stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حدث في علبة الدردشة من العضو ----

DEVIL FIGHTER
(Ahmed)
الفتى المنتظر
DARK MAN
الحريف
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

حدث في علبة الدردشة من العضو ---- - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حدث في علبة الدردشة من العضو ----   حدث في علبة الدردشة من العضو ---- - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 14 ديسمبر 2009 - 23:27

the game كتب:
اولا دى اول مرة ارد على حاجة فى المنتدى الظاهرة المفروض من الواحد الخروج من الصمت ثانبا ودة الاهم مبنفش نغلط فى بعض امام من نقول انهم غبر مرغوب فيهم ومبنفعش تغلط فى العضو احمد الخضر كدة المفترض بما انك اكبر. تقوم بمعالجة المشكلة مش تعملها موضوع وبعدبن كل واحد يخلبة فى نفسة فمثلا حد سالك يعنى ابة حربف؟انا اقولك بس فى اللى يخصنى بس بما ان انا ضلبع فى النحو هاعربة بس وباقى الاعضاء اللى عاوز يتكلم اهلا ببة بس فى اللى يخصة اولا الحاء حرف فى الاول طبعا ملوش اعرب ولكن يرمز الى حاجة كلنا عرفنها والراء :تقلب الى لام فى محل جزار رخم مبنى على نصبة الاهوجى اللى جمبة اما الياء:بعد اللام تقلب الى واو فى نفس المحل والحاء ذى ماهية ولا الدموع اظن كدة واضح وعلى فكرة انا كنت ضد الباد بويز بس رب ضارة نافعة انا بعلن انضمامى ليهم مش كعضو لان انا احد مؤسسى هذة الشلة واى اعتداء عليهم هرد وبقوة والعين بالعين والسن بالسن والبادى لوى وارجوا الرد الدبلومسى للشهرة على ردى وعلى فكرة لتقول خايف ولا حلجة وتعملها موضوع انا الكنج اظن كدة ممكن تعرف انا مبن امضاء الكنج the game and coming soon
D.X

واللله العظيم مش فاهم اى حاجة من كلامك ومش عارف ارد على كلامك لان كلامك في اخطاء لغوية ومش مفهوم
والله العظيم ما انا عارف
وانت ضد الباد او معاه انا مالي
ده حاجة ترجعلك
ودول مهما كان اخواتى فبلاش تزايد على كده
وانا اساس معرفكش اساسا
انت الكنج ؟
حصلنا البركة يا حج

حدث في علبة الدردشة من العضو ----
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» علبة السجاير الجديدة ل 2009
» شعار علبة السجاير الجديد
» أزاي تعمل علبة هداية تحفة في بيتك..
» الدنيا علبة ألوان .... والبشر أقلامــــها الملونة..
» مخترع علبة بطاطس شيبس برينجلز مات ... فانظروا ماذا كانت وصيته