stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث

الفتى المنتظر
Mohamed Berber
tomorrow
الحريف
yasmeen
نرمين
mido
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
mido
عضو فضي
عضو  فضي
mido

ذكر
البلد : دمياط الحبيبه
الهوايات : محب للوطن
المزاج : strong

مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث   مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 يوليو 2009 - 21:15

شكراااا ليك يا لؤي علي ردك لأنك بجد أخ ليا .
علي فكره يا محمد يا بربر أنا لسه كنت هاكتب عن أول أسره في كليه الأداب وهي بالفعل رائده في كل الأنشطه التي تمت من خلالها والتي كانت أفضل سنه للنشاط الطلابي بين أسره رساله الأولي و أسره أوكسفورد ثاني أسره في تاريخ الكليه ثم أسره رحاله ثالث أسره لأخي أحمد النحاس .

وعلي فكره أنا أول ما كتبت هذه المذكرات ذكرت الاتي:

هذه الأحداث حصلت بالفعل في كليه الأداب دمياط وعلي من يرغب في كتابه احد الأحداث التي حصلت أمامه يتاح له الكتابه دون ذكر أسم الشخص .
بعد قضائي أربعه سنين في كليه الأداب رأيت مواقف لم يرها أحد و أذكر الان هذه المواقف ليست للتشهير ولكن للاستفاده بها و أرجوا التفاعل معها .

أنا من أخلاقي ألا أقوم بتجريح لأحد حتي لو كان شخص لا يمثل لي شيئا لأن للحمد لله والدي مربيني. و أنا عايز أعرف ليه أنتا بتذكر ناس بعينها ومين اللي عطاك الحق لكي تكتب أسم انسان محترم يشهد الناس له بالاحترام وحسن أخلاقه مهما كانت المشاكل بينهم . وهل انتا نسيت توسلاتك ل............. و والله العظيم حصل . وبعدين مين انتا عشان أكلمك انتا نسيت نفسك في أول سنه دخلت فيها الكليه و لو كنت ناسي أجيب الناس ويقولوا بس والله انا مش بحب أهزق أحد ولا أفضحه . وعلي فكره شكرااااااااااااااااا للحسنات الي أخذتها منك علي كلمه جبان و منافق . الله يخليك يا سيدي دا برده من ذوقك ونبل أخلاقك الجميله.
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث   مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 يوليو 2009 - 21:29

اتمنى ان الكلام فى الموضوع ده بشكل عام يكون بشكل راقي
وانا بس دخلت الموضوع لاعتراضي على بعض اوصاف العضو الهجام في ان يصف ميدو بانه منافق
شكرا
محمدسميرهجام
عضو ماسي
عضو ماسي
محمدسميرهجام

ذكر
البلد : مصر المهروسة .. اقصد المحروسة
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث   مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 9 يوليو 2009 - 17:14

mido كتب:
شكراااا ليك يا لؤي علي ردك لأنك بجد أخ ليا .
علي فكره يا محمد يا بربر أنا لسه كنت هاكتب عن أول أسره في كليه الأداب وهي بالفعل رائده في كل الأنشطه التي تمت من خلالها والتي كانت أفضل سنه للنشاط الطلابي بين أسره رساله الأولي و أسره أوكسفورد ثاني أسره في تاريخ الكليه ثم أسره رحاله ثالث أسره لأخي أحمد النحاس .

وعلي فكره أنا أول ما كتبت هذه المذكرات ذكرت الاتي:

هذه الأحداث حصلت بالفعل في كليه الأداب دمياط وعلي من يرغب في كتابه احد الأحداث التي حصلت أمامه يتاح له الكتابه دون ذكر أسم الشخص .
بعد قضائي أربعه سنين في كليه الأداب رأيت مواقف لم يرها أحد و أذكر الان هذه المواقف ليست للتشهير ولكن للاستفاده بها و أرجوا التفاعل معها .

أنا من أخلاقي ألا أقوم بتجريح لأحد حتي لو كان شخص لا يمثل لي شيئا لأن للحمد لله والدي مربيني. و أنا عايز أعرف ليه أنتا بتذكر ناس بعينها ومين اللي عطاك الحق لكي تكتب أسم انسان محترم يشهد الناس له بالاحترام وحسن أخلاقه مهما كانت المشاكل بينهم . وهل انتا نسيت توسلاتك ل............. و والله العظيم حصل . وبعدين مين انتا عشان أكلمك انتا نسيت نفسك في أول سنه دخلت فيها الكليه و لو كنت ناسي أجيب الناس ويقولوا بس والله انا مش بحب أهزق أحد ولا أفضحه . وعلي فكره شكرااااااااااااااااا للحسنات الي أخذتها منك علي كلمه جبان و منافق . الله يخليك يا سيدي دا برده من ذوقك ونبل أخلاقك الجميله.

العفو يا حبيبى
انت بتاخد حسنات ؟؟؟
ميدو خلينى ساكت وبلاش افضحك انا بجد
خلى الطابق مستور
https://facebook.com
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث   مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 9 يوليو 2009 - 22:27

مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث - صفحة 2 370481
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث   مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 9 يوليو 2009 - 22:57

انتوا مش هتبطلوا شكل بقي مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث - صفحة 2 857619

مذكرات خريجي كليه الأداب ................شاهد علي الأحداث
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» كلية الهباب ... الأداب سابقا
» الأعلي للجامعات :33% من خريجي كليات الطب يعملون في مهن أخري
» من مذكرات شاب فى اداب دمياط
» صور كليه اداب دمياط عام 2090
» لو مش كنت دخلت الكليه دى كنت ممكن تدخل كليه ايه ...!