stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!

ناصر العزة
محمالانصاري،ـد
عمر
DARK MAN
ahmed youssaf
الحريف
الاستــ ــاذ
mido.tork
رهينة الأحزان
hitman
kem
smile
NmNma
Noor
sad girl
Nada ElMalky
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Nada ElMalky
عضو ماسي
عضو ماسي
Nada ElMalky

انثى
البلد : درة الشرق
الهوايات : كتابة وقراءة الخواطر

عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 4 مايو 2010 - 18:42

mido_moony كتب:
هممممممممممممم
واضح ان احنا الاتنين اخطانا في فهم بعض !!!

انا مش قصدي الصور والكلام الزياده عن اللزوم
انا قصدي حدود الادب والاحترام ودي اعتقد ما هي الا تحت بند الحلال والحرام

سوري اني وصلت كلامي غلط

it"s okay :)
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 6 مايو 2010 - 15:55

hmmmmm

Okay snx

عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 711250
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 15 يوليو 2010 - 1:01

موضوع مهم جدااا
عندك حق فى كل الى قولتيه؟؟
وفعلا مفيش حب ناجح من وراء الستار؟؟
والبنت هيا الى بتفرض على الى قدامها نوع المعامله بينهم
شكرا مره تانيه
http://amrhasuopa.blogspot.com/
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 أغسطس 2010 - 12:13

بالنسبة للشباب والبنات النقطة اللي انت ذكرتيها في الأول يا ندا اللي بيتعرفوا عن طريق النت بعتبرها معرفة مقتولة من بدايتها ..لازم يبقى فيه تلاقي أرواح علشان يبقى فيه حب حقيقي ودا عمره ما هيتم عن طريق النت حتى لو كان فيه كاميرا . لكن لو واحد حب واحدة ومكانش فيه طريقة يتواصل بيها معاها غير النت فأهم حاجة انه لازم يصون ربنا فيها في كلامه وحتى لو حب يبين ليها الحب دا فبأرق وأأدب الكلمات لحد ما ربنا يكمهم وتتفرغ شحنة الحب دي في الحلال , لكن مينفعش أنا مثلاً أحب واحدة وما أبينلهاش ولو ارتبطت بواحد تاني لأني مكلفتش نفسي وفهمتها حقيقة مشاعري ولو بطريقة غير مباشرة افضل اتعذب طول عمري ..الموضوع مش بالبساطة اللي احنا متخيلنها فعلاً .
http://www.stop.1talk.net
Nada ElMalky
عضو ماسي
عضو ماسي
Nada ElMalky

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 2 سبتمبر 2010 - 15:12

DARK MAN كتب:
موضوع مهم جدااا
عندك حق فى كل الى قولتيه؟؟
وفعلا مفيش حب ناجح من وراء الستار؟؟
والبنت هيا الى بتفرض على الى قدامها نوع المعامله بينهم
شكرا مره تانيه
هو ده اللي بقوله يا دارك مان
شكرا عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 977193
Nada ElMalky
عضو ماسي
عضو ماسي
Nada ElMalky

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 2 سبتمبر 2010 - 15:15

عمر كتب:
بالنسبة للشباب والبنات النقطة اللي انت ذكرتيها في الأول يا ندا اللي بيتعرفوا عن طريق النت بعتبرها معرفة مقتولة من بدايتها ..لازم يبقى فيه تلاقي أرواح علشان يبقى فيه حب حقيقي ودا عمره ما هيتم عن طريق النت حتى لو كان فيه كاميرا . لكن لو واحد حب واحدة ومكانش فيه طريقة يتواصل بيها معاها غير النت فأهم حاجة انه لازم يصون ربنا فيها في كلامه وحتى لو حب يبين ليها الحب دا فبأرق وأأدب الكلمات لحد ما ربنا يكمهم وتتفرغ شحنة الحب دي في الحلال , لكن مينفعش أنا مثلاً أحب واحدة وما أبينلهاش ولو ارتبطت بواحد تاني لأني مكلفتش نفسي وفهمتها حقيقة مشاعري ولو بطريقة غير مباشرة افضل اتعذب طول عمري ..الموضوع مش بالبساطة اللي احنا متخيلنها فعلاً .

صح يا عمر كلامك منطقى ميه الميه
بس ف الاغلب لو قالها بحبك اعتقد من وجهة نظري انه بيلعب بيها لانه لا يعرفها حق المعرفه ولا يعرف اهلها
الحب الحقيقى يبقى على ارض الواقع .... مرئي
غير كده كذب
شكرا على وجهة نظرك يا عمر
محمالانصاري،ـد
عضو ماسي
عضو ماسي
محمالانصاري،ـد

ذكر
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله على كل شئ

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 10 يناير 2011 - 18:11

ان لم تستحى افعل ما شئت
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 23 يونيو 2011 - 13:20

المشكلة إن البنت في الأخر بتدفع التمن من سمعتها وعاطفتها أو الولد بيعيش في وهم كبير وينزل على جدور رقابته .. لازم لو واحد قرر يرتبط بواحدة يخاف عليها وتخاف عليه وإطار العلاقة بينهم يبقى في غاية الأحترام لحد ما يرتبطوا رسمياً يبقى بعدها في غاية قلة الأدب عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 62621
لأ بجد يبقى إطار في غاية الأحترام ويطمنوا على بعض من بعيد لبعيد وكل فترة والتانية غير دا البنت لو محترمة هتحس أنها عايشة في الضلمة مش في النور وهتتعب .
http://www.stop.1talk.net
mido.tork
عضو ماسي
عضو ماسي
mido.tork

ذكر
البلد : عشـــاق القـــمر , ءامان يا لالالي
الهوايات : اهوي النفس يهدي , ام يذل النفوس
المزاج : عمـــري ضـــايع ... شـــايف ايـــه ؟

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 23 يونيو 2011 - 15:21

وعاشوا في تبات ونبات ... واتخلفوا عن الواقع مسافات ومسافات

والله انا اكتشفت حاجه غريبه عن كل كلامي اللي قلته في الموضوع ده ... وعشان كده باصدق ع كلامك يا عمر (وقبل ما انسي ... اهلا بعودتك من جديد , ونورت المكان من تاني يا ريس)

بس بجد حتي لو كانوا بيحبوا بعض وهايموتوا من غير بعض , ولو حصل كمان خطوبه ... بلاش يعلقوا نفسهم ببعض زياده عن اللزوم , ويفتكروا بس ان ممكن النهايه ما تكنش اللي راسمينها في عقلهم

عشان بجد ...

عمر كتب:
البنت في الأخر بتدفع التمن من سمعتها وعاطفتها أو الولد بيعيش في وهم كبير وينزل على جدور رقابته .
ناصر العزة
عضو مميز
عضو مميز
ناصر العزة

البلد : ارض اللة
الهوايات : حزب عباد الرحمن
المزاج : شاكر لفضل ربى ومنة

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 10 أغسطس 2011 - 12:21

موضوع جميل ياندى
ولكن أنا ليا وجهة نظر ان البنت دى أول مره تتعرف على شاب وهي طبعا مبسوطه بيه بس للاسف لما تعرف حقيقته هتغير رايها اطلاقا لان دى باين انها أول مره تتعرف على شاب
(وان لم تستحى فأصنع ماشئت)
روح القلب
عضو نشط
عضو نشط
روح القلب

انثى
المزاج : لا تفكر فى المفقود حتى لا تفقد الموجود

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 13 أغسطس 2011 - 14:26

ياريت الواحد يفهم معنى الحب صح .بس اكتر علاقات الحب اللى الناس عايشة فيها دلوقتى بتنتهى من قبل ما بتبدا .انا نظرتى مش متشائمة بس هى دى الحقيقة اللى مفروض الكل يعرفها لحد دلوقتى مشفتش قصة حب ابتدات وانتهت صح بالعكس انتهت بالاسوء . ربنايعافينا من كل سوء اللهم امين
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 17 أغسطس 2011 - 23:33

روح القلب كتب:
ياريت الواحد يفهم معنى الحب صح .بس اكتر علاقات الحب اللى الناس عايشة فيها دلوقتى بتنتهى من قبل ما بتبدا .انا نظرتى مش متشائمة بس هى دى الحقيقة اللى مفروض الكل يعرفها لحد دلوقتى مشفتش قصة حب ابتدات وانتهت صح بالعكس انتهت بالاسوء . ربنايعافينا من كل سوء اللهم امين

ع أد ما هي نظره تشاؤميه بس واقعيه إلي حد ما لإنها مش شرط دايماً تنتهي بالأسوأ
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
the mysterious

انثى
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 18 أغسطس 2011 - 2:28

انا رايي ان ربنا بيبارك في الحلال وبس ......

يعني ما بني علي باطل فهو باطل ....طبيعي اوي ان لما اسمع عن علاقه بدات وراء الستار في الخفاء وبدون علم الاهل ...وانتهت بالفشل مش اكون مستغربه ...بالعكس هو ده التطور الطبيعي ليها ...

الحب :هو بدايه العلاقه وسببها وهو كمان اللي مسؤل عن استمرارها...
ازاي علاقه تبدا بحب حرام ( مقابلات ومكالمات وصحوبيه )...ونتوقع ان ربنا يبارك فيها ويديمها في ايطار شرعي ...
لو تخيلت البنت دي نفسها بعد ما يدور علي فريسه تانيه واد ايه واقعها مؤلم لما صورها تهدد راحتها باقي حياتها ...ده غير الاخره ....اكيد مكنش ده هيبقا واقع مجتمعنا ..
اما بالنسبه لرايك يا ( روح القلب )...مع احترامي الكامل لرايك ...انا شايفه ان في قصص كتيير بتنجح بس اللي بدات صح وكملت صح ....اللي خاف يكلمها كلمه واحده قبل ما يخطبها رسمي ...خاف من ربنا وخاف عليها ...واللي خافت انه يمسك ايدها قبل ما يكون حلال ...خافت من ربنا ...
باختصار لو حكمنا الدين في حياتنا علاقتنا هتنجح وربنا اكيد هيبارك فيها ان شاء الله
love angel
عضو مميز
عضو مميز
love angel

انثى
البلد : بلد من بلاد الله
الهوايات : ماليش فيها
المزاج : أحبك ربــــــي / ♥

مُساهمةموضوع: رد: عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!   عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!! - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 2 أكتوبر 2011 - 20:26

بجد كلامك صح
وربنا يهدى ويستر بنات المسلمين جمعيا...

عادي ده حبيبي ... ايه التخلف ده! ومحدش له دعوه انا حره!!!!!!
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» امتحانات التخلف
» أمتحانات التخلف
» المثل بالمثل ومحدش يزعل
» دعوه فرح
» هل انت شخص عادي ام عبقري ام خارق الذكاء انهي اللعبة التي لم يستطع انهائها سوى 4000 .