stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 الكل يدخل ويقول رايه

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالأحد 12 أبريل 2009 - 15:14

الامتحانااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات على الابواب معتش الا شهر على المتحانات يا ترى انت او انتى من اللى بيذاكروا من الاول ولا بتذاكروا قبل الامتحان بيومين


نصيحه الى الكل ذاكروا يا جماعه علشان محدش يندم فى الاخر بعد الشر يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fulla
عضو ذهبي
عضو ذهبي
fulla

انثى
عدد الرسائل : 848
العمر : 30
البلد : مصر،،، دمياط،،،وأفتخر
المزاج : فل والحمد لله
نقاط : 885
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالأحد 12 أبريل 2009 - 17:20

نصيحة غالية يا كوين شكرا يا قمر

و ربنا معانا جميعاالكل يدخل ويقول رايه 928775
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالأحد 12 أبريل 2009 - 17:31

شكرا ليكى يا فله على مرورك الكريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nada ElMalky
عضو ماسي
عضو ماسي
Nada ElMalky

انثى
عدد الرسائل : 2941
العمر : 28
البلد : درة الشرق
الهوايات : كتابة وقراءة الخواطر
نقاط : 4242
تاريخ التسجيل : 20/12/2008

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالأحد 12 أبريل 2009 - 21:58

شكرا ع النصيحه وربنا يستر وننجح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالأحد 12 أبريل 2009 - 22:21

شكرا ليكى يا english fan ويا رب بالنجاح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sweety yaso
عضو ماسي
عضو ماسي
sweety yaso

انثى
عدد الرسائل : 1184
العمر : 28
المزاج : متقلب
نقاط : 1166
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 5:10

زالله ياكوين انا وسط ولا بذاكر من الاول ولا قبلها بيومين يعني بنبدأ نشوف حالنا قبلها باسبوعين تلاتة
وربنا معانا ان شاء الله الكل يدخل ويقول رايه 669788 الكل يدخل ويقول رايه 669788 الكل يدخل ويقول رايه 669788
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 18:36

بالنجاح ان شاء الله يا sweety yaso وشكرا لرد على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 19:43

قولي يارب
شكرا ليك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 30
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالجمعة 17 أبريل 2009 - 16:31

يا عمتو احنا عيشين على نصيحك و :106: دعواتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالجمعة 17 أبريل 2009 - 21:54

شكرا ليك يا حريف ويا رب بالنجاح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالجمعة 17 أبريل 2009 - 21:55

شكرا ياart وانا مش اد الكلام ده ويا رب ننجح كلنا يا رب امين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ashgan
عضو مميز
عضو مميز
ashgan

انثى
عدد الرسائل : 187
البلد : مصر حبيبتى--دمياط روحى
المزاج : زى الفل الحمد لله
نقاط : 133
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالأحد 19 أبريل 2009 - 21:28

انا مش بذاكر غير بعد الامتحان
"تلامذتك يا قمر"
شكرا عالموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالأحد 19 أبريل 2009 - 22:07

هههههههههههههههههههه ماشى يا اشجان بس بجد لازم نزاكر لان خلاص معتش وقت ويا رب بالنجاح للكل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 30
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 10:40

بصي يا كوين 000 انا عن نفسي بصراحه كده بذاكر قبلها بيومين ولما ببدأ أذاكر فيهم بحس اني مركزه جدا جدا لكن لو بدأت قبل كده بحس اني مذاكرتش حاجه 00بس على فكره قبل الامتحان بيومين انا باخد فكره عن المنهج بيتكلم عن ايه
وعلى رأي المثل :
"خد فكره وذاكر بكره"
وان شاء الله ربنا معانا كلنا ويعدي الترم ده على خير
شكرا يا كوين على سؤالك وان بقى عايزه اسمع رأيك ياختي
الكل يدخل ويقول رايه 859395 الكل يدخل ويقول رايه 859395 الكل يدخل ويقول رايه 859395 الكل يدخل ويقول رايه 859395 الكل يدخل ويقول رايه 859395
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر
عدد الرسائل : 2603
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : live for nothing or die for something.
المزاج : If our love was a fairy tale I would charge in and rescue you On a yacht baby we would sail To an island where we’d say I do
نقاط : 2315
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 17:36

شكراا عالنصيحه يا كوين وعلى فكره انا لو قلتلك انا بذاكر امتى ممكن اضرب فيها .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/profile.php?id=702059935&ref=pro
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 17:42

شكرا ليكى يا هولو ويا رب بالنجاح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 17:44

شكرا ليك thesniper بس قول انت بتذاكر امتى علشان نتعلم منك وبالنجاح يا قناص ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر
عدد الرسائل : 2603
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : live for nothing or die for something.
المزاج : If our love was a fairy tale I would charge in and rescue you On a yacht baby we would sail To an island where we’d say I do
نقاط : 2315
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 17:49

ههههههههههههههههه انا بذاكر ليله الامتحان .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/profile.php?id=702059935&ref=pro
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 18:05

ههههههههههههههههههه بجد والله ربنا يعينك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 18:11

ربنا يعينا كلنا
كلنا فى هوا سوا
حتى القناص ايضا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 18:23

ربنا يستر يا حريف والامتحانات تطلع سهله ومش طويله وبالنجاح للكل ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر
عدد الرسائل : 2603
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : live for nothing or die for something.
المزاج : If our love was a fairy tale I would charge in and rescue you On a yacht baby we would sail To an island where we’d say I do
نقاط : 2315
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 18:25

ربنا يستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/profile.php?id=702059935&ref=pro
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 18:30

يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفتى المنتظر
عضو معلــــم
عضو معلــــم
الفتى المنتظر

عدد الرسائل : 3096
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : ديمقراطى
المزاج : على باب الله
نقاط : 4348
تاريخ التسجيل : 07/03/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 20:18

الحقيقة ان القسم بتعنا اليذاكر قبل الامتحان بيوم يجيب تقدير واليذاكر طول السنة يذاكر يجيب مقبول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
queen elizabeth

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

الكل يدخل ويقول رايه Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكل يدخل ويقول رايه   الكل يدخل ويقول رايه Icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009 - 20:21

شكرا ليك الفتى المنتظر على الردوبالنجاح ان شاء الله بس هو انت فى قسم ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الكل يدخل ويقول رايه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: كليتنا-
انتقل الى: