stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما.. *Mysterious*

SAM
dr_khtab
the red baron
the mysterious
mido.tork
stop
Noha
shemo
Batoot
Hollo
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Amar El zaman
عضو ذهبي
عضو ذهبي
Amar El zaman

انثى
البلد : Egypt
الهوايات : مافيش حاجة معينه
المزاج : متقلب دائما

ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما.. *Mysterious*   ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 28 يونيو 2011 - 2:02

d]]مبروووووووووك عليكى عريسك الخفه ترااراااررااا
الف الف الف الف الف مبروك يا احلى ميسترى ف الدنيا هى متاخرة صحيح بس اهو بقى اول ما شوفت الموضوع قلت لازم اهنيكى وبجد كنتى زى القمر والعريس برده كان امور بس انتى الاحلى يا جميل وعقبال كده الفرح يارب بس حسك عينك تحدفى البوكيه لحد غيرى والا.... ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 735635 انت عارفه بقى اللى هعمله مبروك يا قلبى وربنا يسعدك ويهنيكى يارب
[/b] ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 302692 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 302692
rainbow
عضو مميز
عضو مميز
rainbow

انثى
البلد : المنصورة أم الدنيا
الهوايات : أنا مش معاهم
المزاج : أمممممممممممممممممم

مُساهمةموضوع: رد: ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما.. *Mysterious*   ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 28 يونيو 2011 - 23:05

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا انا مش مصدقة نفسى خااالص ميسترى حبيبتى ازاى مشوفتش الموضوع دا قبل كدا بس معلشى لحقة نفسى حبيبتى الف الف الف الف الف الف مبررررررررررررروك بس انا زحلانه منك خالص ازاى معزمتنيش واللهى كنت ركبت القطار وجيتلك مخصوص بس يالا انا مستنايكى فى الفرح والف الف الف مبروك يا حبيبتى وربنا يباركلك يارب ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
the mysterious

انثى
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما.. *Mysterious*   ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 7 أغسطس 2011 - 1:38

Amar El zaman كتب:
d]]مبروووووووووك عليكى عريسك الخفه ترااراااررااا
الف الف الف الف الف مبروك يا احلى ميسترى ف الدنيا هى متاخرة صحيح بس اهو بقى اول ما شوفت الموضوع قلت لازم اهنيكى وبجد كنتى زى القمر والعريس برده كان امور بس انتى الاحلى يا جميل وعقبال كده الفرح يارب بس حسك عينك تحدفى البوكيه لحد غيرى والا.... ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 735635 انت عارفه بقى اللى هعمله مبروك يا قلبى وربنا يسعدك ويهنيكى يارب
[/b] ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 302692 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 302692

الله يبارك فيكي يا حبي....عقبال ما اشدك من طرحتك يارب واوقعها ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 561444 وبعدين البسهالك تاني واعتذر ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 977193

طبعا ما اقدرش اعمل معاكي كدا يا حبيبتي .....بس اهو يمكن اقدر ارد لك حاجه من مقالبك ... ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 205251 اممممممممم اقصد جمايلك عليا ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 977193

البوكيه ؟؟!! ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 370481 هو انتو يومها خليتوا بوكيه ....انا كنت حاسه انه اشتراه علشان نص دمياط تتصور معاه ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 62621
وان كنت ناسي يا باشا افكرك ......شوفي كدا اتصورتي معاه كام صوره ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 661769

بجد احلي اخت في الدنيا ....ربنا يخليكي ليا يارب وميحرمناش من بعض ابدا ..ونفضل اصدقاء الكفاح ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 977193
the mysterious
عضو معلــــم
عضو معلــــم
the mysterious

انثى
البلد : بلدي هي المكان اللي هكون فيه سعيده
الهوايات : ( الرسم ..الكمبيوتر )
المزاج : تمااااااام...الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما.. *Mysterious*   ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 7 أغسطس 2011 - 1:51

rainbow كتب:
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا انا مش مصدقة نفسى خااالص ميسترى حبيبتى ازاى مشوفتش الموضوع دا قبل كدا بس معلشى لحقة نفسى حبيبتى الف الف الف الف الف الف مبررررررررررررروك بس انا زحلانه منك خالص ازاى معزمتنيش واللهى كنت ركبت القطار وجيتلك مخصوص بس يالا انا مستنايكى فى الفرح والف الف الف مبروك يا حبيبتى وربنا يباركلك يارب ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922

الله يبارك فيكي يا حبيبه قلبي ....وربنا وحشاني جداااااااااا

انتي اكيد عارفه انتي بالنسبه لي ايه ...مقدرش ازعلك ابدا ....والله لو كنت اعرف انك هتقدري تحضري مكنتش ضيعت الفرص دي ابداا كفايه ان كنت هشوفك يا قمر ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 376922 ...قلبك طيب وهتسامحيني ...انا عارفه ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 561444 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 977193

ومعلش كمان علشان الرد متاخر ......عيوب في التقنيه ادت لانفصال النت من شهرين بعيد عنكم جميعااااااااا ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 977193 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 62621 ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 977193 تقدري تقولي مقالب اخ رخم ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما..  *Mysterious* - صفحة 2 62621

ماتزوقيني يا ماما اواااام يا ماما.. *Mysterious*
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2