stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟

shemo
alaa.
yody...sh
fatota
the red baron
*ram*
NIRMEEN
thesniper
charmy girl
smile
الحريف
Noor
мεso
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟   هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 12 نوفمبر 2009 - 17:23

yoyo6691 كتب:
انا عن نفسى هسيبه يفكر فى مشكلته
وساعة لما احس فعلا انه محتاج شخص جنبه
اكيد انا اول واحد هقرب منه واسمعه

شكراً ع مرورك الجميل يا يويو و نورتي الموضوع هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 632484 هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 977193
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟   هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 12 نوفمبر 2009 - 17:26

Hollo كتب:
هدعيله اوي وهحاول اخفف عنه باي طريقه حتي لو هو نفسه فضل السكوت مش هسيبه ياعد مع نفسه عشان وحدته جوه نفسه علي اد ما بتفيد ساعات كتير بتتعب وبتكون من غير فايده

ربنا يريح بالكم كلكم ويسعدكم يا رب

شكراااااااااا ليك يا برنس علي السؤال ده ... ربنا يوفقك للخير ديما يا رب هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 632484 هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 632484 هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 632484

شكراً ليكي ع مرورك ..... و رأيك الجميل هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 632484 هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 977193
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟   هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 31 أغسطس 2010 - 4:55

مشكلتي إن الناس في اللي بتبقى في الحالة دي بترتاح معايا جداً جداً في الكلام وبيفضفضوا معايا بتلقائية شديدة كأنهم بيكلموا نفسهم , بعدها بيوم ولا أسبوع لما حالتهم تتحسن بيحسوا أنهم ارتكبوا خطأ لما أظهروا ضعفهم قدامي وبيبتدوا يصتنعوا ردود أفعالهم وتصرفاتهم معايا ويبدأوا يحطوا حاجز كنت أنا أساساص حطوا بيني وبينهم ...أوجايز بيتهيألي .
http://www.stop.1talk.net
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟   هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 15 فبراير 2011 - 19:00

عمر كتب:
مشكلتي إن الناس في اللي بتبقى في الحالة دي بترتاح معايا جداً جداً في الكلام وبيفضفضوا معايا بتلقائية شديدة كأنهم بيكلموا نفسهم , بعدها بيوم ولا أسبوع لما حالتهم تتحسن بيحسوا أنهم ارتكبوا خطأ لما أظهروا ضعفهم قدامي وبيبتدوا يصتنعوا ردود أفعالهم وتصرفاتهم معايا ويبدأوا يحطوا حاجز كنت أنا أساساص حطوا بيني وبينهم ...أوجايز بيتهيألي .

إيه يا عم محسسني إنك زي الخراره ليه كده هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 977193

كل الناس بتبقي كده يا بومبو بعد ما بيرتاحو من اللي شايلينه جواهم و بيرموه ع حد ..

بس لما هيتعبو تاني لدرجه عدم الإحتمال الحاجز ده هيتشال و هيفضفضو تاني و تالت و رابع

لإن الإنسان لما بيلاقي حاجه جواه خلاص مش قادر يستحملها بيضطر يخرجها و بعدها ممكن يحس بندم إنه إتكلم و إنه زي ميكون كان ضعيف و مذلول

عشان كده الشكوي لغير الله مذله .. المذله مش في إن الواحد ممكن يتذل بالسر اللي قاله لأ ..

لكن الراحه و السكون اللي هيفتقدهم عشان سره اللي كان حالف ميخرجش بره نفسه خرج منه و مقدرش يتحمله

أنا لما بحس إن جوايا حاجه و خلاص مش قادر عليها مش بروح أشكي لحد غير ربنا و بقفل ع نفسي و أدعي أووي من قلبي

و ف آخر كلامي أحب أقولك خليك كوووول و مش معقوووول هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 219975 هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟ - صفحة 2 977193

هتعمل إيه ف الموقف دا ؟؟؟
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2