stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغرب غريبه :عااااااااااااااااده

رهينة الأحزان
شمس
shemo
ART
عمر
sadstanza
NIRMEEN
mana
الحريف
Hollo
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر

اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 30 مايو 2009 - 20:21

أخد الفوطه فى كل حته
هههههههههههههههه
ليه هى أى حته هاروحه هنام فيها
ع العموم لو رحت حته وطلبت نووووم
هبقى أطلب الفوطه دليفاااااررررى
NIRMEEN
عضو معلــــم
عضو معلــــم
NIRMEEN

انثى
البلد : دمياط
الهوايات : شباب بجد
المزاج : تمام الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 14:54

انا نسيت اقلك يا هوللو لسه في اكل كتير مش باكلة الماكولات البحرية مش بدوقها بقالي 10سنين ومش بدوق شاي ولا باكل فول ولا موز ولا تفاح بقالي 4 سنين مش بحب الجوافه والمانجة والموز ومش بشرب النسكافيه ولا القهوة ولا القرفه ولا اعرف طعمهم ايه ومش بحب المحشي غير الكرنب وورق العنب وكمان البط والسمان والطيور مش بحبها والرز المصري مش بحب اكله وعقدة حياتي صينيه البطاطس بكرهها لو قتلوني مش هاكلها والله دي الصراحة والكاكاو بكرهه برده انا بكره الاكل كله والخضار بس ده مش يعتبر سلوك او عادة ده يعتبر حاجة اساسية في الشخصية وبحب لما اسافر في الباص اقعد علي الطرف مش بحب اقعد جوه ههههههههه شكرا علي موضوعك يا غالية
شمس
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
شمس

انثى
البلد : جزيرة أحلامى
الهوايات : أقوى من الأيام
المزاج : الحمدلله على كل شىء

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 31 مايو 2009 - 22:50

انا بحب أقرا الحكم والأحاديث اللى بتكون فى النتيجة

اول ما اصحى من النوم اقرا ايه اللى مكتوب النهاردة وبحس انها بتوصلى رسالة لحاجة هتحصل

وفعلا بلاقى حاجة بتحصل

بحب كمان اشوف الحصان وهو بيجرى وبحب صوت الشجر وصوت البحر

فى حاجات تانية كتير بس كفاية كدة
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 3 يونيو 2009 - 3:59

NIRMEEN كتب:
انا نسيت اقلك يا هوللو لسه في اكل كتير مش باكلة الماكولات البحرية مش بدوقها بقالي 10سنين ومش بدوق شاي ولا باكل فول ولا موز ولا تفاح بقالي 4 سنين مش بحب الجوافه والمانجة والموز ومش بشرب النسكافيه ولا القهوة ولا القرفه ولا اعرف طعمهم ايه ومش بحب المحشي غير الكرنب وورق العنب وكمان البط والسمان والطيور مش بحبها والرز المصري مش بحب اكله وعقدة حياتي صينيه البطاطس بكرهها لو قتلوني مش هاكلها والله دي الصراحة والكاكاو بكرهه برده انا بكره الاكل كله والخضار بس ده مش يعتبر سلوك او عادة ده يعتبر حاجة اساسية في الشخصية وبحب لما اسافر في الباص اقعد علي الطرف مش بحب اقعد جوه ههههههههه شكرا علي موضوعك يا غالية

ههههههههههههههههههههههههههه ربنا يستر على عباده يا نرمو
شكلك كده فعلا عايشه ع الميه السقعه
اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 18213
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 3 يونيو 2009 - 4:03

شمووووسه...
والله انا كمان بحب اشوف الورقه بتاعت النتيجه مكتوب عليها ايه...فضول

طول عمرك رقيقه زي عاداتك يا شاعره
تسلميلي يا حبيبي اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 302692
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 5:41

في عاده تمام جدااااااا فيا..هههههههههههههههههههههههه
لما بيكون في قرنبيط مطبوخ ف البيت بحس اني دخت لو شميت رحته ونفسي افلت م الاكل خااااااااالص وريحته بتخليني انااااااااااااااام جدااااااااااااااااااااا......

في انتظار عادتكم الغريبه.. اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 977193
رهينة الأحزان
عضو ذهبي
عضو ذهبي
رهينة الأحزان

انثى
البلد : من بلاد الله
الهوايات : مسلمه بحاول اكتب الا جوايه بطرقتى وبرسم
المزاج : مضايقه جدا بس الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 29 يونيو 2009 - 19:04

انا الشئ الا بعمله دايما انى داميا اطأطأ فى صوابع ايدى
وطبعا دة ناتج عن توتر
والشئ دة بيضايق خطيبى ويقعد يضربنى على ايدى لانه
بيقولى انه خطر

تانى حاجه بقه والا بجد نفسى ابطلها لما بقعد واكون مضايقه
بيجيلى حاله غريبه فى رجلى بقعد احركها انا بسميها هستريا بجد
نفسى ابطل العادتين دول يارب
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 30 يونيو 2009 - 9:06

تسلمي على مشاركتك الجميبله يا جميل وان شاء الله هتبطليهم وتبقى ف احسن حال ياااااااااااااا رب اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 376922 اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 376922
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 17 سبتمبر 2009 - 1:36

عدناااااااااااااا مره اخري مع عاده غريبه اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 977193

بيبقي ادامنا التليفزيون وممكن نفطر ادامه ... بس قبل المغرب بكام دقيقه نطفيه ونشغل الردايو على البرنامج العام اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 749450 ونفطر على صوت المدفع ومن بعده تواشيح الشيخ النقشبندي وبعده بقى بسمع فوازيير رمضان مع امال فهمي "موضوع الفوازير ..المناسبات والاعياد " اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 610405

نسمع المقدمه اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 661769 .."الزمن ضفيره .. مليانه فيونكات ..او سكه طويله .. ايامها فلمكات "او فلنكات "ههههههههههههههه .. ومحطات طويله .. وسواعي مطبات ..ايام عيد يشرف ..مفيش منه اظرف ... والكل مناسبات .. وعليكم الاجابات" وتقوم قايله الفزوره وكل مره لازم اجاوب غلط ويقعدو يضحكو عليا اهئ اهئ اهئ اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 464586

عاده الراديو دي والفزوره من وانا عندي سبع سنين بجد عمري ما نسيتها والعاده دي لسه موجوووووده الحمد لله اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 977193

ها ايه عاداتكم الغريبه ف رمضان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ غير يعني انكم بتصومو وتفطرو هههههههههههههههههه

كل سنه وانتم طيبيييييين اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 632484 اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 632484 اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 632484
DREAM
عضو ذهبي
عضو ذهبي
DREAM

ذكر
البلد : من هناك
الهوايات : رئيس جمهورية نفسى
المزاج : مش فاكر

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 17 سبتمبر 2009 - 15:23

ههههههههههههههههههههههه هى قلبت على اكل ولا ايه

اممممممممممممم الغريب فيه ان ان لما بلعب كورة مع اصحابى لازم اتشاكل

بس طبعا فى اللعب بس

شكرا ليكى عالموضوع ياهولو
sir_mohamed awad
عضو ماسي
عضو ماسي
sir_mohamed awad

ذكر
البلد : مصرى وافتخر
الهوايات :
المزاج :

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 17 سبتمبر 2009 - 19:40

الموضوع حلو بس مش لاقى عاده غريبه ليا
مش عارف ان شاء الله افكر واقولكم
شكرا هولو موضوع رائع
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 17 سبتمبر 2009 - 20:19

هو دايماً من صغري في رمضان كنا بنتجمع قدام التليفزيون ساعه الفطار ع طول طبعاً الأساسي بتاعنا كان بكار بكار بكاااااااار ،، هههههههههههه ولو حد أبدي رفضه إن بكار يشتغل بيبقي يوم أسود بعملهم دوشه رهيبه وبقلب الأكل وكنت بسوق الشقاوة ع الآخر ...،، تاني حاجه كان الكاميرا الخفيه مع إبراهيم نصر ..،، اللقطات اللي واخدينها كلها طبيعيه...هههههههههههه وكنت بحب بهلول و لسان العصفور ..،، بالليل بقي بتفرج ع إلحقونا ..هههههههههههه أيام بجد جميله... بسس أكتر حاجه غريبه بجد إني كنت كل يوم من أيام رمضان لازم أتشاكل بالليل و أرجع متخرشم نفسي أفتكر مره رجعت سليم أو متشاكلتش ..،، كنت طيب جدا بس خلاص أيام الطيبه راحت بقي..،، اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 977193 اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 62621
*ram*
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
*ram*

انثى
البلد : المنصوره
الهوايات : الرسم والحفر على الزجاج
المزاج : الحمد لله بخير

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 25 سبتمبر 2009 - 15:34

مش عرفه بقه هى غريبه ولا لا

انا لحد دلوقتى بتفرج على الكارتون وبحبه جدا وخصوصا الافلام الكرتون وعندى استعداد استنه الفلم واتفرج على اكتر من فلم كرتون

فى اليوم بس المهم يكون فلم جامد
http://www.anamasry.com
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اغرب غريبه :عااااااااااااااااده   اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 8 أكتوبر 2009 - 6:24

هههههههههههههههههههههههههههههههه وانا وانا وانا وانا واناااااااااااااااااااا

تسلميييييلي يا قلبي يااااا رب اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 376922 اغرب غريبه :عااااااااااااااااده - صفحة 2 376922

اغرب غريبه :عااااااااااااااااده
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» صور غريبه
» صور غريبه جدا جدا
» ياااااااااااااااااه قصه غريبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» صور غريبه و جميله
» ثلاث صور غريبه