stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو

stop
جيرسى
أمل رغم الالم
HULK
thesniper
الحريف
the dark side of me
ART
NIRMEEN
*ram*
мεso
yasmeen
Hollo
شمس
shemo
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله

البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Empty
مُساهمةموضوع: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 0:25

اعزائنا المشاهدين ..انتم على موعد مع البرنامج الجديد والشديد

" لو قلتلك... " البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 561444

ده برنامج يقدمه لكم المذيعتان المشهورتان شيمووووووووو و هوللوووووووووو
البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373

الفكره :

كل 3 ايام في عضو هيدخل ويبقى ضيف معانا هنا و المذيعتان الواعدتان شيمو وهوللو ههههههه هيستفردوا بالعضو وهيحطوه في مواقف صد و رد و الاسئله هتكون مختلفه عن اي حوار عادي..
ازااااااااااااي؟؟
هنعرض احنا الاتنين للعضو ده مواقف ونقول له لو انت...كذا هتعمل ايه؟؟
ولو حصل لك كذا هتتصرف ازاي؟
يعني الاسئله كلها هتبقى عباره عن افتراضات ومواقف يحط نفسه فيها ويجاوب بصراحه
وكل عضو هنا مدته معانا 3 ايام وف اخر اليوم التالت هنختار احنا الاتنين العضو اللي هينزل بعده ونبعت للضيف اللي بعده رساله ع الخاص ندعوه للمشاركه في حلقتنا.....

زي ما قلنالكم...العضوه او العضو هنا مدته 3 ايام معانا ف الحلقه

يااااارب الفكره تعجبكم ..

ومن هنا لحد ما الفكره تعجبكم ان شاء الله احنا اختارنا العضو... البرنس عشان يكون الضيف الاول في الحلقه الاولي...ابقو معنا
... المذيعتان هيعملو معاه هو واللي بعده الوااااااااااااااااجب البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 154515 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 154515

لكم منا كل تقدير واحترامالبرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 302692 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 302692
...امضاء..
شيمو وهوللو
شمس
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
شمس

انثى
البلد : جزيرة أحلامى
الهوايات : أقوى من الأيام
المزاج : الحمدلله على كل شىء

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 5:32

حلوة الفكرة يا شيمو

وابدأ انا بموقف للبرنس

لو انت معجب بجمال بنت وكل اما تشوفها تعكسها وهى تضحكلك وفى مرة جت تعكسها وانت واقف مع اصحابك قامت شتماك

هتعمل ايه ؟؟؟

هتشتمها ولا هتبطل تعكسهاا تانى ولا ايه؟؟؟

شكراااااااا شيمو وهوللو
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 15:12

العفو يا شمس الشموسه يا جميل ومشكووووووووووره على مرورك الكريم اللي زيك يا قلبي البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 302692 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 957388 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 302692
ههههههههههههههههههههه ان شاء الله هتتفاجئي من اللي شيمو وانا هنعمله في ضيوفنا الكرام
خدي حذرك بقى..مين عارف انتي هتيجي امتي؟؟؟؟؟البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 205251البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193
وانت يا استاذ برنس اتفضل يلا الباب بتاع الاستوديو مفتوح لجنابك..اتفضل عشان المذيعتان المتالقتان دائما وابدا هههههههههههههههههه مجهزين لك شويه مواقف انما ايه....تشيييييييييييييب البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 943267
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 17:52

لوووووووووووووووووووووووووو يا برنس هتعمل ايه بقى هتتصرف ازاااااي؟؟؟؟ البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 845558
طبعا مش فاهم حاجه...... البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 859395
انا بس كنت بداها هزار عشان نفرفش الجمهور بس يلا نتكلم جد شويه ضحكنا كتير هناخد طول السنه ضحك وهزار ولا ايه؟؟؟ البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 205251
اتفضل اعد ع الكرسي ادام جهازك اعدت؟؟ البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 790838
قوم اقف تاني وروح اغسل وشك وسنانك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 688887 وفوق كده..فقت خلاص؟؟؟
استعد..خد نفس..ركز..بص بعنيك ع الشاشه واتفضل اقرا الموقف كويس وبعدها قول بسم الله الرحمن الرحيم وجاوب يا برنس....
البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 486206

سؤالي الاول لسيادتك......:
لو كنت بنت كنت هتفضل تصاحب مين من البنات زمايلك ف الكليه وكنت هتخليها الانتيم؟؟؟؟

الموقف التاني.... :
لو ف مره كنت بتحب واحده وخطبتها وبعد كده اكتشفت انها مش بتحبك وكانت بتحب مثلا واحد زميلك هتتصرف ازاااي؟؟؟

الموقف التالت.... :
لو في ولد صغير ماشي ف الشارع وراح لقك بزلطه او بطينه او كوره مش نضيفه وكنت لابس لبس شيك جدا وغالي جدااا وكانت ماشيه بنت اموره جنب الشارع اللي انت ماشي فيه..هتعمل اييييييييييه؟؟

الموقف الرابع.... :
لو ركبت ميكروباص واكتشفت ان فلوسك وقعت او نسيت محفظتك والسواق عايز الاجره
وكانت وحده زميلتك ركبه ف نفس الميكروباص هتعمل ايه؟ هتنزل وتستحمل اللي السواق هيعمله فيك ولا هتخليها تدفع ههههههههههه؟؟؟

الموقف الخااااااامس....... :
لو كنت نايم وصحيت على صوت رفرفه لصرصار بيطير واخواتك معتمدين عليك انك هتقتله وا عدين يصوتو وخايفين جدا وانت يا حرام ههههههههه بتموت منه هتتصرف ازاي؟؟؟

فاااااصل ونوااااااااااااااااااصل ان شاء الله البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 749450
yasmeen
عضو ماسي
عضو ماسي
yasmeen

انثى
البلد : حلوة الحلوين
الهوايات : اسلامى
المزاج : ما بين طرفة عين وانتباهتها يغير الله من حال الى حال

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 18:14

بجد الفكرة جامدة
بالتوفيق هوللو وشيمو وربنا يكون فى عون البرنس
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 19:44

شكرا ياشموسه علي مرورك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193
شكرا ياسمين علي مرورك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193
الحمدلله ان الفكره عجبتكم تابعونا في حلقاتنا هنستضيف ناس كتير ومواقف جامده جداااااا
ابقواااااا معنا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 20:25

ودلوقتي بعد مواقف هوللو الجامده جدا دي انا هقول شويه مواقف متواضعه خالص البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 711250
اولا نورتنا يابرنس في برنامجنا وان شاء الله يبقي برنامج خفيف ومزيعات اخف عليك ان شاء الله البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373
الموقف الاول

لو في يوم لقيت بنوته جميله في الكليه جت تهزر وتضحك معاك وبعدين اتكلمتو واتصاحبتوا وبعد كده لقيتها كانت بتكلمك كل ده علشان متراهنه مع صحابها انك تبقي ضمن اللي هي عرفتهم هيبقي رد فعلك ايه؟؟؟
الموقف الثاني

لو انت ماشي في الشارع ولقيت واحد بيعاكس بنت هتتدخل وتدافع عن البنت ولا هتعمل نفسك مش شايفه اصلا؟؟؟
الموقف التالت

لو في يوم من الايام اتجوزت ان شاء الله وبنتك ان شاء الله بردو جت قالتلك " بابا انا بحب " هيبقي رد فعلك ايه ؟؟هتضربها ولا هتسالها مين واحكيلي التفاصيل ولا هتسيبها وتقوم تنام ؟؟؟؟
الموقف الرابع

لوقلتلك ان في فرصه انك تسافر تتفسح لمده اسبوع ..مين هتختاره من المنتدي يسافر معاك؟ وتسافرو فين؟
الموقف الخامس

لو قلتلك ان الزمن رجع بيك ل 3 ثانوي وهتختار كليه تانيه غير اداب هتختار ايه؟؟
يارب تكون مواقف حلوه وتعجبك ومنكنش بنتقل عليك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 22:25

سؤالي الاول لسيادتك......: لو كنت بنت كنت هتفضل تصاحب مين من البنات زمايلك ف الكليه وكنت هتخليها الانتيم؟؟؟؟

لالالالا أنا عمري م إتخيلت إني أبقي بنت .... بس علي فكره أنا معرفش بنات قوي قد كده في الكليه..بس لو كنتي من ضمن البنات دول طبعاً يا هوللو مكنتش هصاحبك ولا هخليكي الأنتيم ... يا شريره البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 955412

الموقف التاني.... :لو ف مره كنت بتحب واحده وخطبتها وبعد كده اكتشفت انها مش بتحبك وكانت بتحب مثلا واحد زميلك هتتصرف ازاااي؟؟؟

نعم نعم...؟! أومال قبلت الخطوبه ليه...؟! ع العموم ممكن تحصل وساعتها هرمي نفسي من فوق ناطحه سحاب.

الموقف التالت.... :لو في ولد صغير ماشي ف الشارع وراح لقك بزلطه او بطينه او كوره مش نضيفه وكنت لابس لبس شيك جدا وغالي جدااا وكانت ماشيه بنت اموره جنب الشارع اللي انت ماشي فيه..هتعمل اييييييييييه؟؟

ولا هقوله أي حاجه غير عيب يا حماده....! و بعد ما البت الأموره تمشي هشيله م قفاه و ارميه في أي بلاعه بس ....

الموقف الرابع.... :لو ركبت ميكروباص واكتشفت ان فلوسك وقعت او نسيت محفظتك والسواق عايز الاجره
وكانت وحده زميلتك ركبه ف نفس الميكروباص هتعمل ايه؟ هتنزل وتستحمل اللي السواق هيعمله فيك ولا هتخليها تدفع ههههههههههه؟؟؟

أخليها تدفع......؟! ههههههههه أنا أطلب منها تدفع..؟ هي اللي المفروض تدفع من غير ما أقول و ع العموم لو معرضتش إن هي تدفع عادي جداً هستعد للعلقه السخنه من السواق...البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 222874

الموقف الخااااااامس....... :لو كنت نايم وصحيت على صوت رفرفه لصرصار بيطير واخواتك معتمدين عليك انك هتقتله وا عدين يصوتو وخايفين جدا وانت يا حرام ههههههههه بتموت منه هتتصرف

يا لهويييييييي.... أكيد هطلب قاهر الصراصير و الحشرات الطايره ( هوللو )ههههههههه البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 555617

ميرسي جداً يا هوللو ع الأسئله الجميله دي مع إن السؤال التاني تعبني بس يلا مش مشكله... و أنا عارف إن الأسئله اللي جايه تقيله جداً ربنا يستر منك .....

البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 632484
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 22:50

الموقف الاول
لو في يوم لقيت بنوته جميله في الكليه جت تهزر وتضحك معاك وبعدين اتكلمتو واتصاحبتوا وبعد كده لقيتها كانت بتكلمك كل ده علشان متراهنه مع صحابها انك تبقي ضمن اللي هي عرفتهم هيبقي رد فعلك ايه؟؟؟

لسوف أستل سيفي و أذبحنها ذبح البعير........ البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 234684 ههههههههههههه

الموقف الثاني
لو انت ماشي في الشارع ولقيت واحد بيعاكس بنت هتتدخل وتدافع عن البنت ولا هتعمل نفسك مش شايفه اصلا؟؟؟

لا طبعاً هروح له و أقول عيب وبعد م أقول له كده هقوله أبوس إيدك إضرب بالراحه.... البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 222874

الموقف التالت
لو في يوم من الايام اتجوزت ان شاء الله وبنتك ان شاء الله بردو جت قالتلك " بابا انا بحب " هيبقي رد فعلك ايه ؟؟هتضربها ولا هتسالها مين واحكيلي التفاصيل ولا هتسيبها وتقوم تنام ؟؟؟؟

كنت هعرف التفاصيل الأول و بعد كده بوم طاااااخ بوم هديها علقه مووووت... بس علي فكره موضوع إني أسيبها و أقوم أنام ده إختيار سلبي جداً لازم الأب يسمع لبنته بالذات.... وبعدين أنا بهزر مش هضربها خالص ..

الموقف الرابع
لوقلتلك ان في فرصه انك تسافر تتفسح لمده اسبوع ..مين هتختاره من المنتدي يسافر معاك؟ وتسافرو فين؟

نعم حتي و أنا مسافر معايا هو إنتو ورايا ورايا ...أففففف .. ماشي هختار 2 هوللو و سمارت والمكان اللي هنسافرله القطب الشمالي عشان يتجمدوا و أخلص منهم البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 685758 ...ههههههههههه

الموقف الخامس
لو قلتلك ان الزمن رجع بيك ل 3 ثانوي وهتختار كليه تانيه غير اداب هتختار ايه؟؟

ياريت لو ينفع .... عشان مجموعي مكنش حتي يوديني دوره الميه... بس كنت هختار ألسن...
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 22:58

شمس كتب:
حلوة الفكرة يا شيمو

وابدأ انا بموقف للبرنس

لو انت معجب بجمال بنت وكل اما تشوفها تعكسها وهى تضحكلك وفى مرة جت تعكسها وانت واقف مع اصحابك قامت شتماك

هتعمل ايه ؟؟؟

هتشتمها ولا هتبطل تعكسهاا تانى ولا ايه؟؟؟

شكراااااااا شيمو وهوللو

أنا عمري ما عاكست بنت خالص لإن أخلاقي متسمحليش.....بس ع العموم لو إتهبلت وحصل.... لسوف ألقنها درساً لن تنساه أبد الآبدين.... وهو إني هاخد بعضي من سكات و أقعد في بيتنا محرج و مخرجش منه نهائي كإني عملت جريمه... ومبحبش حد يحرجني خصوصاً بنت لإن البنت مخلوق لطيف ورقيق... شكرا يا شمس ع السؤال الجبار ده....
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو 2009 - 23:00

شكراً لكل من شييييييييييييمو

شـــــمــس

هوللو

علي الأسئله الجميله دي ويارب إسترها معايا منكم......ياااااااااااااااااااااااا رب
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 13:48

ههههههههههههههههههههههso cute خاااااااااااااااااااااااااااالص
طيييييييييييييييب طالما انت طلعت شرير اوي كده استعد بقى للمواقف دي يا استاذ برنس.....

الموقف الاول.... :

لو كنت بتاكل سمكه وطبعا انت معروف انك مفجوع طبعااااااااااااااا ومن كتر ما انت بخيييل مووت مستحملتش تشيل منها كل العظم اللي فيها وبعدين وانت بتاكل في عظمه شريره وقفت ف زورك ونفسك راح واعدت تصرخ وانت تقريبا كده خلاص ف النزع الاخير وانت لوحدك هتعمل ايييييييه؟؟

الموقف التاني..... :

لو اتعرض عليك 3 مهن انك تبقى قتال قتله...حرامي غسيل....نصاب ومزور هتختار ايه؟؟ بلاش دبلوماسيه لازم تختار منهم مع ذكر السبب..يلااااااااااا

الموقف التالت..... :

لو صحبك اهانك جدااااااا ادام خطيبته وخطيبته دي كانت جيبالك عروسه هتتصرف معاه ازاي؟؟

الموقف الرابع...... :

لو ابنك كبر في يوم م الايام وطلع واد فرفور كده من بتوع اليومين دول هههههههههه وحب واحده وقال لك بابي انا عايزك تجيبلي الشقه وانت قولتله لا اعتمد على نفسك وراح قايل لك طيب هموت نفسي لو مجبتهاش اصلي مقدرش اعيش من غير سوسو وراحت الحاجه شمشونه مراتك قايلالك..لو مجبتلوش الشقه اعمل حسابك هلففك ف المحاكم كعب داير وهتطلقني وهغرمك دم قلبك هتتصرف ازاااااااااااااي؟؟؟

الموقف الخامس...... :

لو كنت اعد على قهوه المصريين انت واصحابك وطبعا اصدقاء السوء قالولك جرب كده تشرب السيجاره او الشيشه دي ومتخافش يا بخيل احنا اللي هندفع ولما انت عرفت انها من غير فلوس طبعا واقفت وفجاه بتشربها لقيت الحج ادامك عدل هتعمل ايييييييييييييه؟؟؟؟؟

ولسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه....اصبر عليا

فاصل ونواصل ان شاء الله
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 15:43

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ردود cute فعلا علي راي هوللو
ودلوقتي هنكمل الحوار مع نجم الحلقه البرنس
البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 219975
الموقف الاول

لو اتخرجت ان شاء الله (ده لو يعني البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 183827) ومعرفتش تلقي فرصه الشغل اللي انت عاوزه هنا هتختار انك تسافر وتجرب حظك في اي بلد تانيه ولا تفضل هنا وتشتغل اي شغل بس مبتحبوش؟؟
الموقف الثاني

لو كنت بتحب واحده ومتمسك بيها جدا ومتفقين في كل حاجه وخلاص خلصت كليه واشتغلت وقلت لاهلك انك تتقدملها بس لقيت ان باباك مش موافق ومش راضي حتي يقلك سبب وحلف مانت متجوزها لو اخر واحده في الدنيا,,هتعمل اييييييييييييييه؟؟
الموقف الثالث

لو في يوم جه واحد صاحبك قريب منك جدا وعمل حادث جامد جدا (بعد الشر طبعا)ومحتاج عمليه هتتكلف مبلغ كبيييييير جدا وانت معاك فلوس الحمدلله بس دي فلوس اللي انت هتتقدم بيها للبنت اللي بتحبها والا هتتخطب لواحد تاني هتعمل اييييييييييييه؟؟؟
الموقف الرابع

لو اختك جالها عريس مناسب جدا وهي موافقه عليه وبعدين جه واحد صاحبك قالك انه عاوز يخطب اختك وانه بيحبها اوي هتقله لا اختي اتخطبت ؟؟ولا هتعمل مشكله مع العريس التاني وتمشيه علشان صاحبك يتقدم؟؟
الموقف الخامس

لوالاختيار في ايدك انك تختار رئيس جمهوريه مصر القادم (وخد بالك المنتدي متراقب :30هتختاااااار ميييييين؟؟؟
انتظر باقي المواقف لو كان لسه في عمر اننا نسال او لو لسه فيك نفس تجاوب البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193

البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 851373
*ram*
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
*ram*

انثى
البلد : المنصوره
الهوايات : الرسم والحفر على الزجاج
المزاج : الحمد لله بخير

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 15:54

البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 928775 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 928775 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 928775 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 928775 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 928775 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 302692 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 302692 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 610405 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 610405 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 692881 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 692881
http://www.anamasry.com
yasmeen
عضو ماسي
عضو ماسي
yasmeen

انثى
البلد : حلوة الحلوين
الهوايات : اسلامى
المزاج : ما بين طرفة عين وانتباهتها يغير الله من حال الى حال

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 16:44

هههههههههههههههههه
حرام عليكم يا جماعة الراجل ما عدش هيفكر يفتح الكمبيوتر بتاعه اساسا
ربنا معاك يا برنس لا برنس ايه ما خلاص البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 17:04

تسلمي يارام علي مرورك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193
ليه بس يا ياسمينا ده احنا هنريحوووووووه هههههههههههه
تسلمي ياجميل علي مرورك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 17:09

تسلم ايديكم يا هوللو انتي وشيمو دايما متالقين وافكار روعة وربنا يخليكم دايما وعقبالي لما تستضيفوني في البرنامج الجميل ده
الله يكون في عون البرنس بس انتم بجد تستاهلوا تحية
البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 376922 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 376922
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 17:12

شكرا شكرا يانيرمو البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 376922 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 376922
واكيد ياحبي هنستضيفك طبعا بس بعد مانحلص علي البرنس (اصدي نخلص معاه يعني البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 62177 )
تسلمي ياحبي علي مرورك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 977193
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 19:19

جميل هذا البرنامج
بس ممكن سؤال
ممكن ادخل بمجموعة اعلانات فى الفاصل
ومش هنختلف فى السعر وليكو الحلاوه
the dark side of me
عضو جديد
عضو جديد
the dark side of me

ذكر
البلد : من هناك
الهوايات : اسلامى مش مستقل
المزاج : هااااااااااااااااااااااااادى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 19:27

ربنا يستر
ما اجتمع الاثنان الا واتعصر اللى قدامهم واللى كان كان
ربنا يستر عليك يا برنس
https://www.facebook.com/profile.php?id=1574701330&ref=profile
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 20:20

الموقف الاول.... :
لو كنت بتاكل سمكه وطبعا انت معروف انك مفجوع طبعااااااااااااااا ومن كتر ما انت بخيييل مووت مستحملتش تشيل منها كل العظم اللي فيها وبعدين وانت بتاكل في عظمه شريره وقفت ف زورك ونفسك راح واعدت تصرخ وانت تقريبا كده خلاص ف النزع الاخير وانت لوحدك هتعمل ايييييييه؟؟

هعمل إيييه و أنا لوحدي في الموقف ده يعني غير إني هموت... طبعاً هموت.....ههههههههههههه ولعلمك أنا أحسن واحد ياكل سمك

الموقف التاني..... :
لو اتعرض عليك 3 مهن انك تبقى قتال قتله...حرامي غسيل....نصاب ومزور هتختار ايه؟؟ بلاش دبلوماسيه لازم تختار منهم مع ذكر السبب..يلااااااااااا

أنا شوفت الكلام ده فين قبل كده......؟! البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 205251 ...أكيد إني أبقي قتال قتله عشان أخلص عليكي... شغل سفاحين بقي... البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 234684

الموقف التالت..... :
لو صحبك اهانك جدااااااا ادام خطيبته وخطيبته دي كانت جيبالك عروسه هتتصرف معاه ازاي؟؟

خطيبته مش هتشوفه تاني لإنه هيختفي في ظروف غامضه.......ههههههههههه

الموقف الرابع...... :
لو ابنك كبر في يوم م الايام وطلع واد فرفور كده من بتوع اليومين دول هههههههههه وحب واحده وقال لك بابي انا عايزك تجيبلي الشقه وانت قولتله لا اعتمد على نفسك وراح قايل لك طيب هموت نفسي لو مجبتهاش اصلي مقدرش اعيش من غير سوسو وراحت الحاجه شمشونه مراتك قايلالك..لو مجبتلوش الشقه اعمل حسابك هلففك ف المحاكم كعب داير وهتطلقني وهغرمك دم قلبك هتتصرف ازاااااااااااااي؟؟؟

إبني أنا يبقي فرفور ده أنا كنت أسيح دمه... بس لو الموقف ده حصل بغض النظر إن إبني يطلع فرفور ، فرفور في عينك طبعاً ههههههه... كان هيصحي تاني يوم الصبح يلاقي الشقه متشطبه لوكس ع المفتاح ..... ده الحاجه شمشونه برضه دي أم العيال ومحدش يقدر يرفضلها طلب... مش عشان هتلففني في المحاكم لالالالا أبداً...ههههههههه...

الموقف الخامس...... :
لو كنت اعد على قهوه المصريين انت واصحابك وطبعا اصدقاء السوء قالولك جرب كده تشرب السيجاره او الشيشه دي ومتخافش يا بخيل احنا اللي هندفع ولما انت عرفت انها من غير فلوس طبعا واقفت وفجاه بتشربها لقيت الحج ادامك عدل هتعمل ايييييييييييييه؟؟؟؟؟ :

إنتي مركزه ليه علي إني بخيل..؟! أنا أخلاقي متسمحليش إني أشرب سجاير من الأساس لأنها مضره بالصحه و بتضيع الفلوس وحراااااااااام.... بس أكيد كنت هطلع أجري هههههههه... ده الحاج إيده طرشه..
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 20:37

الموقف الاول
لو اتخرجت ان شاء الله (ده لو يعني ) ومعرفتش تلقي فرصه الشغل اللي انت عاوزه هنا هتختار انك تسافر وتجرب حظك في اي بلد تانيه ولا تفضل هنا وتشتغل اي شغل بس مبتحبوش؟؟

إنتي بتقولي فيها .... يااااا رب أعدي سنه تالته من غير ما أشيل أي ماده... يااااااااااااارب وخصوصا إن نتيجه تاريخ ظهرت....

فيه مثل بيقول أحب ما تعمل حتي تعمل ما تحب... طبعاً مكنتش هعمل كده هههههههه كنت هسافر بره لإني بالطريقه دي هبقي بضيع وقت...

الموقف الثاني
لو كنت بتحب واحده ومتمسك بيها جدا ومتفقين في كل حاجه وخلاص خلصت كليه واشتغلت وقلت لاهلك انك تتقدملها بس لقيت ان باباك مش موافق ومش راضي حتي يقلك سبب وحلف مانت متجوزها لو اخر واحده في الدنيا,,هتعمل اييييييييييييييه؟؟

مش عارف مينفعش أتصل بصديق..... أو اقلك.... حتماً و لابد لازم يكون فيه سبب وهضغط عليهم عشان أعرف السبب ده..لو مرضيوش هستخير الله وأتوكل علي الله و اتجوزها لإن مفيش سبب حقيقي... و هكرر تاني لازم يكون فيه سبب.. و بعدين الأب مينفعش يستغل إن إبنه بيحبه ومش عايز يزعله ويؤمره بحاجه مش مقنعه... ده مستقبلي لو الأب عنده اي عيب شايفه في العائله او العروسه لازم يقول...

الموقف الثالث
لو في يوم جه واحد صاحبك قريب منك جدا وعمل حادث جامد جدا (بعد الشر طبعا)ومحتاج عمليه هتتكلف مبلغ كبيييييير جدا وانت معاك فلوس الحمدلله بس دي فلوس اللي انت هتتقدم بيها للبنت اللي بتحبها والا هتتخطب لواحد تاني هتعمل اييييييييييييه؟؟؟

هو صاحبي ده قريب داً مش كده.... إممممممم يولع صاحبي.....ههههههههه وهقدم الفلوس للعروسه.... طبعاً لأ هدفع الفلوس للواد صاحبي ده عشره عمر الصديق أهم بكتيييييييييييييييييييير....

الموقف الرابع
لو اختك جالها عريس مناسب جدا وهي موافقه عليه وبعدين جه واحد صاحبك قالك انه عاوز يخطب اختك وانه بيحبها اوي هتقله لا اختي اتخطبت ؟؟ولا هتعمل مشكله مع العريس التاني وتمشيه علشان صاحبك يتقدم؟؟

ألخص الإجابه هنا في كلمه واحده وهي الإختيار.... حسب إختيارها

الموقف الخامس
لوالاختيار في ايدك انك تختار رئيس جمهوريه مصر القادم (وخد بالك المنتدي متراقب :30هتختاااااار ميييييين؟؟؟

خلينا في السليم أحسن......ههههههه

أو أقلك ... هختار عم فوزي البقال ....
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 20:45

شكراً ليكي يا هوللو ع الأسئله الجميله دي ....مع إن الأسئله المره دي مكلكعه جداً و معقده يا رب إستر من اللي جااي...
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 20:52

شكراً ليكي يا شيييييييييييييييييمو ع الأسئله الحلوه جداً دي أحلي من أسئله هوللو ..... يللا بقي بوقع بينكم ....هأ هأ هأ هأ هأ هأ هأ هأ هأ هأ هأ ضحكات شريره متقطعه البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو 455659

عدل سابقا من قبل ThePrince في الخميس 25 يونيو 2009 - 20:56 عدل 1 مرات
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 20:55

احسن يا برنس
علشان تسجني بعد كده
دوق من نفس الكاس

البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو
صفحة 1 من اصل 6انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تقرير أمريكي: البابا شنودة خرج على "الإجماع العام" حين أيد "التوريث" فيما يراه المصريون خطرا على الاستقرار والديمقراطية
» تهنئه للحب والخير والجمال ..شيمو "مشرفتنا العظيمه"
» برمودا".. بادي "ستومك".. و"شبشب "مديحة""!
» أحمد حسن: نحن أسياد "الجزائريين" .. وفوزنا بالمباراة كان يعني عودتنا في "توابيت"
» الشهر المقبل.. "يوتيوب" يلغي دعمه لـ"إنترنت إكسبلورر 6"