stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو

stop
جيرسى
أمل رغم الالم
HULK
thesniper
الحريف
the dark side of me
ART
NIRMEEN
*ram*
мεso
yasmeen
Hollo
شمس
shemo
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله

البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:08

ART: شكرا علي مرورك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 977193 والاعلانات هنتكلم فيها بعدين ومش هنختلف في السعر بردو البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 977193
Dark side of me: مالهم الاتنين ان شاء الله ده احنا رقيقين خالص جدا موووت حتي اسال البرنس اهو البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 977193
الحريف: شكرا علي مروركالبرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 977193
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:10

البرنس: والله انت منورنا في البرنامج ...اشرب العصير البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 661769
بس موقعتش بينا ولا حاجه ماهو انا وهوللو واحد يعني اي كلام ليا هيبقي ليها هي كمان البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 561444
شكراااااا علي اجاباتك فاضلك يوم وتطلع براااااااااااااااا انتظروناااا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:12

لالالالالالالالالالالالا ياDark Side هو من ناحيه إنهم رقيقين فهما فعلا رقيقين ........ البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 222874
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:13

براااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااءة يا برنس
مبروك
كنت مع ريا وسكينة
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:16

فاضله يوووووووووووووووووووووووم ياحريف لسه مخدش براءه وبعدين احنا شيمو وهوللو مش ريه وسكينه البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:17

الله يخليكي يا شيمو ده إنتي اللي منوره والله ميرسي جداً لذوقك....

أنا مستني اليوم اللي هطلع فيه بره بفارغ الصبر.... يااااااااااااااا رب

شكراً ليكو بجد أسئله جميله جداً منكم وبجد إستمتعت جداً معاكم يا أحلي أعضاء في المنتدي...شكراً
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:23

العفو يا استاذ برنس وعلى فكره الاسئله عجباك او مش عجباك هتجااااااااوب
واوعدك وحياه ربنا لهتتفاجيء من بقيه الاسئله ياللي عايز توقع بينا هاهأهأهأ ضحكات شريه وغير متقطعه
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:27

أووووبس ده إنتي كده بتهدديني.... هو إنتي مش عارفه أنا مييييييين؟؟؟!
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:28

ههههههههههههههههههههه الظاهر انت اللي لسه معرفتش انا مين؟؟ بس اوعدك لما هتعرف..مش هتقدر تغمض عنيك م الرعب
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 21:38

ههههههههههههههههههههههههههههه
اهدي بس ياهوللتي هو مش بارادته يجاوب او لا هو بالغصب البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 514675
انتظر باقي العقاااااااااااب اصدي الاسئله البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 22:08

كلكم على البرنس ولا ايه
اللى يقرب لبرنس اقطعه
وانتى يا هوللو بلاش تنفشي ريشك انتى وشيمو
اوعى يغرك جسمك ههههههههههههههههههههههههههههههه
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 22:10

لسه يوم
يوم معاكى انتى وهوللو بعشرة ايام فى المعتقل
ربنا معاك
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 23:03

أنا إتبهدلت يا جدعااااااااااان مفيش حد يلحقني إسم البرنس وقع في الوحل أنا هغيره وهخليه...... القرموطي أحسن....هههههههههههههههههه
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : live for nothing or die for something.
المزاج : If our love was a fairy tale I would charge in and rescue you On a yacht baby we would sail To an island where we’d say I do

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 25 يونيو 2009 - 23:07

مين هولو وشيمو دول اول مره اسمع عنهم وشكلها هتكون اخر مره
قال مذيعتين قال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فى العباسيه اكيد البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 183827
https://www.facebook.com/profile.php?id=702059935&ref=pro
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 0:22

عباسيه.....؟؟؟ هاهاهاهاها طيب انت ادرى بقى بالعباسيه اصلي سمعت انك هناك باستمرار هههههههههههههههه
وانت بقى والله لهت.... ولا بلاش اصل اللي بيعمل ما بيقولش واللي بيقول ما بيعملش بس صدقني
انت هتشوف ايام سووووووووووده ان شاء الله قريبا على شاشه قلوب ع الهوا..سنايبر الله يرحمك مقدما ههههههههههههه
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 12:12

the sniper : مش ذنبنا يا استاذ انك مسنعتش عننا دي مشكلتك انت البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373
وعموما مسيرك هتدخل البرنامج وهتشوف اللي عمرك ماشفته وابقي اسال البرنس لو كان لسه عايش عن اللي بيدخل برنامجنا بيحصله ايه البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 79964
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر
المزاج : If our love was a fairy tale I would charge in and rescue you On a yacht baby we would sail To an island where we’d say I do

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 13:00

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله خفت لا بجد لا ياماما لا مش انا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 735635 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 735635

وبالنسبه للايام السوده فاللى يعرف هولو اكيد لازم يشوفها. ههههههههههه طبعا كله عارف انا قصدى ايه.

قال مذيعه قال اه مش بيقولك
حتى اللى ملهمش فيها بيشجعوالمنتخب.ههههههههههههه
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 13:08

ههههههههههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
فيه حاجه تانيه غير اللى ملهومش فيها
(المستجديين بيشجعوا المنتخب واحنا معاهم)(عارف انت اللى بيقولو واو احمد حسن حاطت جيل على شعره)
وفيه حاجه تانيه بس مش هاقولها
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 13:16

ههههههههههههههههههههههههههههههه
عارفها الحاجه التانيه دى
بلاش احسن
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 13:45

لا والله ؟؟
ايه يا باشمهندس انت وهو انتو بتتكلمو وتردو علي بعض؟؟ مسيركم تدخلو البرنامج وصدقوني حتي الايام السوده اللي مش عاجباكم دي هتتمنوها علشان تترحمو من اللي هتشوفوه البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 514675
وبعدين ايه المنتخب والجيل واحمد حسن ايه ده وايه الحاجه التالته اللي مقلتهاش وهو فهمها بقه البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 205251
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 16:39

دلوقتي انا هقول اااااااااااااخر مواقف للبرنس علشان النهارده اليوم التالت ليه معانا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 977193
الموقف الاول

لو كنت قاعد علي البحر لوحدك والجو جميل ومبسوط جدا,,كنت هتقول" ياااااااااااااااه لو .... معايا دلوقتي",,مين الشخص اللي كنت هتقوله ؟؟
الموقف الثاني

لو ادامك فرصه انك تسافر تشتغل في دوله تانيه وفرصه كويسه جدا ومرتب تمام وكل حاجه كويسه بس اهلك متعلقين بيك لدرجه انهم مش هيستحملو بعدك عنهم باي طريقه,,هتيجي عليهم وتسافر ولا هتقعد هنا علشانهم وتبدا من الصفر وتدور علي اي شغل؟؟
الموقف التالت

لو انت معجب بواحده وهتموووت وتكلمها وحاولت اكتر من مره وهي موافقتش وفي واحده تانيه لقيتها بتتقرب منك وبتكلمك وحسيت انها بتحبك ,,هتفضل معاها وتحاول تحبها ولا هتحاول تاني تكلم البنت اللي انت معجب بيها ؟؟
الموقف الرابع

لو كان ادامك الاختيار انك تختار مزيعتين غيري انا وهوللو كنت هتختار مين تعمل معاك البرنامج ده؟
الموقف الخامس

لو قلتلك تقيملي الاسئله اللي احنا قلناها انا وهوللو بس بامانه وتقول رايك فيها ورايك فينا كمزيعتين وتقول احساسك بالظبط بعد ماخلاص هتمشي من البرنامج ,,هتقول ايييييه؟؟

البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 851373
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 26 يونيو 2009 - 21:07

ان شاء الله ختامه مسك يا برنس...قول بسم الله الرحمن الرحيم وركز كده وجاوب بكل صراحه زي ما اتعودنا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 205251 ههههههههههههههه

الموقف الاول..... :

لو كنت بتلعب ماتش كوره وكان حارس المرمى اعز اصحابك جدا وفجاه وانت بتشوط الكوره جامد وباندفاع
طاخ طيخ طوووووخ... الكوره اصابته و اتشل بسببك بعد الشر طبعا..هتتصرف ازاي مع العلم انك ممكن ميكونش عندك امكانيات عشان تساعده انه يتعالج؟؟ههههههههههههههه ولسه

الموقف الثاني....... :

لو كنت خارج من بيتكم وافلت الباب خلاص ومكنش في حد ف البيت وانت نسيت مفتاح البيت وبتبص ادامك لقيت ديب او سلعوه هههههههههه هتتصرف ازاي هتصرخ ولا هتجري ولا هتتشاهد ولا هتحاول تهاجمه وتكون شجاع ولا هتعمل ايييه؟؟؟

الموقف التالت....... :

لو الزمن رجع بيك لخمس سنين ورا كنت هتتمنى ايه اللي يحصل لك ف حياتك الشخصيه ولو خيروك الناس بين 3 حاجات هتختار ايه "الشهره" "المال " " الحب" ياترى هتختار ايه ؟وبصراحه مع ذكر السبب يا برنس؟؟؟

الموقف الرابع...... :

لو المواقف بتاعتنا كانت صعبه اكتر من كده وكنت هحط لك مواقف تعجيزيه جدااااااااا كنت هتتصرف ازاى ..هتخلع ولا هتقول شر لابد منه ولا كنت هتراوغ ف الاجابه ولا كنت هتسلم امرك لله وتجاوب وخلاص ؟؟؟

الموقف الخااامس والاخير... :

هو مش موقف ..هو فكره وموقف انا استوحيتهم من اغنيه وعايزاك بجد بجد تجاوب بمنتهى الصراحه يا برنس..."هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت بصيت وشفت نفسك ف المرايا بكيت..
جواك سؤال تصرخ تقول انا مين انا مين..انا زي ما انا ولا اتقسمت اتنين...
وبعديييين ..بعدييين..قول ياللي ف المرايا فهمني ايه الحكايه فرحاااان..تعبااان...مرتاح ..ندماان ..
حاجات كتير ف حيانتا اتسببت ف حيرتنا وادينا عايشين.. راضين.. جاين ..ورايحين
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ولقيت اقرب ما ليك ف الدنيا مش حواليك؟؟
..هو انت مين اللي عمل كده فيك؟؟ مش انت ولا في حد غمى عنيك؟؟؟؟؟؟

وف نهايه حلقتنا الاولى من برنامجنا "لو قلتلك" مع شيمو وهوللو
بجد بنشكر الضيف اللي دمه خفيف وبجد كان ضيف استمتعنا جدا بالحوار معاه ومع وعد بلقاء جديد اخر ان شاء الله . ...ولك منا كا التحيه والاحترام والتقدير كفاااااره يا برنس البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 486206 هههههههههه.. بجد شرفتنا بوجودك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 928775 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 928775 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 302692 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 302692
البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 731652 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 731652
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 14:48

الموقف الاول

لو كنت قاعد علي البحر لوحدك والجو جميل ومبسوط جدا,,كنت هتقول" ياااااااااااااااه لو .... معايا دلوقتي",,مين الشخص اللي كنت هتقوله ؟؟

هقول يااااااااااااااااه لو كان معايا مايوه كان فاتي نزلت البحر

الموقف الثاني

لو ادامك فرصه انك تسافر تشتغل في دوله تانيه وفرصه كويسه جدا ومرتب تمام وكل حاجه كويسه بس اهلك متعلقين بيك لدرجه انهم مش هيستحملو بعدك عنهم باي طريقه,,هتيجي عليهم وتسافر ولا هتقعد هنا علشانهم وتبدا من الصفر وتدور علي اي شغل؟؟

لاء طبعا هسافر

الموقف التالت

لو انت معجب بواحده وهتموووت وتكلمها وحاولت اكتر من مره وهي موافقتش وفي واحده تانيه لقيتها بتتقرب منك وبتكلمك وحسيت انها بتحبك ,,هتفضل معاها وتحاول تحبها ولا هتحاول تاني تكلم البنت اللي انت معجب بيها ؟؟

لا طبعا اللي معجب بيها

الموقف الرابع

لو كان ادامك الاختيار انك تختار مزيعتين غيري انا وهوللو كنت هتختار مين تعمل معاك البرنامج ده؟

كنت هختار استني افكر شويه كمان شويه
كنت هختار هيفا وشاكيرا

لو قلتلك تقيملي الاسئله اللي احنا قلناها انا وهوللو بس بامانه وتقول رايك فيها ورايك فينا كمزيعتين وتقول احساسك بالظبط بعد ماخلاص هتمشي من البرنامج ,,هتقول ايييييه؟؟

مش هعرف اقيم لان ف عضو متطفل جاوب ع الاسئله اللي فاتت
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 15:07

هولو بقي

الموقف الاول مش عاجبني مش هرد عليه

الموقف الثاني....... :

لو كنت خارج من بيتكم وافلت الباب خلاص ومكنش في حد ف البيت وانت نسيت مفتاح البيت وبتبص ادامك لقيت ديب او سلعوه هههههههههه هتتصرف ازاي هتصرخ ولا هتجري ولا هتتشاهد ولا هتحاول تهاجمه وتكون شجاع ولا هتعمل ايييه؟؟؟

هشوفها طلعه لمين ولو اتلاقيتها طلعالي هاخده ع قهوة الجابري لحد ما حد يرجع البيت

الموقف التالت....... :

لو الزمن رجع بيك لخمس سنين ورا كنت هتتمنى ايه اللي يحصل لك ف حياتك الشخصيه ولو خيروك الناس بين 3 حاجات هتختار ايه "الشهره" "المال " " الحب" ياترى هتختار ايه ؟وبصراحه مع ذكر السبب يا برنس؟؟؟

الحب من كل الاطراف واولهم الله

الموقف الرابع...... :

لو المواقف بتاعتنا كانت صعبه اكتر من كده وكنت هحط لك مواقف تعجيزيه جدااااااااا كنت هتتصرف ازاى ..هتخلع ولا هتقول شر لابد منه ولا كنت هتراوغ ف الاجابه ولا كنت هتسلم امرك لله وتجاوب وخلاص ؟؟؟

صديقي المتطفل جاوب ع الاسئله اللي فاتت هسمحله يبقي يجاوب ع السؤال ده

البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 977193

الموقف الخااامس والاخير... :

هو مش موقف ..هو فكره وموقف انا استوحيتهم من اغنيه وعايزاك بجد بجد تجاوب بمنتهى الصراحه يا برنس..."هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت بصيت وشفت نفسك ف المرايا بكيت..
جواك سؤال تصرخ تقول انا مين انا مين..انا زي ما انا ولا اتقسمت اتنين...
وبعديييين ..بعدييين..قول ياللي ف المرايا فهمني ايه الحكايه فرحاااان..تعبااان...مرتاح ..ندماان ..
حاجات كتير ف حيانتا اتسببت ف حيرتنا وادينا عايشين.. راضين.. جاين ..ورايحين
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ولقيت اقرب ما ليك ف الدنيا مش حواليك؟؟
..هو انت مين اللي عمل كده فيك؟؟ مش انت ولا في حد غمى عنيك؟؟؟؟؟؟

هغسل وشي وهدور ع فطار افطر وبعدين انام شويه واصحي الضهر وافكر هعمل ايه النهارده
اتعب من التفكير ادخل انام شويه اريح دماغي وبليل لو ليا مزاج اخرج بخرج بسسسسس
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 15:23

ربنا معاك يا احمد

البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو
صفحة 2 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تقرير أمريكي: البابا شنودة خرج على "الإجماع العام" حين أيد "التوريث" فيما يراه المصريون خطرا على الاستقرار والديمقراطية
» تهنئه للحب والخير والجمال ..شيمو "مشرفتنا العظيمه"
» برمودا".. بادي "ستومك".. و"شبشب "مديحة""!
» أحمد حسن: نحن أسياد "الجزائريين" .. وفوزنا بالمباراة كان يعني عودتنا في "توابيت"
» الشهر المقبل.. "يوتيوب" يلغي دعمه لـ"إنترنت إكسبلورر 6"