stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

رأيكو ف الخطاب التالت...!!

point of view
soledad2
DARK MAN
the red baron
мεso
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل

رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 0:13

انا يهمينى من الفيلم ده كله الناس واللى ممكن يحصل

تقولى امريكا وقطع سلاح وسادات اقولك احنا دلوقتى المهم ايه اللى ممكن يحصل ؟

وعلى فكره اجتمعوا من غيره لانه ممكن يكون مش موجود ف البلد اصلا او ممكن موجود وبيشتغلنا

يعنى انتوا شايفين الحل فين دلوقتى ؟ الناس تفضل واقفه وتحتل اماكن تانيه وممكن تزحف لقصر الرئاسه

وتبقى ولعت ؟ ولا ان الجيش يمسك البلد ويحكمها من غير دستور بالاحكام العرفيه يعنى لمده معينه لحد
ميتعمل دستور جديد وترجع البلاد لوضعها ؟

على فكره انا متوقع ده انه الجيش يعلن انه هيحكم البلاد وهيطير النائب وساعتها هيبقى شالو النايب مش
الرئيس وبكده هو يكون بره البلاد اصلا

ممكن يكون دا صح لان حاسس ان قيادات الجيش متفقه معاه على حاجه مش عارف ليه وبردوا ممكن
يكون غلط الله اعلم بقى
The game
عضو ماسي
عضو ماسي
The game

ذكر
البلد : Utopias
الهوايات : Bad Boys
المزاج : ذى الفل

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 0:25

انا عارف ان ف ناس عماله دلوقتى بتشتم فيا بس معلش ربنا يسامحكم

وياريت اللى يشتم يشتم ف سره مش يزعق ويلم البيت كله وهو بيشتم رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 977193
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 0:35

ياااااااااااااااااااااااااااا ابن الـ %^!@#$% رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 977193
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 1:29

those who choose security over liberty deserve neither ..Benjamin Franklin

من يقومون بنصف ثورة يحفرون قبورهم بأيديهم ...محمد سمير هجام (مش عارف سارقها ولا جايبها منين) رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 205251
http://www.stop.1talk.net
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 1:52

عمر كتب:
those who choose security over liberty deserve neither ..Benjamin Franklin

من يقومون بنصف ثورة يحفرون قبورهم بأيديهم ...محمد سمير هجام (مش عارف سارقها ولا جايبها منين) رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 205251
من على مودرن سبورت واحد قالها
انصاف الثورات تحفر قبور اصحابها
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 1:53

HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 2:02

مش عاوز اقول رأيي لانه هيزعل ناس كتير مش عاوز ازعلها
مش عارف انهى منطق اللى بتهجموا بيه ناس رايحه تجيب حقوا وانتوا قاعديين ف بيوتكوا
انهى منطق اللى يخليك تقول للناس دى ارجعوا ويبقوا هما مصدر المشكله مع ان المشكله فى كلمه مع شخص احقر من انى اذكر اسمه يعنى هو ف روح امه هيتعب لو قال اتنحى ولا هو خايف ليتحاسب ع المليارات اللى اخدها ولا خلاص الكرسى لزق ف... معدش عارف يسيبه وكأنه مصر على اننا منسواش حاجه
محدش قادر يصبر خلاص ولا الاقى واحد بيمصمصلى ف شفايفه ويقولى والله هتعرفوا قيمته بعد ما يمشى يا اخى ايكش يولع هو عارف ان الامور هتوصل للاشتباك بالجيش وافتكر ان مصلحه الجيش ان يفضل كفه الشعب على كفه الرئيس السابق
وده اللى انا حاسس انه حصل انهم كانوا اخدوا قرار خلاص بالتنحى وانهم يمسكوا البلد بس فيه حاجه حصلت ورجعوا ف القرار ده
الامر بكره هيخلص والناس هترجع تاكل عيش تانى متقلقوش بس شوفوا مين السبب الاول ف قطع لقمه العيش وبعديين ابقوا اتهموا الشباب اللى ف التحرير
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 2:05

ELGAMAL كتب:
انهى منطق اللى يخليك تقول للناس دى ارجعوا ويبقوا هما مصدر المشكله مع ان المشكله فى كلمه مع شخص احقر من انى اذكر اسمه يعنى هو ف روح امه هيتعب لو قال اتنحى ولا هو خايف ليتحاسب ع المليارات اللى اخدها ولا خلاص الكرسى لزق ف... معدش عارف يسيبه وكأنه مصر على اننا منسواش حاجه
محدش قادر يصبر خلاص ولا الاقى واحد بيمصمصلى ف شفايفه ويقولى والله هتعرفوا قيمته بعد ما يمشى يا اخى ايكش يولع هو عارف ان الامور هتوصل للاشتباك بالجيش وافتكر ان مصلحه الجيش ان يفضل كفه الشعب على كفه الرئيس السابق
وده اللى انا حاسس انه حصل انهم كانوا اخدوا قرار خلاص بالتنحى وانهم يمسكوا البلد بس فيه حاجه حصلت ورجعوا ف القرار ده
الامر بكره هيخلص والناس هترجع تاكل عيش تانى متقلقوش بس شوفوا مين السبب الاول ف قطع لقمه العيش وبعديين ابقوا اتهموا الشباب اللى ف التحرير

رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 166815 رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 166815 رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 166815 رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 166815
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 2:13

ELGAMAL كتب:

رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 928775
http://www.stop.1talk.net
tomorrow
عضو معلــــم
عضو معلــــم
tomorrow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 15:31

انا كل اللى عجبنى ف الخطاب التالت لحسنى مبارك
هو المونتاج اللى حصل فيه كان واضح جدا جدا جدا
وانه مسجل مش مباشر
ولا جديد ف عارفين انه غادر البلد بس بردو مش عايز يمشى وريح شعبه
لا ده مصمم يولعه اكتر
حسبى الله ونعم الوكيل

the red baron
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
the red baron

ذكر
الهوايات : اضحك الصوره تطلع زى ما انت شايف
المزاج : لا تعليق

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 17:44

كل اللى حصل ده بين حاجات كتير وعلى عينك يا تاجر

بين المحترم وبين الفاسد

بين اللى بيفهم واللى بيدعى الفهم

بين ان مصر مش وحشه لكن اللى كانوا ما سكينها هما اللى ولا ستين ....

ولسه لغايه كل قرش ما يرجع لينا

من شله الحراميه
http://s4.ae.bitefight.org/c.php?uid=169244
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: رأيكو ف الخطاب التالت...!!   رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 11 فبراير 2011 - 17:58

طلعت بتفهم يا واد رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 166815 رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 166815 رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 166815

زرار شكراً

رأيكو ف الخطاب التالت...!! - صفحة 2 891545

رأيكو ف الخطاب التالت...!!
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» ما يبكيك يا عمر ابن الخطاب ؟
»  من أقوال سيدنا عمر أبن الخطاب
» الجامعات تفشل فى حل مشكلات طلاب انتساب للاسبوع التالت على التوالي
» مجموعه من الالعاب الرائعة لنوكيا الجيل التالت Games 2009 تحميل مباشر وعلي اكثر من سيرفر