stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج

NaDoOo
мεso
محمدسميرهجام
Beatrice
al3neda
agient13
sweety yaso
هاني السعدي
shemo
stop
Nanosa
lost
عمر
17 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Empty
مُساهمةموضوع: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 10:41

متفاجأتش باللوحة دي وإن كانت اسعدتني لأني شفت شيماء (مقررة اللجنة الثقافية) وهي بتكتبها أشكرها وأشكر اللي نظموا البطول دي , وعقبال ما نعمل حاجة في المنصورة أنا والجنايني الأسبوع القادم بإذن الله ...ادعولنا ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 989985

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 216701396
http://www.stop.1talk.net
lost
عضو ذهبي
عضو ذهبي
lost

انثى
البلد : الاسكندريه
الهوايات : معارضة
المزاج : مروق

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Empty
مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 12:59

مبرووووووووووووووووووك يا عمر على المركز التالت وان شاء الله المرة الجاية المركز الاول
ومبروك للجناينى على المركز الاول بالتوفيق دايما ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 62177
Nanosa
عضو ذهبي
عضو ذهبي
Nanosa

انثى
الهوايات : حزب الوفد
المزاج : سري للغاييييية D;

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 13:13

مبروك ليكوا . ومبروك يا agient-13 على المركز الأول ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 166815
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 14:15

مبروك يا عمر ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 376922 ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 376922

مبروك يا agient أنت والبرلسى ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 15:11

مبروووووووووووووووووووووك
وان شاء الله ياعمر تبقي المركز الاول
ومبروووووووووك ايجنت
هاني السعدي
عضو مميز
عضو مميز
هاني السعدي

ذكر
الهوايات : وطني
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 15:20

مبروك ليكم ..ولكن !!
sweety yaso
عضو ماسي
عضو ماسي
sweety yaso

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 16:30

مبرووووووووووووووووووووووووك ياعمر ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692
ومبرووووووووك agient المركز الاول ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692
يامشرفنا ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692 ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692 ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692
agient13
عضو ماسي
عضو ماسي
agient13

ذكر
البلد : انبارح كان عمرى 20 &&& الغاليه
الهوايات : الشطرنج وتنس الطاوله والكمبيوتر والاكل
المزاج : متغير

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 18:08

shemo كتب:
ومبروووووووووك ايجنت
what do u mean about that ???
what r u talking about ???
do u mean that he can win me !!! ohhhhhhhh
i dont think soooooooo
if he do that i will kill myself
http://s6.ae.gladiatus.com/game/c.php?uid=116044
agient13
عضو ماسي
عضو ماسي
agient13

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 18:10

thx all
al3neda
عضو ماسي
عضو ماسي
al3neda

البلد : الله يعلم انك احب البلاد الي ولو ان اهلك اخرجونى منك ما كنت بخارج
المزاج : يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 18:22

مبروووووووووووووووووووووووووووووووك لكم
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 18:32

agient13 كتب:
shemo كتب:
ومبروووووووووك ايجنت
i dont think soooooooo

think again PH , and load your gun , coz ure done
Beatrice
عضو ماسي
عضو ماسي
Beatrice

انثى
البلد : Here
الهوايات : Alone
المزاج : يارب.

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 19:36

يا ألف ميت مليون مبروووووووووووووووك يا مشرفينا ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 928775
بس عيب عليكم علي فكرة
ايه الفرحة الاورديحي ديه
فين الحاجة الساقعة؟!!!!!!!!!!! "ولا هتثبتوا تهمة البخل ع الدمايطة!" ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 977193
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 21:30

agient13 كتب:
shemo كتب:
ومبروووووووووك ايجنت
i dont think soooooooo

that can win me

ده انجليزى ده يا جناينى
https://facebook.com
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالإثنين 13 أبريل 2009 - 23:32

ههههههههههههههه
الله اعلم مين هيكسب المره الجايه
بس مش لدرجه انك تموت نفسك يا ايجنت
عادي خلي روحكوا رياضيه وايا كان الاول او الثاني او الثالث فمبروووك ليكو كلكو
انا مش قصدي حاجه لو حد فيكو زعل يعني انا بس بتمني تبقوا احسن
وربنا يوفق الجميع ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 977193
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالثلاثاء 14 أبريل 2009 - 12:55

ههههههه مفيش مستوي يا جماعه علي العموم مبرووك بس المره الجايه لما أنا هشارك هيكون فيه كلام تاني وده تحذيييييييييييييير
NaDoOo
عضو نشط
عضو نشط
NaDoOo

انثى
الهوايات : بح
المزاج : لزيييييييييييز

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالثلاثاء 14 أبريل 2009 - 15:01

مبروك ليكم وبجد اللعبه دي عبقريه وممتعه اوي انا بعرف العبها بس مش عندي خطط كتير الي بابا علمهالي بس بجد نفسي ابقى شطوره وذكيه في اللعبه دي زيكم الف مبروك ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692
semsema
عضو ماسي
عضو ماسي
semsema

انثى
البلد : Damietta

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالثلاثاء 14 أبريل 2009 - 19:43

مبروووووووووووووووك الف مبروك ليكم كلكم يا عمر انت والجنانيني والبرلسي .
Mohamed Berber
عضو ماسي
عضو ماسي
Mohamed Berber

ذكر
البلد : إن الإنسان هو الحل
الهوايات : ليبرالى

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالثلاثاء 14 أبريل 2009 - 21:08

مبروووووووووووووووووووووووووك يا رجالللللة

عمر باشا والجناينى والبرلسى

بس فين ابو مايسة

كان زماته قطعكم والله
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالثلاثاء 14 أبريل 2009 - 21:11

الف مبروك ياشباب وعقبال
الدكتوراه
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالأربعاء 15 أبريل 2009 - 11:38

Beatrice كتب:
يا ألف ميت مليون مبروووووووووووووووك يا مشرفينا ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 928775
بس عيب عليكم علي فكرة
ايه الفرحة الاورديحي ديه
فين الحاجة الساقعة؟!!!!!!!!!!! "ولا هتثبتوا تهمة البخل ع الدمايطة!" ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 977193

ههههههههههه , ماشي يا Beatrice دا أحنا نفتحلك صندوق كامل . بس لما يجيبولنا الجايزة أم 30 جنيه الأول ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 721390

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 977193

محمدسميرهجام كتب:
agient13 كتب:
shemo كتب:
ومبروووووووووك ايجنت
i dont think soooooooo

that can win me

ده انجليزى ده يا جناينى

هههههههههههه , إنجليزي دا يا مرسي .

shemo كتب:
ههههههههههههههه
الله اعلم مين هيكسب المره الجايه
بس مش لدرجه انك تموت نفسك يا ايجنت
عادي خلي روحكوا رياضيه وايا كان الاول او الثاني او الثالث فمبروووك ليكو كلكو
انا مش قصدي حاجه لو حد فيكو زعل يعني انا بس بتمني تبقوا احسن
وربنا يوفق الجميع ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 977193

هلا ولا يهمك , بنهزر طبعاً ...بس مش هيفلت من تحت أيدي . ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 711250

ThePrince كتب:
ههههههه مفيش مستوي يا جماعه علي العموم مبرووك بس المره الجايه لما أنا هشارك هيكون فيه كلام تاني وده تحذيييييييييييييير

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 455659
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالأربعاء 15 أبريل 2009 - 11:52

NaDoOo كتب:
مبروك ليكم وبجد اللعبه دي عبقريه وممتعه اوي انا بعرف العبها بس مش عندي خطط كتير الي بابا علمهالي بس بجد نفسي ابقى شطوره وذكيه في اللعبه دي زيكم الف مبروك ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692

عليكي وعلى الICQ يا نادين , أحلى قاعة ممكن تلعبي فيها شطرنج على النت :

http://games.icq.com/multiplayer/OnlineEntrance.aspx?RefId=mainnav&code=110342160&channel=110004903&lc=en&ln=en

semsema كتب:
مبروووووووووووووووك الف مبروك ليكم كلكم يا عمر انت والجنانيني والبرلسي .

شكراً يا سمسمة . وكانت منافسة ممتعة , بالرغم من إنها خدت ترمين !

Mohamed Berber كتب:
مبروووووووووووووووووووووووووك يا رجالللللة

عمر باشا والجناينى والبرلسى

بس فين ابو مايسة

كان زماته قطعكم والله

الله يبارك فيك . وعمرو سلامة حبيب الكل ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 661769 ...

Hollo كتب:
الف مبروك ياشباب وعقبال
الدكتوراه

الله يبارك فيك . بس لما ننجح الترم دا الأول ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 555617
fulla
عضو ذهبي
عضو ذهبي
fulla

انثى
البلد : مصر،،، دمياط،،،وأفتخر
المزاج : فل والحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالأربعاء 15 أبريل 2009 - 15:25

ألف مليون مبروك .........وان شاء الله دايما تشرفونا
وبالتوفيق في المنصوره الأسبوع الجاي انشاء الله

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692 ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692 ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692
ربنا معاكم
agient13
عضو ماسي
عضو ماسي
agient13

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالخميس 16 أبريل 2009 - 16:25

محمدسميرهجام كتب:
agient13 كتب:
shemo كتب:
ومبروووووووووك ايجنت
i dont think soooooooo

that can win me

ده انجليزى ده يا جناينى
انا مش قسم انجليزى انا قسم اجتماع قولى انت ايه الغلط فيها بدل متفضحنى كدا على الملئ وهكتبهالك تانى علشان تعرفنى الغلط ومش عيب انك تعلمنى حرف بدل متسيبنى كدا
do u mean that he can win me
agient13
عضو ماسي
عضو ماسي
agient13

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالخميس 16 أبريل 2009 - 16:33

fulla كتب:
ألف مليون مبروك .........وان شاء الله دايما تشرفونا
وبالتوفيق في المنصوره الأسبوع الجاي انشاء الله

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692 ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692 ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج 302692
ربنا معاكم

الله يبارك فيك يا باشا بس ايه دا هوا الباشا متابع ولا ايه طب مش نتعرف
agient13
عضو ماسي
عضو ماسي
agient13

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج   ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج Icon_minitimeالخميس 16 أبريل 2009 - 16:43

الله يبارك فيكوا كلكوا

ألحجوا يا ردااااالة فزنا أنا والجنايني والبرلسي بالمراكز الأولى في مسابقة الشطرنج
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مبــــــــــــــروك فوز طلاب كليـــــه الاداب بالمراكز الاولى على مستوى الفرع
» فيديوهات فوز طلاب كليـــــه الاداب بالمراكز الاولى على مستوى الفرع
» الشطرنج
» مسابقة جديدة
» شباب بجد ,,, حرية بدون حد ( دورى كرة قدم - معرض فنى - دورى الشطرنج )