stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
أنت الأن غير مسجل
للتمتع بمزايا أكثر , كن إيجابياً وقم بالتسجيل
stop
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

stop

منتدى شباب بجد

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو

stop
جيرسى
أمل رغم الالم
HULK
thesniper
الحريف
the dark side of me
ART
NIRMEEN
*ram*
мεso
yasmeen
Hollo
شمس
shemo
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى
البلد : مصر
المزاج : الحمد لله

البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 16:00

احمد مين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو انا فقدت الذاكره ولا انت اللي غلط ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا مييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟
هوللو الحقينيييييييييييييييييييي البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 845558
أمل رغم الالم
عضو ماسي
عضو ماسي
أمل رغم الالم

انثى
البلد : دومتي........دمياط
الهوايات : بنتمي لديني و بلدي بسسسسسسسسس
المزاج : الحمد لله رب العالمين في كل الاحوال

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 16:11

هو انتم بتعملو ايه
مش فاهمة حاجة هو الموضوع عبارة عن ايه بالضبط؟
انا شكلي نايمة في العسل
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 16:13

الوووووووووووووووووووووووو البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 736676 ...ههههههههههههههههه
خير اللهم اجعله خير؟؟؟؟البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 484388
انا متوقعه ان البرنس مقدرش يا حرام يستحمل اكتر من كده البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 857619 فوكل سمارت يكمل هههههههههههههههههههههالبرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 790838
ع العموم يا سمارت شكرا ع الردود اللي مش كامله البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 205251 وكمان اوعدك انك لما هتنزل ضيف هنا قريبا ان شاء الله هنحط ف عين الاعتبار اسئله هتعجبك جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 928775 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 859395 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 555617 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 154515 شكرا لسيادتك يا فندم البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 486206 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 934587
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 16:15

بصي يامنون الموضوع كله ان ده برنامج اسمه لوقلتلك بقدمه انا وهوللو
يعني نستضيف عضو او عضوه يقعد 3 ايام معانا وكل يوم نقوله تخيل لو قلتلك ان حصل كذا كذا وانت في الموقف ده هتعمل ايييييييييييه؟؟
وهو يجاوب علي اسئلتنا بالامر طبعا
بس ياقمر ومسيرك تجربي وتبقي ضيفه معانا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 376922
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 16:16

لالالالالالالالالالالالالالالا صحي النوم يا مننوووووووووو ..الموضوع زي ما هو مكتوب ف الاول كده بس ساعات في اثناء الفاصل بنحب نصحصح الجمهور...

ان شاء الله مش هتتعتقي من استضافه البرنامج يا قمر..مسيرك تقعي تحت ايدينا وساعتها بقى

قولي على نفسك يا رحمن يا رحيم ههههههههههههههه البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 555617 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 632484 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 376922 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 376922 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 376922
جيرسى
عضو ماسي
عضو ماسي
جيرسى

انثى
البلد : مصر بلدى
الهوايات : مسلمة
المزاج : ما ضاقت الا ما فرجت

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 17:05

فعلا دمكوا خفيف وروحكوا حلوة
وربنا معاكوا باذن الله
الموضوع جميل جدا
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 17:20

انتي اللي سكر ياجيرسي تسلمي ياحبي علي ردك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 376922
Hollo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
Hollo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 18:51

ربنا يكرمك يا جيرسي وتقعي تحت ايدينا هههههههههههههههههههههههههه
وحشاني جدااااااااا اقسم بالله البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 376922 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 500270
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 20:27

الموقف الاول..... :

لو كنت بتلعب ماتش كوره وكان حارس المرمى اعز اصحابك جدا وفجاه وانت بتشوط الكوره جامد وباندفاع
طاخ طيخ طوووووخ... الكوره اصابته و اتشل بسببك بعد الشر طبعا..هتتصرف ازاي مع العلم انك ممكن ميكونش عندك امكانيات عشان تساعده انه يتعالج؟؟ههههههههههههههه ولسه

هقول لا حول ولا قوه إلا بالله قدر ومكتوب و أروح أنام....... هههههههههههه ولا هساعده بقرش...

الموقف الثاني....... :

لو كنت خارج من بيتكم وافلت الباب خلاص ومكنش في حد ف البيت وانت نسيت مفتاح البيت وبتبص ادامك لقيت ديب او سلعوه هههههههههه هتتصرف ازاي هتصرخ ولا هتجري ولا هتتشاهد ولا هتحاول تهاجمه وتكون شجاع ولا هتعمل ايييه؟؟؟

هكسر باب البيت طبعاً حتي لو كتفي هيتكسر دا دييييييب ديييب ياخوانا.....

الموقف التالت....... :

لو الزمن رجع بيك لخمس سنين ورا كنت هتتمنى ايه اللي يحصل لك ف حياتك الشخصيه ولو خيروك الناس بين 3 حاجات هتختار ايه "الشهره" "المال " " الحب" ياترى هتختار ايه ؟وبصراحه مع ذكر السبب يا برنس؟؟؟

خمس سنين... يعتي لما كان عندي 14 أكيد طبعاً الواحد في السن ده بيبقي مش واعي قوي بس كنت أكيد هتمني الحب... مش معني كده إني مش محبوب بالعكس أنا محبوب من أصدقائي كلهم الحمد لله بس قصدي حب مجاله أوسع من الصداقه فهماني يا تري وصلت....

الموقف الرابع...... :

لو المواقف بتاعتنا كانت صعبه اكتر من كده وكنت هحط لك مواقف تعجيزيه جدااااااااا كنت هتتصرف ازاى ..هتخلع ولا هتقول شر لابد منه ولا كنت هتراوغ ف الاجابه ولا كنت هتسلم امرك لله وتجاوب وخلاص ؟؟؟

عمري ما هربت من أي سؤال... الكدب خيبه فيه سؤال واحد دايما بهرب منه.....

الموقف الخااامس والاخير... :

هو مش موقف ..هو فكره وموقف انا استوحيتهم من اغنيه وعايزاك بجد بجد تجاوب بمنتهى الصراحه يا برنس..."هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت بصيت وشفت نفسك ف المرايا بكيت..
جواك سؤال تصرخ تقول انا مين انا مين..انا زي ما انا ولا اتقسمت اتنين...
وبعديييين ..بعدييين..قول ياللي ف المرايا فهمني ايه الحكايه فرحاااان..تعبااان...مرتاح ..ندماان ..
حاجات كتير ف حيانتا اتسببت ف حيرتنا وادينا عايشين.. راضين.. جاين ..ورايحين
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ولقيت اقرب ما ليك ف الدنيا مش حواليك؟؟

.. أولا مبحبش الأغنيه دي بتحسسني بالبؤس والعناء والكآبه ثانيا... مش هجاوب ع السؤال ده
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 20:40

الموقف الاول
لو كنت قاعد علي البحر لوحدك والجو جميل ومبسوط جدا,,كنت هتقول" ياااااااااااااااه لو .... معايا دلوقتي",,مين الشخص اللي كنت هتقوله ؟؟

كنت هقول يا ريت لو ................... البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 232641 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 232641 ................. معاياً

الموقف الثاني
لو ادامك فرصه انك تسافر تشتغل في دوله تانيه وفرصه كويسه جدا ومرتب تمام وكل حاجه كويسه بس اهلك متعلقين بيك لدرجه انهم مش هيستحملو بعدك عنهم باي طريقه,,هتيجي عليهم وتسافر ولا هتقعد هنا علشانهم وتبدا من الصفر وتدور علي اي شغل؟؟

لأ طبعاً هقعد معاهم جنب أبويا و أمي أغلي نااااس.... طظ في السفر... وفي الفلوس....

الموقف التالت
لو انت معجب بواحده وهتموووت وتكلمها وحاولت اكتر من مره وهي موافقتش وفي واحده تانيه لقيتها بتتقرب منك وبتكلمك وحسيت انها بتحبك ,,هتفضل معاها وتحاول تحبها ولا هتحاول تاني تكلم البنت اللي انت معجب بيها ؟؟

أولا أنا معرفش أعمل كده خجلاً .... مش معني كده إني بتكسف من البنات من أي حاجه لكن إني أروح اقول إني معجب وفي الكليه أثناء الدراسه لالالالالالالالالا.... أما لو البنت جتلي لحد عندي هحاول ابعدها عني بأي شكل مش عشان أنا معقد والله انا رومانسي جداً بس مش فاضي ومش عايز أعلقها جنبي لو الموضوع هيطول لجواز يعني لإن لسه فيه مهر وشبكه وشقه أي نعم الإمكانيات موجوده بس دي مش فلوسي أنا لما أجيب فلوس لدرجه الرفاهيه أتجوز إنما لو الفلوس بتقضيني بالعافيه مش هتجوز طبعاً عشان مظلمهاش معايا....

الموقف الرابع
لو كان ادامك الاختيار انك تختار مزيعتين غيري انا وهوللو كنت هتختار مين تعمل معاك البرنامج ده؟

كنت هختاركم برضه لإنكم عاملين دويتو حلو مع بعض ربنا يوفقكم......

الموقف الخامس
لو قلتلك تقيملي الاسئله اللي احنا قلناها انا وهوللو بس بامانه وتقول رايك فيها ورايك فينا كمزيعتين وتقول احساسك بالظبط بعد ماخلاص هتمشي من البرنامج ,,هتقول ايييييه؟؟

إحساس بإني كنت حران وبصب عرق وفجأة دخلت مكان فيه تكييف.......ههههههههههههههه البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 18213
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 20:44

أولاً شكراً ليكم ع الأسئله الشريره منكم ويارب يكون في عون الضيف اللي جااااي

سألتوني كتير أسألكم أنا بقي إيه رأيكم في الردود ...؟؟

سؤال كمان ناويين تكملوا مذيعين كتييييير ...؟!
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 20:52

اولا بجد شكراااااااااااااا ليك انك استحملتنا كل ده وجاوبت اجابات جامده جدااااا علي اسئلتنا
اجاباتك بتقول انك راجل بتتحمل المسؤليه ,, محترم,,مبتحبش تلعب بحد يعني راجل محترم من الاخر
بتحب اهلك جداا,,وبتحب اصحابك وبتخاف عليهم ...
بجد بشكرك جدااااااا يابرنس علي اللقاء الممتع ده البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 977193 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 977193
نورتنااااااااااااااااااااااااااا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 302692 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 302692 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 302692
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 20:53

اه نسيت اقلك ان اكيييييييييييييد ان شاء الله هنكمل البرنامج ولا انت ليك راي تاني؟؟؟؟ البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 205251
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 21:05

لا والله أبدا.... مفيش عندي أي مانع .....ربنا يستر علي ضيوفكم إحممممم..... شكراً ع الإستضافه....
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 21:07

العفو يابرنس ابقي عدي علينا بقه متقطعش يعني البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 977193 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 977193
мεso
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
мεso

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 21:15

أكيد أكيد ..... ولا هاجي الموضوع ده تاني قصدي أكيد هبقي أعدي إن شاء الله...هههههههههههههههههههه
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 21:16

ههههههههههههههههههههههه
لمانشووووووووووف البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 977193
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 21:37

ايوة يا عم تحالفت مع شيمو
ايوة كلام جميل عنك
مبروك
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 22:12

تحالف مع شيمو ازاي ؟؟
انت لو رجعت للموقف وقريت رده هتفهم شخصيته عامله ازاي وهو ده الهدف من البرنامج انها مش مجرد مواقف نضحك عليها وخلاص لالالا الهدف انك تقول مواقف وتشوف اللي ادامك بيتصرف ازاي وبيختار ايه وعلي اساس رده بتعرف شخصيته
ومسيرك تدخل معانا ياحريف ونعرف شخصيتك البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 977193
thesniper
عضو ماسي
عضو ماسي
thesniper

ذكر
البلد : دمياط
الهوايات : live for nothing or die for something.
المزاج : If our love was a fairy tale I would charge in and rescue you On a yacht baby we would sail To an island where we’d say I do

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 22:43

ياترى من القادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
https://www.facebook.com/profile.php?id=702059935&ref=pro
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 22:45

هتعرفوا بكره ان شاء الله ياسنيبر
بس الكبير اكيد هيدخل معانا في يوم ما وهيشووووووووووووف احلي واجب ان شاء الله البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 455659 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 455659
HULK
عضو معلــــم
عضو معلــــم
HULK

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 22:53

هههههههههههههه
دول شكلهم نوين ليك على نيه سوده البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 455659 البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 514675
shemo
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
shemo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 22:58

سوده دي فاتحه جداااااااااا بالنسبه للالوان اللي عندنا البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 234684
ART
عضو ماسي
عضو ماسي
ART

ذكر
البلد : دمياط بلدى .... والقليوبيه مسكنى
الهوايات : . . . .
المزاج : مثل أطوار القمر

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 23:14

ياااااااااااا سلام خلاص بلاش سوده
خليهاااااااااااااااااااااا
سمره سواد السماااااااااااااااااار
الحريف
عضو أسطـــــــــورة
عضو أسطـــــــــورة
الحريف

ذكر
المزاج : الحمد لله على كل حال

مُساهمةموضوع: رد: البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو   البرنامج العام " لو قلتلك "                     مع شيمو وهوللو - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 27 يونيو 2009 - 23:56

يا ترى مين

البرنامج العام " لو قلتلك " مع شيمو وهوللو
صفحة 3 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تقرير أمريكي: البابا شنودة خرج على "الإجماع العام" حين أيد "التوريث" فيما يراه المصريون خطرا على الاستقرار والديمقراطية
» تهنئه للحب والخير والجمال ..شيمو "مشرفتنا العظيمه"
» برمودا".. بادي "ستومك".. و"شبشب "مديحة""!
» أحمد حسن: نحن أسياد "الجزائريين" .. وفوزنا بالمباراة كان يعني عودتنا في "توابيت"
» الشهر المقبل.. "يوتيوب" يلغي دعمه لـ"إنترنت إكسبلورر 6"