stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

*هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

*هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ Empty
مُساهمةموضوع: *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟   *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ Icon_minitimeالجمعة 10 يوليو 2009 - 8:48

بنسال نفسنا كتير فى حب من النت من راى الشخصى هو موجود بس المشكله فى حب نت انو مش بيكون فيه ثقه وانا من راى عدم الثقه فى الحب غالبا تاودى الى الفشل هو موجود ولاكن قليل وبردو لان عند معظم الشباب من الجنسين ان الشاب داخل يتسلى ويلعب والشاب بيشوف ان بنات النت غير محترمين ولاكن لو نسال نفسنا ملاين من الاشخاص من الجنسين بيدخلو النت هل كلهم غير محترمين اعتقد اكيد لا فيه المحترمين كتير وهل ازا كان فيه المحترمين هل هم جادين فى مشاعرهم اسئله كتيره عاوزه سنه عشان نجاوب عليها بس التركيز والقريب من ربنا ده لو حبينا من النت هو الى يرشدنا الى الطريق الصحيح ومحدش يتكسف او يحرج من حد لو قالو انا بحب من النت بس الاهم تكون واثق من الحب ده ربنا خلقنا عندنا قلوب تحب وتعشق وده مش حرام سواء من النت او من بره ولا عيب حب من النت عادى جدا كتير فى كلياء القمه وبيدخلو الشاتينج مش كولو بيخش يتسلى كتير بيخشو لمعرفه عالم جديد وهو عالم النت كتير بيكتبو مواضيع اسلاميه وهامه جدا دول اكيد محترمين ارجو من كل شاب او بنت ان يحكم ضميره قبل ان يفعل اى شى وان يحكم دينه فى جميع افعاله
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟   *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ Icon_minitimeالجمعة 10 يوليو 2009 - 9:31

فيه اعجاب بس مش حب بالمعنى
طريقه الكلام و الاسلوب و الشخصيه ممكن يبانو بعد فتره من الوقت و من خلال الوقت ده الانسان بيعجب بالي قدامه او لا لكن مافيش حب او كره كامل بيكون اعجاب بس
شكرا يا حريف على الموضوع
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟   *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ Icon_minitimeالسبت 11 يوليو 2009 - 6:08

مع احترامي للجميع بس من رايي ان ما بني على باطل فهو باطل..يعني انا مش هنجم واقول ان الحب مبيستمرش بس
من رايي اني ابقى محصنه نفسي كويس قبل ما ادخل الشاتينج ولو انا حسه ان شخصيتي ضعيفه وممكن اتاثر بحد من كلمتين..يبقى احسن لي اني ما ادخلش شات اصلا..عشان محطش نفسي ف حيره وموضع سؤال يا ترى يا هل تري الكلام ده جد ولا كلام شات والسلام؟؟ عشان كده انا بنصح كل البنوتات بلاش تدخلو ف مواضيع حب والكلام الفاضي ده عن طريق الشات..بلاش وجع قلب
لو الشخص اللي بيكلمك ده انسان سوي ومحترم عمره ما هيرضي انه يدخللك ف المواضيع دي ع الشات ولا يعلقك بيه..احنا ربنا سبحانه وتعالى رقيب علينا ف كل حاجه..عشان كده الشاب لازم يتقي الله ف افعاله والبنوته المتربيه كمان لازم تثبت لنفسها قبل اي حد انها اقوي من كل الكلام ده..خليكي غاليه ف نظر نفسك
وف نظر اللي حواليكي
وربنا يهدي الجميع يا رب
وشكرا ليك يا حريف ع الموضوع المهم بجد جدااااااااا ده *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ 928775
رهينة الأحزان
عضو ذهبي
عضو ذهبي
رهينة الأحزان

انثى
البلد : من بلاد الله
الهوايات : مسلمه بحاول اكتب الا جوايه بطرقتى وبرسم
المزاج : مضايقه جدا بس الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟   *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ Icon_minitimeالخميس 16 يوليو 2009 - 18:12

بصراحه انا مش بدخل على الشات خااااااالص لخوفى من الكلام الا بيتقال عليه
من نحيت الحب عن طريق الشات بتهيقلى صعب لان ساعات الواحد بيعاشر
حبيبه وممكن بردة ميكنش فهمه تخيلوا بقه ان حيات الشات عباره عن كتابه
هقدر اعرف الشخص الا قدامى دة اكيد لا دا من وجهه نظرى بصراحه يعنى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟   *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ Icon_minitimeالأحد 19 يوليو 2009 - 3:02

اولا مشكور على سؤالك ثانيا انا مع هالو فى رأيها وكمان لو اخذنا بالنا من حاجة مهمة هنلاقى ان معظم الناس سواء شباب او بنات ومش كلهم على النت شخصية وفى الحقيقة شخصية تانية ونسبة قليلة جدا الى بتبقى بشخصيتها الحقيقية وكمان حب النت دا من وجهة نظرى اسمه وهم لان اكتره تجمل وكمان مش معقول انسان يحب انسان عن طريق كلامه ولكن ممكن يحكم اذا كان الانسان دا محترم ولا لا من اسلوبه لكن متوصلش للاعجاب والحب لانه اساسا ميعرفش اذا كان دا حقيقته ولا بيتجمل وبرده فى حاجة ان المفروض الواحد يحط حدود مع تعامله مع الى قدامه لو الانسان حط حدود فى تعامله واحترم نفسه وعرف ان ربنا عز وجل رقيب عليه فاكيد عمره مهيغضب ربنا او يهين نفسه او كرمته وبرده الانسان ا لمحترم محترم فى كل مكان وبا حترامه يقدر يفرض على الى حوليه لاحترامه ومشكوررررررررررر *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ 632484
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟   *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ Icon_minitimeالأحد 19 يوليو 2009 - 9:07

على فكره من وجهه نظري ان الاعجاب مختلف تماما عن الحب يعني لما تحكمي على حد انه محترم او اي حاجه صفه كويسه هتعجبي بالصفه دي لكن مستحيل توصل لحب و الحاجات دي
و مافيش بنت بتدخل نت غير لما تكون عملت شاتنج مع واحد الشاتنج مش في المسن بس الشاتنج ممكن يكون عن طريق الرسايل الي بتكون على المنتديات او اي حاجه من دي
بس من رايي ان حب عن طريق الشاتنج مستحيل بس اكيد اكيد اكيد اي حد شاف اسلوب حد في الكلام او كلامه و مواضيعه هيعرف الى نسبه ما انه محترم او العكس فهيتبنى عليه الاعجاب بسيط
و مع هوللو طبعا ان لازم تكون اي بنوته محصنه نفسها و متثقش في كلام الي قدامها مهما كان
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟   *هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟ Icon_minitimeالسبت 1 أغسطس 2009 - 9:29

shereen كتب:
فيه اعجاب بس مش حب بالمعنى
طريقه الكلام و الاسلوب و الشخصيه ممكن يبانو بعد فتره من الوقت و من خلال الوقت ده الانسان بيعجب بالي قدامه او لا لكن مافيش حب او كره كامل بيكون اعجاب بس
شكرا يا حريف على الموضوع
شكرا ليك على المرور

*هل يوجد حب عن طريق الشاتينج واذا كان موجود هل يستمر ام لا؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  علم اسرائيل موجود في كل الحواسيب
» منظر غير موجود ولن تراه ابدا للأهرامات
» حب جميل بسيط بس نادر لما يبقى موجود
» في زمن الخيانة ؟! هل يوجد حب حقيقي 00
» لا يوجد شىء اسمه الشعب اليهودى