stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الإثنين 22 ديسمبر 2008 - 23:21

اولا كل سنة وانتم طيبين
ان شاء الله فى هذا التوبك سنقول راينا بكل صراحة عن امتحانات لكل عضو يدخل ويقول رايه هل الامتحان سهل نسبيا ام صعب جدا ام طويل اوى وصعب معا
اى كان قول رايك بكل صراحة دون خوف
كل سنة وانتم طيبين وارجو ان تكون الامتحانات سهلة للجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأحد 28 ديسمبر 2008 - 23:54

مع دق جرس اقتراب الامتحانات فاريد منكم ان يقول كل عضو او عضوة ما رايه فى المادة الذى امتحنها فى كل الاقسام ليس قسم واحد فقط انما كل الاقسام قول رايك بكل صراحة وديمقراطية
بالتوفيق للجميع والنجاح الباهر ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الثلاثاء 30 ديسمبر 2008 - 16:29

اعتقد ان فى اعضاء امتحنوا
ياريت نعرف رايكم ايه فى الامتحانات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 25
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأربعاء 31 ديسمبر 2008 - 1:04

شكرا يا حريف علي الموضوع

أنا في اولي اعلام وكان عندي امبارح امتحان نحو وصرف :affraid:
الامتحان صعب جدا مش سهل
الامتحان كان اربع اسئله أنا عشان اخدت درس في النحو مكنتش هعرف اجاوب غير علي أخر سؤال الي هو ان احنا نشرح دور الرجل والمراه في الاسرة المصريه الحمد لله علي كل شيء ربنا يستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 25
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأربعاء 31 ديسمبر 2008 - 1:09

ويا تري امتحان 3 انجليزي كان عامل ازاي انهارده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأربعاء 31 ديسمبر 2008 - 14:27

stop كتب:
ويا تري امتحان 3 انجليزي كان عامل ازاي انهارده

فعلا انجلش لا يقارن فى الصعوبة بأى قسم تانى فى الكلية
انا عن نفسى حليت لفت... زفت يعنى
ربنا يستر
عشان التقيل لسه جاى وره :D :D

وانا بأمانة كبرت على ركوب المراجيح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأربعاء 31 ديسمبر 2008 - 14:27

stop كتب:
ويا تري امتحان 3 انجليزي كان عامل ازاي انهارده

فعلا انجلش لا يقارن فى الصعوبة بأى قسم تانى فى الكلية
انا عن نفسى حليت لفت... زفت يعنى
ربنا يستر
عشان التقيل لسه جاى وره :D :D

وانا بأمانة كبرت على ركوب المراجيح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأربعاء 31 ديسمبر 2008 - 15:41

محمدسميرهجام كتب:
stop كتب:
ويا تري امتحان 3 انجليزي كان عامل ازاي انهارده

فعلا انجلش لا يقارن فى الصعوبة بأى قسم تانى فى الكلية
انا عن نفسى حليت لفت... زفت يعنى
ربنا يستر
عشان التقيل لسه جاى وره :D :D

وانا بأمانة كبرت على ركوب المراجيح

حجة البليد مسح التاختة, مكنتش بصدق أساتذتي زمان لما كانوا بيقولوا المثل دا , بس مش عارفة ليه دلوقتي أعتنقته !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد منصور
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1044
نقاط : 142
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الخميس 1 يناير 2009 - 16:40

Crazy كتب:
محمدسميرهجام كتب:
stop كتب:
ويا تري امتحان 3 انجليزي كان عامل ازاي انهارده

فعلا انجلش لا يقارن فى الصعوبة بأى قسم تانى فى الكلية
انا عن نفسى حليت لفت... زفت يعنى
ربنا يستر
عشان التقيل لسه جاى وره :D :D

وانا بأمانة كبرت على ركوب المراجيح

حجة البليد مسح التاختة, مكنتش بصدق أساتذتي زمان لما كانوا بيقولوا المثل دا , بس مش عارفة ليه دلوقتي أعتنقته !
مع نفسك يا حاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد منصور
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1044
نقاط : 142
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الخميس 1 يناير 2009 - 19:33

الحمد لله
اليوم كان اول امتحانات رابعة انجليش
و بصراحة كان امتحان طويل جدا كما هى العادة مع الدكتورة اسماء
ولكن الحمد لله.....كان امتحان ممتاز نظرا لنه كان من الممكن ان ياتى اصعب من هذا بكثير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الجمعة 2 يناير 2009 - 13:54

طب كويس يا منصور
الحمد لله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 25
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   السبت 3 يناير 2009 - 11:48

انهارده كان تاني امتحان ليا في الكليه ماده ترجمه اعلاميه لدكتورة نسرين ودكتورة نانيس

الحمد لله الامتحان كان كويس غير ما كنا متوقعين خاااالص الحمد لله علي كل شيء أهم حاجه النتيجه :D
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأحد 4 يناير 2009 - 14:47

انا اتاخرت عن ابداء راى فى مادة ادب كلاسيكى
هو كان طويل جدا الكوتيشن اول كان صعب شوية لكن نقول وده اللى عرفته ان فى 5 فى المئة هتكون موجوة فى امتحانات الكليات تكون نسبة ذكاء على كل امتحان فى اى قسم
وربنا يستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nora mahmoud
عضو فضي
عضو  فضي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 410
العمر : 26
المزاج : كله بستر ربنا
نقاط : 223
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأحد 4 يناير 2009 - 21:45

انا شخصيا امتحان الترجمة للدكتور رضاعبدالله كان حلوجدا بالرغم من المقلب الى عمله لكن الحمدلله عدت فهوجاب جملة جديدة طويلة للترجمة ونص عربي فرنسي جابه فرنسي عربي بالاضافة الى اختلاف معاييرالامتحان المفروض4قطع لكنه جاب 5والخامسة كانت قصاصة من قطعة جملة من الاول وواحدة من الاخر وواحدة من النص لكن الحمدلله يعتبرمستوى الامتحان حلوجدا للمزاكر بحزر انما الى بشبه اعتقد انه هيركب المراجيح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد منصور
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1044
نقاط : 142
تاريخ التسجيل : 21/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الخميس 8 يناير 2009 - 20:29

الحمد لله
النهارده كان امتحان النقد الأدبى لرابعة انجليش
وكان امتحان ممتاااااااااااااااااااااز
الحمد لله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الخميس 8 يناير 2009 - 20:40

النهاردة كان امتحان النقد كان كويس لكن اللى مزعلنى هو هدم المسجد بجانب الكلية
ده طبعا زعلنى جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الجمعة 9 يناير 2009 - 0:38

اقتباس :
هدم المسجد بجانب الكلية

أنت بتقول أيه ؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الجمعة 9 يناير 2009 - 0:45

بكرة أمتحان دكتورة أسماء , أدب مقارن , وخايف شوية , دكتورة أسماء . متقدرش تخمن أمتحانها وشه عامل أزاي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الجمعة 9 يناير 2009 - 11:54

عمر كتب:
اقتباس :
هدم المسجد بجانب الكلية

أنت بتقول أيه ؟؟؟؟

للاسف هدم جامع بجوار الكلية ليعيد تاسيسه وللاسف لم نستطيع ان نصلى امبارح واضطرينا ان نبحث عن مسجد اخر
قمة الحزن والله
ستجده غدا انقاض ومعالم المسجد قد انعدمت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الجمعة 9 يناير 2009 - 13:50

عمر كتب:
بكرة أمتحان دكتورة أسماء , أدب مقارن , وخايف شوية , دكتورة أسماء . متقدرش تخمن أمتحانها وشه عامل أزاي

بالتوفيق ان شاء الله
ثانيا امتحان ده هيكون 3 كوتيشن و 5 اسئلة
هيكون فى استركشر فى اى مسرحية
ولا تقلق هى اسئلتها واضح بس طويلة
وهى قالتلنا عارفة ان الوقت قليل ولذلك هتجيب اسئلة طويلة وبالتالى لازم تختصر الاجابة حتى تستطيع ان تحل جميع الاسئلة
وطمنونى لازم
وربنا يوفقكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 25
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   السبت 10 يناير 2009 - 11:36

انهارده كان عندي امتحان نشأه وساءل الاعلام والحمد لله كان كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   السبت 10 يناير 2009 - 18:33

طووووووووووووووووووووووووييييييييييييييييييل

امتحان طويل جدا

انا خلصت ورقة الاجابة

واحتمال انجح رفع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الأحد 11 يناير 2009 - 11:49

محمدسميرهجام كتب:
طووووووووووووووووووووووووييييييييييييييييييل

امتحان طويل جدا

انا خلصت ورقة الاجابة

واحتمال انجح رفع

بجد حرام طويل والأقتباسات صعبة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 29
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الثلاثاء 13 يناير 2009 - 13:56

امتحان كويس

الحمد لله
هجيب تلتاشر من عشرين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://facebook.com
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 25
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية   الثلاثاء 13 يناير 2009 - 14:01

الامتحان بتعنا كان وحش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قول رايك بكل صراحة عن الامتحانات القادمة لكل الاعضاء قمة الديمقراطية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: كليتنا-
انتقل الى: