stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قلوب فرحانه

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 29
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: قلوب فرحانه   الإثنين 8 يونيو 2009 - 23:11

فى قسم الشكاوى كان فى أقتراح بقيام قسم جديد يتناول الحياه اليوميه للعضو فى المنتدى
ففى احدى الردود قال عضو ارى ان هذا الامر يفضل ان يكون فى قسم قلوب على قلوب
ولقد ابدى تعجبه لما يسير دخل هذا القسم من ان الموضيع تكتب على محمل الحزن
وبعد هذه اللغه العربيه الفظيعه فكرة فى هذا الموضوع

قلوب فرحانه

هذا الموضوع للفرحنين فقط
كل من يشعر بلفرح والسعاده يدخل ويعبر عن فرحته
حتى لو دخلت وكتبت فرحان يبقى تشكر ع المشاركه
ويا سلام لو فرحان ليه يبقى عداك العيب واازح
ومن فرحتك مش عارف تعمل ايه قول احساسك
واحنا ممكن نفرح معاك ونقولك تعمل ايه
الحزين لايشارك نريد السعاده والفرحه فقط
الحزين يدخل ليفرح مش عشان يقهرنا
لالالالالالالا الحزين يدخل ممكن يفرح وينسى حزنه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الثلاثاء 9 يونيو 2009 - 0:47

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد يا ارت طول عمرك "فكره تحفه"

انا بقى اول حد هيشارك ف الموضوع ده

انا لسه صاحيه حالا دلوقتي بس صحيت على ضحك غير عادي...حلمت حته حلم..يفطس م الضحك
واعدت اضحك لحد ما اختي صحتني وقالتلي مالك..حكيت الحلم..اعدت تضحك معايا هي كمان


ربنا يفرحنا كنا ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 22039
العمر : 30
المزاج : الحمد لله على كل حال
نقاط : 37349
تاريخ التسجيل : 01/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الثلاثاء 9 يونيو 2009 - 0:51

الفرحة لما تعمل حاجة كويسة وتبقي فرحة بجد لما تساعد حد محتاج ليك
شكرا يا جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 29
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الثلاثاء 9 يونيو 2009 - 2:07

ماشى يا هولو
ربنا يفرحك كمان وكمان أنتى والاستاذه أختك
بس فى المنام كمان ربنا يستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 29
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الثلاثاء 9 يونيو 2009 - 2:57

ماشى يا حريف وشكر على قولك لبعض اسباب السعاده بس كان نفسى مش فى شرح اد ماكنت عايز احساسك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 29
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الأربعاء 10 يونيو 2009 - 15:26

انا فرحانه جدا لاني كنت لسه مكلمه مونو انتيمتي ع التليفون واعدنا نهزر ساعه الا ربع تقريبا .. وقفلنا واحنا مبسوطين من قلوبنا جداااااااااااااا

كان بقالنا فتره ماتكلمناش كده....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nada ElMalky
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2941
العمر : 27
البلد : درة الشرق
الهوايات : كتابة وقراءة الخواطر
نقاط : 4242
تاريخ التسجيل : 20/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الأربعاء 10 يونيو 2009 - 15:34

انا بقى انتيمتي لسه مكلماني اول امبارح وامبارح فرحت لانها لسه فاكراني وبموت فيها هي كل حياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمس
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5314
العمر : 28
البلد : جزيرة أحلامى
الهوايات : أقوى من الأيام
المزاج : الحمدلله على كل شىء
نقاط : 5101
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الخميس 11 يونيو 2009 - 7:11

الفكرة حلوة جدا

شكرا ليك يا ارت

انا فرحانة انى هخلص امتحانات يوم الاحد ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة


ذكر
عدد الرسائل : 8564
العمر : 30
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله
نقاط : 8691
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الخميس 11 يونيو 2009 - 16:54

الله الله عليك يا كبير , موضوع قريته في وقته لأني بصراحة النهاردة فرحان , وكمان متضايق من اللي بيدخلوا على طول في موضوع مزاجك أيه النهاردة وإحساساك أيه النهاردة . ناس بيدخلوا يكتبوا أنا قرفانة لأ أنا زعلان لأ أنا وحيدة لأ أنا مكتئب ...يعني مبتفرحوش خالص , ولا لازم بس تنكدوا علينا أنا كمان بدخل أكتب كدا ...بس مش على طول , لكن النهاردة أنا فرحان جداً بعد ما رجعت للتمرين , مسكة البار , الدم وهو بيجري في جسمك . ولا كأن مدمن هروين أخد جرعته ..

شكراً على الموضوع دا يا Art
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.stop.1talk.net
queen elizabeth
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1686
البلد : دمياط
المزاج : الحمد لله على كل شئ
نقاط : 1905
تاريخ التسجيل : 21/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الخميس 11 يونيو 2009 - 18:23

انا فرحانه جدا انى خلصت النهارده الامتحان وتخلصت من الضغط النفسى والبدنى والحمد لله انا بجد فرحاااااااااااااااااااااااااانه جدا جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6713
العمر : 28
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله
نقاط : 7015
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الخميس 11 يونيو 2009 - 22:29

اه تصدق فعلا ياعمر اننا كئيبين اوي هههههههههههههه دايما متنكدين كده
ربنا يسعدنا يارب
ويسعدك يا ارت علي الفكره الحلوه دي لان حتي وانت بتقرا كلام الناس انها فرحانه بتلقي ابتسامه تلقائيه منك حتي لو انت مش مبسوط
انا عن نفسي الحمدلله فرحانه النهارده علشان اعدت مع صحابي كتيييييييييييير واتكلمنا وهزرنا واتحرقنا في الشمس ههههههههه بس بجد فرحانه
وفرحانه علشان خلصت الامتحانات والمذاكره
يارب يديم الفرحه علينا كلنا يااااااااااااااارب
شكراااااااا للمره التانيه علي الفكره يا ارت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الخميس 11 يونيو 2009 - 22:59

ايوه فعلا يا ارت انا اللي قولت كده

وفعلا كتير مننا شيفينه ع انه قسم الكابه والحزن

وماله

حزين اشتكي وهنساعدك وهنقف جنبك

بس منمشيش ع المثل اللي بيقول

ف الحزن مدعيين وف الفرح منسيين" ـ"

القسم ده اسمه قلوب ع قلوب

ومش كل القلوب حزينه ومش كل القلوب فرحانه

بس لازم القلوب دي تشارك بعضها ف كل شئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 29
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   السبت 13 يونيو 2009 - 0:45

هيه هيه هيه هيه
يا قلوب ربنا يديم فرحكم
أنا فرحان لانى رجعت القاهره
بصراحه شهر متواصل فى دمياط كان حمل كبير
والحمد لله كان فى موضوع نفسهم يخلصوه والحمد لله العبد لله قام بلواجب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور العين
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1256
العمر : 28
المزاج : الحمد لله
نقاط : 836
تاريخ التسجيل : 29/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الأحد 14 يونيو 2009 - 16:06

مش هرد لاني بجد زعلانة
بس موضوع جميل يا احلي هولو
يمكن اتبسط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 29
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الأحد 14 يونيو 2009 - 20:41

يا نور العين
الناس بتقول ان السعاده قليله
والحزن سهل يجى ويطول كمان
الكلام ده ممكن يكون صح
بس هما الاتنين اعتبريهم ضيوف
واكرم الضيف مش دفنه لالالا
واااااجب
المهم لو حزينه حولى تفكرى فى اقرب واحلى
حاجه بتفرحك وعيشى معاها وشوفى احساسك بعده
والاهم من ده كله لو اتبسطى ابقى عرفيناااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 26
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الإثنين 15 يونيو 2009 - 0:43

أنا فرحانه

لانى انهارده قضيت وقت ظريف جدا مع واحده من الشله بتعتى بجد كان وقت تحفه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 26
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الإثنين 15 يونيو 2009 - 0:45

شكرا على الفكرة الرائعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7159
العمر : 26
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا
نقاط : 5859
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الثلاثاء 16 يونيو 2009 - 0:46

فرحاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه جداااااااااااااااااااااا

لان انهارده وانا فى صندوق الدردشه اكتشفت ان نيريمن الى معانا فى المنتدى هى صحبتى الى بقالى 7 سنين ما شفتهاش كنا مع بعض فى الراهبات جنب بعض على ديسك واحد ياااااااااااااااااااااااااااا ايام (قول للزمان ارجع يا زمان)

بجد صدفه جميله جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمل رغم الالم
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1502
العمر : 28
البلد : دومتي........دمياط
الهوايات : بنتمي لديني و بلدي بسسسسسسسسس
المزاج : الحمد لله رب العالمين في كل الاحوال
نقاط : 905
تاريخ التسجيل : 14/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الثلاثاء 16 يونيو 2009 - 1:17

اولا الفكرة جميلة
ثانيا ربنا يدوم الفرحة بينا كلنا وعلينا كلنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tomorrow
عضو معلــــم
عضو معلــــم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4572
نقاط : 4689
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الثلاثاء 16 يونيو 2009 - 15:48

الله عليك يا ارت بجد موضوع جميل وعموما انا فرحانة جدا عشان قدرت احافظ على صلاة الفجر وقيام الليل بس مش دايما ويارب قدرنى احافظ عليها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 29
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الخميس 18 يونيو 2009 - 0:55

الحمد لله العبد لله فرحااااااااااااااااااااااان
لان الغااااااااااااااالى وصل بسلامه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bonbonita
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 813
العمر : 29
البلد : دمياط الجديدة
الهوايات : مع نفسى
المزاج : كووووووول
نقاط : 782
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   السبت 20 يونيو 2009 - 19:08

فرحااااااااااااااااااااااااااااااااانة ومبسووووووووووووووووطة جداااااااااااااااااااااااااااااااااا

لان اخويا هينزل مصر وهيقضى رمضان والعيد معانا وان شاء الله يوصل بالسلامة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1304
العمر : 29
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر
نقاط : 1470
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الأحد 21 يونيو 2009 - 13:51

يوصل بسلامه يا بونبنيتااااااا
فرحاان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
*ram*
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7997
العمر : 33
البلد : المنصوره
الهوايات : الرسم والحفر على الزجاج
المزاج : الحمد لله بخير
نقاط : 7441
تاريخ التسجيل : 04/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الأحد 21 يونيو 2009 - 15:10

موضوع جامد جدا روعه

انا بقه فرحانه جدا عشان دخلت نت النهارده وشفت احلى اصدقاء ومنتدى كمان بس المشكله ان الجهاز عندى ضرب اليومين دول

خنقنى

شكرا ارت على موضوعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.anamasry.com
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6713
العمر : 28
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله
نقاط : 7015
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: قلوب فرحانه   الأحد 21 يونيو 2009 - 15:13

انا فرحاااااااااااااااانه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
علشان رام رجعتلنا تاني
كانت وحشاني موووووووووووووووووووووووووووووووت
متغيبيش عننا تاني ياحبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قلوب فرحانه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: قلوب على قلوب-
انتقل الى: