم

هاههاهاا

5/ عيب على طلاب الكلية ان اتحادهم .... يمثلهم فى تل ابيب

بتهيالي فهمتها :suspect:
بس أكيد الي في دماغي :D
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الأربعاء 31 ديسمبر 2008 - 15:56

stop كتب:
MOHAMED كتب:
هههههههههههههه


انا هرد ... اسمحلى يا استاذ محمد بعد اذن جنابك ارد

1/ اتحاد مزور ومعين ولا يمثلنا

2/ مسكينه اقل طلاب فى الكلية ثقافة ونشاط اكثرهم طبل ورقص ونفاق

3/ لم يقدم هذا العام اى شيء يذكر سوى انه بيشتم فى كل حد محترم فى الكلية

4/ محمد الهجام فاق ... وعرف ... انها لعبة .. شور ندمان على التجربة لكنه على الاقل كان اتحاد معين قانونيا .. مش مزور يعنى

5/ عيب على طلاب الكلية ان اتحادهم .... يمثلهم فى تل ابيب

والحدق يفهم

هاههاهاا

5/ عيب على طلاب الكلية ان اتحادهم .... يمثلهم فى تل ابيب

بتهيالي فهمتها :suspect:
بس أكيد الي في دماغي :D


تقريبا قصده على شارع تل ابيب القابع بجوار كلية الهندسة جامعة المنصورة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
prof.
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 14
البلد : بورسعيد
الهوايات : مش مع حد معين
المزاج : عاااااااااااااااال
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 25/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب   الأربعاء 28 يناير 2009 - 7:18

من اول ما دخلت المنتدى ده وانا مش شايفه الا هجوم على اتحاد الطلبه
وطبعا الهجوم ده بيمثل فى محمد سمير ومحمد منصور وحاليا أضيف اليهم محمد بربر ومحمد الفيومى يعنى 4م توافق غريب مش كده يا محمد؟؟؟؟؟
بالنسبه للشكله اللى حصلت فى حفله الاتحاد !!!!
مش الشكله دى برضه واللى انت متقدرش تنكره برضه انك انت اللى بداتها ؟؟؟؟؟؟
انا كنت مستغربه انت ليه عملت كده يومها بس الوقت انا عرفت وده طبعا علشان تقول ان فى سلبيات فى الحفلة واللى تتمثل فى الشكله اللى كانت هتادى ان الحفله تتلغى ...... صح؟
وبالنسبة لل(انجازااااااااااااات) اللى تمت فى عهدك واللى الناس كلها عارفه انك معملتش حاجه اصلا وانك بتقول ان كان فيه ناس واقفه ضدك ومكنش فيه فلوس !!!!!!!!
طب ازااااااااااااااى مستر اييييييييييييييييييييييييزت راح جاب اول الجامعه ورجع مش ده لانه عاوز يشتغل وكان معاك فى نفس الظروف
ده يا محمد اعلان صريح منك انك غير مؤهل من البداية انك تتحدث باسم طلبه الكلية فكان اكيد انك تتشال من الاتحاد وزى ما انا متاكدة برضه ان لو كان فى انتخابات وانت دخلت مكنتش هتاخد صوت واحد
وبالنسبه لموضوع القلم الحر ______ مش محمدبربر _______ كان بيمشى السنة اللى فاتت يحلف ان مش هو القلم الحر ؟ فجأه بقى هو القلم الحر!!!

والناس اللى انت بتقول عليهم اقل الناس ثقافه دول يا بربر مش الناس دى برضه اصحابك؟؟؟؟؟؟

وبالنسبه للمعرض يا محمد لازم تعرف ان انا موديه خمس لوحات من عندى مسلماهم فى التحاد ومستلماهم بعد المعرض ما خلص
يا محمد لما تيجى تنقد حد لازم يبقى عندك براهين ودلائل على الحاجات دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الفشل الذريع عنوان اتحاد الطلاب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: كليتنا-
انتقل الى: