stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم

بيرى
thesniper
sweety yaso
Noor
sobhan Allah
stop
مدير المنتدى
مايكل شريف
rabeya allah
bonbonita
ashgan
halaonline
oky doky
ʚϊɞ Maha ʚϊɞ
Saso62
الحريف
Hollo
شجن
جيرسى
شمس
shereen
soledad2
dr_khtab
smile
moonlight
29 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
جيرسى
عضو ماسي
عضو ماسي
جيرسى

انثى
البلد : مصر بلدى
الهوايات : مسلمة
المزاج : ما ضاقت الا ما فرجت

متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 20:23

متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390
ماشى يا مون الصبر جميل
بليييييييييز ما تتأخريش
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى
البلد : موجوده
الهوايات : مع نفسى
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 20:29

ashgan كتب:
فعلا قصة جامده جدا جدا جدا
مستنيه الباقى وربنا يصبرنى
كل سنه وانتى طيبه

انا مبسوطه انها عجبتك
ونورتينى... متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 302692
وانتى طيبه
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 20:32

ملاك الحب كتب:
متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 205251 فى انتظااااااااار الباقى ربنا يسهل

نورتينى بمرورك
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 20:35

جيرسى كتب:
متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390
ماشى يا مون الصبر جميل
بليييييييييز ما تتأخريش

ماشى ياجميل مش هتأخر
نورتينى
متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 302692 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 302692
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 21:11

(الحلقه التاسعه عشر)

منى: بس انت ذاكر وانت تنجح, متضيعش وقتك.
احمد: اذاكر مين يا بنتي , هى الكليات بالمذاكرة, انتي شكلك بتاكلي الكتب, ربنا يحفظنا.
منى: ههههه, لا والله ماباكلش حاجة , بس انا شايفة انك المفروض تنجح السنة دي , دا حتى يبقي عيب لو طولت عن كدة , انا هتخرج قبلك.
أ* متفوليش الله يخليكي
احمد: وهو انا اطول تتخرجي قبلي.
منى: مانت متعود الدفعات داخلة خارجة عليك, وانت شفت منهم كتير, فاكر لما شتمت واحد وطلع معيد.
احمد: ااااااااهه, والله الواد دا كان رخم في الكلية ومكنتش عارف انه اتعين خلاص, والواطي السنة الي فاتت خلا الدكتور يشيلني المادة, بس انتي ايه الي عرفك بالموضوع دا.
منى: شيري, وبعدين انت مفضوح اصلا.
احمد: الله يسامحك يا شيرين , وقالتلك ايه عنى كمان.
م*انك رمرام
منى: مفيش , شوية حواديت كدة.
أ*قالتلك على موضوعي معاها؟
احمد: زي ايه؟.
منى: يعني انك فاشل وبتاع بنات ,هههههههههههههه.
م* انا مش بهذر قالتلي فاشل وبتاع بنات
احمد: دا اقل حاجة عندي, لا بجد قالتلك ايه؟.
منى: قالت انك خدوم وكده وجدع , بس ...يعني... مبتنقيش البنات الي تعرفهم.
م*لما نشوف هترد تقول ايه
احمد: انا؟؟؟؟, طيب دانا بعرف احلى بنات في الجامعة, انا مفيش بنت عرفتها كانت وحشة.
أ*انا مبنقيش؟؟؟؟؟؟
منى: هي يمكن ماكانتش بتتكلم على الشكل.
م* ياتافه وسطحي
احمد: اااه, دا عشان ... انا فاهم ..
منى: فاهم ايه؟.
احمد: لا دا موضوع كدا.
منى: لا بجد قول.
احمد: بس توعديني متقوليش لشيري, احلفي.
منى: والله ماهقولها ,قول بقي.
احمد: اصل كان فيه بينا موضوع كده, اول مادخلت شيري الكلية, بس يعني هو عدا بالنسبة لي , ممكن تكون هي لسه.
منى:..................
احمد: انا هفهمك , في اول الكلية شيرين كانت معجبة بيا وبعتتلي واحدة صاحبتها تقولي ,معرفش بقي كانت بتحاول تسبت لنفسها ايه,بس انا قلت عيب احنا اصحاب ومينفعش اعط مع واحدة صاحبتي , مع انها كانت جديدة ع الشلة.
أ*زي حضرتك كدة بالظبط
احمد: فقلتلها , معلش يا شيري احنا اصحاب , ومينفعش افكر فيكي غير كدة ,ومن يوميها هي ممشيها اصحاب بس ما افتكرش انها ناسياهالي, فعشان كدة تلاقيها بتظبطنى في الكلام.
لقد سمعت منى هذه القصة بالطبع من فم شيرين ولكن بتفاصيل اخرى , وهي التفاصيل الحقيقية, ولكن احمد, اراد اولا ان يحفظ ماء وجهه, ثانيا ان يدمر نظرة منى لشيرين ,وبالتالي ثقتها فيما ستخبرها به من اخبار ان علمت ما بينهما او حتى نيته, فقد كان لها معه عهد طويل , وعلى الرغم من انها من اقرب البنات الى قلبه في الكلية الا ان ماذا عساه سيفعل, الغاية تبرر الوسيلة, اليس كذلك؟.
منى: بس شيري كانت مرتبطة بقالها سنتين .
م* ايه دا بقي؟؟
احمد: اه , الواد اسامة, منا عارف, ماهو دا بعد الموضوع دا ما حصل.
منى: بس هي سابته خلاص من زمان, وهتتخطب لواحد اسمه محمود.
احمد: اه بس هو الي سابها مش هي الي سابته.
منى: بس شيرين , صاحبتك مش كدة.
احمد: اه , طبعا , احنا كلنا هنا اصحاب في بعض, بس دا سر يا موني , اوعي بجد تقولي لحد.
منى: متخافش انا مش هقول.
سارة : دا عيل واطي وزبالة.
منى: ايه ياسارة متشتميهوش.
سارة: يعني هو حد يتكلم عن صاحبته كدة؟
منى: هو مقالش حاجة هو حكى الموضوع , وهي حكت الموضوع ,انا مش عارفة اصدق مين فيهم.
سارة: شيري طبعا , وهي مصلحتها ايه انها تكذب عليكي؟.
منى: وهو مصلحته ايه؟, انا بس مستغربة لان لو هي شايله منه , وهو شايل منها , ليه هما اصحاب لغاية دلوقتى؟.
سارة: اديكي انتي بتتكلمي وتردي على نفسك, لو الموضوع كان توقيعة زي ما قالت شيري فالوضع ممكن يتصدق , اما لو كانت هي الي باعتة صاحبتها زي ما ايمو قال يبقي الوضع مش واقعي اصلا.
منى: يووووه, انا مش عارفة بقي.
سارة: انتي الي عايزة تصدقى احمد بتاعك دا, انتي حرة خليه يخسرك اصحابك , مش بعيد بكرة ييجي يقولك سارة بتبعتلي جوابات.
منى: متبقيش غلسة انتي كمان.
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى
البلد : دمياط الحبيبة
الهوايات : الاشتغالات والمقالب
المزاج : هيمانة

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 21:20

متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 486206 منى دى ساذجة وعبيطة زيادة عن اللزوم
مستنية بقية القصة بفارغ الصبر
شكرا ليكى يا moon متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 166815
smile
عضو ماسي
عضو ماسي
smile

انثى
البلد : دمياط
الهوايات : القراءة
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 21:33

متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 164139 كده انتى طولتى كتير
ممكن تكمليها بسرعة متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 484978
http://www.mans.edu.eg
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 21:39

solidad2 كتب:
متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 486206 منى دى ساذجة وعبيطة زيادة عن اللزوم
مستنية بقية القصة بفارغ الصبر
شكرا ليكى يا moon متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 166815

انا فعلا شايفة دا برضة يمكن عشان اول تجربة ليها مش قادرة تحكم او مش قادرة تتحكم فى نفسها
بس فى اخر القصة منى هتتغير خاااااااالص متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484
شكرا ليكى بجد نورتينى متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 219975
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 21:41

smile كتب:
متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 164139 كده انتى طولتى كتير
ممكن تكمليها بسرعة متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 484978

والله انتى لو تعرفى ان انا كنا من فترة متابعة القصة على منتدى كاانت البنت بنزلها كل اسبوع واخر حلقة نتزلها بعد اسبوعين متتخيليش كنت ببقى عاملة ازاى
عشان كدا والله بنزلكو حلقات كتير فى اليوم عشان ارحمكو من العذاب اللى انا كنت فيه
شوفتى انا خايفة عليكو ازاى متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 977193

حاضر انا بنزل حلقة كمان متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 21:44

(الحلقه العشرين)

دب الخوف في قلب منى من كلام سارة , من الصادق ياترى؟, وشعرت ببعض الشك في شيرين , بينما لم يطاوعها قلبها للشك في احمد , فحاولت عدم التفكير بالامر , وكأن شيئا لم يكن , وعادت للتخدير الذي يقوم به احمد عليها, ومكالماته التليفونية التى بدأت تطول وتطول, وقد تصبح اكثر من مرة في اليوم , بسبب وبدون, وقد يتصل فقط ليخبرها بما فعله طوال اليوم .
اما احمد, فكانت خطتة تمشي على اتم وجة, هاهو ذا وصل الي منتصف الطريق , بدأ يتعرف على منى اكثر واكثر , فهو يحادثها يوميا , ولا يمل الحديث ابدا, فقد وجد طريقة لاستدراجها في الحديث عن نفسها, كان يتحدث عن نفسه , وعما يفعله , وكأنه يعطيها تقريرا يوميا , فما كان منها الا ان تجيب ببعض ما فعلته, او تتحدث عن نفسها او اخوتها, وهو يخزن هذه المعلومات في رأسه, فقد كان هذه هو المطلوب , وبدأت منى الغامضة تنكشف امامه , وبدأ يشعر رويدا رويدا, بمدى سذاجة الفتاة وحسن تربيتها, وحدث هذا حين دخل مؤمن عليها ذات مرة وهي تتكلم فاغلقت الهاتف , وبعد ذهابه عاد احمد يتصل.
احمد: ايه يا بنتي, الخط قطع؟
منى: لا ,دا مؤمن دخل الاوضة فقفلت.
احمد: وايه يعني؟.
[color:7256="Plum"]منى: يا سلام ,ولما يسألنى بتكلمي مين اقوله ايه؟.

احمد:قوليله واحد زميلي في الكلية.
منى: وانا بكلم واحد زميلي في التليفون ليه؟.
احمد: قوليله اي حاجة , بسأله عن حاجة , او اي حاجة تانية.
منى: انت عايزني اكذب عليه؟.
أ*امال انتي الي عملتيه دا كان ايه يا فالحة
احمد: طيب قوليله الحقيقة.
منى: انت اتجننت , انت عايزني اقوله ...........
م* صحيح يامنى , هتقوليله بكلمه ليه, بكلمه بالساعات وكل يوم ليه
وهو ماله , انتي مبتعمليش حاجة غلط
ولما هو مش غلط انا خفت وقفلت ليه
ولما هو غلط بتعملي ايه ع التليفون لسه
احمد:ايه يا موني سكتى ليه؟.
منى: لا مفيش سيبك انت من الموضوع دا.
احمد: بس انا عايز اتكلم في الموضوع دا.
منى:........................
احمد: انا بصراحة كنت عايز اتكلم في الموضوع بقالي مدة بس كنت مستني وقت مناسب, وانا خايف افضل استني الوقت المناسب وميجيش.
منى:موضوع ايه؟.
احمد: منى, بصراحة , انا كان الاول مش في دماغي , بس من فترة كدة , انا بدأت اخاف غلى نفسي ,انا عمري ماكنت كدة,وكنت خايف ان اليومدا ييجي وعرفش اتكلم.
منى: احمد, انا مش فاهمة حاجة.
م*ربنا يستر
أ*اهو عشان احمد دي انا مش هرحمك
احمد: منى , انا كنت فاكر في الاول اني متهيألي , بس بقالي مدة متأكد.
منى: فيه ايه؟
احمد: منى انا مشدود ليكي اوي, انا اول ما حسيت بكده حاولت ابعد ,لوتفتكري فيه فترة مكنتش بكلمك فيها, بس مقدرتش لقيتني بدل ما بكلمك في اليوم مرة بكلمك اكتر من مرة, ولقتني بحب اشوفك,وعايز اقرب منك, صدقيني انا مش كده, ومكانش دا قصدي انه يحصل, بس مش بايدي, انا كنت خايف اقولك لا تصديني وساعتها مش عارف هعمل ايه, بس انتي كان لازم تعرفي, انا بقولك ومش مستني منك رد, منى انا بجد معجب بيكي, وانتي فعلا غيركل البنات الي عرفتهم ,مش كلام افلام زي مابيقولو, انا عمري ما استريحت لحد زي ما استريحتلك , انا عارف انك اكيد ياما سمعتى الكلام دا ,ويعني.........منى.... انا مش عارف اقولك ايه بصراحة, انا عمري ماكنت مرتبك قدام بنت كدة بس انا والله عمري ما حسيت ناحية بنت زي ما انا حاسس ناحيتك.
أ* هووووف..... انتي لو حجر بقي برده متقدريش ع الكلمتين دول
م*آ.......آآآآآ...آ
منى:.............................................. .....................
احمد:انا عارف اني اتعديت حدودي , بس دا الي انا حسيته وكان لازم اقوله, لو مش عايزة تردي براحتك, انا مكنتش منتظر منك رد اصلا , انا ...........,انا بجد مش عارف اقول ايه, انا يامنى بجد مكانش نفسي ان دا يحصل, وانا اسف اذا كنت ضايقتك, وانا بجد مرتبك , فاعذريني, انا جازفت وكشفتلك نفسي ومشاعري , بس انا مش قادر اخبي عليكي , واكلمك عادي , كأن مفيش حاجة في قلبي ليكي, وبعدين انتي قريبة منى اوي, متفتكريش ان كان سهل عليا اني افاتحك في الموضوع .
منى: ...............
أ*انتي اتخرستي ليه
م* انا.... يعني.....
احمد:بصي يا مني انا مقدر موقفك وانا مش هضايقك اكتر من كده, انا هقفل , ولما تقدري تردي عليا , معرفش بقي.... ابقي اكلمك او تكلميني بس انا دلوقتى هقفل واسيبك تفكري , لان واضح اني احرجت نفسي واحرجتك معايا.
أ*انطقي بقي يا بت,انا هقفل بجد, ربنا يهديكي
منى:...................
م*ياسلام ,انت تعملها وتجري
احمد: انا هقفل؟؟؟.
منى:سلام يا احمد.
أ*سلام ايه انتي صدقتى
احمد: باي يا منى.
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 21:45

(الحلقه الحاديه والعشرون)

أ* انت ليه اتسرعت, مكانش المفروض تنطق دلوقتى خاااااااالص
اعمل ايه بقي الي حصل
اديك اتدبست والبت ما نطقتش,وممكن الموضوع كله يتفرقع دلوقتى, مش كنت تستنى تتأكد انها بتحبك
بتموووت فيا , ايه رأيك بقي
طب لما نشوف
.............................
...................
تفتكر هي هتعمل ايه دلوقتى
انا عارف في المصيبة الي انت هببتها دي
بس انا كنت بتكلم بجد , انا نص الكلام الي قلته حقيقة مش كده برضه
والله يا حبيبي انت ادرى بنفسك , انت هتقع لي فيها وتيجي تستنجد بيا؟
انا موقعتش فيها بس هي عاجباني بجد
طيب بص انت تكمل عليها النهاردة متسبهاش عشان تبقى ضربت على الحديد وهو سخن
ماشي, باليل ابعتلها الرسالة, قشطة كده يا كبير؟
قشطة يا ايمو
م* يانهار ابيض ....وابيض ليه دا اسود
ايه ايه ,مالك كده عاملة مناحة, مش تحمدي ربنا
على ايه؟,انا مش فاهمة حاجة
انتي هتستعبطي , الواد وطلع معجب بيكي زي مانتي معجبة بيه ,ايه الي حصل بقي , دلوقتى لما اعترفلك بقي كخة, كان عاجبك بس وهو تقلان عليكي
لا طبعا, بس هو .....مش عارف ينقي الوقت, حد يخبط حد بالكلام كدة, وعامل زي الراديو معرفتش ارد عليه
مش انتي الي عملتي فيها خرسا, الواد قعد يكلمك وانتي ساكته
كنت هقوله ايه يعني, وانا والله كمان دايبة فيك تعالي نتجوز
لا, بس كنتي متبانيش هبلة اول مرة تسمعي كلام حلو
طيب ما هو مكانش اول مرة اسمع كلام حلو
امال اتغابيتي ليه؟
اهو الي حصل بقي, المهم دلوقتى هنعمل ايه؟
انا مالي, شوفي انتي عايزة ايه
مش عايزة حاجة
ياسلام, تبقي هتموتي على الولد واول ما يقولك كلمة حلوة تقولي ,معلش مش عايزة حاجة
اعمل ايه انا طيب
تحضري كلمتين تردي عليه بيهم ,لانه هيفتح الموضوع دلوقتى او بعدين
اقوله انسي يا احمد احنا اصحاب صح؟
يا سلام هيقوم احمد ينسي وترجعو اصحاب تاني
ايوة
يا حلاوتك, اولا كدة,بعد الي حصل دا مبقاش ممكن ترجعو اصحاب اصلا, ثانيا لو رفضتيه ممكن متشوفيهوش تاني خالص
ياخبر ابيض
امال انتي فاكرة ايه, ثالثا لو قلتيله مع السلامة ممكن يتكلم عليكي ويقول كانت بتكلمني بالساعات على التليفون وهو عنده حق
كنا بنتكلم عادي , احنا عمرنا ما اتكلمنا في حاجة خارجة
انتي هتضحكي عليا ولاعلى نفسك, هو فيه اصحاب بيتكلمو في التليفون بالساعات
مش كان في الاول عادي ردي ردي, دلوقتى الكلام اتغير؟؟
ياحبيبتي انتي كنتي فاهمة من الاول بس كنتي عاملة مستهبلة,انا كنت بنصح وانتي الي بتعملي الي انت عايزاه, انتي الي كنتي عايزاه يقولك كدة
انا؟؟؟؟؟
لا ,انا؟؟؟, طبعا كنتي عايزاه وكنتي بتشجعيه , واهو الي انتي عايزاة حصل , شوفي بقي هتردي تقولي ايه, ومتطلبيش منى اطلعك من المشكلة
انا عايزة نفضل اصحاب وميفتحش الموضوع تاني
لو شايفة انه ممكن جربي
يااااااربي اعمل ايه, انا محتارة اوي
وفرحانة اوي
نعم؟؟؟
ايوة, تنكري انك فرحانة
وانا هكدب ليه, طبعا فرحانة ,بس برضة محتارة
خلاص سيبك انتي وشوفي هو هيتصرف ازاي
صح كده, اما اشوف هو هيعمل ايه ,مش يمكن يطنش على الموضوع خالص
ايوه كده
قاطع حبل افكارها صوت رسالة على الموبايل , فتحتها فاذا بها من احمد:
"بحبك"
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 22:21

حسبى الله..........فيه شياطين انس وشياطين جن وأكيد صاحبنا ده من شياطين الانس
ربنا يهده .............شكرا يا حميل متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484
smile
عضو ماسي
عضو ماسي
smile

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء 26 أغسطس 2009 - 22:23

متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 857619 ده اللى انا هعمله لو ما خلصتيهاش بقى؟؟ متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390
oky doky
عضو مميز
عضو مميز
oky doky

انثى
المزاج : روقااااااااااااااااااان

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 9:32

تسلم ايديكى يا مونووووووووو
بجد جميله اوى ومشوقه جدااااااااااااااا
بس يا ريت تعرفينا هى كام حلقه طيب
تحيااااااااااااااااااااااتى لك متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 561444
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 14:02

solidad2 كتب:
حسبى الله..........فيه شياطين انس وشياطين جن وأكيد صاحبنا ده من شياطين الانس
ربنا يهده .............شكرا يا حميل متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484

فعلا عندك حق والله
وربنا يهديه ويهدى الجميع متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484
شكرا ليكى متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 219975
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 14:03

smile كتب:
متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 857619 ده اللى انا هعمله لو ما خلصتيهاش بقى؟؟ متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ليه بس كدا الطيب احسن متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 977193 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 977193 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 977193
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 14:08

oky doky كتب:
تسلم ايديكى يا مونووووووووو
بجد جميله اوى ومشوقه جدااااااااااااااا
بس يا ريت تعرفينا هى كام حلقه طيب
تحيااااااااااااااااااااااتى لك متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 561444

ربنا يخليكى.......
وانتى نورتينى بجد

بس انا قولت فى الاول ان القصة طويلة شوية بس هيه فعلا جميله جدا ومفيدة جدا
متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484 متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 632484
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 14:20

(الحلقه الثانيه والعشرون)

سارة: ها , مفيش جديد؟
افاقت منى من شرودها وردت متسائلة.
منى: جديد في ايه؟.
سارة: ايمو؟.
ارتبكت منى لدي نطقها الاسم وقالت.
منى: لا طبعا مفيش جديد.
م*مبحبش اكدب عليكي
وعايزة تقوليلها الحقيقة عشان تزعقلك
لا , بس مش كنت محتاجة اقولها
لا مش محتاجة تقوليلها ولا حاجة, شفتى عملت فيكي ايه اخر مرة , خلتك في الاخر انتي الي تتصلي بالولد
سارة: احسن برضة يعني كل حاجة تمام؟
منى: اه تمام.
سارة: وانتي من جواكي, حاسة ناحيته بحاجة.
منى: لا , خالص .
سارة: الحمد لله, انا مش قلتلك اول ما تشيليه من دماغك هتتحل المشكلة.
منى: فعلا , ماهي المشكلة اتحلت.
م*اه ياسارة لو تعرفي
سارة:انتي مش في لجنتي صح؟.
منى: لا يا ستي انا مع ميمي.
سارة: ايه دا هو ميمي اسمه ميمي بجد؟.
منى : ايوة يا ستي بجد.
سارة : ههههههههههههه, الله يكون في عونك .
منى: وميرنا كمان, انتي معايا صح؟.
ميرنا: اه احنا في المدرجات مش كدة.
سارة: طيب اشوفكم بعد الامتحان بقي, عند الكافيتيريا , اوكاي.
ميرنا: اوكاي , يلا بينا يا منى.
لم تدر منى ماالذي كتبته في الامتحان,فقد كان عقلها شاردا تماما,تفكر في احمد, تري مالذي حدث منذ ليلتها يا احمد؟؟, هل تحبني حقا؟.
خرجت قبل نهاية الوقت وقد كتبت القليل حتى ان ميرنا كادت تصرخ عليها وهي خارجة, لان الامتحان كان طويلا وصعبا ,ولكنها كتبت ما تعرفه ولم تشغل بالها بملء الورقة كما يقولون.
اتجهت للكافيتيريا تطلب قهوة, فقد احست بالصداع يكتنف رأسها بعد ليلة من مجاهدة نفسها للتفكير في احمد وليس في المذاكرة.
وكأنه أبي الا ان يظهر امامها لدي تفكيرها فيه, فما كادت تتجة للكافيتيريا حتى لمحته متوقفا هناك يرقبها بعين لا تطرف, اقشعر بدنها , هذا مالم تحسب له حساب ما الذي اتي به اليوم؟.
اقتربت منى من مكان احمد , متصنعة الهدوء والقت عليه السلام ثم شرعت في طلب قهوتها ,بينما لم يتحدث هو منتظرا اياها في صبر, حتى انتهت واخذت القهوة, وسارا ببطء ودون كلام للمقعد بجانب الكافيتيريا.
قطع احمد الصمت متسائلا.
احمد: الامتحان كان حلو؟.
اشارت منى برأسها نفيا وهي ترشف القهوة وقالت.
منى:لأ, كان طويل.
فنظر في ساعته وقال في جزع.
احمد: وانتي ايه الي خرجك دلوقتي ؟,دا لسه تلات اربع ساعة.
نظرت اليه نظرة خاوية وقالت .
منى: كتبت الي عرفته ومكانش فيا دماغ ارغي , الي يحصل يحصل بقي.
ثم عادت لقهوتها , وساد صمت قصير قطعته منى.
منى:انت ايه الي جابك النهاردة مش امتحانك بكرة؟.
نظر اليها وقال بهدوء.
احمد: مش عارفة انا جيت ليه؟.
خفق قلب منى ,واشاحت بوجهها بعيدا عنه , ولم تجبه, ثم قالت.
منى: انت عندك امتحان بكرة؟.
لم يجبها احمد انما قال.
احمد:انا جيت اطمن عليكي.
م* ردي يافالحة
احمر وجة منى ولم تستطع الاجابة, فقال احمد.
احمد:منى بصيلي انا بكلمك.
التفتت اليه على مضض.
منى:مش المفروض تروح تذاكر.
احمد: انا مش عارف اذاكر, انتي مش معقول مش حاسة بيا, يا منى احنا عدي علينا سبع ايام من اخر مرة اتكلمنا, انا منمتش فيهم, مش عارف انتي عاملة ايه ولا بتفكري في ايه, كنت هتجن, انتي عارفة انا منعت نفسي كام مرة اني اتصل بيكي تاني, ومش عارف سكوتك دا يعني ايه ؟, انتي رافضاني ولا قابلاني ولا ايه بالظبط؟.
أ*ايوة انتي رافضاني ولا لأ؟,ساكتة ليه؟؟؟
وقفت منى مشيحه بوجهها عنه.
منى: احمد , ربنا يخليك انا مش قادرة اتكلم خالص , عندي صداع ودماغي هتفرقع.
م*وكل دا بسببك فمتكملش عليا
فرد احمد متصنعا الاقتضاب.
احمد:انا فهمت خلاص, انتي بتهربي منى , انا اسف يا منى ان كنت ضايقتك, مع السلامة.
أ*متبصش وراك,ايوه هتنده عليك اهه
وسار مبتعدا منتظرا نداء منى.
م* انتي هتسبيه يمشي زعلان, انتي مجنونة , حرام عليكي دا عنده امتحانات
منى:آآ...أحمد..
أ*هو دا الكلام
فالتفت راسما تعبير الحزن على وجهه.
فارتبكت منى , ولم تتحدث , فنظر اليها في تساؤل , فلم تتكلم ولكنها نظرت اليه راجية الا يمشي وان لم تتكلم , وكان هذا يكفيه, فقال.
احمد: انا هروح اذاكر عشان عندي امتحان , بس هستني تكلميني بكرة تسألي عليا.
والتفت تاركا اياها حائرة خلفه.
أ*شكلك يا منى هتتعبيني معاكي وانا الي كنت قلت خلاص , ربنا يسامحك يا شيخة
ايه انت هتسكت بعد التعب دا كله؟
اسكت مين ياراجل انا وراها وراها, دانا الوقت الي ضيعته عليها كان زماني مظبط فيه اربع بنات
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 14:21

(الحلقه الثالثه والعشرون)

ترددت منى طويلا قبل ان تقرر ان تتصل باحمد, بل لقد قضت اليومين كاملين في محاولة لاتخاذ قرار , حتى انها لم تذاكر للمادة المقبلة, وبالفعل اتصلت به.
منى: السلام عليك.
احمد: وعليكم السلام, ازيك يامنى؟.
منى:الحمد لله, عملت ايه في الامتحان؟.
أ*انا بتاع امتحانات برضه ,عيب عليكي
احمد: الحمد لله.
منى: كان كويس؟.
احمد:لا, بس حليت.
أ*قصدي غشيت
منى: الحمد لله.
وصمتت .
أ*نفسي افهم مالك مخروسة ليه؟
احمد: انا كنت مستنيكي تتكلمي طول النهار, ومكنتش عارف انام بعد الامتحان , خفت تطلبيني تلاقيني نايم .
منى: انا قلت استني باليل تكون روحت وكده.
احمد: على فكرة وحشتيني.
أ*اما اخليكي تنطقي
منى: .....................
م* وبعدين بقي
احمد: انا ضايقتك؟.
منى: احمد, انا مش عايزاك تنشغل عن المذاكرة اليومين دول , وياريت تركز, عشان انا عايزاك تنجح.
احمد: خايفة عليا؟.
م*انت بتلف تلف وترجع لنفس الموضوع
منى: انت اذا مخفتش على نفسك محدش هيخاف عليك.
احمد: ماشي ياستي , انا من هنا ورايح هخاف على نفسي عشان انتي خايفة عليا.
منى: بقولك ايه انا هقفل عشان بابا بينادي عليا, اوكاي.
م*اهو بدل مانفضل نلبخ كتير اقفل احسن
احمد: ماشي يا موني باي باي.
أ*طيب ابقي سلميلي على بابا ,ههههه
واغلق احمد السماعة وقد شعر براحة , بعد ان عادت خطته للطريق الذي رسمه.
اما منى فشعرت بعدم الرغبة في المذاكرة ولا النوم ولا اي شىء,فقط شعرت بمشاعر عنيفة لاحمد,لم تستطع السيطرة عليها.
بعد الامتحان الذي كان سهلا, شعرت منى برغبة شديدة في رؤية احمد, فخرجت من الامتحان مبكرا علها تجده , ولكن لسهولة الامتحان لم تخرج هذه المرة وحدها , بل خرج معها ميمي وميرنا , وقابلوا سارة وبقية اصدقائهم, ووقفوا يتحدثون ,ولم تكن الكلية شبة خالية كالمرة السابقة ,بل كانت مزدحمة فقد كان يوم الخميس, ولمحت احمد,الذي اقترب منهم يسلم عليهم ويسأل عن الامتحان فبادرته سارة قائلة.
سارة: انت ايه الي جايبك النهاردة؟, سمعت ان امتحان امبارح كان رخم.
أ*الامتحان برضه الي رخم؟؟
احمد: اه,بس انا حليت الحمد لله
وانخرط على مضض في حديث مع حسان ولم يستطع ان ينفرد بمنى, بينما وافق هذا رغبة منى في الا يتحدثا امام الناس وسارة على الاخص, ولكن قلبها كان له رأي آخر فشعرت بالسخط لعدم قدرتها على التحدث مع احمد,فقد انسحبت سارة وميرنا من المجموعة آخذين منى معهم.
وشدت سارة على يد ميرنا وهي تقول.
سارة: ايه حكايتك بقي اليومين دول؟ ,مازن لازقلك بطريقة مش طبيعية.
ميرنا: ماتسبيه يلزق, انا خسرانه ايه.
سارة: ياسلام ياختى, وهو عايز منك ايه؟.
ميرنا: مش عايز حاجة, هو عاملي فيها مش واضح بس انا فاهمة كويس هو عايز ايه؟
سارة: يعني ايه؟.
ميرنا: بيكلمني كل يوم في التليفون , وبيقعد يرغي وكده عاملي فيها اصحاب, بس انا فاهماه وحافظة الحركات دي.
سارة:وهو فيه اصحاب بيتكلمو في التليفون بالساعات.
م*اوببباااااا
ميرنا: ماهو عشان كده انا سايباه يجيب اخرة وعاملة مستعبطة, لان زي ماقلتي مفيش اصحاب بيتكلمو في التليفون بالساعات , كلهم بيعملو كده في الاول,هو اكيد معجب بس داخل داخلة استظراف, فخليه لازق.
سارة:وانتي بقي بتتصلي بيه؟.
ميرنا: لا طبعا, مين دا الي اتصل بيه؟,الذي عايز يتكلم يا حبيبتي يتصل هو.
سارة: صحيح, هو فيه ولد هيصرف على بنت الا اذا كان عايز حاجة.
ميرنا: يصرف عليا ايه؟, انا مبيجبليش حاجة.
سارة: والتليفونات دي مش مصاريف , ولا انتي فاكرة بتكلمي السنترال الدولي, ياحبيبتى الولد ما بيعملش حاجة الا ومستني منها مقابل, مش كده يا منى؟.
منى: هه؟.
التفتت ميرنا لمنى ,وقالت.
ميرنا: البنت دي مش رومانسية خالص, بتحول الحاجات الحلوة وتخليها وحشة بطريقة غريبة.
ثم قالت لسارة.
ميرنا: عشان كده عمرك ما هتحبي.
سارة: ومين قال ان انا عايزة احب, انا مش زيك عايشة عشان احب, الحب وسيلة مش غاية في حد ذاته ,وبعدين الي بتعملوة دا مسموش حب اسمة مصاحبة ومسموش ارتباط زي مابتقولو, انا الارتباط الوحيد الي اعرفه بيبقي بالدبل, وفي الشمال كمان.
ميرنا: انتي معقدة بجد, مش كده يا موني.........,هااااي يا بنتي انتي مش معانا خالص.
م* لا دانا معاكو اوي
منى: لا انا سامعاكو.
سارة:وبعدين انا مشفتكيش حبيتي قبل كدة يا ست ميرنا.
ميرنا: ليه هو انا هبلة؟..
سارة: ايوة , انتي بتفضلي توقعي الولاد فيكي وبس اول ما الولد يقولك بحبك تسبيه, زي العيال الصغيرة تفضلي شبطانة في الحاجة لحد ما تبقي بتاعتك ساعتها ترميها.
ميرنا: مش احسن من اني انا الي احبهم وبعدين يسيبوني هما , سيبك منها يا منى اسمعي كلامي انا الولاد كلهم سكتهم البنت الي تتقل عليهم.
سارة: بقولك ايه ما تلعبليش في دماغ البنت دي مش زيك, خليها في الي هي فيه.
م*ايوة خلوني في الي انا فيه
ميرنا: عقديها معاكي عقديها.
ومسحت سارة على رأس منى وقالت.
سارة: متسمعيلهاش يابنتي دي بايظة اصلا, ربنا يهديكي انتي ويسبتك.
م*منا اتسبت خلاص من زمااااااان
ميرنا: ربنا يهديكي انتي وتفهمي ان الدنيا كلها كده وانتي وست منى بتاعتك بس الي كده.
م*اه ياني, انا مش عارفة انا صح ولا غلط , مازن بيعمل زي احمد ولا دا وضع تاني, وسارة عندها حق ولابجد متعقدة, وميرنا فاهمة صح ولا غلط, انا مش فاهمة حاجة, انا تعبانه اوي ومحتارة اوي.

عدل سابقا من قبل Moonlight في الجمعة 28 أغسطس 2009 - 0:06 عدل 2 مرات
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 14:22

دى كانت حلقه مكرره
وانت صلحتها

عدل سابقا من قبل Moonlight في الجمعة 28 أغسطس 2009 - 0:08 عدل 2 مرات
moonlight
عضو ذهبي
عضو ذهبي
moonlight

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 14:23

(الحلقه الرايعة والعشرون)

بعد الحديث الذي دار امام منى ,والحيرة التي انتابتها بين رأي سارة وميرنا, شعرت منى بالحزن خاصة ان مشاعرها هي تتعارض مع رأي كلتاهما , وشعرت برغبة في ايقاف هذه الدوامة التى لعبت برأسها منذ رأت احمد لأول مرة وشعرت بأن هناك امر واحد لايقاف الحيرة,وهو الامتناع عن المسبب لها.
وشعرت بالحزن الشديد لعدم قدرتها على تنفيذ هذا القرار الذي بدا وكأنه نهاية العالم, او على الاقل نهاية السعادة التي شعرت بها في وجود احمد حولها , ولكنها استجمعت شجاعتها وقاومت شيطانها الذي جادلها طويلا وحاول اقناعها بالعكس, وقررت الرد على كلام احمد بما لن سيعجبه.
أ*ياساتر يارب بتتصلي ليه؟؟
يمكن تكون خلاص سلمت
هي مسلمة من زمان , بس موصلتش انها تتصل من غير ما اكون انا مسبتها قبلها
يا بني دي صايعة وانت عبيط , رد يمكن تقولك بحبك
انت هتهذر انت كمان, لااااااا,انا قلبي مش مطمن ممكن تكون متصلة تديني استمارة 6, وانا عمري ماخدت استمارة 6
لا خدتها , فاكر البت الايرانية جارة كريم,بس كانت مزة
مش تكون محضر خير ,بقولك مش مطمن, نقطني بسكاتك
طيب انت هتقعد ترغي , رد شوف عايزة ايه
احمد: الو.
منى: ازيك يا احمد , انا كنت عايزاك في موضوع.
أ* طيب مش تسلمي الاول
احمد: خير يامنى ,فيه ايه؟
أ*انا قلبي حاسس ان فيه مصيبة
م*يارب قدرني ,انا بعمل الصح مش كدة؟؟
منى: احمد, بصراحة انا مبحبش الف وادور ,من كام يوم كدة كلمتني في موضوع وكنت مستني ردي.
احمد: موضوع اني بحبك؟.
الجمت الكلمة لسان منى وبعد ان كانت كلها عزم شعرت بالوهن في لسانها وقلبها , اول مرة تسمع الكلمة منه, لقد ارسلها لها ولكنه لم يقلها من قبل, وصمتت .
احمد: ايوة يا منى ,كملي.
م*اكمل ايه الله يسامحك
منى: ايوة يا احمد الموضوع دا....., ومعلش بجد , انا اسفة انا ماليش في الجو دا, احنا اصحاب قبل كل حاجة ,وانا محبتش اخسرك وانا اسفة انا مش بتاعة ....الكلام دا.
م*مش تجمعي قبل ما تكلمي
أ*ننننننااااااااااعععععمم ياختى
احمد : منى, انا عمري ما قلتلك اعملي حاجة مش بإرادتك, انا......
م*ماهي المشكلة في ارادتي دي
قاطعته منى.
منى: احمد , بجد انا تعبت على ما قدرت اقولك الكلمتين دول , ولو سمحت انا في عز امتحانات ومش عايزة اتكلم في الموضوع دا .........., ارجوك.
صمت احمد مصدوما لما سمعه, من اين اتت بكل هذه القوة بعد ان عمل على هدم دفاعاتها كلها , وكيف لها بصده بعد ان لمس مشاعرها في نظراتها له.
احمد: انا اسف يا منى, افتكر اني فهمت , مع السلامة.
أ*اه يا بنت المجنونة
م*متزعلش منى يا احمد
منى: سلام.
اغلقت منى السماعة وشعرت بالهم يثقل صدرها , وهنأها عقلها على قدرتها تنفيذ ما عزمته, اما قلبها فبكي مما فعلته, وبالتالي بكت هي الاخري.
اما احمد , فبعد اغلاقه السماعة شعر بغضب لم يشعر به من قبل.
أ*ازاي ؟؟؟,ازااااااااي؟؟؟ , ازاي يعني انا مش فاهم , ماكل حاجة كانت ماشية تمام ,ايه الي حصل؟
مش عارف ايه الي حصل, انت يا استاذ بقيت غشيم وبيدخل عليك تقل البنات
لأه دا مش تقل خالص, دي بتستهبل, بترفضني انا وانا الي استنيت عليها كل دا؟, دانا سبتها براحتها خالص , لحد ما اتأكدت انها عايزاني تقوم ترفضني كده ,مفيش حد مؤدب كده
منا قلتلك انت الي مؤدب
بقولك ايه مش ناقصك انت كمان, انا لازم اتصرف, البنت دي انا مش هسيبها
احبك وانت سخن
هي مش عندها درس النهاردة, انا رايحلها
يا معلم
احمد: بابا معلش انا عايز مفاتيح العربية.
الاب: ليه ياحبيبي , عشان تخبطهالي زي المرة الي فاتت.
احمد: لا يابابا , بجد انا عايزها مشوار مهم اوي.
الاب: ماهو الي فات كان مشوار مهم.
احمد: يووووووه, هو انا كل ما اطلبها منك تكفرني كده , دا بدل ما تجيبولي واحدة.
الاب: طب مش لما تتخرج الاول يا فالح واحنا نجيبلك كل حاجة , بالزمة انت مش مكسوف من نفسك, الي زيك بيتجوزو دلوقتى.
احمد: موال كل مرة ده ,اديهولي لما ارجع , بس دلوقتى معلش يا بابا ممكن المفتاح؟.
الاب: اتفضل خده من على الجزامة, بس ماتخبطهاليش زي كل مرة.
جري احمد على المفتاح وهو يصيح.
احمد: متخافش.
أ*انا الي هخبطها واحدة بنت مش العربية

عدل سابقا من قبل Moonlight في الجمعة 28 أغسطس 2009 - 0:14 عدل 1 مرات
smile
عضو ماسي
عضو ماسي
smile

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 17:03

شكراعلى القصة
و ربنا يسامحك متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390 عشان مش بتكمليها متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 721390
oky doky
عضو مميز
عضو مميز
oky doky

انثى
المزاج : روقااااااااااااااااااان

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 18:16

تسلم ايديكىىىىىىىىىى مونوووووووووووووووو
وفى انتظار البقيه يا قمر
تحياااااااااااااااااااتى لك
جيرسى
عضو ماسي
عضو ماسي
جيرسى

انثى
البلد : مصر بلدى
الهوايات : مسلمة
المزاج : ما ضاقت الا ما فرجت

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 21:36

شكرا ليكى
بس الحلقة الاخيرة (الرابعة والعشرين ) دى غلط جت قبل كدة تقريبا
اتاكدى كدةبلييييييز
اتمنى تردى
soledad2
عضو معلــــم
عضو معلــــم
soledad2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم   متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس 27 أغسطس 2009 - 23:40

شكرا ليكى يا moon
بتهيالى فى حلقة جت غلط
وياريت تكمليها بسرعة متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم - صفحة 4 851373

متجدد:دي قصه جامده جدا وعجبتني اوي ويارب تعجبكم
صفحة 4 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامده
» جامده
» نكته جامده جدا
» نكت سياسيه جامده !!!!!!!
» عريس بيستخف دمه..جامده