stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

 

 رباعيات شاب مجنون

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 17:28

تمام يا هالك

برضه دول عاجبنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 19:46

ايه يا بني ام الكابه دي

انا ناقص ياخويا!!!!!!!!!!

جااااااامد واستمر بس بحاجه تفرح ربنا يخليهوملك

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 86662 حلو الايموشن ده ف دلاله عظيمه بس للي ياخد باله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 19:47

ماشي يا بن الخضر الشهاوى

حاضر

ما هاشوفك بكره باذن الله

وساعتها هاعرفك معنى الايموشن رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 19:52

يعني بلاش احبك رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 86662 رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 86662 رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 86662

دول غير بتوع القهوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 20:08

ههههههههههههههه


لا يا راجل

استنى بس هاخلى شريف يكررلك اليوم الخرافى

ههههههه فاكره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 20:42

مين بياخد باله منك بعد مني
ف حضن مين بتحس احساسك ف حضني؟؟
مش قصدي حاجه انا بس بطمن عليك
حبيت اسلم اعمل ايه اصلك واحشني

وعجبي!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 20:43

كلمه واحده هارد بيها عليك



اطلع بره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 30
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 20:50

(Ahmed) كتب:
مين بياخد باله منك بعد مني
ف حضن مين بتحس احساسك ف حضني؟؟
مش قصدي حاجه انا بس بطمن عليك
حبيت اسلم اعمل ايه اصلك واحشني

وعجبي!!!!!!

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 20:56

ريحة شرابك بتفكرني بيك يا معفن
والعوضي واقف ف الشباك بارونه مدلدل

وعجبي!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 20:57

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 30
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 21:14

تيت تيت تتيتتتت
و تيت لما تيت قال تيت
لما عمل تيت بقا تيت
و تييييييييييييييييييت
و عجبي!!


عدل سابقا من قبل SCORPION في الخميس 11 نوفمبر 2010 - 21:20 عدل 3 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 30
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 21:18

و يبقي التيت في التيت يا تيت
و إنتا يا تيت مش داري بأي تيت
صدق المثل اللي قال لو طلعت حاجه تيت
من واحد تيت قولوله يا تيت كدا تيت
و عجبي!!

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 21:19

بوظتم الموضوع كالعاده

الله يخرب بيت اللى يزعلكم

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
عدد الرسائل : 3144
العمر : 29
البلد : دمياط
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا
نقاط : 3427
تاريخ التسجيل : 21/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 21:30

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amrhasuopa.blogspot.com/
(Ahmed)
عضو ماسي
عضو ماسي


ذكر
عدد الرسائل : 1425
نقاط : 1764
تاريخ التسجيل : 05/09/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 21:40

قشطه يا ميسوووووووووووووو الموضوع بااااااااظ رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 30
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 11 نوفمبر 2010 - 22:33

(Ahmed) كتب:
قشطه يا ميسوووووووووووووو الموضوع بااااااااظ رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 62621

إشطااااااااات رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 62621
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زوجي قرة عيني
عضو ماسي
عضو ماسي
زوجي قرة عيني

انثى
عدد الرسائل : 2398
العمر : 30
البلد : قلب زوجي
الهوايات : موسيقي كلاسيك ~ رسم ~ مدونة Hindart للفنون
المزاج : سعيدة برضا الله ثم رضي زوجي الصالح
نقاط : 2522
تاريخ التسجيل : 26/11/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 12 نوفمبر 2010 - 17:04


the red baron كتب:

صارعت الزمن واتحديته فى يوم

وفى لحظه فرحت و شفت النجوم

قالولى قوم يا موهوم

انت اتهزمت و على ظهرك وقعت

وعجبي!!!

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 V22vZkarF_133

الدنيا سيرك كبير فيها انت وانا وكل الغلابه

مهرج غلبان بيضحك وقلبه حزين وبيدعى البلاهه

و فيه اللى بيلعب بالبيضه والحجر بكل بساطه

وفيه ال ى ينشل قلبك بكل بجاحه

وفيه جمهور بيتفرج بكل بلاده

وعجبي!!!!





من أجمل ما قرأته لك عزيزي البارون

بالذات الرباعية الأولي فيها عمق ومعني بعيد مش كتير هيقدروا يفهموه او يوصلو ليه

حقيقي بهنيك عليها جدا

أما الرباعية الثانية فعجبتني جدا جملة وفيه جمهور بيتفرج بكل بلادة

عشان للأسف بقا دا السائد والغالب في زماننا دا

بشكرك جدا علي الرباعيات كلها حقيقي موضوع متميز واتأخر كتير جدا شكرا لسكوربيون انو قدر يأثر عليك يا أبو البرانين يا أخي اللدود العنيد جداااااااااااااااا

خالص تحياتي عزيزي البارون رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 166815 رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 166815 رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 166815


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 13 نوفمبر 2010 - 0:31

الف شكر ليكى يا بنوته

والحمد لله ان كتاباتى عجبت الناس

لانى للاسف مش هاكررها تانى

وما عدتش هانشر اى شيء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 30
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010 - 18:06

the red baron كتب:
الف شكر ليكى يا بنوته

والحمد لله ان كتاباتى عجبت الناس

لانى للاسف مش هاكررها تانى

وما عدتش هانشر اى شيء

و بكدا يبقي إتنين من عمالقه الشعر في المنتدي ((سكوربيون - بارون)) بطلو شعر ,, طب متيجي نعمل حفله إعتزال يابني رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 205251
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى
عدد الرسائل : 9868
العمر : 31
نقاط : 10571
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010 - 18:07

wait 4 meeeeeee رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 30
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010 - 18:20

إشطه .. دي هتبقي حفله جماعيه .. حد تاني عاوز يعتزل رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 205251 رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 977193
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
عدد الرسائل : 9670
العمر : 31
البلد : دمياط
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق
نقاط : 9984
تاريخ التسجيل : 16/10/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 0:05

اها خالد اعتزل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 30
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 29 يوليو 2011 - 0:19

للرفع و التذكير رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 943267
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر
عدد الرسائل : 12021
العمر : 30
نقاط : 13082
تاريخ التسجيل : 18/02/2009

رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رباعيات شاب مجنون   رباعيات شاب مجنون - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 14 مايو 2012 - 22:46

اقتباس :
بصيت لنفسي وما عجبتنيش

لقيت انسان جواه مفيش

شكل وروح وقلب وفكر

وعقل وطموح بيساوى صفر

وعجبي!!!!

:)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
رباعيات شاب مجنون
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
stop :: المقهى الأدبي-
انتقل الى: