stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

وايه المطلوب ---------؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

وايه المطلوب ---------؟ Empty
مُساهمةموضوع: وايه المطلوب ---------؟   وايه المطلوب ---------؟ Icon_minitimeالأحد 15 نوفمبر 2009 - 8:54

انتهت مباراة المنتخب المصري مع المنتخب الجزائري بفوز المنتخب المصري 2-0 على المنتخب الجزائري
سجل الهدفان عمرو زكي وراسية الذهبية عماد متعب فى اخر دقيقة وكان القدر رحيما ب 80 مليون مصري فى ظل اوضاع انفلونزا الطيور وانفلونزا الخنازير
الحمد لله ان في مكاسب في هذا الماتش
انا فرحان بسبب فوز المنتخب
انا فرحان بسبب ان في ارادة وثقة في الله
كم اعجبني مقابلة الشيخ خالد الجندى مع لاعبين المنتخب قبل المباراة وقال لهم ان هناك فرق بين التوكل والتواكل
التوكل هو انك تعمل ما عليك باصرار وكله على الله
ربنا ارسل لنا ذلك حتى ينبهنا ان احنا منياسش من رحمة ربنا وانك تعمل اللى عليك وربنا القادر اللى يوفقك باذن الله
انا فرحان ان احنا كسبنا رغم اننا كنا الاسوء
انا فرحان بالحارس الجميل عصام الحضري الذى تصدي لكرات كانت كفيلة بانهاء المباراة لصالح الجزائرين وانهاء امل الشعب المصري فى التاهل الى كاس العالم في جنوب افريقيا
انا فرحان بالحكم الجنوب افريقي جيرمون الللى كان عادلا رغم صفارته الكثيرة ولكنه اعطى ذي حق حقه وكان متفوقا

فاكرين يا شباب ماتش المنتخب المصري مع امريكا في كاس القارات لما خسرنا امام البرازيل 4-3 وفوزنا على ايطاليا 1-0 واتهزمنا من امريكا هزيمة ساحقة 3--0

الماتش يوم الاربعاء القادم في السودان هو نفس الترتيب اللى حصل في كاس القارات
لما لعبنا مع ايطاليا وغلبنها وخسرنا امام امريكا
اذا ما اخدنا بالنا في الماتش القادم في السودان مع المنتخب الجزائريين
من الممكن لا قدر اللله نتغلب زى ما اتغلبنا امام امريكا في كاس القارات بسبب الثقة العجيبة ةاللى كانوا فيها المنتخب
فهذا ما يقلقني ان النشوة الذائدة ممكن تقلب الى استهتار والى حالة لامبالاة
والله الموفق
وكلنا نقول يارب النصر
لان فرصة متساية مع الجزائر بعد ما كنا فرصتهم في الاول كانت كبيرة
فرصتنا معاهم متساوية ومفيش حجة ان المنتخب ميكسبش
يبقي الارادة والتوكل والثقة في الاول فى ربنا ثم في النفس ويبقي ايضا
التوفييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييق
وكلنا نقول
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب فرحنا يوم الاربعاء 18-11 في السودان بالنصر
smile
عضو ماسي
عضو ماسي
smile

انثى
البلد : دمياط
الهوايات : القراءة
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: وايه المطلوب ---------؟   وايه المطلوب ---------؟ Icon_minitimeالأحد 15 نوفمبر 2009 - 11:16

مهما حصل فاحنا لازم نشجع المنتخب لاخر دقيقة

انا الحقيقة ياست امبارح ان احنا نفوز فقمت وسبت الماتش وما قدرتش اكمل.....قلت خلاص و كنت متضايقة بس فرحت جداااااااااااااااااااااااااااااااا بالجون الاخير و لانه كمان كان مش متوقع ....و قدروا يعملوا حاجة فى اخر الماتش

بس يا ريت ما يتعبوش اعصابنا كده تانى......و شكرا انهم فرحوناااااااااااااااا..و تكمل الفرحة بفوزهم فى السودان

وايه المطلوب ---------؟ 219975 وايه المطلوب ---------؟ 219975 وايه المطلوب ---------؟ 219975 وايه المطلوب ---------؟ 219975 وايه المطلوب ---------؟ 219975
http://www.mans.edu.eg
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: وايه المطلوب ---------؟   وايه المطلوب ---------؟ Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009 - 15:00

شكرا يا سمايل

وايه المطلوب ---------؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فضفضه "ايه تعبك وايه فرحك"