stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

NIRMEEN...!!!

عمر
stop
DARK MAN
NIRMEEN
Hollo
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010 - 23:19

NIRMEEN كتب:
انا لله وانا اليه راجعون انا متأسفة يا عمر مكنتش اعرف ان ده هيحصل انا بتاسف لكل الناس والله ما اعرف هو دخل كتب ايه ولا كنت اتخيل انه يدخل بعضوية تانية انا مسحاه من ايميلي اساسا من سنتين وكان اخده برضه بسبب مشكلة عملها معايا انا وياسمين انا وهي كنا علي الشات بوكش من 3سنين وانا ف اولي كلية كنت متخانقة مع ناس وبحكيلها دخل فكرنا بنشتم فاعضاء فالمنتدي وقعد يقول ده غلط وانا لا اسمح بهذا فالمنتدي ولن اقبل وادانا ادابه وطلعنا غلطانين وهو اسااسا ظن سوء فينا انا مش عارفة هو اللي يوصل امانة يحصل فيه كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علي فكرة انا عارفة ان كل الناس كرهتني ومفكرة ان انا معاه وزي السكينة فالحلاوة لكن والله والله والله ماحصل انا ضده ف كل حاجة واي مشكلة كان بيعمل كنت بدخل اتخانق وارد عليه ولو تفتكروا ف موضوع مميزات الاعضاء وستار اكاديمي وغيره كتير هي دي اخرتها اتقي شر من احسنت اليه صغرت ف نظر الكل والحمد لله

انما الاعمال بالنيات ولكل امرء ما نوي انا مش داخلة ادافع عن نفسي انا بوضح صورة عامة واللي يصدق براحته مايصدقش عادي انا مش زعلانة ان الموضوع يتلغي يتحرق ميهمنيش اللي خانقني بس ان انا منظري بقي زبالة اووووي قدام الكل بجد مش لاقيه حاجة اقولها تاني علشان اتخنقت

ايه اللي انتي بتقوليه ده اصلا يا نرمين ؟؟ ومين ممكن يفكر كده فيكي ؟؟

هي طيبه الناس اليومين دول ممكن تتفهم بالتشويه كده؟؟ لا طبعا .. كلنا هنا عارفين مين نرمين .. انسانه طيبه وكل الحكايه ببساطه ومن غير ما تزعلي نفسك انك انسانه امينه بجد حتي مع اللي ميستاهلوش ..انتي مغلطتيش ابدا انك وصلتي امانه ...
نرمين اوعي تهزي ثقتك ف نفسك دي ابدااااا .. الكل عارف الابيض من الاســــــــــود ...

وعموما يا نرمين .. اقل حاجه ممكن تعبرلك عن اللي جوانا كلنا هو موزضوع بسيط جدا تستاهلي اكتر منه بكتير .. هيعرفك احنا شايفين نرمين ازاي ؟؟؟

وانا اول حد يشرفني اتكلم عنك واقول كلام اقل من انه يساوي قدرك عندي بجد ... المحترمه الطيوبه الحساسه الامينه

اوعي يا نرمين ابدا ثقتك تتهز ف نفسك .. ربنا اللي يعلم ان الكل بيقدرك ويعزك ازاااي وانا اولهم ..
..
.
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010 - 23:25

والله يا هوللو ما عارفة اقوللك ايه انا جوايا نار واعصابي بايظة قسما بالله والله ما كنت اتوقع كده ابدا كل انسان فالمنتدي ده بقدره وبحترمه والله ربنا عالم ان احسن ناس عرفتهم كان انتم والله بس اعمل ايه بقي الي حصل انا السبب فيه بس مكنتش اعرف العواقب اللي هتحصل دي نفسي الكل يسامحني مش طالبة اكتر من كده وبتاسف للكل مرة تانية واولهم انتي وعمر ................

بجد ياهوللو انا عمري ما اقدر افكر ازعل او اذي حد ابدا والله انا مش كده بس الي حصل ربنا يخليكي ليا يارب
DARK MAN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
DARK MAN

ذكر
الهوايات : كتابه شعر ..... فوتوشوب ........ كره قدم
المزاج : متقلب احيانا

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010 - 23:28

زى ما هولو قالت الكل عارف مين نرمين
مش علشان انسان معندوش ادنى احساس
ومعندوش كرامه ولا ادنى فهم
انك تزعلى نفسك
علشان ده انسان وربنا ما عنده
كرااااااااااااااااااااااااااااااااااامه
http://amrhasuopa.blogspot.com/
stop
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
stop

انثى
الهوايات : مع نفسي
المزاج : تمام جداااا

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010 - 23:45

يا نرمين يا بنتى احنا كلنا عارفينك وعمر ما أى حاجه هتغير فكرنا عنك ابداااااااااا أنتى من أكتر الناس الى الواحد بيحبهم فى المنتدى ومفيش حاجه حصلت علشان تضيقى أنتى وصلتى أمانه اتبلغت ليكى ودا طبعا شىء يحترم فيكى بس هو فكر لان الناس ردت عليه يبقى خلاص هيييييييييييييا ا يلا هدخل المنتدى تانى كان محصلش حاجه ودخل رد فى الموضوع فكان طبعا لازم الموضوع يتمسح غير كده محصلش أى حاجه تانيه وأنا احنا هنا كلنا أصحاب مع بعض
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالأحد 14 نوفمبر 2010 - 23:57

DARK MAN كتب:
زى ما هولو قالت الكل عارف مين نرمين
مش علشان انسان معندوش ادنى احساس
ومعندوش كرامه ولا ادنى فهم
انك تزعلى نفسك
علشان ده انسان وربنا ما عنده
كرااااااااااااااااااااااااااااااااااامه

فوضت الأمر لله ياعمرو والله ما لاقيه اي حل للي بيحصل حصلت كمان انا انا لله وانا اليه راجعون يلا ربنا يدي كل انسان علي اد نيته
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 0:01

stop كتب:
يا نرمين يا بنتى احنا كلنا عارفينك وعمر ما أى حاجه هتغير فكرنا عنك ابداااااااااا أنتى من أكتر الناس الى الواحد بيحبهم فى المنتدى ومفيش حاجه حصلت علشان تضيقى أنتى وصلتى أمانه اتبلغت ليكى ودا طبعا شىء يحترم فيكى بس هو فكر لان الناس ردت عليه يبقى خلاص هيييييييييييييا ا يلا هدخل المنتدى تانى كان محصلش حاجه ودخل رد فى الموضوع فكان طبعا لازم الموضوع يتمسح غير كده محصلش أى حاجه تانيه وأنا احنا هنا كلنا أصحاب مع بعض

شكرا يا ستوب لردك بجد مش عارفة اقولك ايه بس برضه انا اللي غلطانة معلش سامحوني اللهم اجرني في مصيبتي واخلف لي خيرا منها
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 0:17

NIRMEEN...!!!  977193

ههههههههههههههههه بصي يا نرمين والله ما زعلان ولا حد زعلان منك زي ما أنت متصورة اللي مضايقك في كلمتين (بالظبط كدا اتنين في نفس الوقت قاطعوني لما جيت جمعت تركيزي لوصف اللي انتي فيه دليل على أن الدنيا مصرة تخليكي في نفس خانة السلبية دي ...ومن ثم استجمع قوايا وأرجع أواصل D:) الفكرة يا نرمين أن أول مرة تبقى بين قوسين مشكلتك في العلن ودا مخليكي حاسة أنك في موقف دفاعي والكل بيبصلك بعين متربصة مع أن المسألة ابسط من كدا ...عضوة طيبة جداً وعاقلة وكلنا نشهد بدا اتصرفت بحسن نية مش هقول التعلب المكار ضحك عليها NIRMEEN...!!!  977193 لكن هقول اتخدعت في بالوش السذج بتاع شخص بيحب دايماً يتقمص دور المضطهد والمظلوم والشهيد وأول ما عرفت الصورة كاملة حست أنها بقت بين قوسين تاني في وش المدفع ...صدقيني الموضوع مفهوش أي حاجة وأدينا مش هقول ضحكنا شوية لكن تقدري تقولي فقرة بسلامته قدمها وكلنا شفناها من أولها لأخرها ...دي حتى يا ستي أمتع من فقرة الساحر ..
http://www.stop.1talk.net
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 0:47

بصو أنا زهقت م الحوار الفقع بتاع الحريف دا .. نرمين مشكوره بلغت الرساله و فكرت إننا فهمنا غلط .. بس أنا بقولك يا نرمين إننا كلنا عيله واحده و محصلش منك أي حاجه زي ما إنتي فاكره .. كل ما في الموضوع إننا معدناش عاوزين نشوف الأخ دا تاني هنا .. لا بتهنئه ولا غير تهنئه .. دا سوء تفاهم بسيط جداً يا نرمو و فكك و عيشي حياتك و ربنا عالم بنحترمك أد إيه و أختنا كلنا .. بــيـــــس
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 0:54

عمر كتب:
NIRMEEN...!!!  977193

ههههههههههههههههه بصي يا نرمين والله ما زعلان ولا حد زعلان منك زي ما أنت متصورة اللي مضايقك في كلمتين (بالظبط كدا اتنين في نفس الوقت قاطعوني لما جيت جمعت تركيزي لوصف اللي انتي فيه دليل على أن الدنيا مصرة تخليكي في نفس خانة السلبية دي ...ومن ثم استجمع قوايا وأرجع أواصل D:) الفكرة يا نرمين أن أول مرة تبقى بين قوسين مشكلتك في العلن ودا مخليكي حاسة أنك في موقف دفاعي والكل بيبصلك بعين متربصة مع أن المسألة ابسط من كدا ...عضوة طيبة جداً وعاقلة وكلنا نشهد بدا اتصرفت بحسن نية مش هقول التعلب المكار ضحك عليها NIRMEEN...!!!  977193 لكن هقول اتخدعت في بالوش السذج بتاع شخص بيحب دايماً يتقمص دور المضطهد والمظلوم والشهيد وأول ما عرفت الصورة كاملة حست أنها بقت بين قوسين تاني في وش المدفع ...صدقيني الموضوع مفهوش أي حاجة وأدينا مش هقول ضحكنا شوية لكن تقدري تقولي فقرة بسلامته قدمها وكلنا شفناها من أولها لأخرها ...دي حتى يا ستي أمتع من فقرة الساحر ..

الحمد لله ان حضرتك مش زعلان معلش جل من لا يسهو وان شاء الله غلطة مش هتتكرر اسفة للإزعاج والتقليب فالماضي NIRMEEN...!!!  632484 NIRMEEN...!!!  632484
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 0:55

انا مش عارف فيه ايه او ايه حصل

بس بتهيالى انتى مكبرة المواضيع اوى

يابنتى كبرى دماغك الناس عارفة انتى مين

وانا مشفتش منك حاجة وحشة

متشيليش هم الحاجات اللى زى دى .. طالما نيتك كويسة .. خلاص
https://facebook.com
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 2:27

اقتباس :
بصو أنا زهقت م الحوار الفقع بتاع الحريف دا .. نرمين مشكوره بلغت الرساله و فكرت إننا فهمنا غلط .. بس أنا بقولك يا نرمين إننا كلنا عيله واحده و محصلش منك أي حاجه زي ما إنتي فاكره .. كل ما في الموضوع إننا معدناش عاوزين نشوف الأخ دا تاني هنا .. لا بتهنئه ولا غير تهنئه .. دا سوء تفاهم بسيط جداً يا نرمو و فكك و عيشي حياتك و ربنا عالم بنحترمك أد إيه و أختنا كلنا .. بــيـــــس

بيس يا ميسو واخر مرة ان شاء الله يحلم بعد كده وانا والله بحترمكم وبعزكم جدا

اقتباس :
انا مش عارف فيه ايه او ايه حصل

بس بتهيالى انتى مكبرة المواضيع اوى

يابنتى كبرى دماغك الناس عارفة انتى مين

وانا مشفتش منك حاجة وحشة

متشيليش هم الحاجات اللى زى دى .. طالما نيتك كويسة .. خلاص

حاضر هكبر دماغي واطنش وحصل خير وانا نيتي سليمة والله
SAM
عضو ماسي
عضو ماسي
SAM

انثى
البلد : My school only
الهوايات : القراءة-النت-الالعاب-الكتابة-المنتديات والتعرف علي اصدقاء اكتر ومضايقة مون ودارك وفانتوم وكده كفاية
المزاج : تمام اخر حاجة الحمد لله

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 10:53

زي ما قالوا يا نرمو كبري دماغك يا قمر
وكلنا بنحبك والله وعارفين نيتك والموضوع ميستاهلش اصلا تزعلي نفسك علشانه
DREAM
عضو ذهبي
عضو ذهبي
DREAM

ذكر
البلد : من هناك
الهوايات : رئيس جمهورية نفسى
المزاج : مش فاكر

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالإثنين 15 نوفمبر 2010 - 11:12

انا بصراحة بحاول افهم اى حاجه مش عارف
بس كل اللى اعرفه حاجه واحده نرمين من اطيب الاعضاء هنا ومعتقدش انك ممكن تأذى حد او تغلطى فى حد وكمان احنا داخلين على عيد كل سنه وانتى طيبه يانرمو وكل الاعضاء بخير
ولو حد استغلك فكك منه وطنشيه
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى

NIRMEEN...!!!  Empty
مُساهمةموضوع: رد: NIRMEEN...!!!    NIRMEEN...!!!  Icon_minitimeالثلاثاء 16 نوفمبر 2010 - 2:04

اقتباس :
زي ما قالوا يا نرمو كبري دماغك يا قمر
وكلنا بنحبك والله وعارفين نيتك والموضوع ميستاهلش اصلا تزعلي نفسك علشانه

خلاص فعلا ياسام محدش يستاهل وكويس انها وصلت لحد كده وانا بحبك والله

اقتباس :
انا بصراحة بحاول افهم اى حاجه مش عارف
بس كل اللى اعرفه حاجه واحده نرمين من اطيب الاعضاء هنا ومعتقدش انك ممكن تأذى حد او تغلطى فى حد وكمان احنا داخلين على عيد كل سنه وانتى طيبه يانرمو وكل الاعضاء بخير
ولو حد استغلك فكك منه وطنشيه
مشكلة يادريم اتحطيت فيها للأسف بسبب لؤي بس الحمد لله ربنا يعدي الامور علي خير وكل سنة وانت طيب

الموضوع مغلق خلااااااااااااااااااااااااااااااااااااص

NIRMEEN...!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كل سنة وانتى طيبة يا NIRMEEN