stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر
 

 ابكى وحيدا ... فى صمت

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
yasmeen
عضو ماسي
عضو ماسي
yasmeen

انثى
عدد الرسائل : 1296
العمر : 28
البلد : حلوة الحلوين
الهوايات : اسلامى
المزاج : ما بين طرفة عين وانتباهتها يغير الله من حال الى حال
نقاط : 1225
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 11 مايو 2009 - 8:15

لا تسمح لاحزانك بأن تؤخرك او تعطلك بل اجعلها تدفعك دفعا للامام
واجه احزانك بنفسك ولا تبحث عمن يداويها
داويها انت بنفسك
واستفد منها
قوى بها قلبك وعلم بها عقلك
كى لا تراها ابدا فى المستقبل
واذا يوما احسست برغبة فى البكاء
لا تبكى امام الناس
فاليوم تنال شفقتهم واحسانهم
وغدا يوبخوك او يعنفوك لانك كنت ضعيف بالامس
اذا اردت ان تبكى
ادخل الى غرفتك
اغلق الباب عليك
وابكى وحيدا ... وفى صمت
ولتتذكر دائما وابدا المثل الذى يقول
(لن تمسح دمعتك سوى يدك )

الله عليك وعلى كلامك
شكرا ليك محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 31
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 11 مايو 2009 - 20:10

yasmeen كتب:
لا تسمح لاحزانك بأن تؤخرك او تعطلك بل اجعلها تدفعك دفعا للامام
واجه احزانك بنفسك ولا تبحث عمن يداويها
داويها انت بنفسك
واستفد منها
قوى بها قلبك وعلم بها عقلك
كى لا تراها ابدا فى المستقبل
واذا يوما احسست برغبة فى البكاء
لا تبكى امام الناس
فاليوم تنال شفقتهم واحسانهم
وغدا يوبخوك او يعنفوك لانك كنت ضعيف بالامس
اذا اردت ان تبكى
ادخل الى غرفتك
اغلق الباب عليك
وابكى وحيدا ... وفى صمت
ولتتذكر دائما وابدا المثل الذى يقول
(لن تمسح دمعتك سوى يدك )

الله عليك وعلى كلامك
شكرا ليك محمد

الشكر لله يا كبيرة
تسلمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://facebook.com
yoyo6691
عضو ماسي
عضو ماسي
yoyo6691

انثى
عدد الرسائل : 1481
العمر : 28
البلد : دمياط الجامدة
الهوايات : تالتة انجلش
المزاج : الحمد لله
نقاط : 767
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 12 مايو 2009 - 12:54

رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع
كلمة صغيرة جداااااااااااااااااااااااااااااا على الموضوع
تعجز يداى عن كتابة شىء امام كتابتك يافنان
دمت متألق ومبدع وذو مواهب للابد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
عضو ماسي
عضو ماسي
semsema

انثى
عدد الرسائل : 2484
العمر : 27
البلد : Damietta
نقاط : 1652
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 12 مايو 2009 - 18:16

كلامك دا صعب اووي
كلك احساس والله كلامك وصلي واثر فيا اوووي
بس انا بقالي كتير في مشكلة مبفتش قادرة ابكي اصلا
هوصل لدرجة انفجار قريب ,ومش عارفة ليييه بضايق كتير وبحبسوجوايا ومبينش
نفسي اخرج اللي جوايا ومش قادرة ادعيلي يقا .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 31
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 12 مايو 2009 - 19:39

عيطى
وخدينى اعيط معاكى يا سمسم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://facebook.com
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 31
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 12 مايو 2009 - 19:42

yoyo6691 كتب:
رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع
كلمة صغيرة جداااااااااااااااااااااااااااااا على الموضوع
تعجز يداى عن كتابة شىء امام كتابتك يافنان
دمت متألق ومبدع وذو مواهب للابد

انتى اللى رائعة والله يا يويا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://facebook.com
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 12 مايو 2009 - 20:28

تبكى لوحدك وفى صمت يا هجام
انا موجود
ينفع تكون لوحدك وانا موجود
هو فى عندك غير الحريف
انا مش ازود عن كلام الاعضاء لاننا مش لاقي كلام اكتبه بعد كلام الاعضاء
مش عاوز حزن
عاوز تفائل وامل فى ربنا والثقة فى النفس
صح
شد حيلك واجمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 31
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 13 مايو 2009 - 19:44

شكرا يا لؤى على كلامك الجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://facebook.com
sadstanza
عضو ماسي
عضو ماسي
sadstanza

انثى
عدد الرسائل : 1376
العمر : 29
البلد : دمياط
المزاج : متفائلة ان شاء الله
نقاط : 1432
تاريخ التسجيل : 07/04/2009

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 13 مايو 2009 - 20:12

جميلة بجد يا محمد
متالقة دايما يا رهينة
عجبنى كلامك يا hollo



ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 166815
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
عدد الرسائل : 2982
العمر : 31
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب
نقاط : 2258
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 15 مايو 2009 - 14:53

شكرا ساد
جميل النك نيم ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://facebook.com
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ابكى وحيدا ... فى صمت   ابكى  وحيدا ... فى صمت - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 30 نوفمبر 2010 - 14:01

Up Up Up!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
 
ابكى وحيدا ... فى صمت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: قلوب على قلوب-
انتقل الى: