stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~

الحريف
smile
ART
Hollo
dr_khtab
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dr_khtab
عضو ماسي
عضو ماسي
dr_khtab

ذكر
البلد : egypt
الهوايات : مدرب جودو في نادي الزمالك
المزاج : حزززززززززززززين جدااااااااااااااا

~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Empty
مُساهمةموضوع: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009 - 17:45

كيــف ترفــع ضغــط مشرفي المنتديات

خاصه المشرفين الجدد احم احم

بس ماحدش يزعل من المشرفين

إليك هذه الخطوات::

1
) أدخــل اي منتدى واكتب أي موضــوع مالوش دخــل في هذاالمنتدى ,,

مثال >اكتب موضوع رياضي في منتدى الكمبيوتر

ويفضــل لو تكتـب عليه (( ارجــو التثبيـت )) يكون لها طعم احسن واحلا

2
) خـذ لك موضـوع نازل جـديد في المنتدى > انسخـه واكتبـه بإسمك مره ثانيه في نفس المنتدى ,,

ويفضــل تكتب عليـه ((( فكــره جديــده )))

(( هنا المشــرف يدوخ.... مايعرفش ايهم المكـرر عشــان يحــذفه ))

3) لا تشارك في أي منتدى ولا ترد على أحد .. وبعدين أطلب من الإدارة تحطك عضوالماسي

4) اكتب موضوع في منتدى الشكـاوي والإقتراحــات (( النجده يا مشرفين )) >> طبعـا بيجيك المشرف طاير

واكتب في الموضوع (( واحــد صفــر )) وجنبها صـوره واحــد يضحــك ,,

5) شكّك في أي موضوع يـطرح في المنتدى .. في كل موضوع اكتب (( كأني شايفه في منتدى ثاني))

((خلي الاعضاء تــفهم أنه مسروق))

6) ادخل على أي موضوع مثبت ... وأكتب عليه للرفع,,

7) حاول ترد على المواضيع القديمه >> طلع الغبار >>

والجديده خليها تنزل ,,

Cool شوف لك مشرف أو مشرفه وكل يوم إرسله رسائل خاصه تقـول له

اريد رايك فى هذا الموضــوع... حاسس انه مش حلو احذفه الله يخليك ,, ولا هذا الموضـوع حلو ثبته الله يخليك ,,

(( هنا المشـرف يكره اليوم اللي خلـوه فيه مشــرف ))

9) دقق في إملاءات المشرفين... ورد عليهم فقط لتصحيح الإملاء ولا تجيب سيرت الموضوع

10) عند تعيين أي مشرف جـديد ... أبداالكلام عن الواسطة ولمح أن الإدارة كلها وسايط,,

11)أي مشرف متعين بواااسطه لايرد على الموضووع ؟؟؟؟ ترم ترم ترم

وفي نهاية البرنامج اتمني ان الموضوع ميتمسح وحدش يدخل يعمل كدااااااااااا لان ده هزاااار بس مش عيزين نبوظ المتدي بتاعنا
http://sporting.ahlamontada.com
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009 - 18:11

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ايه ده بقى ده بقى ده بقى ده ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 977193

يانهار يانهار ع الشر ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 845558 ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 977193

موضوع حلو اوي بجد ودمه خفيف يا دكتورنا ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 632484 ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 632484

كل سنه وانتم طيبين ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 302692
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009 - 20:08

ههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع يستااااهل التطبيق
تحب نبدء العمل من امته
ولا اقولك بلاش الطيب احسن
ورمضان كريم
smile
عضو ماسي
عضو ماسي
smile

انثى
البلد : دمياط
الهوايات : القراءة
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009 - 20:16

ممكن بعد رمضان نفكر نعمل بالنصايح دى.....
كل سنة وانت طيب ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 632484
http://www.mans.edu.eg
dr_khtab
عضو ماسي
عضو ماسي
dr_khtab

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009 - 20:27

ART كتب:
موضوع يستااااهل التطبيق
تحب نبدء العمل من امته
ولا اقولك بلاش الطيب احسن
ورمضان كريم

شكر ا علي الرد ويا رب يكون الموضوع عجبك
dr_khtab
عضو ماسي
عضو ماسي
dr_khtab

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009 - 20:31

smile كتب:
ممكن بعد رمضان نفكر نعمل بالنصايح دى.....
كل سنة وانت طيب ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 632484

اوعي تعمل كدا لان عمر هيبقلشق علي طووووووووووول
dr_khtab
عضو ماسي
عضو ماسي
dr_khtab

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009 - 23:15

Hollo كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ايه ده بقى ده بقى ده بقى ده ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 977193

يانهار يانهار ع الشر ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 845558 ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 977193

موضوع حلو اوي بجد ودمه خفيف يا دكتورنا ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 632484 ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 632484

كل سنه وانتم طيبين ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 302692

شكرا علي ردك ونورتي الموضوع
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009 - 23:48

هههههههههههههههههههههههه
انا اطبق الكلام على المشرفين وعلى الادمن
dr_khtab
عضو ماسي
عضو ماسي
dr_khtab

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009 - 9:35

Hareef كتب:
هههههههههههههههههههههههه
انا اطبق الكلام على المشرفين وعلى الادمن

عمرررررر هيبقلشك يا حررررريف اذا حولت تعمل حاجة والموضوع للهزار بس لاننا مش عيزين نبوظ المنتدي بتعنا
شمس
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
شمس

انثى
البلد : جزيرة أحلامى
الهوايات : أقوى من الأيام
المزاج : الحمدلله على كل شىء

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009 - 11:41

هههههههههههههههموضوع لذيذشكرا لحضرتك
عمر
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : شطرنج - رياضة (حديد-لياقة-جري-سباحة بظروفها) - قراءة ..كفاية عليكوا كدا

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009 - 11:46

هههههههههههههههههههه , فيه ناس بتتصرف كدا بغريزيتها يا خطاب , لو بقيت مشرف صدقني هتعرف إن الموضوع مش تريقة ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 661769
http://www.stop.1talk.net
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009 - 11:49

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
واضح ان الدكتور لسه ماعرفش ان دي حقائق واقعيه ياعمر
عموما شكرااااا يادكتور علي الموضوع ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 977193
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009 - 12:04

~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 62177
dr_khtab
عضو ماسي
عضو ماسي
dr_khtab

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009 - 12:32

شكرا علي ردك يا شيمو اني والحريف
shereen
عضو ذهبي
عضو ذهبي
shereen

انثى
البلد : no comment
الهوايات : still searching
المزاج : !؟!ماليش مزاج؟!؟

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009 - 13:57

هههههههههههههههههههههههههه
كانت تنفع زماااان دي اوي بس حرام المشرفين بتوع الاقسام حلوين بلاش نعصبهم كده
لو في طرق تانيه ارخم فتنعهم اووي ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 183827
dr_khtab
عضو ماسي
عضو ماسي
dr_khtab

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009 - 23:25

shereen كتب:
هههههههههههههههههههههههههه
كانت تنفع زماااان دي اوي بس حرام المشرفين بتوع الاقسام حلوين بلاش نعصبهم كده
لو في طرق تانيه ارخم فتنعهم اووي ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ 183827

وااااااااااااضح يا شرين ان ايامك في المنتدي اوشكت علي الانتهاء انا مليش دعوه بالكلام ده دانا غلباااااااااااااااااان
dr_khtab
عضو ماسي
عضو ماسي
dr_khtab

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~   ~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~ Icon_minitimeالأحد 30 أغسطس 2009 - 14:01

اوووووووووووووووووووووووووعي حد يعمل كداااااااااااااااااااا عندي في القسم الرياضي

~¤¦¦§¦¦¤~عايز تنـــــــــرفز المشـــــــــرفين وتخنقـــــــــــــــم ~¤¦¦§¦¦¤~
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو عايز
» ما شربتش من نيلها ........ولا عايز اشرب
» فوائد النوم (عايز انااااااااااااااام )
» للى عايز فانوس كرومبو يخش
» عايز تنشط مخك فى25 دقيقه.........